Daar zit geen verschil tussen. Een elleboog is een elleboog, en dit was duidelijk een van die twee...quote:Op woensdag 5 april 2006 13:55 schreef the_legend_killer het volgende:
Tuurlijk bewuste actie dat zegt Doc ook, maar dit is anders dan een echte elleboog uitdelen.
ja, maar hij bereikt er hetzelfde resultaat mee, en het was duidelijk opzettelijkquote:Op woensdag 5 april 2006 13:55 schreef the_legend_killer het volgende:
Tuurlijk bewuste actie dat zegt Doc ook, maar dit is anders dan een echte elleboog uitdelen.
en aangezien hij dit soort "geintjes" vaker flikt.. mogen ze hem wat mij betreft een seizoentje of 2 schorsenquote:Op woensdag 5 april 2006 14:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij wist dat Sorin inliep, stak z'n elleboog uit en liet hem er bewust tegenaan lopen. Dat vind ik hetzelfde als een een zwaaiende beweging maken om iemand de verwonden. Dus een dikke rode kaart + bijhorende schorsing.
Vaker flikt ?quote:Op woensdag 5 april 2006 14:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
en aangezien hij dit soort "geintjes" vaker flikt.. mogen ze hem wat mij betreft een seizoentje of 2 schorsen
Nee, Materazzi is de ideale schoonzoon van de voetbalvelden.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vaker flikt ?
Valt reuze mee hoor.
Kaarten pakt hij ook niet niet
heeft meer te maken met de schele scheidsen daarquote:Op woensdag 5 april 2006 14:14 schreef the_legend_killer het volgende:
Pas 1 rode kaart in 5 jaar Inter
joh, moet je 's goed kijken naar die gast. allemaal vuile overtredingenquote:Op woensdag 5 april 2006 14:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vaker flikt ?
Valt reuze mee hoor.
Kaarten pakt hij ook niet niet zoveel.
Pas 1 rode kaart in 5 jaar Inter
Met ideale schoonzonen win je geen wedstrijden.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, Materazzi is de ideale schoonzoon van de voetbalvelden.
Met smerige ellebogen ook niet, zie gisteravondquote:Op woensdag 5 april 2006 14:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
Met ideale schoonzonen win je geen wedstrijden.
tuurlijk niet,zo hypocriet is het voetbalvolk nou eenmaal maar er zit wel degelijk verschil in het gegeven of het frequent gebeurd of dat het een eenmalige actie is.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:20 schreef the_legend_killer het volgende:
Als Bouhla het op een WK finale doet dan hoor je niemand klagen..
Dan keur ik het nog af. Van mij mag hij dan ook wegwezen.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:20 schreef the_legend_killer het volgende:
jawel hoor.. mij dusquote:Op woensdag 5 april 2006 14:20 schreef the_legend_killer het volgende:
Dan ben je één van de weinigen. Ik drink er geen biertje minder om in de kroeg na de wedstrijd.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan keur ik het nog af. Van mij mag hij dan ook wegwezen.
Ik zou er wel over klagen, maar in mindere mate als bij Materazzi. Dat is namelijk al een smerige vent, die dit soort geintjes vaker uithaalt.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:20 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ook niet, maar keur het wel af. Hij zou gewoon geschorst moeten worden...quote:Op woensdag 5 april 2006 14:25 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dan ben je één van de weinigen. Ik drink er geen biertje minder om in de kroeg na de wedstrijd.
Klopt, in dit opzicht denk ik straight.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:25 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dan ben je één van de weinigen. Ik drink er geen biertje minder om in de kroeg na de wedstrijd.
Zo kennen wij hem dat is nu eenmaal zijn stijl.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik zou er wel over klagen, maar in mindere mate als bij Materazzi. Dat is namelijk al een smerige vent, die dit soort geintjes vaker uithaalt.
waarom zou zo'n "stijl" hem een topper maken, eerder een vuile rat iigquote:Op woensdag 5 april 2006 14:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zo kennen wij hem dat is nu eenmaal zijn stijl.
En dit maakt hem de topper die hij is
Hij is ook vaak hard zonder overtredingen.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
waarom zou zo'n "stijl" hem een topper maken, eerder een vuile rat iig
Ja, en daar is niets mis mee. Maar door die overtredingen wordt hij toch geen topper..quote:Op woensdag 5 april 2006 14:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij is ook vaak hard zonder overtredingen.
Het heeft zijn waarde en is nuttig.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, en daar is niets mis mee. Maar door die overtredingen wordt hij toch geen topper..
Zoals hij gisteravond puur door fysiek Sorin een scoringskans ontneemt is hij goed bezig. Voor de rest is het een smerige klootzak die vreselijk schopt en dan als enige in de ArenA met een coltrui speelt omdat hij het anders te koud heeft.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij is ook vaak hard zonder overtredingen.
Ik verwijdt Sorin niets. Maar ik zie wel een verschil tussen een speler naar een ander speler toe gaat met z'n elleboog en eentje waarbij de tegenstander zelf naar die elleboog toekomt. Materazzi bewoog zijn elleboog niet specifiek in de richting van Sorin.quote:Op woensdag 5 april 2006 13:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Gelezen, maar dat vind ik onzin. Dan gaan we nu Sorin allerlei verwijten maken, terwijl hij gewoon daar loopt.. Het zou wat zijn zeg, als Adriano voorin een beetje beweegt en prompt zomaar tegen de elleboog van Villareal verdediger met moeilijke naam aanloopt die toevallig daar zat, tsja, dan had Adriano daar maar niet moeten lopen. Materazzi zoekt hem op, weet waar het hoofd zit en deed dit expres.
Ach, dat soort voorbeelden hoef je niet eens hypthetisch te maken. Ik had namelijk ook weinig mensen horen klagen over over die "schoft" van een Wouters met z'n "nuttige"overtreding tegen Gazza.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Het heeft zijn waarde en is nuttig.
WK finale: Vrije doorgang voor Klose en Bouhla trapt hem van achter neer met een 2-1 voorsprong laatste minuut.
Wat zullen we blij zijn.
Maar over het algemeen is het een topper.
Met of zonder zware overtredingen.
Netzoals het verschil tussen een handsbal (hand/arm richting bal) en een aangeschoten hands is dit een "aangelopen elleboog"quote:Op woensdag 5 april 2006 15:38 schreef DeVinger het volgende:
Mijn god, hele theorieën worden hier zelfs besproken![]()
Hoe durft men hier nog over te twijfelen over de aard van de overtreding![]()
Niks geen breed maken, niks geen slecht opletten van Sorin, gewoon bikkelhard doelgericht vernielen![]()
quote:
leuke stijl van voetballen dan....je bent ook niet goed wijs als je dat leuk vindquote:Op woensdag 5 april 2006 14:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zo kennen wij hem dat is nu eenmaal zijn stijl.
En dit maakt hem de topper die hij is
dat je zo'n voorbeeld aan gaat halen geeft toch wel aan dat je een laag IQ hebt...sjonge jonge...quote:Op woensdag 5 april 2006 14:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Het heeft zijn waarde en is nuttig.
WK finale: Vrije doorgang voor Klose en Bouhla trapt hem van achter neer met een 2-1 voorsprong laatste minuut.
Wat zullen we blij zijn.
Terugpakken...quote:Op woensdag 5 april 2006 16:35 schreef Nashje het volgende:
Zlatan mag Materazzi wel een keer aanpakken.
quote:
Is het je vader?quote:Op woensdag 5 april 2006 16:58 schreef Erwtensoep het volgende:
Luinge is een leeghoofd
Ach, beetje bloed...quote:Op woensdag 5 april 2006 16:34 schreef ASroma het volgende:
[afbeelding]
![]()
5 min later......................
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Ach, kan gebeuren...quote:Op woensdag 5 april 2006 17:38 schreef ASroma het volgende:
[..]
zoiets hoort gewoon niet thuis op de velden
En zo is het ook. Voetbal is geen sport voor wijven.quote:Sorín maakt geen woorden vuil aan Materazzi
5/4/2006 11:10
Bruut was de elleboogstoot waarmee Marco Materazzi (foto) het gezicht van Juan Pablo Sorín bewerkte. Toch weigert de toe bloedens toe verwondde Argentijn de slager van Internazionale openlijk af te vallen.
'Dat met Materazzi is nu verleden tijd', meent de middenvelder van Villarreal. 'Wat op het veld gebeurt, moet op het veld blijven en daarmee uit.'
Op het veld reageerde Sorín minder bedaard. 'Ik wist niet wat er aan de hand was, maar toen ik op de grond lag, voelde ik het bloed stromen. Ik was kwaad omdat ik mooie momenten in de wedstrijd miste.'
Sorín haalde - getooid met een blauwe tulband - het einde niet. Coach Manuel Pellegrini wisselde hem twaalf minuten voor tijd.
Villarreal won met 1-0 en plaatste zich ten koste van de Nerazzurri voor de halve finale van de Champions League
Hebbie die term zelf bedacht joh?quote:Op woensdag 5 april 2006 17:47 schreef Da_Sandman het volgende:
En ook niet voor hypocryten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |