Tataaaquote:
neee, want dan zou je wel eens klapjes en au kunnen ontvangen, en daar kan meneer de coltrui-homo niet tegen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
en daar is ie dan weer niet mans genoeg voor, dus gaat hij dat maar bij voetbal doen![]()
Inderdaad - het is een schoft die Sorin - om die arme Materazzi zo een kaart aan te willen naaienquote:Op woensdag 5 april 2006 10:00 schreef zjroentje het volgende:
Dus hij liep er met opzet tegenaan?
Die vieze Sorin!
quote:Op woensdag 5 april 2006 10:57 schreef INViCTuS het volgende:
Ik hoop dat die kerel beide benen breekt, z'n kruisbanden scheurt en z'n enkels het begeven.
Op zich klopt het wel wat je zegt, het is een overtreding, zeer zeker, maar overdrijven is ook een vak. Tuurlijk, hij heeft z'n reputatie, maar hij maakte zeker geen slaande beweging.quote:Op woensdag 5 april 2006 10:44 schreef Doc het volgende:
[..]
Inderdaad - het is een schoft die Sorin - om die arme Materazzi zo een kaart aan te willen naaien.
Wat ik wil zeggen is dat de kracht van de elleboog meer in de beweging van Sorin zat dan die van Materazzi. Die maakt zich alleen net iets breder met de elleboog dan nodig. Hij zorgde ervoor dat Sorin tegen zijn elleboog aan liep. Dat is natuurlijk niet lief - maar hij is er ook niet om leuk en aardig te doen.
Tja, los zand was nog een understatement gister, het spel van Inter bekeken.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:23 schreef DIGGER het volgende:
Hij was de beste man bij Inter op het veld gisteren, met afstand.
Leonardo heeft in '94 eens een soortgelijke elleboog uitgedeeld en dat betekende een schedelbasis-fractuur.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:25 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Einde carričre Sorin?! Was het zo erg?
Ik denk niet dat ze Marco gaan straffen.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:23 schreef Elgigante het volgende:
Ik ben wel een voorstander van Materazzi's spel doorgaans, maar gisteren ging hij toch echt behoorlijk over de schreef buiten een duel om. Ik neem aan dat Moratti of Mancini hem hiervoor wel aan gaan pakken, evenals de Uefa.
Met een beetje pech was het einde carriere voor Sorin.
Maar die sloeg echt.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:26 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Leonardo heeft in '94 eens een soortgelijke elleboog uitgedeeld en dat betekende een schedelbasis-fractuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |