ja dus?quote:
Dat is lekker aso.quote:Op maandag 7 maart 2005 13:28 schreef Woffel het volgende:
[..]
ja dus?
Er is vast wel gehandicaptenvervoer te regelen
Dat is waar.quote:en anders moet Joris die twee meiden ook maar meenemen.
Lijkt me sterk dat ze om half zes opstaat om de koeien te gaan melken.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:52 schreef Sconvolts het volgende:
Ik weet dat Astrid gewoon weer aan het werk is (bij een groot Amerikaans IT-bedrijf), maar of je hieruit de conclusie kan trekken dat Teus niet voor haar heeft gekozen, dat weet ik niet...
Van GeenStijl.nlquote:Boer zoekt helemaal geen vrouw...
!Boer zoekt vrouw is het kijkcijferkanon voor de KRO. Alle vooroordelen die wij al hadden over boeren, worden nog maar weer eens bevestigd. Heerlijk om te zien dat deze figuren nog bij hun ouders inwonen. Niks geen flatscreens en wifi in het gehele huis. Nee, de Friese staartklok en donker eiken meubelen beheersen je televisiescherm. Beetje hooien en melken, terwijl ondertussen de dames naar de gunsten van deze horken dingen. Horken ja, en dan met name boer Peter uit Dwingeloo. Lange tijd waren wij in de veronderstelling dat dit heerschap heaumeaufiel was, getuige de wijze waarop hij de dames te kijk zet. Maar neen, this is tv man. Ofwel we worden allemaal weer eens in de maling genomen, zo wist SBS-Shownieuws gisteravond te melden. Peter blijkt namelijk allang te zijn voorzien. Vlak voor de opnames van Boer zoekt vrouw liep onze Peter namelijk de vrouw van zijn leven tegen het lijf. Zijn schizofrene gedrag is daarmee dan ook direct verklaard. Jammer Anita en Maurien, hij heeft al een liefie, alleen verzuimt de KRO dat te melden. Tsja, dat zou de kijkcijfers immers geen goed doen. Enfin, om aan te sluiten bij de profetische woorden van Maurien. Waarom Peter? "Hij leek me een rustige man. Die wel een beetje weet hoe het leven in elkaar steekt."
Wat heeft dat met zijn gedrag te maken?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:42 schreef Woffel het volgende:
En z'n gedrag is op zich wel te verklaren, hij heeft nl. een erge huidziekte
Ja dat heeft hij op dat moment pas net te horen gekregen. Maarja ik vind ook dat hij zich als een eikel gedraagt, daar niet van.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat heeft dat met zijn gedrag te maken?Een huidziekte heeft toch geen invloed op je communicatieve vaardigheden?
Ze had wel gereageerd op zijn oproepje, maar was eerst buiten de boot gevallen. Later is hij toch op haar gevallen. En ik heb het uit uit de tweede hand, is een kameraad van een collega van me.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:42 schreef Woffel het volgende:
mja hij heeft nu inderdaad een vriendin die niet aan 't programma meedeed, of hij deze al had voor het programma weet ik niet. En z'n gedrag is op zich wel te verklaren, hij heeft nl. een erge huidziekte
Ik snap echt niet wat daar nou zo grappig aan is...quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:07 schreef VjenneKloetn het volgende:
En hij is al eerder getrouwd geweest, alleen kwam die vrouw er na zoveel jaar achter dat ze toch liever op andere vrouwen valt [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |