Maar van mij welquote:Op dinsdag 21 september 2004 21:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Die Maffiosiekees hoeft van mij helemaal geen eigen topic.
Vergeet de ellebogen vooral niet..quote:Op dinsdag 21 september 2004 21:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Een man die spreekt met zijn voeten en handen![]()
Ja, letterlijk, met de tegenstander, in de catacomben, als bankzitter.quote:Op dinsdag 21 september 2004 21:50 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik vind zijn overtredingen prachtig
Hij vecht tenminste voor zijn club
Hij vecht niet voor zijn club, want zoals ik al zei is hij een Laziale, maar hij vindt het gewoon leuk om te vechten. Ik ben dan benieuwd wat hij allemaal zou flikken als hij bij Lazio zou spelen en een tegenstander door de verdedigingslinie breekt. "Kill Matrix, KILL!"quote:Op dinsdag 21 september 2004 21:50 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik vind zijn overtredingen prachtig
Hij vecht tenminste voor zijn club
Sinds wanneer ligt Lecce op Sicilia?quote:Op dinsdag 21 september 2004 21:53 schreef Nyluzzz het volgende:
De slager van Sicilie, moet je geen ruzie mee hebben in de wedstrijd.
Die er toen overigens absoluut geen was, want het was gewoon een schwalbe van die kut bulgaar.quote:Op woensdag 22 september 2004 13:19 schreef BramK het volgende:
Materazzi is een sukkel !! Smerige overtredingen zijn zijn handelsmerk, veel meer kan ie niet. Door hem kreeg Italie dan ook weer een penalty tegen in Portugal ...
Maar Materazzi speelt voor onsquote:Op woensdag 22 september 2004 12:02 schreef Smeich het volgende:
[afbeelding]
Begin dit jaar in San Siro, spandoeken van Lazio met de tekst "Materazzi is één van ons, Cirillo is een jankert"
Je bedoelt voor veel K1 vechters?quote:Op woensdag 22 september 2004 14:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar Materazzi speelt voor ons
Ik vind het gewoon prachtig hoe hij ervoor vecht.
Hij is een voorbeeld voor veel andere voetballers !!
Beginnen de Laziali ook al met aanstekers te gooienquote:Op woensdag 22 september 2004 14:53 schreef Smeich het volgende:
*gooit witte aansteker in de richting van the_legend_killer
Ik open hier mooi topic over deze geweldenaar !!quote:Op woensdag 22 september 2004 14:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat zeg je alleen maar om discussie uit te lokken voor deze kneus.
Matig ??quote:Op woensdag 22 september 2004 16:27 schreef methodmich het volgende:
Waarom een topic over matige voetballers openen? Who's next? Souleymane Diamoutene?
Ernest Faber ook....quote:Op woensdag 22 september 2004 16:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Matig ??
Hij heeft toch al wat toppers aangepakt![]()
Maak er 1 zou ik zeggenquote:Op woensdag 22 september 2004 18:59 schreef methodmich het volgende:
Waar blijft het Daniele Adani topic?
quote:Op woensdag 22 september 2004 18:39 schreef gras het volgende:
Antivoetballer.
Hoe voor lul wil je lopen?quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:47 schreef the_legend_killer het volgende:
*krijg binnekort een Inter shirt met Materazzi achterop gedrukt*
Daar moet je vooral trots op zijn jaquote:Op donderdag 24 februari 2005 12:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Qua voetbal ben ik ook een Materazzi dus het shirt staat mij uitstekend.
iedereen heeft andere stijlquote:Op donderdag 24 februari 2005 12:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Daar moet je vooral trots op zijn ja
Inderdaad vooral die overtreding van gisterenquote:Op donderdag 24 februari 2005 12:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Die zouden ze eensch levenslang moeten schorsen, of wegens iemand moedwillig doodschoppen in de gevangenis moeten stoppen.
Zijn stijl is geen stijl...quote:Op donderdag 24 februari 2005 12:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
iedereen heeft andere stijl
Stoer mannetje ben jequote:Op donderdag 24 februari 2005 12:55 schreef the_legend_killer het volgende:
Materazzi is juist stoer omdat hij overal schijt aan heeft.
nee die niet.quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Volgens mij ben je ook fan van Bouazouan... [afbeelding]
Hij heeft niet de uitstraling van Marcoquote:Op donderdag 24 februari 2005 13:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Is toch ook zo'n zelfde speler die overal schijt aan heeft?
Jij identificeert je ook graag met de Tokkies?quote:Op donderdag 24 februari 2005 12:55 schreef the_legend_killer het volgende:
Materazzi is juist stoer omdat hij overal schijt aan heeft.
buiten het veld ben ik liefquote:Op donderdag 24 februari 2005 15:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
Jij identificeert je ook graag met de Tokkies?
In de derde klas reserve spelen grotere boer'n die iemand ook bewust gaan schoppen als ze het niet voetballend kunnen...quote:Op donderdag 24 februari 2005 14:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij heeft niet de uitstraling van Marco
Maar Materazzi is een prof en speelt bij een grote clubquote:Op donderdag 24 februari 2005 19:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
In de derde klas reserve spelen grotere boer'n die iemand ook bewust gaan schoppen als ze het niet voetballend kunnen...
Hij is niet zo erg maar hij heeft ook wel die uitstraling en van die trekjes.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:26 schreef methodmich het volgende:
Mihajlovic is geen stofzuiger hoor...
Nou dan toch nog eerder een Patrick Kluivert, Jonathan Woodgate of Barry van Galen hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:50 schreef gras het volgende:
Als er één speler de klaplongkanker kan krijgen dan is het Marco wel. Snap niet dat Inter die jongen maar blijft handhaven. Hij brengt de club meerdere malen in discrediet. En voor hem honderd anderen, zo goed is hij nou ook niet. Antivoetballer.
Kluivert staat ook op mijn lijstquote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nou dan toch nog eerder een Patrick Kluivert, Jonathan Woodgate of Barry van Galen hoor
Woodgate is een neo-nazi en Barry slaat graag vrouwen op kermissen en spelers zonder redenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kluivert staat ook op mijn lijsten dan Zidane
Buiten het veld misschienquote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:47 schreef methodmich het volgende:
Zidane is een hele aardige man!
Die man kan tenminste van 30 meter de bal in de winkelhaak schieten. Marco heeft nog moeite om het doel te raken.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij is niet zo erg maar hij heeft ook wel die uitstraling en van die trekjes.
Marco heeft een keer 12 competitie doelpunten gemaaktquote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:47 schreef gras het volgende:
[..]
Die man kan tenminste van 30 meter de bal in de winkelhaak schieten. Marco heeft nog moeite om het doel te raken.
Zei ie tegen zichzelfquote:Op zaterdag 26 februari 2005 00:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hey leeghoofd!
Jullie spel ookquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Die coltrui van hem vanavond is lachwekkend.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:37 schreef cultheld het volgende:
Spijkerhard verdedigen tegen topverdedigers en overtredingen timen.
Wel toch?quote:
Ik vond je af en toe al zo positief over PSV voor een Ajaciedquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben geen Ajacied nee, ben vrij neutraal.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:34 schreef kollie het volgende:
Vind het een zeer goede verdedigerIeder elftal moet een type Materazzi hebben.
Nee, dan is het niet meer zo speciaal.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:34 schreef kollie het volgende:
Vind het een zeer goede verdedigerIeder elftal moet een type Materazzi hebben.
Krijg je daar tegenwoordig geen rood meer voor?quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:49 schreef Alulu het volgende:
Rosenberg had hem gewoon een keiharde kopstoot moeten geven toen die met zijn gezicht dichtbij kwam, was het moment voor.. maarjah, rosenberg he met zijn baby face-je![]()
Jawel maar was al snel duidelijk dat Ajax voorin totaal geen stootkracht had en niet echt gevaarlijk kon worden. De hoop op een doelpunt was bij mij al snel weg hoor.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:53 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Krijg je daar tegenwoordig geen rood meer voor?![]()
Hij heeft letters ( woorden ) op de onderarm.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:12 schreef methodmich het volgende:
TLK, wat voor tattoo heeft ie nou?
Hij is Borsato-fan.quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Meneer de stoere man.
Als enige gehuld in een coltrui tot aan zijn lelijke smoelwerk.
Hij schijnt al 2 nachten op zn buik te slapenquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:44 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hij is Borsato-fan.
Klaas Jan had hem een tikkie gegeven op zijn kruintje na de match.
Jaap WAS een verdediger van wereld-niveau...quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:48 schreef MrDoegewoon het volgende:
een verdediger van wereld niveau (Jaap Stam)
IS een verdediger van wereld niveauquote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:32 schreef kollie het volgende:
[..]
Jaap WAS een verdediger van wereld-niveau...
hij mag de veters van Nesta en Cannavaro nog niet strikken. Nooit zou ik die man in een Milan-shirt willen zien.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:32 schreef the_legend_killer het volgende:
De man is gewoon 1 van de grootste in verdedigend werk dat valt gewoon niet te ontkennen.
Hij buit zijn eigenschappen optimaal uit en was ook niet voor niets een latbloeiernatuurlijk.quote:Op zondag 19 maart 2006 03:02 schreef Nashje het volgende:
Materazzi is een sterke beer, maar voetballend is het heel weinig. Hij heeft het grote voordeel dat ie enorm veel lef heeft, een sterke vent is en doorzettingsvermogen heeft, anders was het weinig met 'm geworden vrees ik.
quote:Op zondag 19 maart 2006 01:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Nesta en Canna kunnen nog eens cursus bij hem nemen.
WAS, waarom zou hij anders na Ajax gaan.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:42 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
IS een verdediger van wereld niveau
De kans dat je langs Chivu komt is groter daarom is Materazzi beter die doet er meer aan om te zorgen dat je dat bij hem niet doet.quote:Op zondag 19 maart 2006 13:54 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Alex en Chivu zijn al stukken beter dan dit beest dat eigenlijk niet op een voetbal veld thuis hoort.
Een echte verdediger weet iemand de bal te ontfutselen zonder daar de tegenstander bewust hard te raken.
Daarom paste Andy van der Meyde er ook niet. Dat is zo'n lieve jongen.quote:Op zondag 19 maart 2006 15:08 schreef DeVinger het volgende:
Je moet Materazzi niet vergelijken met andere verdedigers, hij is gewoon Materazzi.
Bij inter doen ze sowieso niet aan half werk met Cordoba en Samuel ernaast.
Het hele team bestaat eigenlijk uit spelers waar je een hekel aan KAN hebben.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een achterlijke slager, hier zijn toch geen woorden voor.
Ik heb liever geen psychopaten bij Ajax.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:22 schreef Minotarumon het volgende:
zet hem maar bij ajax neer, prachtig duo met jaapie
Dat zijn tenslotte ook verdedigers.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:23 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Beter dan ballerina's zoals Robben of van Persie
Snap ik, maar aanvallers hebben minder snel dat soort fratsen (op Ibrahimovic na).quote:
Jij je zin. Liever Materazzi achterin, dan een paar zachtzinnige homofiele verdedigers die te bang zijn om hun broek vies te maken.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Snap ik, maar aanvallers hebben minder snel dat soort fratsen (op Ibrahimovic na).
Niets aan toe te voegen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:27 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Jij je zin. Liever Materazzi achterin, dan een paar zachtzinnige homofiele verdedigers die te bang zijn om hun broek vies te maken.
4-5 wedstrijden? 4-5 JAAR, dit soort gasten moeten gewoon verbannen worden van de voetbalvelden.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:25 schreef Gelderland het volgende:
inderdaad.....hij heeft deze 'aanslag' weer onopgemerkt kunnne doenHopen datie voor 4-5 wedstrijden geschorst wordt, de eikel
![]()
daar gaat 't toch nu niet om....quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:27 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Jij je zin. Liever Materazzi achterin, dan een paar zachtzinnige homofiele verdedigers die te bang zijn om hun broek vies te maken.
Inderdaad liever Materazzi achterin dan een laffe Heintinga om maar iets te noemen.quote:
Achja foutje moet kunnenquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:30 schreef fanneke het volgende:
[..]
4-5 wedstrijden? 4-5 JAAR, dit soort gasten moeten gewoon verbannen worden van de voetbalvelden.
Kijk jij wel eens rugby?quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:27 schreef Isdatzo het volgende:
die gast die voetbalt niet, klaar. Verban hem lekker naar rugby ofiets, daar hoort dat soort thuis
Ach, als Zlatan dit had geflikt was het smerig geweest...quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:27 schreef Cart_man het volgende:
[..]
en daar is ie dan weer niet mans genoeg voor, dus gaat hij dat maar bij voetbal doenquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:46 schreef SocialDisorder het volgende:
wat hij doet mag over het algemeen alleen bij Muay Thai en Free Fight....
Ja, want hij speelde voor ajax.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ach, als Zlatan dit had geflikt was het smerig geweest...
Tataaaquote:
neee, want dan zou je wel eens klapjes en au kunnen ontvangen, en daar kan meneer de coltrui-homo niet tegen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
en daar is ie dan weer niet mans genoeg voor, dus gaat hij dat maar bij voetbal doen![]()
Inderdaad - het is een schoft die Sorin - om die arme Materazzi zo een kaart aan te willen naaienquote:Op woensdag 5 april 2006 10:00 schreef zjroentje het volgende:
Dus hij liep er met opzet tegenaan?
Die vieze Sorin!
quote:Op woensdag 5 april 2006 10:57 schreef INViCTuS het volgende:
Ik hoop dat die kerel beide benen breekt, z'n kruisbanden scheurt en z'n enkels het begeven.
Op zich klopt het wel wat je zegt, het is een overtreding, zeer zeker, maar overdrijven is ook een vak. Tuurlijk, hij heeft z'n reputatie, maar hij maakte zeker geen slaande beweging.quote:Op woensdag 5 april 2006 10:44 schreef Doc het volgende:
[..]
Inderdaad - het is een schoft die Sorin - om die arme Materazzi zo een kaart aan te willen naaien.
Wat ik wil zeggen is dat de kracht van de elleboog meer in de beweging van Sorin zat dan die van Materazzi. Die maakt zich alleen net iets breder met de elleboog dan nodig. Hij zorgde ervoor dat Sorin tegen zijn elleboog aan liep. Dat is natuurlijk niet lief - maar hij is er ook niet om leuk en aardig te doen.
Tja, los zand was nog een understatement gister, het spel van Inter bekeken.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:23 schreef DIGGER het volgende:
Hij was de beste man bij Inter op het veld gisteren, met afstand.
Leonardo heeft in '94 eens een soortgelijke elleboog uitgedeeld en dat betekende een schedelbasis-fractuur.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:25 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Einde carrière Sorin?! Was het zo erg?
Ik denk niet dat ze Marco gaan straffen.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:23 schreef Elgigante het volgende:
Ik ben wel een voorstander van Materazzi's spel doorgaans, maar gisteren ging hij toch echt behoorlijk over de schreef buiten een duel om. Ik neem aan dat Moratti of Mancini hem hiervoor wel aan gaan pakken, evenals de Uefa.
Met een beetje pech was het einde carriere voor Sorin.
Maar die sloeg echt.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:26 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Leonardo heeft in '94 eens een soortgelijke elleboog uitgedeeld en dat betekende een schedelbasis-fractuur.
Ik denk dat deze vrijwel even hard aankwam, want Sorin had er duidelijk geen rekening mee gehouden dat hij tegen een muur aanliep.quote:
Sorin rende zonder echt te kijke hard naar voren. De beweging die Matarazzi maakt was echt minimaal. Hij doet 'm 5 centimeter omhoog (met opzet dat is duidelijk), maar hij gaat niet naar achter met z'n elleboog. Sorin rende tegen die elleboog op - als die wel gekeken had was-ie er niet tegen aangelopen. Het was een onhandig en nutteloze actie van Sorin (de bal zeilde over hen heen in en hij had z'n hoofd niet zo laag hoeven te houden), waar Materazzi met een minimale beweging handig misbruik van maakte. Het was overigens in het zichtsveld van de scheids (de bal ging wel en hen richting op) dus het was ook niet echt "gniepig" in de zin van iets toen terwijl de scheids niet kan kijken (wat het geval is als de actie aan de andere kant van het veld is).quote:Op woensdag 5 april 2006 12:34 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik denk dat deze vrijwel even hard aankwam, want Sorin had er duidelijk geen rekening mee gehouden dat hij tegen een muur aanliep.
deze elleboog kwam hard aan hoorquote:
ik heb het inderdaad en aantal keer terug gezien, maar mij gaat het om het feit dat Materazzi Sorin bewust probeert te raken met zijn elleboog, dat vind ik smerig.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:47 schreef Doc het volgende:
[..]
Sorin rende zonder echt te kijke hard naar voren. De beweging die Matarazzi maakt was echt minimaal. Hij doet 'm 5 centimeter omhoog (met opzet dat is duidelijk), maar hij gaat niet naar achter met z'n elleboog. Sorin rende tegen die elleboog op - als die wel gekeken had was-ie er niet tegen aangelopen. Het was een onhandig en nutteloze actie van Sorin (de bal zeilde over hen heen in en hij had z'n hoofd niet zo laag hoeven te houden), waar Materazzi met een minimale beweging handig misbruik van maakte. Het was overigens in het zichtsveld van de scheids (de bal ging wel en hen richting op) dus het was ook niet echt "gniepig" in de zin van iets toen terwijl de scheids niet kan kijken (wat het geval is als de actie aan de andere kant van het veld is).
Het zag er naar uit met dat bloed en zo - maar de actie zelf van Matarazzi op zich was minimaal. Extreem effectief doordat hij gebruik maakt van de snelheid van Sorin.
Ik zou zeggen, kijk het nog maar eens na op video.
je elleboog uitsteken om iemand op te vangen (want dat gebeurde er) kan wel degelijk worden bestraft als een elleboogstoot.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:57 schreef Almere-Dude het volgende:
Materazzi kan nooit worden geschorst voor een elleboogstoot, want het was namelijk geen stoot.
Ik denk niet dat je geschorst kan worden omdat je je bewust breed maakt.
Hij deed z'n elleboog niet naar achter maar iets omhoog. Een niet slaande beweging met de elleboog. geen reden voor een schorsing.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:50 schreef Gelderland het volgende:
[..]
deze elleboog kwam hard aan hoorhij liep vol in een sprint en als je z'n gezicht naar achteren zag ketsen dan was dat niet echt fris...gelukkig heeftie er (waarschijnlijk) niets aan overgehouden, maar 't was een vieze, héle vieze overtreding
niet omdat het zó hard was van Mattarazi (wat hierboven ook staat), maar omdat Mattarazi gewoon wist dat als hij zichzelf ff iets breder maakte, zijn elleboog iets naar achter deed hij voor deze schade kon zorgen...
schorsen die gast
Moet toch wel ergens staatquote:Op woensdag 5 april 2006 11:42 schreef devv05 het volgende:
Iemand een filmpje van die elleboog?
En daarom is het ook zo vies. Omdat hij de elleboog strekt, er staat spanning op. De regels schrijven nergens dat op deze wijze spanning zetten strafbaar is. Dat de benodigde snelheid voor rekening komt van Sorin, maakt dat hij de tol betaald.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:57 schreef Almere-Dude het volgende:
Materazzi kan nooit worden geschorst voor een elleboogstoot, want het was namelijk geen stoot.
Ik denk niet dat je geschorst kan worden omdat je je bewust breed maakt.
Sorin keek dus slecht naar de bal. Hij was laag met z'n hoofd terwijl de bal over hen heen zeilde. Materazzi maakt daar misbruik van. Echter zonder een slaande beweging en was dus niet in overtreding. Hij was uiteraard niet aardig door daar misbruik van te maken, maar ook niet in overtreding. Op basis van dat laatste dient hij dus niet geschorst te worden.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:54 schreef Elgigante het volgende:
[..]
ik heb het inderdaad en aantal keer terug gezien, maar mij gaat het om het feit dat Materazzi Sorin bewust probeert te raken met zijn elleboog, dat vind ik smerig.
Dat Sorin hard liep, niet keek (vanuit zijn kant terecht, hij lette op zij positie en de bal) en de klap opving op zijn wenkbrauw (meen ik) kan Materazzi niet 100% aangerekend worden denk ik, al blijft hij verantwoordelijk voor de gevolgen.
tuurlijk wel, hij ving hem bewust op, dat hij geen slaande beweging maakte om het nóg erger te maken doet daar niets aan af.quote:Op woensdag 5 april 2006 13:02 schreef Doc het volgende:
[..]
Hij deed z'n elleboog niet naar achter maar iets omhoog. Een niet slaande beweging met de elleboog. geen reden voor een schorsing.
Alleen als er een duidelijke beweging naar achter mee gemoeid is. Ik denk dat hij dan ook niet op bais van de beelden geschorst gaat worden en mocht dat onder druk van de publieke opnie wel gebeuren dan niet meer dan 1 of 2 wedstrijden (nog te veel imho).quote:Op woensdag 5 april 2006 12:58 schreef Elgigante het volgende:
[..]
je elleboog uitsteken om iemand op te vangen (want dat gebeurde er) kan wel degelijk worden bestraft als een elleboogstoot.
Sorin keek niet slechtr naar de bal hoor, die was bezig om in positie te lopen en Materazzi stond toevallig in zijn looplijn, ik meen zelfs dat Materazzi de looplijn bewust kruiste en op dat moment gebruik maakte van zijn postuur en lompheid.quote:Op woensdag 5 april 2006 13:05 schreef Doc het volgende:
[..]
Sorin keek dus slecht naar de bal. Hij was laag met z'n hoofd terwijl de bal over hen heen zeilde. Materazzi maakt daar misbruik van. Echter zonder een slaande beweging en was dus niet in overtreding. Hij was uiteraard niet aardig door daar misbruik van te maken, maar ook niet in overtreding. Op basis van dat laatste dient hij dus niet geschorst te worden.
We zullen het zienquote:Op woensdag 5 april 2006 13:06 schreef Doc het volgende:
[..]
Alleen als er een duidelijke beweging naar achter mee gemoeid is. Ik denk dat hij dan ook niet op bais van de beelden geschorst gaat worden en mocht dat onder druk van de publieke opnie wel gebeuren dan niet meer dan 1 of 2 wedstrijden (nog te veel imho).
Naar mijn mening was het ook geen duidelijke overtreding en (dus) ook geen gele kaart waarquote:Op woensdag 5 april 2006 13:06 schreef Elgigante het volgende:
[..]
tuurlijk wel, hij ving hem bewust op, dat hij geen slaande beweging maakte om het nóg erger te maken doet daar niets aan af.
Hij maakte simpelweg een overtreding en die horen bestraft te worden. of het nu door de ref gebeurt of op basis van video-beelden door een commissie.
ja, maar je kan hopelijk wél geschorst worden doordat je je eigen elleboog zó neerzet (elleboog iets omhoog en iets breder make) \dat je je tegenstander doelbewust blesseerd. het is gewoon een vieze, héle vieze spelerquote:Op woensdag 5 april 2006 13:46 schreef the_legend_killer het volgende:
Hij stak een elleboog uit.
Dat is toch een ander verhaal dan er 1 geven.
Daar zit geen verschil tussen. Een elleboog is een elleboog, en dit was duidelijk een van die twee...quote:Op woensdag 5 april 2006 13:55 schreef the_legend_killer het volgende:
Tuurlijk bewuste actie dat zegt Doc ook, maar dit is anders dan een echte elleboog uitdelen.
ja, maar hij bereikt er hetzelfde resultaat mee, en het was duidelijk opzettelijkquote:Op woensdag 5 april 2006 13:55 schreef the_legend_killer het volgende:
Tuurlijk bewuste actie dat zegt Doc ook, maar dit is anders dan een echte elleboog uitdelen.
en aangezien hij dit soort "geintjes" vaker flikt.. mogen ze hem wat mij betreft een seizoentje of 2 schorsenquote:Op woensdag 5 april 2006 14:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij wist dat Sorin inliep, stak z'n elleboog uit en liet hem er bewust tegenaan lopen. Dat vind ik hetzelfde als een een zwaaiende beweging maken om iemand de verwonden. Dus een dikke rode kaart + bijhorende schorsing.
Vaker flikt ?quote:Op woensdag 5 april 2006 14:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
en aangezien hij dit soort "geintjes" vaker flikt.. mogen ze hem wat mij betreft een seizoentje of 2 schorsen
Nee, Materazzi is de ideale schoonzoon van de voetbalvelden.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vaker flikt ?
Valt reuze mee hoor.
Kaarten pakt hij ook niet niet
heeft meer te maken met de schele scheidsen daarquote:Op woensdag 5 april 2006 14:14 schreef the_legend_killer het volgende:
Pas 1 rode kaart in 5 jaar Inter
joh, moet je 's goed kijken naar die gast. allemaal vuile overtredingenquote:Op woensdag 5 april 2006 14:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vaker flikt ?
Valt reuze mee hoor.
Kaarten pakt hij ook niet niet zoveel.
Pas 1 rode kaart in 5 jaar Inter
Met ideale schoonzonen win je geen wedstrijden.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, Materazzi is de ideale schoonzoon van de voetbalvelden.
Met smerige ellebogen ook niet, zie gisteravondquote:Op woensdag 5 april 2006 14:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
Met ideale schoonzonen win je geen wedstrijden.
tuurlijk niet,zo hypocriet is het voetbalvolk nou eenmaal maar er zit wel degelijk verschil in het gegeven of het frequent gebeurd of dat het een eenmalige actie is.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:20 schreef the_legend_killer het volgende:
Als Bouhla het op een WK finale doet dan hoor je niemand klagen..
Dan keur ik het nog af. Van mij mag hij dan ook wegwezen.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:20 schreef the_legend_killer het volgende:
jawel hoor.. mij dusquote:Op woensdag 5 april 2006 14:20 schreef the_legend_killer het volgende:
Dan ben je één van de weinigen. Ik drink er geen biertje minder om in de kroeg na de wedstrijd.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan keur ik het nog af. Van mij mag hij dan ook wegwezen.
Ik zou er wel over klagen, maar in mindere mate als bij Materazzi. Dat is namelijk al een smerige vent, die dit soort geintjes vaker uithaalt.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:20 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ook niet, maar keur het wel af. Hij zou gewoon geschorst moeten worden...quote:Op woensdag 5 april 2006 14:25 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dan ben je één van de weinigen. Ik drink er geen biertje minder om in de kroeg na de wedstrijd.
Klopt, in dit opzicht denk ik straight.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:25 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dan ben je één van de weinigen. Ik drink er geen biertje minder om in de kroeg na de wedstrijd.
Zo kennen wij hem dat is nu eenmaal zijn stijl.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik zou er wel over klagen, maar in mindere mate als bij Materazzi. Dat is namelijk al een smerige vent, die dit soort geintjes vaker uithaalt.
waarom zou zo'n "stijl" hem een topper maken, eerder een vuile rat iigquote:Op woensdag 5 april 2006 14:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zo kennen wij hem dat is nu eenmaal zijn stijl.
En dit maakt hem de topper die hij is
Hij is ook vaak hard zonder overtredingen.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
waarom zou zo'n "stijl" hem een topper maken, eerder een vuile rat iig
Ja, en daar is niets mis mee. Maar door die overtredingen wordt hij toch geen topper..quote:Op woensdag 5 april 2006 14:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij is ook vaak hard zonder overtredingen.
Het heeft zijn waarde en is nuttig.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, en daar is niets mis mee. Maar door die overtredingen wordt hij toch geen topper..
Zoals hij gisteravond puur door fysiek Sorin een scoringskans ontneemt is hij goed bezig. Voor de rest is het een smerige klootzak die vreselijk schopt en dan als enige in de ArenA met een coltrui speelt omdat hij het anders te koud heeft.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij is ook vaak hard zonder overtredingen.
Ik verwijdt Sorin niets. Maar ik zie wel een verschil tussen een speler naar een ander speler toe gaat met z'n elleboog en eentje waarbij de tegenstander zelf naar die elleboog toekomt. Materazzi bewoog zijn elleboog niet specifiek in de richting van Sorin.quote:Op woensdag 5 april 2006 13:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Gelezen, maar dat vind ik onzin. Dan gaan we nu Sorin allerlei verwijten maken, terwijl hij gewoon daar loopt.. Het zou wat zijn zeg, als Adriano voorin een beetje beweegt en prompt zomaar tegen de elleboog van Villareal verdediger met moeilijke naam aanloopt die toevallig daar zat, tsja, dan had Adriano daar maar niet moeten lopen. Materazzi zoekt hem op, weet waar het hoofd zit en deed dit expres.
Ach, dat soort voorbeelden hoef je niet eens hypthetisch te maken. Ik had namelijk ook weinig mensen horen klagen over over die "schoft" van een Wouters met z'n "nuttige"overtreding tegen Gazza.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Het heeft zijn waarde en is nuttig.
WK finale: Vrije doorgang voor Klose en Bouhla trapt hem van achter neer met een 2-1 voorsprong laatste minuut.
Wat zullen we blij zijn.
Maar over het algemeen is het een topper.
Met of zonder zware overtredingen.
Netzoals het verschil tussen een handsbal (hand/arm richting bal) en een aangeschoten hands is dit een "aangelopen elleboog"quote:Op woensdag 5 april 2006 15:38 schreef DeVinger het volgende:
Mijn god, hele theorieën worden hier zelfs besproken![]()
Hoe durft men hier nog over te twijfelen over de aard van de overtreding![]()
Niks geen breed maken, niks geen slecht opletten van Sorin, gewoon bikkelhard doelgericht vernielen![]()
quote:
leuke stijl van voetballen dan....je bent ook niet goed wijs als je dat leuk vindquote:Op woensdag 5 april 2006 14:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zo kennen wij hem dat is nu eenmaal zijn stijl.
En dit maakt hem de topper die hij is
dat je zo'n voorbeeld aan gaat halen geeft toch wel aan dat je een laag IQ hebt...sjonge jonge...quote:Op woensdag 5 april 2006 14:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Het heeft zijn waarde en is nuttig.
WK finale: Vrije doorgang voor Klose en Bouhla trapt hem van achter neer met een 2-1 voorsprong laatste minuut.
Wat zullen we blij zijn.
Terugpakken...quote:Op woensdag 5 april 2006 16:35 schreef Nashje het volgende:
Zlatan mag Materazzi wel een keer aanpakken.
quote:
Is het je vader?quote:Op woensdag 5 april 2006 16:58 schreef Erwtensoep het volgende:
Luinge is een leeghoofd
Ach, beetje bloed...quote:Op woensdag 5 april 2006 16:34 schreef ASroma het volgende:
[afbeelding]
![]()
5 min later......................
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Ach, kan gebeuren...quote:Op woensdag 5 april 2006 17:38 schreef ASroma het volgende:
[..]
zoiets hoort gewoon niet thuis op de velden
En zo is het ook. Voetbal is geen sport voor wijven.quote:Sorín maakt geen woorden vuil aan Materazzi
5/4/2006 11:10
Bruut was de elleboogstoot waarmee Marco Materazzi (foto) het gezicht van Juan Pablo Sorín bewerkte. Toch weigert de toe bloedens toe verwondde Argentijn de slager van Internazionale openlijk af te vallen.
'Dat met Materazzi is nu verleden tijd', meent de middenvelder van Villarreal. 'Wat op het veld gebeurt, moet op het veld blijven en daarmee uit.'
Op het veld reageerde Sorín minder bedaard. 'Ik wist niet wat er aan de hand was, maar toen ik op de grond lag, voelde ik het bloed stromen. Ik was kwaad omdat ik mooie momenten in de wedstrijd miste.'
Sorín haalde - getooid met een blauwe tulband - het einde niet. Coach Manuel Pellegrini wisselde hem twaalf minuten voor tijd.
Villarreal won met 1-0 en plaatste zich ten koste van de Nerazzurri voor de halve finale van de Champions League
Hebbie die term zelf bedacht joh?quote:Op woensdag 5 april 2006 17:47 schreef Da_Sandman het volgende:
En ook niet voor hypocryten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |