abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22257979
Jaahhhh I know beetje vroeg om hier alweer mee te beginnen!!!! Maar ik heb gewoon zooooo'n zin in de zomervakantie van 2005 dat ik nu de dagen al aan het aftellen ben!!!!! 298 dagen nog maar.. yep 23 juli is het zover dan mag ik weer!!!!!!!! Hopelijk wordt het ook dit jaar weer een retourtje (hmm.. enkeltje zou beter zijn) van 15dagen naar het zonnige Marmaris!! Nog meer mensen die hetzelfde denken? Andere ideeën zijn ook welkom hoor...
Life is just like me..
Everyday a little different
pi_22258009
ik ben paar maanden geleden (juli) gegaan naar marmaris maar 't viel zwaar tegen om persoonlijke redene.
<hr>
pi_22258302
ow... jammer!! Maarre, hoe vond je Marmaris op zich dan??
Life is just like me..
pi_22258546
ik ga in okt naar marmaris voorde 5e keer.. en jah het 0wnt zeer hard
Typ fouten voorbehouden.Comentaar ook graag voor je houden!
pi_22266081
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 13:58 schreef Ice_Cold het volgende:
ow... jammer!! Maarre, hoe vond je Marmaris op zich dan??
op zich heel gezellig, veel toeristen en excursies maar echt een zon/zwem vakantie.
vooral de bar's zijn gezellig.
<hr>
pi_22269204
Kvond het helemaal geweldig, ja oke wel zon/zee/strand/uitgaans vakantie, maarja nu kan dat nog he!!! Over een paar jaar zijn we allemaal oud.. haha!! Bar's waren idd kei gezellie.. wij zijn een avond/nacht in Barstreet geweest maar vond het op de boulevard gewoon gezelliger, veel mensen leren kennen en daarmee uitgeweest dus ja.. super gewoon!
Life is just like me..
pi_22280882
ja ik bedoelde ook boulevard... bar street vond ik tegen vallen, vooral omdat daar pas iemand was neergestoken en 2 dagen later weer iemand weer neergeschoten...
<hr>
pi_22282854
Het wordt voor mij waarschijnlijk een vakantie met 5 man naar Griekenland of Turkije o.i.d. Maar eerst moet ik dit jaar nog weg, daar ga ik eerst nog even van genieten. Daarna hebben we de krokusvakantie nog (of hoe je dat ding eind februari/begin maart ook noemt) en daarna pas de zomervakantie 2005.
pi_23121355
Leuk hoor zoveel(weinig) reacties... denk je bij je eigen, jah leuk begin eens een nieuw topic en dan reageert er bijna helemaal niemand meer.. snif snif!!! Tis toch super om nu al vooruit te kijken naar de zomer van 2005 de brochures komen alweer bijna uit. Hoop snel nog wat leuke ideeen te horen!
Life is just like me..
pi_23121423
Zijn die brochures gratis?
pi_23138630
De meeste wel ja, ga begin december langs bij de reisbureau's en vraag reisbrochures van operators die naar de bestemming vliegen/rijden waar jij graag naartoe gaat, zoek een leuk hotel/app. uit en ga boeken, easy as that!!!!
Life is just like me..
pi_23138687
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 15:46 schreef Ice_Cold het volgende:
Leuk hoor zoveel(weinig) reacties... denk je bij je eigen, jah leuk begin eens een nieuw topic en dan reageert er bijna helemaal niemand meer.. snif snif!!! Tis toch super om nu al vooruit te kijken naar de zomer van 2005 de brochures komen alweer bijna uit. Hoop snel nog wat leuke ideeen te horen!
Ik denk dat de meeste mensen eerst nog willen wintersporten voordat ze aan de vakantie van volgend jaar gaan denken.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_23148226
Jaaahhh weet ik ook wel maar toch.. haha!! Ik ga dit jaar niet meer weg (normaal altijd in de herfstvakantie of kerstvakantie) en nu moet ik wachten en ik heb zoooooo'n zin dus dan is het leuk om erover te praten en te horen wie waar naartoe gaat enzo...
Life is just like me..
pi_24416323
Zijn nu een beetje aan het checken, afgelopen 2 jaar was het Spanje, dit jaar misschien wel Marmaris...

Dus nog tips over welke hotellen en/of appartementen? (wat is een betere keus een hotel of een appartement?)

Ik hoor 't graag! Alle verhalen btw welkom en leuk om te lezen!
pi_24416354
ligt eraan wat je er wilt gaan doen, als je meer wilt dan zon zee strand dan ben je op de verkeerde plek
pi_24416408
Ben er verleden jaar geweest.
Voor de 5e of 6e keer Marmaris, voor de pakweg 25e keer Turkije.

Marmaris is een hele leuke en gezellige badplaats, zeker als je er nog nooit geweest bent.

Vertel zo wel wat meer, moet nu even eten.
pi_24420504
ik was er een paar jaar geleden en toen fikte de helft van marmaris af ofzo, heb ik nog wel vette foto's van, zal ze er zo eff opzetten..
pi_24420647

het was dus zo, er was een bosbrand en de helft werd geevaccueerd.
wij zaten daar in een haventje en toen we aankwamen zag ik al wat rook (heb ik ook nog foto van, leek op uit de hand gelopen barbecue) en daarna fikten al die bergen af, s'nachts lichtte ze ook helemaal op.
en dan s'ochtends om 4 uur gewekt worden door tientallen helikopters die de boel gaan blussen, dat was wel spectaculair!
pi_24423164
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 22:39 schreef alsem het volgende:
[[url=http://img132.exs.cx/img132/4100/52nl.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img139.exs.cx/img139/2782/106qn.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img139.exs.cx/img139/971/81vc.th.jpg]afbeelding][/URL]

het was dus zo, er was een bosbrand en de helft werd geevaccueerd.
wij zaten daar in een haventje en toen we aankwamen zag ik al wat rook (heb ik ook nog foto van, leek op uit de hand gelopen barbecue) en daarna fikten al die bergen af, s'nachts lichtte ze ook helemaal op.
en dan s'ochtends om 4 uur gewekt worden door tientallen helikopters die de boel gaan blussen, dat was wel spectaculair!
Mooie foto's!!

Heb ik effe gemist.

Was wel in Bodrum toen er een aardbeving was in Marmaris, en een paar jaar eerder was ik in Marmaris en je raad het al.... aardbeving in Bodrum.
pi_24423553
Ah, de zomer(vakantie). Ben er nu al wel weer aan toe.

Ligt voor mij nog helemaal open. Misschien werken in het buitenland, paar dagen NY, of een zon/zee vakantie. Ben er nog niet uit.
pi_24423623
Oke, uitgegeten.

Marmaris, zoals ik al zei: echt een leuke en gezellige plaats waar veel te doen is.

Kilometers lange boulevards, leuk centrum om te dwalen, leuke barretjes en disco's, en vooral heel lekker eten en terrasjes.

Ben er nu een keer of 5 geweest, eerste keer in 1987 laatste keer in 2004.

Voor mij is de lol er een beetje af nu, vooral omdat ik de eerdere jaren heb meegemaakt, zeg maar de pure jaren, het is nu veel toeristischer.

Het centrum kan ik nu letterlijk dromen, het pleintje bij de moskee waar vroeger de schoenenpoetsers zaten, waar je ( gelukkig ook nu nog!) heerlijke broodjes "Turk" kan eten, voor de leek: een broodje Doner kebab.

Hotels over het algemeen goed, neem alleen niet Hotel 47!! is erg duur en sjiek maar valt erg tegen.

Halici is een erg gezellig hotel, maar dan wel Halici 1 en niet Halici 2, in H1 zit je ook lekker dicht bij het centrum aan de doorgaande weg.

Als je op het strand zit zijn er op de boulevard allemaal kleine kraampjes waar je echt alles kunt bestellen, die houden allemaal een stuk van het strand in de gaten en je hoeft je hand maar op te steken en te bestellen, ook al hebben ze het zelf niet, bestel gerust een Big Mac, ze halen het voor je.

Zat afgelopen jaar in een klein hotel/pension, kan zo snel niet op de naam komen, als je die wil weten zoek ik hem wel op.
Zat wat verder naar achteren op de doorgaande weg, voor de kenners: net voor de grote kruising waar je aan de andere kant de Migros en de Mac hebt.

Ik had appartement, vind ik fijner omdat je dan in ieder geval een bakkie thee of koffie kan zetten en je hebt meer ruimte.

Was zeer aangenaam verrast zeer ruim appartement mooi, netjes, net vernieuwd met gratis airco e.d.

goed restaurant erbij maar dat is niet het belangrijkste, lekker eten kun je overal daar.

mooi zwembad en lekker rustig omdat het niet zo massaal is.

Was ooit eens in een 5 sterren hotel/app. in Kemer en ben niet een keer in het zwembad geweest omdat het zo druk was, doe mij maar iets kleinschaliger.

Wil je meer horen laat het maar weten!! heb ook nog wel foto's van verleden jaar.
pi_24423919
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 00:30 schreef Dizzee het volgende:
Ah, de zomer(vakantie). Ben er nu al wel weer aan toe.

Ligt voor mij nog helemaal open. Misschien werken in het buitenland, paar dagen NY, of een zon/zee vakantie. Ben er nog niet uit.
Geloof het of niet, maar waren dit jaar van plan om naar Maleisie of de Maladiven te gaan...

Word nu een herhaling vakantie, Mexico of Las Vegas, Mexico in 99 geweest, LV in 2000, wilde in 2001 ook naar LV voor mijn 10 jarig huwelijk alles geregeld : Mirage hotel, helicoptervlucht en een show van Siegfried en Roy, echter kon Jan Doets zijn afspraken niet nakomen en is de reis geannuleerd, veel geluk, want de vlucht data lagen rond 11 september.....
pi_24432579
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 00:41 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Geloof het of niet, maar waren dit jaar van plan om naar Maleisie of de Maladiven te gaan...

Word nu een herhaling vakantie, Mexico of Las Vegas, Mexico in 99 geweest, LV in 2000, wilde in 2001 ook naar LV voor mijn 10 jarig huwelijk alles geregeld : Mirage hotel, helicoptervlucht en een show van Siegfried en Roy, echter kon Jan Doets zijn afspraken niet nakomen en is de reis geannuleerd, veel geluk, want de vlucht data lagen rond 11 september.....
Waarom gaat Maleisie/ Maladiven niet door?

Maar je 10jarige huwelijksreis was geanuleerd?? Dat lijkt me wel heel erg balen. Ook al heb je er achteraf misschien 'geluk' mee gahad.
  donderdag 6 januari 2005 @ 14:48:54 #24
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_24432627
hopelijk gaan we dit jaar weer naar Turkije Ik zit te denken over de omgeving van Kemer, Belek, antalya of alanya...in ieder geval de zuidkust. Zijn 2 jaar geleden naar Kusadasi geweest...was echt super, leuk hotel, gezellig stadje. Afgelopen jaar Bodrum aangedaan...ook heel erg mooi, ons hotel was echt grandioos!! Allen goed verzorgt, mooie kamers etc...gewoon een topvakantie. Maar goed, dit jaar dus eens meer naar het zuiden. Het zal wel lekker Juli/augustus worden...heerlijk warm dus
To infinity…and beyond!
pi_24433872
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 14:48 schreef ivetje het volgende:
hopelijk gaan we dit jaar weer naar Turkije Ik zit te denken over de omgeving van Kemer, Belek, antalya of alanya...in ieder geval de zuidkust. Zijn 2 jaar geleden naar Kusadasi geweest...was echt super, leuk hotel, gezellig stadje. Afgelopen jaar Bodrum aangedaan...ook heel erg mooi, ons hotel was echt grandioos!! Allen goed verzorgt, mooie kamers etc...gewoon een topvakantie. Maar goed, dit jaar dus eens meer naar het zuiden. Het zal wel lekker Juli/augustus worden...heerlijk warm dus
Als ik je een tip mag geven: niet doen.

Zuidkust van Turkije is veels te toeristisch geworden en daardoor erg verpest.

Eten is een stuk slechter, veel te veel massa toerisme helaas, gaat je echt tegenvallen.

Wil je perse naar de zuidkust, ga dan naar Antalya, heb je in ieder geval een grote stad bij de hand, daar is nog wel veel te beleven en vind je nog wel originele wijken waar je lekker kunt eten.

Niet het belangrijkste maar toch, alles is veel duurder in de zuidkust.

P.s. tenzij je een Zon-Zee-Strand type bent, dan zou mijn tip zijn, boek een 5 sterren hotel in Kemer All inclusive en klaar.

Die zijn absoluut mooi en goed, maar ga dan maar niet eten bij de restaurantjes langs de weg.
pi_24495981
Marmaris, superplek zolang je houdt van geweldige zonvakanties met lekker stappen
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_24496123
2 jaar geleden geweest, vond er geen reet aan.

kwam voornamelijk door het publiek, veel 14/15 jarige meisjes en verder al die opdringerige turken.

noooooooooooooit meer, griekenland veel leuker! (kos)
enjoy life!
pi_24496135
Hoe zijn de bierprijzen daar? En welke plek is beter: Marmaris of Alanya?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24496156
2,5/3 weken frankrijk rotsklimmen . Maar ik kijk eerst uit naar wintersport over 4 dagen .
pi_24496300
quote:
Op maandag 10 januari 2005 02:00 schreef cultheld het volgende:
dan moet je naar roemenie gaan! 20 ct voor halve liter bier
pi_24496311
quote:
Op maandag 10 januari 2005 02:26 schreef alsem het volgende:

[..]

In Kroatie betaalde ik nog geen 2 euro voor een liter bier (heineken) in de kroeg .
pi_24496318
quote:
Op maandag 10 januari 2005 02:26 schreef alsem het volgende:

[..]

Ja maar daar zijn de vrouwen nog goedkoper dan halve liters, dat gaat me net ff te ver
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24496512
quote:
Marmaris, absoluut, bierprijzen? geen idee eigenlijk, drink weinig bier.
pi_24497920
quote:
zal wel even duur zijn, de bierprijzen zijn nog redelijk hoog...vooral in discotheken. Je betaalt alleen nergens entree, dus ze moeten het wel hebben van puur de drankjes
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_24502589
Ik ben de afgelopen 2 jaar geleden naar Alanya geweest en afgelopen jaar naar Marmaris.
Het was allebei echt SUPER! Dit jaar zal het wel weer Turkije worden.. en als het aan mij ligt weer Marmaris of Alanya.. daar heb ik toch wel 2 supervakantie's gehad!
I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
  maandag 10 januari 2005 @ 22:57:35 #36
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_24508575
Dit jaar voor de eerste keer naar Marmaris. Vertrekken op 10 mei voor een weekje (zitten in Hotel Green Nature, mensen met ervaringen over dit hotel: kom maar op !) Wordt m'n 5e keer in Turkije. Ben tot nu toe in Istanbul, Belek, Kusadasi en Turgutreis geweest. Waarschijnlijk wordt het dit jaar nog wel 1 of 2 keer Turkije. Marmaris is een reisje van m'n schoonouders omdat ze 25 jaar getrouwd zijn dit jaar
pi_24612182
*gaat 6 juli naar marmaris
Energy!
pi_24612551
ik ga deze zomer (26 juli) naar marmaris en zit in appartementen Banu .. heeft iemand ervaring met die appartementen? En waar in het centrum van Marmaris kun je goed eten??
pi_24612829
quote:
Op maandag 17 januari 2005 14:22 schreef thadude het volgende:
ik ga deze zomer (26 juli) naar marmaris en zit in appartementen Banu .. heeft iemand ervaring met die appartementen? En waar in het centrum van Marmaris kun je goed eten??
Je moet niet naar Marmaris gaan voor het goede eten
Maar je kunt daar in het centrum op heel veel plaatsen wel goed eten..
  maandag 17 januari 2005 @ 15:08:31 #40
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_24613047
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 15:58 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Als ik je een tip mag geven: niet doen.

Zuidkust van Turkije is veels te toeristisch geworden en daardoor erg verpest.

Eten is een stuk slechter, veel te veel massa toerisme helaas, gaat je echt tegenvallen.

Wil je perse naar de zuidkust, ga dan naar Antalya, heb je in ieder geval een grote stad bij de hand, daar is nog wel veel te beleven en vind je nog wel originele wijken waar je lekker kunt eten.

Niet het belangrijkste maar toch, alles is veel duurder in de zuidkust.

P.s. tenzij je een Zon-Zee-Strand type bent, dan zou mijn tip zijn, boek een 5 sterren hotel in Kemer All inclusive en klaar.

Die zijn absoluut mooi en goed, maar ga dan maar niet eten bij de restaurantjes langs de weg.
Nou, mijn vriend is vlakbij side in Mamuthlar geweest met een vriend van hem (ouders van die vriend hebben daar een vakantiepark www.jowiro.nl ff reclame maken ). Hij is dus erg tevreden over de zuidkust van Turkije. Ik ben er nog nooit geweest dus ik vind het wel goed Verder zitten we het liefst niet midden in een grote stad...we houden niet van die rechte hotels (10 hoog met een zwembadje ervoor). Wij gaan liever voor de village's...trapjes, tuin erbij, verschillende "huisjes" enzo. Iig een plek waar je ook rondom je hotel nog een beetje kan rondlopen enzo en dat je niet na 3 stappen in het centrum van een grote stad staat Verder zijn we echte zon/zee/strand-mensen...Turkije is dus perfect
Alle keren dat ik in Turkije ben geweest heb ik de all-inclusive formule gehad...dat bevalt me zeer goed, je hoeft nergens meer aan te denken, alles wordt geregeld, alles is betaald dus geen portemonnee nodig in je hotel...heerlijk Meestal kiezen we idd voor een 4 of 5 sterren hotel. Voor minder doe ik het eigenlijk niet, ivm toch de hygiëne vaak in hotels met minder sterren. Dat vertrouwen we allebei gewoon niet zo
Maar goed, we zien wel dit jaar...het wordt iig zeker Turkije, en ik denk ook een last-minute weer...overigens zaten wij in Kusadasi in Merit sunset en in Bodrum in Club voyage charm (dat was een last-minute...een hele goede om eerlijk te zijn ) Beide hotels zijn iig een aanrader voor de Turkije-liefhebber onder ons
To infinity…and beyond!
pi_24624122
ben nu taxi chauffeur ben er zat van en 3 jaar niet op vakantie geweest, ik ga lekker ontslag nemen en dan naar de Costa del Sol liften, zon zee en strand dus. hier en daar eens rond kijken, langs de kust trekken of iets dergelijks een maandje lang en in augustus misschien nog ff naar Moskou
like mr. Bolkenstein used to say: no comment
pi_24651885
quote:
Op maandag 17 januari 2005 14:49 schreef -En4Cer- het volgende:

[..]

Je moet niet naar Marmaris gaan voor het goede eten
Maar je kunt daar in het centrum op heel veel plaatsen wel goed eten..
duh.. ik ga ook nie voor t eten
maar tis tog wel handig om te weten waar je absoluut wel of niet moet gaan eten enz...
verder iemand nog tips om te gaan doen in marmaris? leuke excursies??
pi_24682779
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 15:09 schreef thadude het volgende:

[..]

duh.. ik ga ook nie voor t eten
maar tis tog wel handig om te weten waar je absoluut wel of niet moet gaan eten enz...
verder iemand nog tips om te gaan doen in marmaris? leuke excursies??
Je kunt met een draagvleugelboot naar Rhodos, da's wel geinig.

Verder liggen er 90.000 boten in de haven die iedere dag alle kanten opvaren, zit altijd wel wat leuks tussen.

Wil je het mooiste uitzicht dan moet je even klimmen.

Ga naar het oude centrum, vandaar naar het kasteel, naast het kasteel is een trap naar het hoogste punt van Marmaris, je klimt je de tandjes maar de beloning is ernaar, schitterend uitzicht over Marmaris en de baai en de haven en dan maar gezellie wat drinken daar ben je dan wel aan toe.

Eenmaal op dat terras kun je nog een klein stukkie hoger, naar een soort uitkijk torentje, je raad het al, nog meer trappen.

Maar zeker doen.

Uurtje in het kasteel kijken is ook wel leuk.

Gids nodig?

pi_24682878
quote:
Op maandag 17 januari 2005 15:08 schreef ivetje het volgende:

[..]

Nou, mijn vriend is vlakbij side in Mamuthlar geweest met een vriend van hem (ouders van die vriend hebben daar een vakantiepark www.jowiro.nl ff reclame maken ). Hij is dus erg tevreden over de zuidkust van Turkije. Ik ben er nog nooit geweest dus ik vind het wel goed Verder zitten we het liefst niet midden in een grote stad...we houden niet van die rechte hotels (10 hoog met een zwembadje ervoor). Wij gaan liever voor de village's...trapjes, tuin erbij, verschillende "huisjes" enzo. Iig een plek waar je ook rondom je hotel nog een beetje kan rondlopen enzo en dat je niet na 3 stappen in het centrum van een grote stad staat Verder zijn we echte zon/zee/strand-mensen...Turkije is dus perfect
Alle keren dat ik in Turkije ben geweest heb ik de all-inclusive formule gehad...dat bevalt me zeer goed, je hoeft nergens meer aan te denken, alles wordt geregeld, alles is betaald dus geen portemonnee nodig in je hotel...heerlijk Meestal kiezen we idd voor een 4 of 5 sterren hotel. Voor minder doe ik het eigenlijk niet, ivm toch de hygiëne vaak in hotels met minder sterren. Dat vertrouwen we allebei gewoon niet zo
Maar goed, we zien wel dit jaar...het wordt iig zeker Turkije, en ik denk ook een last-minute weer...overigens zaten wij in Kusadasi in Merit sunset en in Bodrum in Club voyage charm (dat was een last-minute...een hele goede om eerlijk te zijn ) Beide hotels zijn iig een aanrader voor de Turkije-liefhebber onder ons
als ik een hotel of iets dergelijks in Turkije zou beginnen dan deed ik dat ook waarschijnlijk aan de zuidkust.

Maar feit blijft dat het daar zo massaal is geworden, erger dan Spanje.

Mede daardoor is het er niet meer zo leuk, of liever zo puur als Turkije kan zijn, maar er komen zeker heel, heel veel toeristen.

Neemt niet weg dat je , volgens mij, een betere indruk van Turkije krijgt als je naar de westkust gaat, die is nog niet zo bedorven, maar ik ben bang dat dat ook niet lang meer duurt.

Mooiste plekje aan de zuidkust: Als je in Alanya bent huur een auto, rij Alanya uit met de zee aan je rechterhand, na pakweg 15 kilometer heb je rechts naast de weg een ruine, stoppen en naar beneden gaan, meestal ben je helemaal alleen heb je een ruinestad, eeen baai en grotten helemaal voor jezelf alleen.

15 meter boven je hoofd rijden dan de bussen met toeristen voorbij, die zien niets van al dat moois.
pi_24690664
Wat is dan ongeveer de gemiddelde leeftijd in het uitgaansleven daar?
pi_24691021
Gemiddeld 18/19 denk ik.. maar er lopen zowel genoeg jongeren van 16/17 als 23-25 etc.
pi_24692743
hehe ok tnxs, laat ik nu net 20 zijn
pi_24731365
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 17:35 schreef -En4Cer- het volgende:
Gemiddeld 18/19 denk ik.. maar er lopen zowel genoeg jongeren van 16/17 als 23-25 etc.
hehe... en laat ik nu net in maart 20 worden
Energy!
pi_24734213
quote:
Op maandag 24 januari 2005 22:17 schreef energizer het volgende:

[..]
hehe... en laat ik nu net in maart 20 worden
Ik bedoelde eigenlijk als het zover is ben ik 20...

Word ook in maart 20
pi_24870797
Ok, een nieuw jaar, dus een nieuw Marmaris-topic.

Wie gaan er dit jaar naar Marmaris? Welk hotel, hoeveel dagen, wat voor vakantieplannen, etc. etc.

Wij hebben vandaag met z'n 3en geboekt, 15 dagen Marmaris, we gaan 12 juli er aan heen. Hotel Halici 1, 2 sterren, maar het schijnt veel beter zijn, dan de sterren doen vermoeden en het ligt lekker centraal (in de buurt van het oude centrum en het strand)

Iemand enig idee of het rond 12 juli al druk is in Marmaris? Niet dat er allemaal verlaten discotheken te vinden zijn..?

Voor mij is het in ieder geval, zon, zee, strand, relaxen, en natuurlijk veel uitgaan oh en ook wel cultuur, zijn we van plan

en een plaatje van het hotel.
Strawberry Flavour..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')