Heb je de openingspost wel gelezen?quote:Op vrijdag 24 september 2004 22:53 schreef Djeez het volgende:
Waar kan ik hem aanmelden ?
Vinnik dus ook en toen ik de topictitel las dacht ik even dat ZIJ op zoek was naar een vrijgezelle boer. Omdat ze single zou zijn ofzo. Maar dat is ze toch helemaal niet?quote:Op maandag 27 september 2004 22:43 schreef ondeugend het volgende:
Yvon Jaspers is leuk !!!
Misschien is Nikky wel in voor een trio. Of een kwartet.quote:Op zondag 21 november 2004 20:06 schreef Modus het volgende:
"Yvon Jaspers op zoek naar vrijgezelle boer."
Too bad, gelly..
Catrienes.quote:Op zondag 21 november 2004 21:36 schreef k_man het volgende:
Een boer die Driek heet...
Die boer werd omdat hij dan zo lekker met de elementen mocht werken. :')quote:Op zondag 21 november 2004 21:58 schreef LG_Konjo het volgende:
m'n zusje vond de de boer die als voorlaatste werd voorgesteld wel leuk, Joris Collewijn oid :')
Yvon is helemaal geen kutwijf. Ze is lief, slim, betrokken en een schat van een vrouw.quote:Op zondag 21 november 2004 20:01 schreef Lega-Nord het volgende:
Ik heb keer Yvon Jaspers in echt ontmoet, ik kwam haar toevallig tegen. Ze is maar een kutwijf, ik snap de hele aandacht voor haar persoontje niet.
die had idd de grootste aaibaarheidsfactor jaquote:Op zondag 21 november 2004 21:41 schreef Tokay het volgende:
Ik weet zeker dat die ene met die wenkbrauwpiercing de meeste post gaat krijgen.
Zitten wel leuke boeren(pummels) tussen!
quote:Op vrijdag 24 september 2004 22:53 schreef Djeez het volgende:
Kan ik nog een collega van me aanmelden ? Hij is boerenzoon, 28 jaar en nog steeds vrijgezel! Waar kan ik hem aanmelden ?
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:02 schreef dwerg het volgende:
http://www.boerzoektvrouw.kro.nl/
Zondag 6 februari komt Boer zoekt vrouw weer op tv.
Nee hoor, alle boeren hebben brieven gekregen, maar die laatste inderdaad maar twaalf ofzo.quote:Op zondag 6 februari 2005 21:48 schreef Liejannuh het volgende:
Alleen heb ik natuurlijk niet alles gezien, was er nou ook nog een boer die geen brieven heeft gekregen??
Nou ja het kwam ook wel een beetje door z'n uiterlijk, laten we eerlijk wezenquote:Op zondag 6 februari 2005 22:15 schreef ilona-scuderia het volgende:
Idd, dat kwam door z'n naam
Wie noemt z'n kind dan ook Catrinus...
Die gast deed me erg aan BHFH denken.quote:Op zondag 6 februari 2005 22:13 schreef rooierooie het volgende:
[..]
Nee hoor, alle boeren hebben brieven gekregen, maar die laatste inderdaad maar twaalf ofzo.
Dat is slecht idd. Nog ff natrappen.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:15 schreef Hexagon het volgende:
En dan die ene: Piet is toch niet vlot genoeg voor me. Slechte verliezer.
De stresskip.quote:Op zondag 27 februari 2005 22:25 schreef HarigeKerel het volgende:
Die vrouw op die motor is niks voor die kerel, maar wat een onvrede zeg
Ik zou liever vrijgezel blijven denk ik als ik die kerel was
Ja, recht voor zijn raap. Een vrouw hoort in de keuken en verder niet zeiken. Ze kan beter nu weten hoe Piet (toffe peer) in elkaar zit, dan straks wanneer ze getrouwd zijn.quote:Op maandag 14 februari 2005 14:16 schreef Janne33 het volgende:
Hebben jullie boer Piet gezien, die aan één van de dames vroeg of ze kon koken? Ja hoor, zegt zij, ik kan goed koken. Zegt hij: Ik kan heel goed eten...! Ik heb kromgelegen zeg!
Nou maak je me wel heel nieuwsgierig hoor... Is het de conservatoriumdame?quote:Op maandag 28 februari 2005 10:56 schreef bloodymary het volgende:
Ik ken boer Piet en hij woont inmiddels al twee maanden samen met een van de vrouwen en is hier erg blij mee. Ik zal niet zeggen welke vrouw.
Denk ik ook. Wat heb ik gelachen toen Piet opeens wel naar buiten kwam toen ie die motor zag.quote:Op maandag 28 februari 2005 16:21 schreef Redux het volgende:
Nee, ik wil wedden dat piet heeft gekozen voor de motor!
Aflevering van 27 februari 2005:quote:Op maandag 28 februari 2005 17:37 schreef Beroepsgokker het volgende:
Hehe leuk programma! Kan iemand ff kort vertellen wat er gisteren gebeurde, ik heb het moeten missen.
Mooi was dat. Die Hans stond zo zielig bij z'n ouders.quote:Op maandag 28 februari 2005 11:50 schreef Hexagon het volgende:
Die Hans komt me trouwens wat onvolwassen over tov zijn ouders. En die kerel is 46? Die Joan lijkt me trouwens al helemaal niks voor m.
Dan mag die PIet nodig eens geld in een nieuwe keuken stoppenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:18 schreef ilona-scuderia het volgende:
In het kort komt het er op neer dat boer Piet Rijkers de rijkste boer van alle deelnemende boeren is...
Ik ga niks zeggen hoor, maar wie is eigenlijk ook weer die conservatoriumdame?quote:Op maandag 28 februari 2005 16:16 schreef Janne33 het volgende:
[..]
Nou maak je me wel heel nieuwsgierig hoor... Is het de conservatoriumdame?
quote:Op maandag 28 februari 2005 20:47 schreef Woffel het volgende:
[..]
Dan mag die PIet nodig eens geld in een nieuwe keuken stoppen![]()
Dat is niet niksquote:Op maandag 28 februari 2005 23:36 schreef evert het volgende:
dit is echt dé kijkcijferhit van dit seizoen. gisteren 2,5 miljoen kijker.
en terecht! wat een egoist.quote:Op maandag 28 februari 2005 22:59 schreef Djeez het volgende:
Collega van me woont vlak naast Peter Dazelaar, en die wist me te vertellen dat Peter nu een vriendin heeft die op de reservelijst stond. Oftewel, die andere dames wilden hem niet meer na zijn gevloek en gescheld op die dames.
dus?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 09:10 schreef Redux het volgende:
[..]
Totale vermogen, land, gebouwen, machines etc etc.
ja dus?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 09:10 schreef Redux het volgende:
[..]
Totale vermogen, land, gebouwen, machines etc etc.
Dusssss niet rijk qua geld, rijk qua vermogen.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:13 schreef Woffel het volgende:
dus?
Astrid:"Moeten die glazen niet gewassen?"quote:Op zondag 6 maart 2005 22:26 schreef Woffel het volgende:
Puike gozer die Teus, ik kan wel om 'm lachen
Renske zit in het gips.quote:Op zondag 6 maart 2005 23:21 schreef Woffel het volgende:
Dat die Joris trouwens nog naar Renske gaat, laat haar dan naar hem toe komen....
ja dus?quote:
Dat is lekker aso.quote:Op maandag 7 maart 2005 13:28 schreef Woffel het volgende:
[..]
ja dus?
Er is vast wel gehandicaptenvervoer te regelen
Dat is waar.quote:en anders moet Joris die twee meiden ook maar meenemen.
Lijkt me sterk dat ze om half zes opstaat om de koeien te gaan melken.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:52 schreef Sconvolts het volgende:
Ik weet dat Astrid gewoon weer aan het werk is (bij een groot Amerikaans IT-bedrijf), maar of je hieruit de conclusie kan trekken dat Teus niet voor haar heeft gekozen, dat weet ik niet...
Van GeenStijl.nlquote:Boer zoekt helemaal geen vrouw...
!Boer zoekt vrouw is het kijkcijferkanon voor de KRO. Alle vooroordelen die wij al hadden over boeren, worden nog maar weer eens bevestigd. Heerlijk om te zien dat deze figuren nog bij hun ouders inwonen. Niks geen flatscreens en wifi in het gehele huis. Nee, de Friese staartklok en donker eiken meubelen beheersen je televisiescherm. Beetje hooien en melken, terwijl ondertussen de dames naar de gunsten van deze horken dingen. Horken ja, en dan met name boer Peter uit Dwingeloo. Lange tijd waren wij in de veronderstelling dat dit heerschap heaumeaufiel was, getuige de wijze waarop hij de dames te kijk zet. Maar neen, this is tv man. Ofwel we worden allemaal weer eens in de maling genomen, zo wist SBS-Shownieuws gisteravond te melden. Peter blijkt namelijk allang te zijn voorzien. Vlak voor de opnames van Boer zoekt vrouw liep onze Peter namelijk de vrouw van zijn leven tegen het lijf. Zijn schizofrene gedrag is daarmee dan ook direct verklaard. Jammer Anita en Maurien, hij heeft al een liefie, alleen verzuimt de KRO dat te melden. Tsja, dat zou de kijkcijfers immers geen goed doen. Enfin, om aan te sluiten bij de profetische woorden van Maurien. Waarom Peter? "Hij leek me een rustige man. Die wel een beetje weet hoe het leven in elkaar steekt."
Wat heeft dat met zijn gedrag te maken?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:42 schreef Woffel het volgende:
En z'n gedrag is op zich wel te verklaren, hij heeft nl. een erge huidziekte
Ja dat heeft hij op dat moment pas net te horen gekregen. Maarja ik vind ook dat hij zich als een eikel gedraagt, daar niet van.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat heeft dat met zijn gedrag te maken?Een huidziekte heeft toch geen invloed op je communicatieve vaardigheden?
Ze had wel gereageerd op zijn oproepje, maar was eerst buiten de boot gevallen. Later is hij toch op haar gevallen. En ik heb het uit uit de tweede hand, is een kameraad van een collega van me.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:42 schreef Woffel het volgende:
mja hij heeft nu inderdaad een vriendin die niet aan 't programma meedeed, of hij deze al had voor het programma weet ik niet. En z'n gedrag is op zich wel te verklaren, hij heeft nl. een erge huidziekte
Ik snap echt niet wat daar nou zo grappig aan is...quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:07 schreef VjenneKloetn het volgende:
En hij is al eerder getrouwd geweest, alleen kwam die vrouw er na zoveel jaar achter dat ze toch liever op andere vrouwen valt [afbeelding]
Ach ja. Ik vind het wel apart dat je er na zoveel jaar pas achter komt.quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:59 schreef Janne33 het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat daar nou zo grappig aan is...
Met haar rare mond ... net zo'n pelikaan. Verder wel leukquote:Op donderdag 17 maart 2005 19:54 schreef Sconvolts het volgende:
En dat is? Assie?
quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:36 schreef Lega-Nord het volgende:
Hee, knul. Waarom vind ik jou steeds in dezelfde topics waarop ik reageer.
ik ook! cola en nootjes binnen handbereik!quote:
quote:Op zondag 20 maart 2005 21:23 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
straks zit Peter zonder vrouwZe rennen allemaal weg!
Hij zit al met een vrouw thuis hoor...quote:Op zondag 20 maart 2005 21:23 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
straks zit Peter zonder vrouwZe rennen allemaal weg!
En daarna gingen ze even rokenquote:Op zondag 20 maart 2005 21:30 schreef tong80 het volgende:
Teus trok zich terug met Astrid op de tractor
wooo, ik dacht dat ik dat verkeerd verstond. 81euroquote:Op zondag 20 maart 2005 21:36 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Was dat nou 81 euro voor 6 man Chinees?
Moet haast wel, anders brachten ze het toch wel ietsjes anders in beeld zeker.quote:Op zondag 20 maart 2005 22:21 schreef Hexagon het volgende:
Het is te hopen dat die geruchten over Peter echt waar zijn anders is het wel heel ernstig voor die gast.
Ja dat zorgde hier ook voor de nodige hilariteitquote:Op maandag 21 maart 2005 00:40 schreef FuifDuif het volgende:
Ik heb mij bescheurd om Piet, toen hij uitlegde waarom hij voor 6 personen had besteld! Echte pure boeren zuunighied!![]()
!
En dat terwijl hij 2 vrouwen thuis heeft zitten die kunnen koken !quote:Op maandag 21 maart 2005 00:40 schreef FuifDuif het volgende:
Ik heb mij bescheurd om Piet, toen hij uitlegde waarom hij voor 6 personen had besteld! Echte pure boeren zuunighied!![]()
!
En ze hadden 2 grote dozen. Dus in een zo'n doos zit wel voor 3 personen Chinees in.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:36 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Was dat nou 81 euro voor 6 man Chinees?
Nee man, 1 grote doos en een kleinere doos.quote:Op maandag 21 maart 2005 09:49 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
En ze hadden 2 grote dozen. Dus in een zo'n doos zit wel voor 3 personen Chinees in.![]()
Nou voor 81 euro kan ik wel voor meer dan 6 personen koken hoor.... vind 't wel erg veel geld.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:24 schreef Sconvolts het volgende:
Da's prijstechnisch het beste he!
(Ik dacht juist dat hij de rijkste boer was!)
Ja, wat een zeikertje.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:38 schreef -Mk- het volgende:
Wat is die Sieta een doos zeg.
"nee doe ik niet.. nee echt niet hoor... nee dat ga ik echt niet doen... nee dat doe ik niet, oh nee, dat doe ik niet"
Wow cool! Mag ik jou aanraken??quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:21 schreef bloodymary het volgende:
Haha, ik weet toevallig wie er al drie maanden bij Piet op de boerderij woont..............
Die dierenarts leek me ook niet 100 %quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:53 schreef birthday_girl het volgende:
Ik vind Sita juist grappig met haar "nee, dat doe ik niet! Oh nee!". Ik moet er best om lachenWat vonden jullie van Toontje de dierenarts?
En Teus met zijn "geschiktheids-tests"![]()
Wist ik allang van mijn collega die vlak naast hem woont!quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:43 schreef ilona-scuderia het volgende:Peter is betrapt met een andere vrouw!
Over ongeveer 10 min. meer in Shownieuws op SBS...
Gemist.quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:07 schreef DJ_Fritz het volgende:
Heb ik het al gemist of moet het nu nog komen?
Peter.quote:Op zondag 27 maart 2005 21:18 schreef Babbelzz het volgende:
Piet: 'ben ik jou tegengevallen dan....'
JA!!!!!!!!!!!!!!
?quote:Op zondag 27 maart 2005 21:43 schreef Babbelzz het volgende:
zou die 4e vrouw in beeld komen als ze een relatie heeft?????
Ik dus niet he!
SIETA!?quote:Op zondag 27 maart 2005 17:03 schreef hardsilence het volgende:
Roem van tv-serie laat boer Piet koud
Zaterdag 26 maart 2005 - Zijn deelname aan het populaire KRO-programma ’Boer zoekt vrouw’ heeft de Borkelse boer Piet Rijkers (42) tot de meest besproken man van het dorp gemaakt. Iedereen kent hem en iedereen praat over hem. Zeker op de zondagen -als het programma op televisie komt- gaat Piet over de tong. En ze weten het in Borkel zeker: Piet heeft al gekozen.
Je kunt veel zeggen over boer Piet. En in Borkel wordt er ook veel over hem gezegd. Maar over één ding zijn ze het daar allemaal eens. Zijn nieuwverworven roem - wekelijks zien ruim twee miljoen mensen zijn zoektocht naar een vrouw - infecteert hem niet. De sympathieke boer Piet is gewoon de sympathieke boer Piet gebleven. Hartstikke bekend geworden door ’Boer zoekt vrouw’, maar verder geen spat veranderd.
Boer Piet is nog steeds die man met het mooie boerenbedrijf in het dorp onder Valkenswaard, die regelmatige bezoeker van cafetaria De Oude Bakkerij, die vaste klant bij de Chinees ’China Garden’ in Bergeijk, die vader die trots is op zijn zoon uit zijn vorig huwelijk en die goede man die lief is voor kinderen bovendien.
Één belangrijk verschil. Piet is geen vrijgezel meer, zo is het vermoeden in Borkel. Ook al wordt tijdens de uitzending op 24 april pas officieel bekend of en wie hij gekozen heeft en ook al zwijgt Piet er zelf in alle talen over, in Borkel denken ze het al te weten. Piet en de 38-jarige Sieta zijn een stel. Een opmerkelijke keus van de bekendste dorpsbewoner, vindt Borkel. „Want als hij haar echt heeft gekozen, heeft hij nu iets met een stadse“, vertelt Toon Ras van de cafetaria. „Die andere, die Marianne, die pakte echt alles aan op de boerderij. Die schrok er niet voor terug om varkens te wassen. Die wou echt boerin worden. Sieta niet.“
Zomerhof
Op zondag is Piet hèt gesprek in de cafetaria. „We leven allemaal met hem mee“, zo vat Ras samen. Dat gebeurt zeker ook in café Zomerhof aan de Maastrichterweg, de stamkroeg van Piet. Op zondag gaat vaste prik het scherm naar beneden en worden de belevenissen van de beroemde dorpsgenoot gevolgd. Heel soms zit hij er zelf bij.
„Het heeft me al een paar goede avonden opgeleverd“, zegt uitbaatster Mira van den Heuvel lachend. En dat niet alleen. Zomerhof wordt net als Piet steeds bekender. Een paar keer heeft het café mogen figureren in de serie. „En sindsdien krijgen we ook mensen van buiten op bezoek. Dit is dus dat beroemde café, zeggen ze dan.“ Piet zelf zwijgt als het graf over zijn deelname aan het programma. Vragen van de pers wil hij niet beantwoorden. Die moet maar naar Hilversum bellen, zegt hij dan kortaf.
Hoe het ook zij, de buurt is trots op hem. „Ik vind het een superleuk programma“, zegt buurman Klaas-Jan Krijgsheld. „Piet is ook hartstikke aardig. Altijd als ik hem zie vanuit de tractor toeteren we naar elkaar. En in de winter staan onze schapen bij hem. Mijn kinderen gaan dan kijken als er lammetjes geboren zijn. Vorig jaar had hij als verrassing een chocolade paashaas erbij gezet. Kijk, dat is nou typisch Piet.“
Hoe weet je of ze een relatie heeft danquote:Op zondag 27 maart 2005 21:43 schreef Babbelzz het volgende:
zou die 4e vrouw in beeld komen als ze een relatie heeft?????
Ik dus niet he!
Lachen toch !quote:Op zondag 27 maart 2005 21:46 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
SIETA!?
Zijn zoon wil dat niet. Zijn varkens willen dat niet. Zij wil zelf niet. EN HIJ KIEST VOOR HAAR!?
Het is een overdreven acterend tutje.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:53 schreef birthday_girl het volgende:
Ik vind Sita juist grappig met haar "nee, dat doe ik niet! Oh nee!".
quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:45 schreef Fratz het volgende:
de privé heeft een verslaggever vier dagen lang laten posten voor de boerderij van peter. er kwam een vrouw bij peter langs(uiteraard). het schijnt een oud-klasgenootje of zo te zijn maar dat werd niet helemaal duidelijk. het schijnt wel dat ze een relatie hebben, ze zoenden in de kamer en het gordijn van de slaapkamer ging direct dicht. mevrouw schijnt wel een trouwring te hebben, dus dat zou een hekel punt kunnen zijn. oh ja, nog een aantal details, ze had halflang donderblond haar, een rode jas en ze reed in een saab. genoeg geuren en kleuren?
Whehehe die was laaiendquote:Op zondag 27 maart 2005 22:11 schreef 61neorej het volgende:
Die vrouw van Peter was volgens my dus echt wel boos
Waar leid jij dat uit af danquote:Op zondag 27 maart 2005 22:18 schreef Babbelzz het volgende:
verantwoording van mijn interpretatie dat hij mogelijk een vrouw trof die al een relatie had, niet meer en niet minder
Mooie toneelstukjes!quote:Op zondag 27 maart 2005 21:54 schreef nozem het volgende:
Af en toe gaan mijn tenen krommen van de plaatsvervangende schaamte, vooral bij autist Peter...
Je kan de afleveringen ook online bekijken E.T.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:46 schreef E.T. het volgende:
hmz.. gister wat flarden gezien van de herhaling (voor het eerst) en wist dus niet dat het vanavond kwamZaterdagmiddag de herhaling maar kijken dan ..
Tis jammer dat die Joris boer is (en dan nog wel biologisch dynamisch) en dat ik 'm niet een jaar of wat geleden ben tegengekomen (toen woonde ik tenslotte nog in die regio)... Das best een aardig ding om te zien
Hij zegt steeds wanneer de vrouwen afscheid nemen iets positiefs, met daarna: "dat meen ik echt" waardoor het lijkt alsof ie het juist niet meentquote:Op zondag 27 maart 2005 22:47 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Mooie toneelstukjes!
"Ja, het was heel gezellig, doei. Ik heb veel van je geleerd."
Maar een ring zegt immers niks. ze kan wel weduwe zijn of een zomaar een ring dragen, ik ken iemand die de trouwring van haar oma draagt.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:37 schreef Babbelzz het volgende:
er staat toch in dat stukje dat ik gekwoot heb: trouwring om haar vinger????
Nou weet ik ook wel dat t privenieuws is, maar DAAR heb ik t van... lees pag 5 nog maar es....![]()
Ik heb geen geluid op m'n pcquote:Op zondag 27 maart 2005 22:53 schreef easy-going het volgende:
[..]
Je kan de afleveringen ook online bekijken E.T.
"Voordat je een relatie met iemand aan gaat moet je natuurlijk wel weten hoe iemand zoent. Als iemand heel slecht zoent, dan wordt het natuurlijk niks."quote:Op zondag 27 maart 2005 23:18 schreef hardsilence het volgende:
Wat een gezeur trouwens over dat zoenen.
En dat zegt dan die Joris, de man die nog te preuts is om een meisje aan te kijken.quote:Op zondag 27 maart 2005 23:39 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
"Voordat je een relatie met iemand aan gaat moet je natuurlijk wel weten hoe iemand zoent. Als iemand heel slecht zoent, dan wordt het natuurlijk niks."
WTF!?
Interviewquote:Is het terecht dat de vrouwen van Peter er massaal de brui aan geven?
Nee, ze geven hem geen kans. Misschien is hij wel heel zenuwachtig... 10 %
Zeker wel, als ik hen was geweest was ik op dag 1 vertrokken. 62 %
Ik twijfel. Ik heb medelijden met Peter... 29 %
Zou Yvon het hebben over de relatie van Peter?quote:Yvon: “Nou vooruit. Ja er is zelfs één grote liefde ontstaan en dat vind ik voor ons makers een groot compliment. Maar welke, dat laat ik nog even in het midden.”
Dat zou best kunnen.quote:Op maandag 28 maart 2005 17:03 schreef -DailaLama- het volgende:
Één geslaagde relatie maar?
Volgens mij is Joris meer van de herenliefde.quote:Op maandag 28 maart 2005 17:08 schreef Toad het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen.Teus is niet verliefd. Hans zal waarschijnlijk het moeten doen met Connie. Terwijl hij veel aandacht aan Lonneke besteed. Piet vindt Sieta het leukst, Sieta vindt Piet volgens mij minder leuk. Die zoon vindt Marianne leuker dus tja.... is ook lastig. Dan blijft Joris over, van hem krijgt volgens mij niemand hoogte.
Waar haal je dat nou weer vandaan?quote:Op maandag 28 maart 2005 23:16 schreef nozem het volgende:
[..]
Volgens mij is Joris meer van de herenliefde.![]()
Dat zegt mijn 'gay-sensor' en die liegt nooit.quote:Op maandag 28 maart 2005 23:18 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Waar haal je dat nou weer vandaan?
We zullen zien.quote:Op maandag 28 maart 2005 23:23 schreef nozem het volgende:
[..]
Dat zegt mijn 'gay-sensor' en die liegt nooit.
Kijkend naar Nozem zijn beroep, namelijk:quote:Op maandag 28 maart 2005 23:18 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Waar haal je dat nou weer vandaan?
Heb ik het idee dat hij Joris wel 'ns een bezoekje heeft gebracht toen Joris bezig was met het e.e.a.quote:Beroep: boef
Ja, dat wél maar hij zou wel 'ns een heel onbetrouwbaar schatje kunnen zijn.quote:
Je zag aan z'n snuit dat hij er verlegen mee was, het was niet de bedoeling dat voor de camera te doen. Was hij ff vergeten denk ikquote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:45 schreef Sconvolts het volgende:
Peter die kusjes door de telefoon blaast, geweldig!![]()
Geweldigquote:Op woensdag 30 maart 2005 16:23 schreef Sconvolts het volgende:
Kunnen ze daar ook geen tv-uitzending van maken? Oh, ik zie net de site: De KRO maakt opnames van dit feest, die een dag later al te zien zijn in het TV-programma. Super!!!![]()
Even bidden voor de leuke dames.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:45 schreef ThomasBerge het volgende:
Piet is geweldigEn die vader van Hans met zijn platencollectie
Ja geweldigquote:Op woensdag 30 maart 2005 16:29 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Even bidden voor de leuke dames.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |