Whehehe die was laaiendquote:Op zondag 27 maart 2005 22:11 schreef 61neorej het volgende:
Die vrouw van Peter was volgens my dus echt wel boos
Waar leid jij dat uit af danquote:Op zondag 27 maart 2005 22:18 schreef Babbelzz het volgende:
verantwoording van mijn interpretatie dat hij mogelijk een vrouw trof die al een relatie had, niet meer en niet minder
Mooie toneelstukjes!quote:Op zondag 27 maart 2005 21:54 schreef nozem het volgende:
Af en toe gaan mijn tenen krommen van de plaatsvervangende schaamte, vooral bij autist Peter...
Je kan de afleveringen ook online bekijken E.T.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:46 schreef E.T. het volgende:
hmz.. gister wat flarden gezien van de herhaling (voor het eerst) en wist dus niet dat het vanavond kwamZaterdagmiddag de herhaling maar kijken dan ..
Tis jammer dat die Joris boer is (en dan nog wel biologisch dynamisch) en dat ik 'm niet een jaar of wat geleden ben tegengekomen (toen woonde ik tenslotte nog in die regio)... Das best een aardig ding om te zien
Hij zegt steeds wanneer de vrouwen afscheid nemen iets positiefs, met daarna: "dat meen ik echt" waardoor het lijkt alsof ie het juist niet meentquote:Op zondag 27 maart 2005 22:47 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Mooie toneelstukjes!
"Ja, het was heel gezellig, doei. Ik heb veel van je geleerd."
Maar een ring zegt immers niks. ze kan wel weduwe zijn of een zomaar een ring dragen, ik ken iemand die de trouwring van haar oma draagt.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:37 schreef Babbelzz het volgende:
er staat toch in dat stukje dat ik gekwoot heb: trouwring om haar vinger????
Nou weet ik ook wel dat t privenieuws is, maar DAAR heb ik t van... lees pag 5 nog maar es....![]()
Ik heb geen geluid op m'n pcquote:Op zondag 27 maart 2005 22:53 schreef easy-going het volgende:
[..]
Je kan de afleveringen ook online bekijken E.T.
"Voordat je een relatie met iemand aan gaat moet je natuurlijk wel weten hoe iemand zoent. Als iemand heel slecht zoent, dan wordt het natuurlijk niks."quote:Op zondag 27 maart 2005 23:18 schreef hardsilence het volgende:
Wat een gezeur trouwens over dat zoenen.
En dat zegt dan die Joris, de man die nog te preuts is om een meisje aan te kijken.quote:Op zondag 27 maart 2005 23:39 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
"Voordat je een relatie met iemand aan gaat moet je natuurlijk wel weten hoe iemand zoent. Als iemand heel slecht zoent, dan wordt het natuurlijk niks."
WTF!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |