Maak er 1 zou ik zeggenquote:Op woensdag 22 september 2004 18:59 schreef methodmich het volgende:
Waar blijft het Daniele Adani topic?
quote:Op woensdag 22 september 2004 18:39 schreef gras het volgende:
Antivoetballer.
Hoe voor lul wil je lopen?quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:47 schreef the_legend_killer het volgende:
*krijg binnekort een Inter shirt met Materazzi achterop gedrukt*
Daar moet je vooral trots op zijn jaquote:Op donderdag 24 februari 2005 12:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Qua voetbal ben ik ook een Materazzi dus het shirt staat mij uitstekend.
iedereen heeft andere stijlquote:Op donderdag 24 februari 2005 12:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Daar moet je vooral trots op zijn ja
Inderdaad vooral die overtreding van gisterenquote:Op donderdag 24 februari 2005 12:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Die zouden ze eensch levenslang moeten schorsen, of wegens iemand moedwillig doodschoppen in de gevangenis moeten stoppen.
Zijn stijl is geen stijl...quote:Op donderdag 24 februari 2005 12:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
iedereen heeft andere stijl
Stoer mannetje ben jequote:Op donderdag 24 februari 2005 12:55 schreef the_legend_killer het volgende:
Materazzi is juist stoer omdat hij overal schijt aan heeft.
nee die niet.quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Volgens mij ben je ook fan van Bouazouan... [afbeelding]
Hij heeft niet de uitstraling van Marcoquote:Op donderdag 24 februari 2005 13:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Is toch ook zo'n zelfde speler die overal schijt aan heeft?
Jij identificeert je ook graag met de Tokkies?quote:Op donderdag 24 februari 2005 12:55 schreef the_legend_killer het volgende:
Materazzi is juist stoer omdat hij overal schijt aan heeft.
buiten het veld ben ik liefquote:Op donderdag 24 februari 2005 15:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
Jij identificeert je ook graag met de Tokkies?
In de derde klas reserve spelen grotere boer'n die iemand ook bewust gaan schoppen als ze het niet voetballend kunnen...quote:Op donderdag 24 februari 2005 14:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij heeft niet de uitstraling van Marco
Maar Materazzi is een prof en speelt bij een grote clubquote:Op donderdag 24 februari 2005 19:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
In de derde klas reserve spelen grotere boer'n die iemand ook bewust gaan schoppen als ze het niet voetballend kunnen...
Hij is niet zo erg maar hij heeft ook wel die uitstraling en van die trekjes.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:26 schreef methodmich het volgende:
Mihajlovic is geen stofzuiger hoor...
Nou dan toch nog eerder een Patrick Kluivert, Jonathan Woodgate of Barry van Galen hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:50 schreef gras het volgende:
Als er één speler de klaplongkanker kan krijgen dan is het Marco wel. Snap niet dat Inter die jongen maar blijft handhaven. Hij brengt de club meerdere malen in discrediet. En voor hem honderd anderen, zo goed is hij nou ook niet. Antivoetballer.
Kluivert staat ook op mijn lijstquote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nou dan toch nog eerder een Patrick Kluivert, Jonathan Woodgate of Barry van Galen hoor
Woodgate is een neo-nazi en Barry slaat graag vrouwen op kermissen en spelers zonder redenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kluivert staat ook op mijn lijsten dan Zidane
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |