Ik vond je af en toe al zo positief over PSV voor een Ajaciedquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben geen Ajacied nee, ben vrij neutraal.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:34 schreef kollie het volgende:
Vind het een zeer goede verdedigerIeder elftal moet een type Materazzi hebben.
Nee, dan is het niet meer zo speciaal.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:34 schreef kollie het volgende:
Vind het een zeer goede verdedigerIeder elftal moet een type Materazzi hebben.
Krijg je daar tegenwoordig geen rood meer voor?quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:49 schreef Alulu het volgende:
Rosenberg had hem gewoon een keiharde kopstoot moeten geven toen die met zijn gezicht dichtbij kwam, was het moment voor.. maarjah, rosenberg he met zijn baby face-je![]()
Jawel maar was al snel duidelijk dat Ajax voorin totaal geen stootkracht had en niet echt gevaarlijk kon worden. De hoop op een doelpunt was bij mij al snel weg hoor.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:53 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Krijg je daar tegenwoordig geen rood meer voor?![]()
Hij heeft letters ( woorden ) op de onderarm.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:12 schreef methodmich het volgende:
TLK, wat voor tattoo heeft ie nou?
Hij is Borsato-fan.quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Meneer de stoere man.
Als enige gehuld in een coltrui tot aan zijn lelijke smoelwerk.
Hij schijnt al 2 nachten op zn buik te slapenquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:44 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hij is Borsato-fan.
Klaas Jan had hem een tikkie gegeven op zijn kruintje na de match.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |