Ja dat zorgde hier ook voor de nodige hilariteitquote:Op maandag 21 maart 2005 00:40 schreef FuifDuif het volgende:
Ik heb mij bescheurd om Piet, toen hij uitlegde waarom hij voor 6 personen had besteld! Echte pure boeren zuunighied!![]()
!
En dat terwijl hij 2 vrouwen thuis heeft zitten die kunnen koken !quote:Op maandag 21 maart 2005 00:40 schreef FuifDuif het volgende:
Ik heb mij bescheurd om Piet, toen hij uitlegde waarom hij voor 6 personen had besteld! Echte pure boeren zuunighied!![]()
!
En ze hadden 2 grote dozen. Dus in een zo'n doos zit wel voor 3 personen Chinees in.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:36 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Was dat nou 81 euro voor 6 man Chinees?
Nee man, 1 grote doos en een kleinere doos.quote:Op maandag 21 maart 2005 09:49 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
En ze hadden 2 grote dozen. Dus in een zo'n doos zit wel voor 3 personen Chinees in.![]()
Nou voor 81 euro kan ik wel voor meer dan 6 personen koken hoor.... vind 't wel erg veel geld.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:24 schreef Sconvolts het volgende:
Da's prijstechnisch het beste he!
(Ik dacht juist dat hij de rijkste boer was!)
Ja, wat een zeikertje.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:38 schreef -Mk- het volgende:
Wat is die Sieta een doos zeg.
"nee doe ik niet.. nee echt niet hoor... nee dat ga ik echt niet doen... nee dat doe ik niet, oh nee, dat doe ik niet"
Wow cool! Mag ik jou aanraken??quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:21 schreef bloodymary het volgende:
Haha, ik weet toevallig wie er al drie maanden bij Piet op de boerderij woont..............
Die dierenarts leek me ook niet 100 %quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:53 schreef birthday_girl het volgende:
Ik vind Sita juist grappig met haar "nee, dat doe ik niet! Oh nee!". Ik moet er best om lachenWat vonden jullie van Toontje de dierenarts?
En Teus met zijn "geschiktheids-tests"![]()
Wist ik allang van mijn collega die vlak naast hem woont!quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:43 schreef ilona-scuderia het volgende:Peter is betrapt met een andere vrouw!
Over ongeveer 10 min. meer in Shownieuws op SBS...
Gemist.quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:07 schreef DJ_Fritz het volgende:
Heb ik het al gemist of moet het nu nog komen?
Peter.quote:Op zondag 27 maart 2005 21:18 schreef Babbelzz het volgende:
Piet: 'ben ik jou tegengevallen dan....'
JA!!!!!!!!!!!!!!
?quote:Op zondag 27 maart 2005 21:43 schreef Babbelzz het volgende:
zou die 4e vrouw in beeld komen als ze een relatie heeft?????
Ik dus niet he!
SIETA!?quote:Op zondag 27 maart 2005 17:03 schreef hardsilence het volgende:
Roem van tv-serie laat boer Piet koud
Zaterdag 26 maart 2005 - Zijn deelname aan het populaire KRO-programma ’Boer zoekt vrouw’ heeft de Borkelse boer Piet Rijkers (42) tot de meest besproken man van het dorp gemaakt. Iedereen kent hem en iedereen praat over hem. Zeker op de zondagen -als het programma op televisie komt- gaat Piet over de tong. En ze weten het in Borkel zeker: Piet heeft al gekozen.
Je kunt veel zeggen over boer Piet. En in Borkel wordt er ook veel over hem gezegd. Maar over één ding zijn ze het daar allemaal eens. Zijn nieuwverworven roem - wekelijks zien ruim twee miljoen mensen zijn zoektocht naar een vrouw - infecteert hem niet. De sympathieke boer Piet is gewoon de sympathieke boer Piet gebleven. Hartstikke bekend geworden door ’Boer zoekt vrouw’, maar verder geen spat veranderd.
Boer Piet is nog steeds die man met het mooie boerenbedrijf in het dorp onder Valkenswaard, die regelmatige bezoeker van cafetaria De Oude Bakkerij, die vaste klant bij de Chinees ’China Garden’ in Bergeijk, die vader die trots is op zijn zoon uit zijn vorig huwelijk en die goede man die lief is voor kinderen bovendien.
Één belangrijk verschil. Piet is geen vrijgezel meer, zo is het vermoeden in Borkel. Ook al wordt tijdens de uitzending op 24 april pas officieel bekend of en wie hij gekozen heeft en ook al zwijgt Piet er zelf in alle talen over, in Borkel denken ze het al te weten. Piet en de 38-jarige Sieta zijn een stel. Een opmerkelijke keus van de bekendste dorpsbewoner, vindt Borkel. „Want als hij haar echt heeft gekozen, heeft hij nu iets met een stadse“, vertelt Toon Ras van de cafetaria. „Die andere, die Marianne, die pakte echt alles aan op de boerderij. Die schrok er niet voor terug om varkens te wassen. Die wou echt boerin worden. Sieta niet.“
Zomerhof
Op zondag is Piet hèt gesprek in de cafetaria. „We leven allemaal met hem mee“, zo vat Ras samen. Dat gebeurt zeker ook in café Zomerhof aan de Maastrichterweg, de stamkroeg van Piet. Op zondag gaat vaste prik het scherm naar beneden en worden de belevenissen van de beroemde dorpsgenoot gevolgd. Heel soms zit hij er zelf bij.
„Het heeft me al een paar goede avonden opgeleverd“, zegt uitbaatster Mira van den Heuvel lachend. En dat niet alleen. Zomerhof wordt net als Piet steeds bekender. Een paar keer heeft het café mogen figureren in de serie. „En sindsdien krijgen we ook mensen van buiten op bezoek. Dit is dus dat beroemde café, zeggen ze dan.“ Piet zelf zwijgt als het graf over zijn deelname aan het programma. Vragen van de pers wil hij niet beantwoorden. Die moet maar naar Hilversum bellen, zegt hij dan kortaf.
Hoe het ook zij, de buurt is trots op hem. „Ik vind het een superleuk programma“, zegt buurman Klaas-Jan Krijgsheld. „Piet is ook hartstikke aardig. Altijd als ik hem zie vanuit de tractor toeteren we naar elkaar. En in de winter staan onze schapen bij hem. Mijn kinderen gaan dan kijken als er lammetjes geboren zijn. Vorig jaar had hij als verrassing een chocolade paashaas erbij gezet. Kijk, dat is nou typisch Piet.“
Hoe weet je of ze een relatie heeft danquote:Op zondag 27 maart 2005 21:43 schreef Babbelzz het volgende:
zou die 4e vrouw in beeld komen als ze een relatie heeft?????
Ik dus niet he!
Lachen toch !quote:Op zondag 27 maart 2005 21:46 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
SIETA!?
Zijn zoon wil dat niet. Zijn varkens willen dat niet. Zij wil zelf niet. EN HIJ KIEST VOOR HAAR!?
Het is een overdreven acterend tutje.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:53 schreef birthday_girl het volgende:
Ik vind Sita juist grappig met haar "nee, dat doe ik niet! Oh nee!".
quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:45 schreef Fratz het volgende:
de privé heeft een verslaggever vier dagen lang laten posten voor de boerderij van peter. er kwam een vrouw bij peter langs(uiteraard). het schijnt een oud-klasgenootje of zo te zijn maar dat werd niet helemaal duidelijk. het schijnt wel dat ze een relatie hebben, ze zoenden in de kamer en het gordijn van de slaapkamer ging direct dicht. mevrouw schijnt wel een trouwring te hebben, dus dat zou een hekel punt kunnen zijn. oh ja, nog een aantal details, ze had halflang donderblond haar, een rode jas en ze reed in een saab. genoeg geuren en kleuren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |