een stuk of tienquote:Op zaterdag 25 september 2004 13:34 schreef Webcrowler het volgende:
hoeveel verplaatsingen moeten er tussen zitten dan, voor je weer mee mag doen?
Hier 20 kmquote:Op zaterdag 25 september 2004 13:36 schreef Mereltje het volgende:
Dordrecht dat is een eind verder...
Dat wilde ik nou net aan jou gaan voorstellenquote:Op zaterdag 25 september 2004 13:37 schreef Webcrowler het volgende:
hey damart.... jij mag hem halen hoor... het is mij iets te ver weg en dordrecht ken ik niet echt uit mn hoofd
Ga hem halen dan... en verplaatst hem in noordwestelijke richtingquote:Op zaterdag 25 september 2004 13:37 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Hier 2 km![]()
Heb wel wat beters te doenquote:Op zaterdag 25 september 2004 13:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ga hem halen dan... en verplaatst hem in noordwestelijke richting
Nou rennen dan.quote:Op zaterdag 25 september 2004 13:37 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Hier 2 km![]()
Iets te ver weg dus.... helaasquote:De snelste route van Helsinkistraat, Haarlem naar Rijksstraatweg, Dordrecht over 100.2 km in ongeveer 1 uur en 3 minuten.
Ik zei het toch dat het ook een heel eind kon zijnquote:Op zaterdag 25 september 2004 13:37 schreef Webcrowler het volgende:
hey damart.... jij mag hem halen hoor... het is mij iets te ver weg en dordrecht ken ik niet echt uit mn hoofd
Voor mij zou het 1 uur en 15 minuten zijn. Ik heb zo het idee dat tegen de tijd dat ik in Dordrecht ben, de stok allang door iemand anders is weggehaald. Er wonen daar neem ik aan namelijk meer Fok!kers in de buurt dan bij sommige plaatsen in het oosten waar het wat langer duurdequote:Op zaterdag 25 september 2004 13:41 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
Iets te ver weg dus.... helaas
Tja....quote:Op zaterdag 25 september 2004 13:41 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik zei het toch dat het ook een heel eind kon zijn![]()
Ik zei het kan wel 100 kilometer van je vandaan zijn.quote:Op zaterdag 25 september 2004 13:41 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
Iets te ver weg dus.... helaas
Noem mij eens wat lottogetallen voor de volgende trekkingquote:Op zaterdag 25 september 2004 13:44 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik zei het kan wel 100 kilometer van je vandaan zijn.
En hoeveel is het: 100.2![]()
Dat noem ik nou een goede gok!
quote:Op zaterdag 25 september 2004 13:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Noem mij eens wat lottogetallen voor de volgende trekking
Em, naja, dan moet ik even een paar uur nadenken dan weet ik het wel.quote:Op zaterdag 25 september 2004 13:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Noem mij eens wat lottogetallen voor de volgende trekking
quote:Op zaterdag 25 september 2004 13:33 schreef Joeriii het volgende:
Ok!
De fokstok heeft fijn geslapen en ligt nu in:
Dordrecht
Succes![]()
1. Ik heb geen autoquote:Op zaterdag 25 september 2004 13:46 schreef Ayaxola het volgende:
Knoekie, in de tijd dat je nu nog achter je computer zit had je em al lang kunnen halen.
Het gaat wel om de fok!-stok hey....quote:Op zaterdag 25 september 2004 13:48 schreef Knoekie het volgende:
[..]
1. Ik heb geen auto
2. Ik weet niet of daar een bus stopt
3. Fietsen ben ik geen zin in.
Ben je toevallig ook nog gehandicapt?quote:Op zaterdag 25 september 2004 13:48 schreef Knoekie het volgende:
[..]
1. Ik heb geen auto
2. Ik weet niet of daar een bus stopt
3. Fietsen ben ik geen zin in.
Ja maar me ouders zijn ook niet thuis.quote:Op zaterdag 25 september 2004 13:51 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
Het gaat wel om de fok!-stok hey....
en bussen zullen er heus wel in de buurt stoppen. Rijksstraat wegen lopen meestal centraal in een stad....
En maakt dat wat uit dan? Of mag je niet alleen naar buiten?quote:Op zaterdag 25 september 2004 13:52 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ja maar me ouders zijn ook niet thuis.
En wat heeft dat met de stok te maken ? Je hebt toch wel een sleutel ?quote:Op zaterdag 25 september 2004 13:52 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ja maar me ouders zijn ook niet thuis.
Ja, was toch makkelijk te vinden. Ik had eerst bij Meppel een afslag te vroeg genomen. En ook een stukje verkeerd gereden bij Kolderveen zelf. Al die shit landweggetjesquote:Op zaterdag 25 september 2004 13:48 schreef Cavemania het volgende:
[..]
![]()
Goed gedaan Joeriii, kon je hem makkelijk vinden????
Stonden er nog mensen vreemd te kijken wat je daar aan het doen was?? Toen ik er was zaten er een paar voor het raam te kijken wat ik daar nou weer aan het doen was, beetje rondlopen en foto's maken etc.....
Taxi is best duur héquote:Op zaterdag 25 september 2004 13:54 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
En maakt dat wat uit dan? Of mag je niet alleen naar buiten?
Welke bus dan :Squote:Op zaterdag 25 september 2004 13:55 schreef Webcrowler het volgende:
je mag toch wel alleen op de bus stappen? of durf je dat niet
en dat allemaal voor de stokquote:Op zaterdag 25 september 2004 13:55 schreef Joeriii het volgende:
Ik reed geljjk tegen het goede bord aan.
Je zegt dat het 2 km is... gemiddeld fietst men met een snelheid van zo'n 15 km/uur, dat betekent dat je er in 8 minuten kunt zijn!quote:Op zaterdag 25 september 2004 13:55 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Taxi is best duur hé
Het is 20 vergat een 0quote:Op zaterdag 25 september 2004 13:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je zegt dat het 2 km is... gemiddeld fietst men met een snelheid van zo'n 15 km/uur, dat betekent dat je er in 8 minuten kunt zijn!
www.google.nl is zo makkelijk he....quote:Op zaterdag 25 september 2004 13:56 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Welke bus dan :S
quote:Buslijn 266 en 166, halte Rijkstraatweg
Inderdaadquote:Op zaterdag 25 september 2004 13:58 schreef Knoekie het volgende:
'De lokatie is niet per openbaar vervoer bereikbaar'
80 minuten dan... als je doorfietst ben je er zelfs binnen een uurquote:Op zaterdag 25 september 2004 13:58 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Het is 20 vergat een 0
Normaal zou ik het ook wel willen fietsen.quote:Op zaterdag 25 september 2004 13:59 schreef Ayaxola het volgende:
Ow is het 20, ja dan wordt het al wat anders.
Vanaf die halte is het zeer zeker 15 á 20 min. lopen.quote:Buslijn 266 en 166, halte Rijkstraatweg
uhm heb je uberhaupt wel naar het kaartje gekeken?quote:Op zaterdag 25 september 2004 14:04 schreef Deetch het volgende:
Wie wil hem een keer naar Groningen brengen? Want het Noorden wordt weer chronisch achtergesteld
Ow, komt er weer een met dat gezeik.quote:Op zaterdag 25 september 2004 14:04 schreef Deetch het volgende:
Wie wil hem een keer naar Groningen brengen? Want het Noorden wordt weer chronisch achtergesteld
Je hebt toch benen gekregen om mee te lopen.... En als hij gaat rennen, is hij er nog eerder....quote:Op zaterdag 25 september 2004 14:01 schreef Joeriii het volgende:
[..]
Vanaf die halte is het zeer zeker 15 á 20 min. lopen.
Als hij bus 17 pakt richting de Dordtse Kill, hoeft ie maar 5 min. te lopen.quote:Op zaterdag 25 september 2004 14:11 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
Je hebt toch benen gekregen om mee te lopen.... En als hij gaat rennen, is hij er nog eerder....
Je moet wat over hebben voor de eeuwige roem!
Nounounou, moet je eens kijken wat voor pokke-end TARAraboemdijee en ik hebben gefietst, gebust en weer gefietst (TARA eerst op en neer van hoogeveen naar hardenberg) toen met de bus over groningen naar Spijkerboor en toen van spijkerboor naar westerdiepsterdallen gefietstquote:Op zaterdag 25 september 2004 14:01 schreef Joeriii het volgende:
[..]
Vanaf die halte is het zeer zeker 15 á 20 min. lopen.
Hij is volgens mij om het drielandenpunt heengelopen, maar officieel mag hij niet naar het buitenland, hij moet in ieder geval weer bij een NL bord neergelegd wordenquote:Op zaterdag 25 september 2004 15:35 schreef timbob het volgende:
TVP!
issie ooit wel es in het buitenland geweest eigenlijk?
Als ie morgen nog niet gehaald is, dan zal ik wel aanvullende info geven, maar ik verwacht dat iemand hem vanavond al gaat halen, toch?quote:Op zaterdag 25 september 2004 15:57 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik wil hem eventueel morgen gaan halen, maar ik moet wel alle info hebben want woon in Rotterdam, ga er met de brommer heen, dus moet niet verkeerd rijden want moet morgen om 17:00 weer op me werk zijn![]()
Ik hoop het ook voor jequote:Op zaterdag 25 september 2004 16:01 schreef MeneerMuis het volgende:
Toch hoop ik dat ik morgen me kans mag wagen
Kree update het kaartje, dus daar kan ik niets mee doen. Nieuwe locatie wil ik er wel inzetten, maar aangezien de stok alweer gevonden is, lijkt het me handiger om even te wachten totdat we weten waar hij ligtquote:Op zaterdag 25 september 2004 16:12 schreef Joeriii het volgende:
@ Meneermuis:
Jup
@ DaMart:
Wil je ajb de kaart een update geven + de nieuwe foto van de locatie in de OP zetten??
Dank je!
nu wel.. avi moest met hoofdlettersquote:Op zaterdag 25 september 2004 21:24 schreef Razor21 het volgende:
Yes weer een nieuwe lokatie alleen de filmpjes doen het niet.
cool die filmpjesquote:Op zaterdag 25 september 2004 21:21 schreef kwanten het volgende:
De FOK! stok is weer onderweg, na wat kleine aanpassingen (waaronder een baby -> zie het fokje blokje) ligt hij weer ergens in Nederland bij een plaatsnaam bord.
[afbeelding]
Het fokje blokje is toegevoegd aan de FOK! stok
[afbeelding]
De nieuwe vindplaats is Nuenen, wel moeilijk foto's maken in het donker....
[afbeelding]
Daar ligt de FOK! stok nu, onder die boom (vlakbij het plaatsnaam bord)
[afbeelding]
Precieze locatie van de FOK! stok
[afbeelding]
Straatnaam erbij lijkt me wel handig ivm met de donkere foto's!
Tevens ligt er voor de volgende vinder een kleinigheidje bij.. wat het is.. daar zal je zelf maar achter moeten komen door de stok te vinden.
Filmpjes
http://www.mabojo.nl/MVI_0121.AVI
Filmpje bij ons thuis tijdens de knutsel party met de FOK! stok
http://www.mabojo.nl/MVI_0146.AVI
Filmpje van het plaatsen, plaatsnaambord is alleen erg moeilijk te zien op het filmpje i.v.m licht
En verder.. Joeriii, de vindplaats was erg cool!, vooral toen we de omgeving herkende van de foto's. Wij helemaal enthousiast erheen, en dan het moment. de enige echte FOK! stok in je handen nemen. Dorie is erg coolvooral het geluidje wat ze maakt.
quote:Op zaterdag 25 september 2004 21:36 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
*hoopt dat hij vana op gehaald gaat worden*
gvd...quote:Op zaterdag 25 september 2004 21:44 schreef Emme-r-tje het volgende:
* hellmondunited is on his way... ( +/- 30 a 40 min)
quote:Op zaterdag 25 september 2004 21:46 schreef Joeriii het volgende:
ahh.. ik vind dat hellmondunited 'm moet krijgen...![]()
is niet grappigquote:Op zaterdag 25 september 2004 21:47 schreef Joeriii het volgende:
Jaa
Nou, Emmertje gaat hem naar Helmond brengen, zoals ie beloofdquote:Op zaterdag 25 september 2004 21:48 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
is niet grappig
laat me raden, jij had m zeker?
ik zie t nu pasquote:Op zaterdag 25 september 2004 21:51 schreef Joeriii het volgende:
[..]
Nou, Emmertje gaat hem naar Helmond brengen, zoals ie beloofd
Trouwens, nu die uit het Noorden is, gaat het een stuk sneller
quote:Op zaterdag 25 september 2004 21:44 schreef Emme-r-tje het volgende:
* oldenzaaltjuh.nl is on his way... ( +/- 30 a 40 min)
als ik m morgen heb, waar zal ik m dan heensturen? weer wat noordelijker?quote:Op zaterdag 25 september 2004 22:02 schreef Joeriii het volgende:
oh f*ck, dan gaat ie richting Limburg... Euhhhh is dit wel een goed plan?[remember fok!stok 1]
hij is ondertusse al op weg naar helmondquote:Op zaterdag 25 september 2004 22:17 schreef onlogisch het volgende:
ik woon in Papendrechtmaar die locatie in dordt schiet me nou niet 1.2.3 te binnen
Noord Holland... noordelijker dus jaquote:Op zaterdag 25 september 2004 22:08 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
als ik m morgen heb, waar zal ik m dan heensturen? weer wat noordelijker?
hmm, ik denk dat ik m meeneem naar tilburgquote:Op zaterdag 25 september 2004 22:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Noord Holland... noordelijker dus ja
je dacht toch niet dat ik met dit klote weer naar buiten zou gaanquote:Op zaterdag 25 september 2004 22:18 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
hij is ondertusse al op weg naar helmond
Hmm goed idee, ik heb een collega in Helmond, die kan hem wel ff meenemen naar Rotterdam, kan ik hem weer meenemen naar het Noorden.....quote:Op zaterdag 25 september 2004 22:24 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
hmm, ik denk dat ik m meeneem naar tilburgis al een beetje in de richting
zorg dat die collega er vanaf blijftquote:Op zaterdag 25 september 2004 22:28 schreef Cavemania het volgende:
[..]
Hmm goed idee, ik heb een collega in Helmond, die kan hem wel ff meenemen naar Rotterdam, kan ik hem weer meenemen naar het Noorden.....
Ok zal hem niet bellenquote:Op zaterdag 25 september 2004 22:30 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
zorg dat die collega er vanaf blijft
ik wil die fokstok een keertje ziiiiiiiiieeeeeeeeeen
mijn dank is grootquote:Op zaterdag 25 september 2004 22:33 schreef Cavemania het volgende:
[..]
Ok zal hem niet bellen, kan hem toch niet in Rotterdam ophalen...
Jij mag hem deze keer van me hebben, je hebt er zo lang op gewacht![]()
quote:Op zaterdag 25 september 2004 22:29 schreef kwanten het volgende:
Was trouwens nog een heel gedoe met het verstoppen van die stok, we werden namelijk in de gaten gehouden door de man die tegenover het Nuenen bord woont.. hij kwam na een tijdje zelfs naar buiten.. Toen hebben we hem de situatie maar uitgelegd, omdat we bang waren dat hij anders zou gaan kijken wat we daar nou allemaal bij de boom aan het doen waren en misschien zelf de stok weg zou halen.
Maar na hem uitgelegd te hebben dat het de bedoeling was dat 1 van jullie de stok moet gaan zoeken en hem ergens anders neer leggen snapte hij het spel en droop hij weer af naar binnen..
Ben trouwens wel benieuwd wat de vinder van de 2 (!) surprises vind die bij de stok inbegrepen zitten![]()
,
En ik heb nog niemand gehoord over de baby, het fokje blokje.. is ie niet lief?
[afbeelding]
dat mag ik niet, omdat dat vlak bij de stoute meneertjes isquote:Op zaterdag 25 september 2004 22:37 schreef meami het volgende:
Ja en helmondje... breng em dan ff naar Sittard
Als je morgen nou ff voor elf uur zegt waar ie heen gaat kan ik vast op de mountainbike die kant opquote:Op zaterdag 25 september 2004 22:34 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
mijn dank is groot
maar ik zal m in ieder geval jou richting insturen zodat je kans hebt om hem later alsnog te bemachtigen
Ja dan hebben die stoute meneertjes maar pechquote:Op zaterdag 25 september 2004 22:38 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
dat mag ik niet, omdat dat vlak bij de stoute meneertjes is
ik zal mn best doenquote:Op zaterdag 25 september 2004 22:38 schreef Cavemania het volgende:
[..]
Als je morgen nou ff voor elf uur zegt waar ie heen gaat kan ik vast op de mountainbike die kant op![]()
maar de een wil richting noord/west en de ander richting limburg.. wat moet ik nuquote:Op zaterdag 25 september 2004 22:39 schreef meami het volgende:
[..]
Ja dan hebben die stoute meneertjes maar pech
zeg gedraag je jaquote:Op zaterdag 25 september 2004 22:40 schreef Mikkie het volgende:
tvp
Helmond... da's nog nie veel soeps
hehehequote:Op zaterdag 25 september 2004 22:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Sorry
Ok zal ik m'n best doen om een eind naar het zonnige zuiden te fietsenquote:Op zaterdag 25 september 2004 22:39 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
ik zal mn best doen
zonnig? helmond heeft in ieder geval 2 dagen half onder water gestaanquote:Op zaterdag 25 september 2004 22:42 schreef Cavemania het volgende:
[..]
Ok zal ik m'n best doen om een eind naar het zonnige zuiden te fietsen
Neeeeehhhh dat meen je niet, het weer was hier zo mooiquote:Op zaterdag 25 september 2004 22:43 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
zonnig? helmond heeft in ieder geval 2 dagen half onder water gestaan
Schipluiden!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 25 september 2004 22:47 schreef hellmondunited het volgende:
komt goed mannen ik zal m naar een leuk plekje brengen alleen moeten jullie ff helpen waar
ik beschik niet over een auto maar wel over een fiets, ov enzo
daar komt ie net vandaanquote:Op zaterdag 25 september 2004 22:52 schreef Mikkie het volgende:
Nuenen is redelijk in de richting
WIEEEEEEEEE ?quote:Op zaterdag 25 september 2004 22:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Schipluiden!!!!!!!!!!
Succesquote:Op zaterdag 25 september 2004 23:13 schreef hellmondunited het volgende:
jongens ik ga pitten, check morgen dit topic en dan ga ik m halen
t kan alleen wel even duren wanneer er een reactie komt (dat bedoel ik in aantal uren, niet in aantal dagen)
hoop dat emmertje m echt in helmond heeft gedropt
Nee, Amsterdam!quote:Op zondag 26 september 2004 00:28 schreef DutchGooner het volgende:
Nou nog ietsjes meer richting het westen,zeg maar Den Bosch
En dan ga jij er zeker een kwakje op deponeren?quote:Op zondag 26 september 2004 01:59 schreef HAL9000S het volgende:
Ik pleit voor Nijmegen.
Hellemond? Brandevoort? Mierlo?quote:Op zondag 26 september 2004 04:50 schreef prupke het volgende:
ok dan wij hebben hem
strakkies naar andere locatie...
tis veldhoven gewordenquote:Op zondag 26 september 2004 10:43 schreef Gia het volgende:
[..]
Hellemond? Brandevoort? Mierlo?
Zeg effe!
En istie al gevonden? Kunnen we toch wel effe heenrijden, toch?quote:Op zondag 26 september 2004 10:50 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
tis veldhoven geworden
hijs nog niet gevonden zover ik weet, mja van mij mag je er heen rijdenquote:Op zondag 26 september 2004 10:57 schreef Gia het volgende:
[..]
En istie al gevonden? Kunnen we toch wel effe heenrijden, toch?
We gaan vanmiddag een eindje rijden en effe naar de bossen. Als er nog geen bericht is dattie gevonden is, gaan we wel effe kijken. En dan komtie zekers naar Helliemond! Gaatie Rondje Helmond maken, toch?quote:Op zondag 26 september 2004 10:58 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
hijs nog niet gevonden zover ik weet, mja van mij mag je er heen rijdenbreng hem dan wel naar helmond
ik beschik namelijk alleen over OV en fiets, kan er dus niet heen rijden haha. Breng ik m wel naar een andere stad toe met de trein
Volgens mij is hij al wel gevonden...quote:Op zondag 26 september 2004 10:58 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
hijs nog niet gevonden zover ik weet, mja van mij mag je er heen rijdenbreng hem dan wel naar helmond
ik beschik namelijk alleen over OV en fiets, kan er dus niet heen rijden haha. Breng ik m wel naar een andere stad toe met de trein
Maar die moeten hem toch ook weer kwijt!quote:Op zondag 26 september 2004 11:00 schreef TETSU het volgende:
[..]
Volgens mij is hij al wel gevonden...
BB en Prupke hebben hem nu toch?
Tetsu
Jij woont wel dichterbij, geloof ik.quote:Op zondag 26 september 2004 13:18 schreef Emme-r-tje het volgende:
voor de mensen die t niet kunnen lezen:
Luyksgestel
Gem. Bergeyk
Nee, k mag niet...quote:Op zondag 26 september 2004 13:22 schreef Gia het volgende:
[..]
Jij woont wel dichterbij, geloof ik.
Heb je'm al?
Nou gaat hij echt de goede kant op! Idd iets meer richting Den Boschquote:Naar Bergeijk - Luyksgestel (NL, 5575)
Afstand 73,3 km.
Reisduur 01:18
* DaMart sluit zich daarbij aanquote:Op zondag 26 september 2004 14:51 schreef Webcrowler het volgende:
De snelste route van Haarlem naar Luyksgestel over 161.5 km in ongeveer 1 uur en 50 minuten.
Hij gaat steeds verder weg..... Niet eerlijk gewoon!
Opzich vindt ik het niet zover rijden ofzo, maar mijn auto heeft geen benzine meer, en op een lege tank 2 uur rijden gaat niet lukken denk ik. En aangezien mijn pinpas ook de bodem bereikt heeft gaat het ook niet lukken om te tanken...quote:Op zondag 26 september 2004 14:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
* Webcrowler sluit zich daarbij aan
ja... maar deze regionen heeft de stok alleen maar geschampt...quote:Op zondag 26 september 2004 15:50 schreef Webcrowler het volgende:
In het Westen (omgeving Amsterdam) had ie nog veel sneller gegaan hoor!
Bedoel je dat blauwe kreng met die rode knopjes , dat als je daar op drukt dat er dan echt een teringkabaal uit komt?quote:Op zondag 26 september 2004 15:41 schreef kwanten het volgende:
Hij gaat erg hard, zat gisterenavond nog te twijfelen of ik hem vandaag zou plaatsen i.v.m foto's in het licht, maar gelukkig is ie al weer een aantal stations verder!
Emme-r-tje, ging het alarm trouwens niet af toen je de stok pakte?
JA die ja.. dat "kastje" zat in de grond bij Emme-r-tje.. en als ie de stok dan zou pakken (dan trek je het pinnetje eruit) dan start dat lawaai ookquote:Op zondag 26 september 2004 16:15 schreef prupke het volgende:
[..]
Bedoel je dat blauwe kreng met die rode knopjes , dat als je daar op drukt dat er dan echt een teringkabaal uit komt?
Liet ik vannacht ff afgaan hier in de huiskamer..... schrok me het apelazerus![]()
Dat alarm had ik op school in de les achter het schoolbord gedaan. Dus boven het bord gegooit, dan valt die beneden in een bak ofzo waar je hem niet kan pakken.quote:Op zondag 26 september 2004 16:20 schreef kwanten het volgende:
[..]
JA die ja.. dat "kastje" zat in de grond bij Emme-r-tje.. en als ie de stok dan zou pakken (dan trek je het pinnetje eruit) dan start dat lawaai ook. Ben wel benieuwd of dat ie af ging! Is in ieder geval niet heel erg prettig om maar te luisteren.
Stok 1 is in Haarlem geweest!!quote:Op zondag 26 september 2004 15:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
ja... maar deze regionen heeft de stok alleen maar geschampt...
quote:Op zondag 26 september 2004 16:19 schreef Gia het volgende:
En waarom miauwt die vis? Dacht dat mijn kat wat mankeerde!
Wat verraden?quote:Op zondag 26 september 2004 17:11 schreef Renesite het volgende:
Waarom is dat veraden?![]()
![]()
* Webcrowler wacht in spanning afquote:Op zondag 26 september 2004 17:37 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat verraden?
Kon je dat alarm instellen, dan?
Hebben we niet gedaan, dus wie hem vindt, kan hem zo pakken.
Foto's moeten nog effe bewerkt en geupload worden, maar volgen zo snel mogelijk.
Nee, maar dat jij op nieuw het alarm zet, is altijd leukquote:Op zondag 26 september 2004 17:37 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat verraden?
Kon je dat alarm instellen, dan?
Hebben we niet gedaan, dus wie hem vindt, kan hem zo pakken.
Foto's moeten nog effe bewerkt en geupload worden, maar volgen zo snel mogelijk.
Idd, hij was nog maar 100 KM verwijderd van haarlem en het is nu al iets van 200 KM ofzo... Gaat helemaal verkeerd..quote:Op zondag 26 september 2004 18:47 schreef Ayaxola het volgende:
Hij gaat wel weer een beetje richting Limburg, das niet de goede kant op
Huh? Nou weer niet. Net deden ze het.quote:Op zondag 26 september 2004 18:59 schreef Renesite het volgende:
Juist, ze doen het niet?
Okay, ogenblikje.quote:Op zondag 26 september 2004 18:59 schreef Renesite het volgende:
Mail de foto's maar even naar mij Gia! Brinkster doet het duidelijk niet
(mail staat in profiel, wanneer nodig)
Brinkster accepteert het denk ik niet dat ze gelinkt worden enzoquote:Op zondag 26 september 2004 19:00 schreef Gia het volgende:
[..]
Huh? Nou weer niet. Net deden ze het.
Wat doe ik fout. Help!!!
Hier heb ik een discussie over gehad!quote:Op zondag 26 september 2004 19:01 schreef APK het volgende:
Jezus!
Stuur die stok nou naar Amsterdam.
Die Belgen kunnen niet eens foto's plaatsen.![]()
Jij weet tenminste hoe je een foto moet plaatsen.quote:Op zondag 26 september 2004 19:02 schreef Renesite het volgende:
Hier heb ik een discussie over gehad!
Iemand vond mij een stomme fries (Groningen)
Ik dus van, rot op nep belg![]()
www.picserver.tkquote:Op zondag 26 september 2004 19:07 schreef Gia het volgende:
Wordt geloof ik toch tijd dat we eens gaan uitzoeken hoe we een eigen website kunnen maken.
Hoop dat zoonlief dat binnenkort op school leert.
Ach, dat is niet zo moeilijkquote:Op zondag 26 september 2004 19:07 schreef Gia het volgende:
Wordt geloof ik toch tijd dat we eens gaan uitzoeken hoe we een eigen website kunnen maken.
Hoop dat zoonlief dat binnenkort op school leert.
Uhmquote:Op zondag 26 september 2004 19:16 schreef myrose het volgende:
waar blijven die foto's nou??
Ze doen het!quote:Op zondag 26 september 2004 19:25 schreef Gia het volgende:
Zo klaar.![]()
Bedankt. Schrijf het meteen ergens op.quote:Op zondag 26 september 2004 19:10 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
www.picserver.tk
Daar kan je je foto's ook online zetten en picserver staat het wel toe dat je linkt. Alleen ff registreren en uploaden!
suc7
quote:Op zondag 26 september 2004 19:27 schreef APK het volgende:
[..]
Ze doen het!![]()
quote:Op zondag 26 september 2004 19:28 schreef kree het volgende:
[..]
![]()
hey! hahahaquote:Op zondag 26 september 2004 19:19 schreef myrose het volgende:
dat moet je met gina bespreken joh... ik ben alleen ongeduldig
Aha, oke dan, ik had ze nog niet gezienquote:Op zondag 26 september 2004 19:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Meer naar boven!
zal ik hem zo halen en dan een nachtje in helmond laten slapen? de fok stok moet ook tot rust komen hequote:Op zondag 26 september 2004 19:32 schreef myrose het volgende:
maar ik wil hem ook ff thuis hebben.....
Je bent nooit oud genoeg om te leren hoor!!!quote:Op zondag 26 september 2004 19:27 schreef Gia het volgende:
[..]
Bedankt. Schrijf het meteen ergens op.
Tja, ouwe mensen hè? Kunnen nog geen video programmeren. Maar we leren bij!![]()
komt goed, ik ga ff mijn site updaten en dan pak ik de fiets hahahaquote:Op zondag 26 september 2004 19:37 schreef myrose het volgende:
INderdaad doen, de stok lekker warm laten slapen
Ik had hem eigenlijk voor je neus weg willen kapen en hem dan aan jou mee willen geven. Maar stiphout is te verfietsen met mijn vervelende rug
quote:Op zondag 26 september 2004 19:40 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
komt goed, ik ga ff mijn site updaten en dan pak ik de fiets hahaha
waar moet ik m neer leggen?quote:Op zondag 26 september 2004 19:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
goedzo en leg hem morgenmiddag weer ergens neer dan pak ik de auto en vlam ik meteen om de stok
Bijna 41 jaar. Nog een weekje of 4.quote:Op zondag 26 september 2004 19:39 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
Je bent nooit oud genoeg om te leren hoor!!!
Geboorte datum: 1963-10-21, bijna 40 jaar vindt ik niet oud hoor... Je leven begint pas bij de 40 zeggen ze toch altijd! Nou, geniet dat van je tweede jeugd![]()
Moet je mijn telefoonnummer hebben, voor het geval je hem niet kunt vinden?quote:Op zondag 26 september 2004 19:40 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
komt goed, ik ga ff mijn site updaten en dan pak ik de fiets hahaha
quote:Op zondag 26 september 2004 19:56 schreef Gia het volgende:
[..]
Moet je mijn telefoonnummer hebben, voor het geval je hem niet kunt vinden?
ben niet boos maar tis gewoon de bedoeling van het spel dat het een verrassing blijft waar die ligt totdat de foto's op de site worden geplaatst! Zoals jullie het nou doen is dat niet het geval en ja daar wordt het spel minder leuk van!quote:Op zondag 26 september 2004 20:01 schreef hellmondunited het volgende:
ik zal maar niks zeggen anders wordt oldenzaaltjuh.nl boos
weet toch waar die ligt (aan de weg van nuenen naar stiphout)
Uhuh! Maar niet in het zicht. Willen niet dat vreemden hem vinden, natuurlijk.quote:Op zondag 26 september 2004 20:03 schreef myrose het volgende:
yep helemaal aan de andere kant van helmond
tis een dik half uur fietsen.. pff en ik ben al zo moe! nja ik geef de kans aan anderen. ligt ie er morgen vroeg nog dan ga ik hem halen.. ben ik teminste fit (heb morgen vroeg toch vrij)quote:Op zondag 26 september 2004 20:09 schreef Gia het volgende:
[..]
Uhuh! Maar niet in het zicht. Willen niet dat vreemden hem vinden, natuurlijk.
Ik weet niet hoever je moet fietsen, maar als je hem niet vindt en je moet terug naar huis om te posten dat je hem niet kunt vinden en dan weer terug naar Stiphout. Hijg, puf....
Tja, en Stiphout heeft geen station.quote:Op zondag 26 september 2004 20:12 schreef myrose het volgende:
grin.. waarom denk je dat ik hellemondunited getipt heb?
ik woon dus in brouwhuis
Killermom woont in de buurt, toch?quote:Op zondag 26 september 2004 20:13 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
tis een dik half uur fietsen.. pff en ik ben al zo moe! nja ik geef de kans aan anderen. ligt ie er morgen vroeg nog dan ga ik hem halen.. ben ik teminste fit (heb morgen vroeg toch vrij)
en mij maar laten fietsenquote:Op zondag 26 september 2004 20:12 schreef myrose het volgende:
grin.. waarom denk je dat ik hellemondunited getipt heb?
ik woon dus in brouwhuis
geen idee..quote:Op zondag 26 september 2004 20:14 schreef Gia het volgende:
[..]
Killermom woont in de buurt, toch?
Schiet op! 't Is toch droog en niet te koud.quote:Op zondag 26 september 2004 20:15 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
en mij maar laten fietsen
Hihi, op zijn fiets!quote:Op zondag 26 september 2004 20:15 schreef HAL9000S het volgende:
Ga naar Nijmegen of Cuijk!!!
ik kom net terug van een dag breda haha ben echt dood opquote:Op zondag 26 september 2004 20:16 schreef Gia het volgende:
[..]
Schiet op! 't Is toch droog en niet te koud.
En kroegen zat onderweg om effe op adem te komen.
Heb er wel ergens een boek over liggen.quote:Op zondag 26 september 2004 20:17 schreef myrose het volgende:
maar gina... dat aanbod van een paar lesjes webdesign staat hoor
Ik zou hem maar gaan halen anders mis je hem toch echt.......quote:Op zondag 26 september 2004 20:18 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
ik kom net terug van een dag breda haha ben echt dood op
kroegen? welke dan? zeker die kindertent deux
ik kruip over een uurtje lekker mn bedje in
dus degene die wil: nu halen, morgen issie anders echt weg!
ik weet t, maar ben zooooo moe en heb echt geen zin om nu een uur op dat krak fietsje te zittenquote:Op zondag 26 september 2004 20:22 schreef Cavemania het volgende:
[..]
Ik zou hem maar gaan halen anders mis je hem toch echt.......En je wilde hem toch zo graag hebben..
Taxi!quote:Op zondag 26 september 2004 20:24 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
ik weet t, maar ben zooooo moe en heb echt geen zin om nu een uur op dat krak fietsje te zitten
sorry gia.... ik ken ook een ginaquote:Op zondag 26 september 2004 20:22 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar toch heel erg bedankt voor je aanbod. Beetje moeilijk ook om met elkaar in contact te komen. Mijn hotmail adres is al een eeuwigheid niet meer gebruikt en jij hebt geen mail in je profiel staan.
Maar wie weet, doe ik nog eens een dringend beroep op je.
Zal het in elk geval goed onthouden.
Enne....het is Gia, zonder n.
Nou ik niet, ken je niet iemand die je ff wil brengen, kan ie gelijk foto's maken van jou en de Stokquote:Op zondag 26 september 2004 20:26 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
betaal jij?
Go, Myrose.quote:Op zondag 26 september 2004 20:28 schreef myrose het volgende:
ik ben al aan het bellen
Veghel wil ik nog wel doen met de auto,Den Bosch is natuurlijk beterquote:Op zondag 26 september 2004 19:53 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
waar moet ik m neer leggen?
als je m in huis hebt kom ik morgen ff langsquote:Op zondag 26 september 2004 20:28 schreef myrose het volgende:
ik ben al aan het bellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |