dan moet je naar roemenie gaan! 20 ct voor halve liter bierquote:Op maandag 10 januari 2005 02:00 schreef cultheld het volgende:
Hoe zijn de bierprijzen daar? En welke plek is beter: Marmaris of Alanya?
In Kroatie betaalde ik nog geen 2 euro voor een liter bier (heineken) in de kroegquote:Op maandag 10 januari 2005 02:26 schreef alsem het volgende:
[..]
dan moet je naar roemenie gaan! 20 ct voor halve liter bier![]()
Ja maar daar zijn de vrouwen nog goedkoper dan halve liters, dat gaat me net ff te verquote:Op maandag 10 januari 2005 02:26 schreef alsem het volgende:
[..]
dan moet je naar roemenie gaan! 20 ct voor halve liter bier![]()
Marmaris, absoluut, bierprijzen? geen idee eigenlijk, drink weinig bier.quote:Op maandag 10 januari 2005 02:00 schreef cultheld het volgende:
zal wel even duur zijn, de bierprijzen zijn nog redelijk hoog...vooral in discotheken. Je betaalt alleen nergens entree, dus ze moeten het wel hebben van puur de drankjesquote:Op maandag 10 januari 2005 02:00 schreef cultheld het volgende:
Je moet niet naar Marmaris gaan voor het goede etenquote:Op maandag 17 januari 2005 14:22 schreef thadude het volgende:
ik ga deze zomer (26 juli) naar marmaris en zit in appartementen Banu .. heeft iemand ervaring met die appartementen? En waar in het centrum van Marmaris kun je goed eten??
Nou, mijn vriend is vlakbij side in Mamuthlar geweest met een vriend van hem (ouders van die vriend hebben daar een vakantiepark www.jowiro.nl ff reclame makenquote:Op donderdag 6 januari 2005 15:58 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Als ik je een tip mag geven: niet doen.
Zuidkust van Turkije is veels te toeristisch geworden en daardoor erg verpest.
Eten is een stuk slechter, veel te veel massa toerisme helaas, gaat je echt tegenvallen.
Wil je perse naar de zuidkust, ga dan naar Antalya, heb je in ieder geval een grote stad bij de hand, daar is nog wel veel te beleven en vind je nog wel originele wijken waar je lekker kunt eten.
Niet het belangrijkste maar toch, alles is veel duurder in de zuidkust.
P.s. tenzij je een Zon-Zee-Strand type bent, dan zou mijn tip zijn, boek een 5 sterren hotel in Kemer All inclusive en klaar.
Die zijn absoluut mooi en goed, maar ga dan maar niet eten bij de restaurantjes langs de weg.
duh.. ik ga ook nie voor t etenquote:Op maandag 17 januari 2005 14:49 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Je moet niet naar Marmaris gaan voor het goede eten![]()
Maar je kunt daar in het centrum op heel veel plaatsen wel goed eten..
Je kunt met een draagvleugelboot naar Rhodos, da's wel geinig.quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:09 schreef thadude het volgende:
[..]
duh.. ik ga ook nie voor t eten
maar tis tog wel handig om te weten waar je absoluut wel of niet moet gaan eten enz...
verder iemand nog tips om te gaan doen in marmaris? leuke excursies??
als ik een hotel of iets dergelijks in Turkije zou beginnen dan deed ik dat ook waarschijnlijk aan de zuidkust.quote:Op maandag 17 januari 2005 15:08 schreef ivetje het volgende:
[..]
Nou, mijn vriend is vlakbij side in Mamuthlar geweest met een vriend van hem (ouders van die vriend hebben daar een vakantiepark www.jowiro.nl ff reclame maken). Hij is dus erg tevreden over de zuidkust van Turkije. Ik ben er nog nooit geweest dus ik vind het wel goed
Verder zitten we het liefst niet midden in een grote stad...we houden niet van die rechte hotels (10 hoog met een zwembadje ervoor). Wij gaan liever voor de village's...trapjes, tuin erbij, verschillende "huisjes" enzo. Iig een plek waar je ook rondom je hotel nog een beetje kan rondlopen enzo en dat je niet na 3 stappen in het centrum van een grote stad staat
Verder zijn we echte zon/zee/strand-mensen...Turkije is dus perfect
Alle keren dat ik in Turkije ben geweest heb ik de all-inclusive formule gehad...dat bevalt me zeer goed, je hoeft nergens meer aan te denken, alles wordt geregeld, alles is betaald dus geen portemonnee nodig in je hotel...heerlijkMeestal kiezen we idd voor een 4 of 5 sterren hotel. Voor minder doe ik het eigenlijk niet, ivm toch de hygiëne vaak in hotels met minder sterren. Dat vertrouwen we allebei gewoon niet zo
Maar goed, we zien wel dit jaar...het wordt iig zeker Turkije, en ik denk ook een last-minute weer...overigens zaten wij in Kusadasi in Merit sunset en in Bodrum in Club voyage charm (dat was een last-minute...een hele goede om eerlijk te zijn) Beide hotels zijn iig een aanrader voor de Turkije-liefhebber onder ons
hehe... en laat ik nu net in maart 20 wordenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:35 schreef -En4Cer- het volgende:
Gemiddeld 18/19 denk ik.. maar er lopen zowel genoeg jongeren van 16/17 als 23-25 etc.
Ik bedoelde eigenlijk als het zover is ben ik 20...quote:Op maandag 24 januari 2005 22:17 schreef energizer het volgende:
[..]
hehe... en laat ik nu net in maart 20 worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |