Heb je de openingspost wel gelezen?quote:Op vrijdag 24 september 2004 22:53 schreef Djeez het volgende:
Waar kan ik hem aanmelden ?
Vinnik dus ook en toen ik de topictitel las dacht ik even dat ZIJ op zoek was naar een vrijgezelle boer. Omdat ze single zou zijn ofzo. Maar dat is ze toch helemaal niet?quote:Op maandag 27 september 2004 22:43 schreef ondeugend het volgende:
Yvon Jaspers is leuk !!!
Misschien is Nikky wel in voor een trio. Of een kwartet.quote:Op zondag 21 november 2004 20:06 schreef Modus het volgende:
"Yvon Jaspers op zoek naar vrijgezelle boer."
Too bad, gelly..
Catrienes.quote:Op zondag 21 november 2004 21:36 schreef k_man het volgende:
Een boer die Driek heet...
Die boer werd omdat hij dan zo lekker met de elementen mocht werken. :')quote:Op zondag 21 november 2004 21:58 schreef LG_Konjo het volgende:
m'n zusje vond de de boer die als voorlaatste werd voorgesteld wel leuk, Joris Collewijn oid :')
Yvon is helemaal geen kutwijf. Ze is lief, slim, betrokken en een schat van een vrouw.quote:Op zondag 21 november 2004 20:01 schreef Lega-Nord het volgende:
Ik heb keer Yvon Jaspers in echt ontmoet, ik kwam haar toevallig tegen. Ze is maar een kutwijf, ik snap de hele aandacht voor haar persoontje niet.
die had idd de grootste aaibaarheidsfactor jaquote:Op zondag 21 november 2004 21:41 schreef Tokay het volgende:
Ik weet zeker dat die ene met die wenkbrauwpiercing de meeste post gaat krijgen.
Zitten wel leuke boeren(pummels) tussen!
quote:Op vrijdag 24 september 2004 22:53 schreef Djeez het volgende:
Kan ik nog een collega van me aanmelden ? Hij is boerenzoon, 28 jaar en nog steeds vrijgezel! Waar kan ik hem aanmelden ?
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:02 schreef dwerg het volgende:
http://www.boerzoektvrouw.kro.nl/
Zondag 6 februari komt Boer zoekt vrouw weer op tv.
Nee hoor, alle boeren hebben brieven gekregen, maar die laatste inderdaad maar twaalf ofzo.quote:Op zondag 6 februari 2005 21:48 schreef Liejannuh het volgende:
Alleen heb ik natuurlijk niet alles gezien, was er nou ook nog een boer die geen brieven heeft gekregen??
Nou ja het kwam ook wel een beetje door z'n uiterlijk, laten we eerlijk wezenquote:Op zondag 6 februari 2005 22:15 schreef ilona-scuderia het volgende:
Idd, dat kwam door z'n naam
Wie noemt z'n kind dan ook Catrinus...
Die gast deed me erg aan BHFH denken.quote:Op zondag 6 februari 2005 22:13 schreef rooierooie het volgende:
[..]
Nee hoor, alle boeren hebben brieven gekregen, maar die laatste inderdaad maar twaalf ofzo.
Dat is slecht idd. Nog ff natrappen.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:15 schreef Hexagon het volgende:
En dan die ene: Piet is toch niet vlot genoeg voor me. Slechte verliezer.
De stresskip.quote:Op zondag 27 februari 2005 22:25 schreef HarigeKerel het volgende:
Die vrouw op die motor is niks voor die kerel, maar wat een onvrede zeg
Ik zou liever vrijgezel blijven denk ik als ik die kerel was
Ja, recht voor zijn raap. Een vrouw hoort in de keuken en verder niet zeiken. Ze kan beter nu weten hoe Piet (toffe peer) in elkaar zit, dan straks wanneer ze getrouwd zijn.quote:Op maandag 14 februari 2005 14:16 schreef Janne33 het volgende:
Hebben jullie boer Piet gezien, die aan één van de dames vroeg of ze kon koken? Ja hoor, zegt zij, ik kan goed koken. Zegt hij: Ik kan heel goed eten...! Ik heb kromgelegen zeg!
Nou maak je me wel heel nieuwsgierig hoor... Is het de conservatoriumdame?quote:Op maandag 28 februari 2005 10:56 schreef bloodymary het volgende:
Ik ken boer Piet en hij woont inmiddels al twee maanden samen met een van de vrouwen en is hier erg blij mee. Ik zal niet zeggen welke vrouw.
Denk ik ook. Wat heb ik gelachen toen Piet opeens wel naar buiten kwam toen ie die motor zag.quote:Op maandag 28 februari 2005 16:21 schreef Redux het volgende:
Nee, ik wil wedden dat piet heeft gekozen voor de motor!
Aflevering van 27 februari 2005:quote:Op maandag 28 februari 2005 17:37 schreef Beroepsgokker het volgende:
Hehe leuk programma! Kan iemand ff kort vertellen wat er gisteren gebeurde, ik heb het moeten missen.
Mooi was dat. Die Hans stond zo zielig bij z'n ouders.quote:Op maandag 28 februari 2005 11:50 schreef Hexagon het volgende:
Die Hans komt me trouwens wat onvolwassen over tov zijn ouders. En die kerel is 46? Die Joan lijkt me trouwens al helemaal niks voor m.
Dan mag die PIet nodig eens geld in een nieuwe keuken stoppenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:18 schreef ilona-scuderia het volgende:
In het kort komt het er op neer dat boer Piet Rijkers de rijkste boer van alle deelnemende boeren is...
Ik ga niks zeggen hoor, maar wie is eigenlijk ook weer die conservatoriumdame?quote:Op maandag 28 februari 2005 16:16 schreef Janne33 het volgende:
[..]
Nou maak je me wel heel nieuwsgierig hoor... Is het de conservatoriumdame?
quote:Op maandag 28 februari 2005 20:47 schreef Woffel het volgende:
[..]
Dan mag die PIet nodig eens geld in een nieuwe keuken stoppen![]()
Dat is niet niksquote:Op maandag 28 februari 2005 23:36 schreef evert het volgende:
dit is echt dé kijkcijferhit van dit seizoen. gisteren 2,5 miljoen kijker.
en terecht! wat een egoist.quote:Op maandag 28 februari 2005 22:59 schreef Djeez het volgende:
Collega van me woont vlak naast Peter Dazelaar, en die wist me te vertellen dat Peter nu een vriendin heeft die op de reservelijst stond. Oftewel, die andere dames wilden hem niet meer na zijn gevloek en gescheld op die dames.
dus?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 09:10 schreef Redux het volgende:
[..]
Totale vermogen, land, gebouwen, machines etc etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |