Oh, ik vind persoonlijk ook wel goed dat Ali kritiek heeft op de moslimgemeenschap, want kritiek is goed. De manier waarop ze het vaak doet valt me alleen vaak tegen. Bij Wilders helemaal.quote:Op maandag 20 september 2004 17:16 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ze is net zo min als Wilders tegen moslims, ze zijn beiden tegen de excessen binnen de moslimgemeenschap.
En geen hersenen.quote:Op maandag 20 september 2004 17:24 schreef Johan_de_With het volgende:
Geen FiPo.
Zie boven dus.quote:Je mening is zeker laag en onzinnig, mede omdat deze constant te weerleggen is.
Hirsi Ali strijdt tegen alle dingen die uit moslims voortkomen die niet liberaal of vrouwvriendelijk zijn. Wat is daar mis mee?
Maar goed,voor mijn minderwaardige soortgenoot.
Die heb ik, de zijne dus.quote:Op maandag 20 september 2004 17:25 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
En geen hersenen.
Hij smaakt naar je moeder.quote:Op maandag 20 september 2004 17:27 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Talk to my finger
[afbeelding]
quote:Op maandag 20 september 2004 17:27 schreef Ype het volgende:
[..]
Die heb ik, de zijne dus.
Scheelt hem beschadigingen door overmatig alcoholverbruik.
Pizza met schaap.quote:Op maandag 20 september 2004 17:32 schreef George-Butters het volgende:
[..]
smerig allochtonenvoedsel
Abortusboot.quote:Op maandag 20 september 2004 17:35 schreef Johan_de_With het volgende:
Van welke boot leek je overigens af te komen, drs. Bas?
Van een boot uit het middellandse zee gebied.... En daarbij was de boot wel dichtbij. Anders kan je er ook niet zo vanaf stappen.quote:Op maandag 20 september 2004 17:35 schreef Johan_de_With het volgende:
Van welke boot leek je overigens af te komen, drs. Bas?
Die andere is 2Pac.quote:Op maandag 20 september 2004 17:49 schreef RichardQuest het volgende:
Welke van de twee?
Voortschrijdend inzicht.quote:Op maandag 20 september 2004 17:41 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Dat is pas integreren.quote:Op maandag 20 september 2004 17:56 schreef George-Butters het volgende:
Maar tegenwoordig ben ik blank.
Dan moet je pedofeet worden.quote:Op maandag 20 september 2004 17:59 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik heb MJ om raad gevraagd. Het schijnt ook beter te worden als ik aan jonge kinderen ga zitten.
quote:Op maandag 20 september 2004 18:08 schreef Ype het volgende:
Ik zei laatst aan mijn mamsje, ik zei: "Mamsje, mag ik kerken bouwen in Moslimlant?"
Toen zegt mijn mamsje tegen me, ze zegt: "Neen Ype, dat mag jij niet."
Toen zeg ik, ik zei: "Maar mamsje, mijn vrienden die moslims zijn mogen hier ook moskees bouwen!"
En zegt mijn mamsje zo van: "Ik zei neen, en neen is neen, dus houd op met je gezeik!"
Zeg ik zo van: "Yo swa, dat is een cirkelredenatie."
Je word dus een Belg?quote:Op maandag 20 september 2004 17:59 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik heb MJ om raad gevraagd. Het schijnt ook beter te worden als ik aan jonge kinderen ga zitten.
Vergeet die kerstkaart van mij nou niet.quote:Op maandag 20 september 2004 18:25 schreef Sidekick het volgende:
Balkenende heeft de afgelopen week 8.000 dreigbrieven ontvangen.
Hij is helaas ter ziele door de corrupte c:rew.quote:Op maandag 20 september 2004 18:04 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dan moet je pedofeet worden..
Is waar, maar het heeft wat nare trekjes, zoals downloaden bijvoorbeeld, dat werkt een beetje omslachtig. Soms wissel ik nog wel eens af met K-Meleon, ook een mozilla uitbouw.quote:Op maandag 20 september 2004 18:33 schreef RichardQuest het volgende:
FireFox is echt 20x beter dan IE.
Staat civ voor Civilization III of voor Civilization IV?quote:Op maandag 20 september 2004 18:35 schreef RichardQuest het volgende:
Zou een van de civ-spelers
Heb je ook een bron waar je niet hoeft te reggen?quote:Op maandag 20 september 2004 18:35 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Khaled Abu Shamiyeh is no more.
http://www.nytimes.com/ap(...)el-Palestinians.html
Ja, wat hun allemaal spelen.quote:Op maandag 20 september 2004 18:36 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Staat civ voor Civilization III of voor Civilization IV?
...quote:Op maandag 20 september 2004 18:36 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Heb je ook een bron waar je niet hoeft te reggen?
Ga gelijk reggen dan, is een topkrant.quote:Op maandag 20 september 2004 18:36 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Heb je ook een bron waar je niet hoeft te reggen?
WIe is dat nou weer?quote:Op maandag 20 september 2004 18:35 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Khaled Abu Shamiyeh is no more.
http://www.nytimes.com/ap(...)el-Palestinians.html
Dat is nog niets. Ik ken een huis met 25% moslim en een met 66% moslim.quote:Op maandag 20 september 2004 18:43 schreef Sidekick het volgende:
6% van de Nederlanders is moslim. Zo schokkend is dat niet.
13% van de Amsterdammers is moslim. Zo schokkend is dat niet.
In sommige wijken wonen er wel 30% moslims. Zo schokkend is dat niet.
Ik ken een huis dat door !100%! moslims worden bewoond. Dit kan zo niet doorgaan! Zet je oogkleppen nu eens af!
quote:Op maandag 20 september 2004 18:43 schreef Sidekick het volgende:
Een belangrijk Hamaslid. Duh.quote:Op maandag 20 september 2004 18:45 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
WIe is dat nou weer?
Lekker belangrijk, je bent tenminste geen fundamentalistische muzelman.quote:Op maandag 20 september 2004 18:47 schreef Ype het volgende:
Oh mijn god, ik ben zelfs niet eens 100% Nederlander!
Ik ben een 3e generatie allochtoon.
Dat zijn die jongens die niet willen voetballen toch?quote:Op maandag 20 september 2004 18:47 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Een belangrijk Hamaslid. Duh.
Van welke 'protestpartij' website met tunnelvisie heb je dat nu weer.quote:Op maandag 20 september 2004 18:43 schreef Sidekick het volgende:
http://www.arabeuropean.org/quote:Op maandag 20 september 2004 18:50 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Van welke 'protestpartij' website met tunnelvisie heb je dat nu weer.
Sjeik Yassin kon vanuit zijn rolstoel anders aardig voetballen.quote:Op maandag 20 september 2004 18:49 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Dat zijn die jongens die niet willen voetballen toch?
En het wereldrecord bommetje.quote:Op maandag 20 september 2004 18:52 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Sjeik Yassin kon vanuit zijn rolstoel anders aardig voetballen.
Ik ga wel uit van bepaalde fundamenten.quote:Op maandag 20 september 2004 18:49 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, je bent tenminste geen fundamentalistische muzelman.
Je kunt het fundament ve huis op je bolle kop krijgen, je snapt dondersgoed wat ik bedoel met "fundamentalistische."quote:Op maandag 20 september 2004 18:54 schreef Ype het volgende:
[..]
Ik ga wel uit van bepaalde fundamenten.
Wie is die achterlijke idioot links?quote:
Ik geef je 1 hint: Ik geef het toe, vuile bitch, je hebt me echt genakt. Nu heb je spijt, maar je hoeft niet meer te bellen schat.quote:Op maandag 20 september 2004 19:13 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Wie is die achterlijke idioot links?
Awa? Of een Awa-wanabe?quote:Op maandag 20 september 2004 19:15 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ik geef je 1 hint: Ik geef het toe, vuile bitch, je hebt me echt genakt. Nu heb je spijt, maar je hoeft niet meer te bellen schat.
Heeft hij een alibi?quote:Op maandag 20 september 2004 19:15 schreef RichardQuest het volgende:
Ali B is eigenlijk best een toffe peer.
Ja he? Hij gaat spijbelende VMBO'ers en afhakers op het juiste spoor brengen met een zelfverzonnen campagne. Ook weet hij Marco Borsato in dat ene liedje best wel een beetje bang te maken. De blanken verliezen terrein manquote:Op maandag 20 september 2004 19:15 schreef RichardQuest het volgende:
Ali B is eigenlijk best een toffe peer.
Goed, dat is wel tof ja.quote:Op maandag 20 september 2004 19:17 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ja he? Hij gaat spijbelende VMBO'ers en afhakers op het juiste spoor brengen met een zelfverzonnen campagne.
Ja, het is lekker laagdrempelig enzo.quote:Op maandag 20 september 2004 19:19 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Goed, dat is wel tof ja.
Ja?quote:Op maandag 20 september 2004 19:21 schreef Mutant01 het volgende:
Hey Jood.
Ik denk dat je Jan Marijnissen bedoelt.quote:Op maandag 20 september 2004 19:13 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Wie is die achterlijke idioot links?
Die vent die zoveel plezier heeft als vuilnisman en het soort mens dat dat beroep uitvoert.. Ik wil een toelichting horenquote:Op maandag 20 september 2004 19:40 schreef RichardQuest het volgende:
Dat Gottedamse accent op 3
Nou ja, de etnische voorkeuren van DrWolff zijn bekend.quote:Op maandag 20 september 2004 19:45 schreef Ype het volgende:
En nog even snel een nieuwe koe: Volgens DrWolffenstein mag de volledige niet-Westerse wereld zonder pardon uitgemoord worden.
Zoveel als de Rus goed dunkt.quote:Op maandag 20 september 2004 19:45 schreef Ype het volgende:
En nog even snel een nieuwe koe: Volgens DrWolffenstein mag de volledige niet-Westerse wereld zonder pardon uitgemoord worden.
De FP.quote:Op maandag 20 september 2004 18:50 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Van welke 'protestpartij' website met tunnelvisie heb je dat nu weer.
Het waait hier inderdaad vrij hardquote:Op maandag 20 september 2004 20:18 schreef Harry_Sack het volgende:
De herfst komt vroeg dit jaar
Don't underestimate the power of the vakbewegingquote:Op maandag 20 september 2004 20:24 schreef Chewie het volgende:
[..]
Het waait hier inderdaad vrij hard![]()
He verdorie, jullie hadden de goddelijke kale ook al te pakken.quote:Op maandag 20 september 2004 20:46 schreef Sidekick het volgende:
Ik zag in het weerbericht dat de hete hersft nu alweer voorbij is.
Nouja, er is toch wat bereikt: Balkenende ligt zwaargewond in het ziekenhuis. 1 - 0 voor links.
Spy game op sbs6, dat is wel een aardige film met Brad Spitquote:Op maandag 20 september 2004 20:47 schreef RichardQuest het volgende:
Leuke film op 3.
Wat doe jij eigenlijk altijd met de 6-meivieringen?quote:Op maandag 20 september 2004 20:48 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
He verdorie, jullie hadden de goddelijke kale ook al te pakken.
Dan ben ik blij. PF had enkel gelijk m.b.t. een bepaald geloof. De rest van zijn programma was utter crap.quote:Op maandag 20 september 2004 20:54 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk altijd met de 6-meivieringen?
gelovigen hebben daar geen 6 mei voor nodig, liggen dagelijks verse bloemen bij zijn standbeeld.quote:Op maandag 20 september 2004 20:54 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk altijd met de 6-meivieringen?
Kijk eens schat, ik heb wat voor je meegenomen...quote:Op maandag 20 september 2004 21:06 schreef Chewie het volgende:
[..]
gelovigen hebben daar geen 6 mei voor nodig, liggen dagelijks verse bloemen bij zijn standbeeld.
Volgens mij vind Pim het nu ook wel goed met Nederland, heb nog geen traan kunnen ontdekken op het beeld.![]()
wel handig zo'n beeld achter je werk als je een keer bloemen nodig hebt
Hoe, dat klinkt aardig sjunniriaans.quote:Op maandag 20 september 2004 21:06 schreef Chewie het volgende:
[..]
gelovigen hebben daar geen 6 mei voor nodig, liggen dagelijks verse bloemen bij zijn standbeeld.
Volgens mij vind Pim het nu ook wel goed met Nederland, heb nog geen traan kunnen ontdekken op het beeld.![]()
wel handig zo'n beeld achter je werk als je een keer bloemen nodig hebt
Is dat zoiets als Surinaams?quote:Op maandag 20 september 2004 21:12 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Hoe, dat klinkt aardig sjunniriaans.
Nee, zoiets:quote:Op maandag 20 september 2004 21:29 schreef Chewie het volgende:
[..]
Is dat zoiets als Surinaams?
De combinatie van blinde volgelingen ve leider gecombineerd met het woord 'gelovigen'.quote:Op maandag 20 september 2004 21:40 schreef Chewie het volgende:
[..]
Weet wie Sjun is
Maat wat is er sjunneriaans aan mijn post?
Was een simpel inkoppertje, de voorzet werd door jou en richard gegeven.quote:Op maandag 20 september 2004 21:43 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
De combinatie van blinde volgelingen ve leider gecombineerd met het woord 'gelovigen'. [afbeelding]
quote:Op maandag 20 september 2004 19:19 schreef Harry_Sack het volgende:
Zou Meki Ali B kennen?
Jeroen: is het normaal dat je naar de hoeren gaat?quote:Op maandag 20 september 2004 22:50 schreef Chewie het volgende:
Net in Nova "Directeur Henk K van bouwbedrijf Koop Tjuchem"
![]()
![]()
Hij was op festival Tomaat afgelopen zondag.quote:Op maandag 20 september 2004 22:43 schreef Meki het volgende:
[..]
aLI b
http://www.hbvl.be/nieuws(...)5-84C4-BD56B9601B6C}quote:20/09 Havel, Blix en Vanunu kanshebbers Nobelprijs voor de Vrede
De vroegere Tsjechische president Vaclav Havel, de Israëlische "nucleaire klokkenluider" Mordechai Vanunu en de vroegere VN-wapeninspecteur Hans Blix zijn duidelijke favorieten voor de Nobelprijs voor de Vrede 2004, aldus berichten in de Noorse media maandag.
Sommige media voegen nog namen toe aan het lijstje zoals de Braziliaanse president Lula de Silva plus de VS-senatoren Richard Lugar en Sam Nunn.
Het vijfkoppige Nobelcomité zou morgen bijeenkomen over de nominaties. Er zijn 194 kandidaturen ingediend, waarvan 50 voor organisaties en 144 voor personen.
De winnaar van de prijs, die 1,1 miljoen euro waard is, wordt op 8 oktober bekendgemaakt.
Is dat een aanbieding?quote:Op maandag 20 september 2004 23:07 schreef Tuana het volgende:
Een hele fijne avond gewenst
Ik ben Tell Sell nietquote:Op maandag 20 september 2004 23:08 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Is dat een aanbieding?
Ik was ziek....telt dat?quote:Op maandag 20 september 2004 23:14 schreef Tuana het volgende:
Hebben jullie nog gestaakt vandaag?
dat is het nieuwe format. Ik had al een mailtje gestuurd dat het nu echt niet meer te pruimen is. Zeker niet nu je het verschil tussen Jan Mulder in een blauw postbank pak en zonder dat pak niet eens meer kan opmaken; het is even zoutloos.quote:Op maandag 20 september 2004 23:15 schreef RichardQuest het volgende:
Tsja, Frits is een Jood. Met slecht kapsel en al.
jij?quote:Op maandag 20 september 2004 23:14 schreef Tuana het volgende:
Hebben jullie nog gestaakt vandaag?
Nee, R'dam was vandaag aan de beurt... Morgen Den Haag pasquote:Op maandag 20 september 2004 23:17 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
jij?
je hebt toch wel een fiets?quote:Op maandag 20 september 2004 23:19 schreef Tuana het volgende:
[..]
Nee, R'dam was vandaag aan de beurt... Morgen Den Haag pasHeb het wel bewust meegemaakt, kon niet eens naar Den Haag cs, vanwege het feit dat er geen bussen reden!
eigenlijk is het nu net het vrouwtje van de 2quote:Op maandag 20 september 2004 23:15 schreef RichardQuest het volgende:
Tsja, Frits is een Jood. Met slecht kapsel en al.
45 minuten fietsen naar CS wanneer het regent...quote:Op maandag 20 september 2004 23:19 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
je hebt toch wel een fiets?
Tja, dan zou ik maar een vriendje zoeken met een autoquote:Op maandag 20 september 2004 23:23 schreef Tuana het volgende:
[..]
45 minuten fietsen naar CS wanneer het regent...
Dan kan ze wel ff flink op de trekhaak.quote:Op maandag 20 september 2004 23:25 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Tja, dan zou ik maar een vriendje zoeken met een auto
Jongeman. Nurmen en waarden graag!quote:Op maandag 20 september 2004 23:26 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Dan kan ze wel ff flink op de trekhaak. [afbeelding]
Zegge, Tuana is een gewaardeerd lid van dit draadje, bovendien is ze links..quote:Op maandag 20 september 2004 23:26 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Dan kan ze wel ff flink op de trekhaak. [afbeelding]
Mijn vriendje heeft ook een auto, maar is niet woonachtig in Nederlandquote:Op maandag 20 september 2004 23:25 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Tja, dan zou ik maar een vriendje zoeken met een auto
en Johan dan?quote:Op maandag 20 september 2004 23:29 schreef Tuana het volgende:
[..]
Mijn vriendje heeft ook een auto, maar is niet woonachtig in Nederland
Ik ben geen hippie.quote:Op maandag 20 september 2004 23:29 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Jongeman. Nurmen en waarden graag!
quote:Op maandag 20 september 2004 23:30 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
en Johan dan?
bron: http://www.allheadlinenews.comquote:Accused Priest Skips Rwanda Genocide Trial
September 20, 2004 2:50 p.m. EST
By SUKHDEV CHHATBAR, Associated Press Writer
ARUSHA, Tanzania - A Roman Catholic priest accused of ordering the slaughter of 2,000 people who sought refuge in his church during Rwanda's genocide refused to appear for the start of his trial at a U.N. tribunal Monday.
Rev. Athanase Seromba did not attend in protest against U.N. plans to transfer the trials of some genocide suspects from the Tanzania-based tribunal to Rwanda. The trial began without Seromba after prosecutors argued his rights would not be violated as long as his lawyers were present, tribunal spokesman Roland Amoussouga said.
Seromba is the first Roman Catholic priest to be tried for the 1994 genocide in which at least 500,000 minority Tutsis and political moderates from the Hutu majority were killed.
During an initial appearance last year, he pleaded innocent to charges of genocide, complicity in genocide, conspiracy to commit genocide and crimes against humanity related to the 100-day slaughter orchestrated by the extremist Hutu government then in power.
The transfer of some trials to Rwanda is meant to help ease the load on the tribunal, which is trying to meet a U.N. Security Council deadline to complete investigations by the end of 2004, end trials by 2008 and close down by the end of 2010.
About 44 suspects said they would not attend court proceedings for three days starting Monday to protest against the planned transfers. The tribunal does not force defendants to appear. The suspects also began a hunger strike, Amoussouga said.
The suspects oppose the transfer of trials because they fear for their security in Rwanda and don't believe they'll get fair trials there. The tribunal has yet to determine which trials will be transferred.
Prosecutors say Seromba - then parish priest in Nyange, in Rwanda's eastern Kibuye Province - organized the slaughter of 2,000 people who fled to the church to escape killings by the extremist Interahamwe militia, the army and neighbors.
Prosecutors allege Seromba, a Hutu, ordered the Hutu militia to kill the Tutsis who sought shelter in his church.
"The ... militia attacked with traditional arms and poured fuel through the roof of the church, while gendarmes and communal police launched grenades and killed the refugees," the indictment said.
Seromba then ordered the demolition of the church to kill survivors, prosecutors said.
The church was bulldozed and its roof collapsed, killing more than 2,000 Tutsis gathered inside. The few survivors were killed by the Interahamwe.
Seromba then ordered the Interahamwe to clean the "rubbish," after which the victims were dumped into mass graves, prosecutors said.
The region around Seromba's church was home to some 6,000 Tutsis before the genocide, but almost all were killed in the slaughter.
A number of Hutu church leaders are alleged to have played significant roles in the genocide, with bishops, priests and nuns splitting along ethnic lines as the rest of the country did. Thousands of Rwandans were massacred in churches during the slaughter.
Seromba is the third member of the clergy to appear at the tribunal.
Elizaphan Ntakirutimana, a Seventh Day Adventist pastor in Kibuye was convicted in February of genocide and crimes against humanity. He was sentenced to 10 years in prison.
Samuel Musabyimana, a former Anglican bishop in Rwanda, died in a Tanzanian hospital in January of an unspecified illness while awaiting trial at the U.N. tribunal. He had been charged with genocide and crimes against humanity.
Two Rwandan nuns were convicted by a Belgian court on charges they aided and abetted the genocide.
Dat vraag ik me ook wel eens af..quote:Op maandag 20 september 2004 23:31 schreef Tuana het volgende:
[..]Wat is dr met Johan?
De dag dat jij je laat ombouwen...quote:Op maandag 20 september 2004 23:32 schreef NightH4wk het volgende:
Wanneer gaan we Tuana uithuwelijken?
Denk er maar niet teveel over na, het antwoord blijft "een groot mysterie"quote:Op maandag 20 september 2004 23:33 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook wel eens af..
Kom jij eigenlijk ook naar de meet a.s. woensdag?
Ik wist niet dat je pot was.quote:Op maandag 20 september 2004 23:33 schreef Tuana het volgende:
[..]
De dag dat jij je laat ombouwen...![]()
Jajaja, aan DokterWolffenschtein.quote:Op maandag 20 september 2004 23:32 schreef NightH4wk het volgende:
Wanneer gaan we Tuana uithuwelijken?
Nou ja, ik ben om 18.00 klaar en het duurt een uur om in A'dam te komen, met de trein, maar ik moet dan ook nog fietsen, dus dan ben ik zeker niet voor 20.45 in onze hoofdstad en dan moet ik donderdagochtend ook nog werken en dus om elf uur alweer met de trein terug.quote:Op maandag 20 september 2004 23:32 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Waarom kom jij niet op den meet?
Voor jou maak ik een uitzonderingquote:Op maandag 20 september 2004 23:34 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je pot was.
En het probleem is?quote:Op maandag 20 september 2004 23:35 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben om 18.00 klaar en het duurt een uur om in A'dam te komen, met de trein, maar ik moet dan ook nog fietsen, dus dan ben ik zeker niet voor 20.45 in onze hoofdstad en dan moet ik donderdagochtend ook nog werken en dus om elf uur alweer met de trein terug.
Nee, misschien drink ik een biertje na afloop, maar dan moeten ze me wel vertellen waar ze uithangenquote:Op maandag 20 september 2004 23:33 schreef Tuana het volgende:
Denk er maar niet teveel over na, het antwoord blijft "een groot mysterie"
Nee, ben er niet met de meet. Heb andere plannen deze week. Jij gaat wel?
Global warming.quote:Op maandag 20 september 2004 23:38 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
En het probleem is?
Neehee, niet voor twee uurtjes. Voor mij. En voor het landsbelang.quote:Op maandag 20 september 2004 23:40 schreef Monidique het volgende:
Het probleem is dat ik geen zin heb om voor twee uurtjes naar Amsterdam te komen om mij niet eens te kunnen bezatten.
Bij mijn weten is dat bij vorige meets niet gebeurd....ik wil jou ook wel zien, moppie.quote:Op maandag 20 september 2004 23:38 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Nee, misschien drink ik een biertje na afloop, maar dan moeten ze me wel vertellen waar ze uithangen
RichardQuest wil ik wel een keertje zien, George-Butters lijkt me ook wel interessant. Aan de andere kant, de illusie zou het plezier in SC wel eens kunnen verpesten...
quote:Op maandag 20 september 2004 23:41 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Bij mijn weten is dat bij vorige meets niet gebeurd....ik wil jou ook wel zien, moppie.
Staat dat niet ergens in het meettopic? Ik weet het niet, ik sjok er wel achteran.quote:Op maandag 20 september 2004 23:43 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
![]()
![]()
Waar gaan jullie hangen dan, die luie mod van een sizzler mailt maar niet
hmja, die vervelende Nouk drukt haar stempel wel weer op het planquote:Op maandag 20 september 2004 23:44 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Staat dat niet ergens in het meettopic? Ik weet het niet, ik sjok er wel achteran.
Maar ik kan niet naar de VU woensdag. Daar heb ik ook niet voor gemaild, dat is een beetje last-minute besloten ergens voor gister ofzo.quote:Op maandag 20 september 2004 23:48 schreef RichardQuest het volgende:
Kom 't 'r op de meet vertellen!
Van wie ben jij nou weer een achterlijke kloon?quote:Op dinsdag 21 september 2004 00:26 schreef Herr_Ratt het volgende:
CNV had al me posts van der forum verwijderd![]()
alleen maar omdat ik pleitte voor de hardwerkende baas
![]()
stomme vakbondmoderators
Massa-demonstraties deel IIquote:Op dinsdag 21 september 2004 00:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Van wie ben jij nou weer een achterlijke kloon?
Nee dit figuur is behalve kloon waarschijnlijk ook nog achterlijkquote:Op dinsdag 21 september 2004 00:40 schreef DrWolffenstein het volgende:
Niet iedereen die met de CAPSLOCK berichten rondstrooit is een kloon. Bovendien vind ik het van veel karakter getuigen om op het forum ve vakbond te posten dat je baas een hardwerkende man is. Mijn complimenten.
??quote:Op dinsdag 21 september 2004 00:40 schreef DrWolffenstein het volgende:
Niet iedereen die met de CAPSLOCK berichten rondstrooit is een kloon. Bovendien vind ik het van veel karakter getuigen om op het forum ve vakbond te posten dat je baas een hardwerkende man is. Mijn complimenten.
quote:Op dinsdag 21 september 2004 00:43 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
??
Wat voor heldhaftigs is daar nou aan ?
Heldhaftig is eerder je chef vertellen dat ie een klootzak is.
Of het is erg dom...ken ook.
Ik heb jou ook nooit serieus genomen dus daar zit ik niet zo meequote:Op dinsdag 21 september 2004 00:42 schreef du_ke het volgende:
Jij wil ook met moslims met plezier afmaken dus jouw mening is onderhand geheel irrelevant.
Ja, vind ik ook. Als het een goede chef is, dan kan hij daar dan vervolgens ook nog eens om lachenquote:Op dinsdag 21 september 2004 00:43 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
??
Wat voor heldhaftigs is daar nou aan ?
Heldhaftig is eerder je chef vertellen dat ie een klootzak is.
Of het is erg dom...ken ook.
Zionisten. Minstens. In één complot. Tegen mij. Vrouwen zijn hoeren, maar niet zo publiekelijk als gedacht. Wat doe ik fout? Onbeschoft, te boers, te randstedelinks; ik weet het niet. Maar ach, dit schijnt leven te heten. Ik pas me aan.quote:Op dinsdag 21 september 2004 02:29 schreef Monidique het volgende:
Yep, Flumina. Vrouwen, hoeren,, etc... Zionisten zijn het, ik zeg het je, zionisten...
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 21 september 2004 10:09 schreef RichardQuest het volgende:
Dat wetende kan ik met een gerust hart aan de dag beginnen.
En was je trots op het resultaat?quote:Op dinsdag 21 september 2004 10:04 schreef Mutant01 het volgende:
Potverdrie zeg, heb vanochtend driekwartier op de plee gezeten.
Nou nee eigenlijk niet, ik moest in totaal ongeveer een liter pissen en 2/3 kilo poepen.quote:Op dinsdag 21 september 2004 10:20 schreef Chewie het volgende:
[..]
En was je trots op het resultaat?
goedemorgen trouwens![]()
welk kadaver is daar verantwoordelijk voor?quote:Op dinsdag 21 september 2004 10:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou nee eigenlijk niet, ik moest in totaal ongeveer een liter pissen en 2/3 kilo poepen.
Jij woont er ook?quote:Op maandag 20 september 2004 18:43 schreef Sidekick het volgende:
Ik ken een huis dat door !100%! moslims worden bewoond.
Een pizzaquote:Op dinsdag 21 september 2004 10:36 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
welk kadaver is daar verantwoordelijk voor?
Da's logisch tochquote:Op dinsdag 21 september 2004 10:37 schreef zakjapannertje het volgende:
het kabinet is ook rijp voor dumping
'Iedereen scoort beter dan kabinet'
http://www.volkskrant.nl/denhaag/1095659877690.htmlquote:Achtergrond
Iedereen scoort beter dan het kabinet
Ferry Haan
De oppositie haalt meer groei, meer koopkracht en meer banen door politieke taboes te doorbreken. Dat leren de vier tegenbegrotingen die vandaag tegelijk met de Miljoenennota van het kabinet worden gepresenteerd. Terwijl minister Zalm van Financiën al zijn creativiteit moet aanspreken om het overheidstekort onder controle te houden, komt de hele oppositie fluitend met betere cijfers op alle fronten, inclusief behoud van een laag overheidstekort. Hoe dat kan? GroenLinks, ChristenUnie, SP en PvdA stellen de hypotheekrenteaftrek en de pensioenpremies ter discussie.
Oppositie haalt hogere groei, hogere koopkracht, lagere werkloosheid
Uit de doorrekening van het Centraal Planbureau van de begrotingen van PvdA, SP, GroenLinks en ChristenUnie blijkt dat alle partijen meer banen weten te creëren en een betere koopkracht scoren. Het financieringstekort loopt bij niemand uit de hand, de PvdA haalt zelfs een lager tekort dan het kabinet. Drie partijen slagen erin de economische groei te verhogen, GroenLinks zelfs met een half procent meer dan het kabinet. Alleen de SP scoort iets slechter, omdat de partij de belastingen voor gezinnen en bedrijven met in totaal honderd miljoen euro verhoogt.
De grootste pot met geld die de oppositie aanspreekt is de hypotheekrenteaftrek, maar ook de fiscale behandeling van pensioenpremies is een aantrekkelijke financieringsbron. De PvdA begrenst de aftrekbaarheid van pensioenpremies bij een inkomen vanaf 45 duizend euro. De ChristenUnie stelt dat de rente van hypotheekschuld boven de 250 duizend euro niet meer aftrekbaar zou moeten zijn.
De partijen spelen door hun ingrepen honderden miljoenen euro's vrij, die de overheid weer in de economie kan terugpompen. Het lukt de oppositiepartijen onder meer om de no-claimkorting in de zorg te schrappen, Melkertbanen terug in te voeren en de koppeling te herstellen .
Het kabinet creëert geen werkgelegenheidsgroei, de oppositie wel. GroenLinks schept vijftigduizend banen, de PvdA ruwweg de helft. De koopkracht verbetert bij de hele oppositie, althans voor burgers beneden twee keer modaal. GroenLinks meldt een vooruitgang van 10 procent voor werkenden aan de onderkant van de arbeidsmarkt. Uitkeringsgerechtigden gaan er 7 procent op vooruit. Ook de PvdA trekt minima en middengroepen boven nul. Het kabinet heeft gemiddeld voor iedereen een koopkrachtdaling van 1 procent; AOW'ers en minima met kinderen verliezen 0,25 procent. De hypotheekrenteaftrek blijft wel bestaan.
Dit is net zoiets als "Stem AEL" roepen.quote:Op dinsdag 21 september 2004 10:47 schreef Johan_de_With het volgende:
Stem ChristenUnie!
Ik vind dat die Rouvoet zich best wel heeft geprofileerd, hij doet het best goed.quote:Op dinsdag 21 september 2004 10:47 schreef Johan_de_With het volgende:
Stem ChristenUnie!
Dat is wel het laptoppunt.quote:Op dinsdag 21 september 2004 10:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dit is net zoiets als "Stem AEL" roepen.
Nah ik stem niet op moslimhatersquote:Op dinsdag 21 september 2004 11:05 schreef Monidique het volgende:
Stem mij.
''Heerser der Perzen'' is zoiets als ''Koning der Fransen.''quote:Op dinsdag 21 september 2004 11:05 schreef Monidique het volgende:
Stem mij.
Jammer dat de Volkskrant alleen maar ingaat op de prognoses voor 2005 en de lange termijn vergeet. De begroting van dit kabinet is mischien minder gunstig voor 2005 maar begint vanaf 2006(7?) toch beduidend beter (volgens het CPB)quote:Op dinsdag 21 september 2004 10:44 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Da's logisch toch
[..]
http://www.volkskrant.nl/denhaag/1095659877690.html
Ja, of "President der Amerikanen", of "Here des Heres", of zoiets, maar wat bedoel je?quote:Op dinsdag 21 september 2004 11:08 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
''Heerser der Perzen'' is zoiets als ''Koning der Fransen.''
Ik snap ook wel dat het VIC is. Alleen stellen de Perzen militair gezien niet zo gek veel voor.quote:Op dinsdag 21 september 2004 11:10 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, of "President der Amerikanen", of "Here des Heres", of zoiets, maar wat bedoel je?
Ik zal je één ding verklappen, het heeft met een niet nader genoemd spel te maken.
Ja, maar, dit is dus een spelletje, hè, het is niet echt. Ik ben in ieder geval bezig met een geschiedenis van de Perzen, maar die kan ik nog niet publiceren. Eén omdat het slechts drie alinea's telt en twee omdat mijn tegenstanders nog niets mogen weten over mijn lokatie.quote:Op dinsdag 21 september 2004 11:11 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat het VIC is. Alleen stellen de Perzen militair gezien niet zo gek veel voor.
Ik dacht eerst dat het een voorstel van BloodHoundFromHell was.quote:Op dinsdag 21 september 2004 11:14 schreef Chewie het volgende:
[..]
Nee dit slaat alles
Suske en Wiske moeten op literatuurlijst
![]()
![]()
![]()
Al jouw pogingen zijn slechts gericht op het uitstellen van je ondergang. Je kan je beter direct aan mij overgeven, en aan mijn zijde de wereld veroveren.quote:Op dinsdag 21 september 2004 11:14 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, maar, dit is dus een spelletje, hè, het is niet echt. Ik ben in ieder geval bezig met een geschiedenis van de Perzen, maar die kan ik nog niet publiceren. Eén omdat het slechts drie alinea's telt en twee omdat mijn tegenstanders nog niets mogen weten over mijn lokatie.
Wie ben jij dan wel niet, Gustavus Adolphus?quote:Op dinsdag 21 september 2004 11:17 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Al jouw pogingen zijn slechts gericht op het uitstellen van je ondergang. Je kan je beter direct aan mij overgeven, en aan mijn zijde de wereld veroveren.
Zie hier de stammen: http://www.civfanatics.com/civ3/cia/index.shtml , zie hier wat plaatjes uit het spel: http://www.civfanatics.com/civ3/cia/index.shtml en zie hier eventueel te spelen scenario's: http://forums.civfanatics.com/forumdisplay.php?f=75 .quote:Op dinsdag 21 september 2004 11:19 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wie ben jij dan wel niet, Gustavus Adolphus?
(Kun je die trouwens ook kiezen? In dat geval koop ik het meteen..)
Misschien was 'ie te lelijk?quote:Op dinsdag 21 september 2004 11:29 schreef RichardQuest het volgende:
Ik heb mijn foto veranderd in het fotoboek, maar hij wil niet
Ik ben dit: http://www.civfanatics.com/civ3/cia/ottomans.shtmlquote:Op dinsdag 21 september 2004 11:19 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wie ben jij dan wel niet, Gustavus Adolphus?
(Kun je die trouwens ook kiezen? In dat geval koop ik het meteen..)
De lama's was toch afgelopen?quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:53 schreef Karzeuler het volgende:
he, de gekkenbekkentrekster is weer op NL 1
[afbeelding]
Raar slag volk is het, lopen hier wel meer rare journalisten e/o redacteuren rondquote:Op dinsdag 21 september 2004 13:26 schreef Johan_de_With het volgende:
En dat is dan journalist!
Misschien kan de schoolkrant hem wel gebruiken.quote:Op dinsdag 21 september 2004 13:26 schreef Johan_de_With het volgende:
En dat is dan journalist!
Dat ben ik nu aan het doenquote:Op dinsdag 21 september 2004 13:38 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Moet jij nietdemonstreren
?
Demonstratief nietsdoen.quote:Op dinsdag 21 september 2004 13:40 schreef Tuana het volgende:
[..]
Dat ben ik nu aan het doen
Je werkt 's nachts dus je kan overdag demonstreren?quote:Op dinsdag 21 september 2004 13:40 schreef Tuana het volgende:
[..]
Dat ben ik nu aan het doen
En Johan: ga je eens nuttig maken voor de maatschappij...quote:
Jonge Socialisten in de PvdA: Balkenende moet reïntegratietraject in
Nu de voet van Minister President Balkenende nog altijd niet aan de beterende hand blijkt te zijn, wordt het volgens de Jonge Socialisten in de PvdA hoog tijd dat naar vervangend werk wordt gezocht. Het kabinet probeert zoveel mogelijk mensen die thuis zitten, weer de arbeidsmarkt op te krijgen, desnoods middels laaggekwalificeerd werk. Een infectie aan de voet biedt nog voldoende mogelijkheden om andere nuttige arbeid te verrichten. “Garnalen pellen kan prima zittend” aldus Remy Wilshaus, voorzitter van de JS.
De kwaal van de premier heeft niet alleen effect op zijn eigen productiviteit. Doordat de Algemene Beschouwingen opgeschoven worden, moeten Balkenende´s collega´s in Kamer en kabinet duimendraaiend afwachten tot het nieuwe politieke seizoen van start gaat. “Kapitaalvernietiging” zo zegt Wilshaus “er zijn meer dan genoeg politici in Den Haag met minstens dezelfde kwalificaties als Balkenende om zijn post over te nemen.”
Bijkomend voordeel van de eventuele carrièrewissel van de premier is dat daarmee tegemoet wordt gekomen aan het oordeel van een meerderheid van de Nederlandse bevolking. Wilshaus: “Het kabinet kan in de Kamer al rekenen op een minimale meerderheid, maar volgens opiniepeilingen is zelfs die steun onder de kiezers verdwenen. Balkenende II is over zijn uiterste houdbaarheidsdatum heen. Het is tijd voor wat anders.”
Donderdag 23 september aanstaande presenteert de JS samen met Dwars (jongerenorganisatie van GroenLinks) en ROOD (jongeren in de SP) het door hen opgestelde Peper-Manifest. Het is een oproep aan de moederpartijen PvdA, GroenLinks en SP een linkse coalitie te sluiten en concrete alternatieven te bieden voor dit kabinet. “Een toekomstig kabinet waarin zowel Bos, als Halsema en Marijnissen een plaats hebben, biedt de mensen in ons land een beduidend beter perspectief dan Balkenende nu” aldus Wilshaus.
.
Z'n verzoek om ook mod van keldertje te worden ging niet door.quote:Op dinsdag 21 september 2004 13:42 schreef Johan_de_With het volgende:
Zeg Nighth4wk, wat vinden ze bij de ADMIN nu eigenlijk van Sidekick?
Ik zit hier een vak te leren, Truus.quote:Op dinsdag 21 september 2004 13:44 schreef Tuana het volgende:
En Johan: ga je eens nuttig maken voor de maatschappij...
quote:Op dinsdag 21 september 2004 13:49 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik zou nog op Wilders stemmen
Jij zou nog op Kant stemmen.quote:Op dinsdag 21 september 2004 13:50 schreef kLowJow het volgende:
[..]
PvdA en SP gaan wel samenquote:Op dinsdag 21 september 2004 13:49 schreef Johan_de_With het volgende:
''Bos, Halsema, Marijnissen.'' Ik zou nog op Wilders stemmen om dit te voorkomen.
Bovendien is Halsema al niet geschikt om met de SP samen te regeren.
Zolang het maar niet Duits is.quote:Op dinsdag 21 september 2004 13:53 schreef Monidique het volgende:
Is dat lied van Rammstein een cover van Bowie, of zoiets?.
quote:Op dinsdag 21 september 2004 13:53 schreef Chewie het volgende:
[..]
PvdA en SP gaan wel samen![]()
Ze zijn trouwens alle drie niet geschikt om te regeren ongeacht in wat voor coalitie.
Ah, sociale vaardigheden...quote:Op dinsdag 21 september 2004 13:46 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik zit hier een vak te leren, Truus.
Weinig kans... Nouja, als dat een machtsovername door Wilders zou voorkomen, zou ik het wellicht in overweging nemen.quote:Op dinsdag 21 september 2004 13:53 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Jij zou nog op Kant stemmen.
quote:Op dinsdag 21 september 2004 00:45 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik heb jou ook nooit serieus genomen dus daar zit ik niet zo mee
hij staat in ieder geval een beter beleid voor dan het kabinetquote:Op dinsdag 21 september 2004 10:47 schreef Johan_de_With het volgende:
Stem ChristenUnie!
Ik zit anders in de klas.quote:Op dinsdag 21 september 2004 15:55 schreef RichardQuest het volgende:
Donner zit er echt bij alsof 'ie in de klas zit
quote:Op dinsdag 21 september 2004 16:04 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Jij zit op de middelbare school?
Nog niet helemaalquote:Op dinsdag 21 september 2004 16:21 schreef George-Butters het volgende:
VOLL IST VOLL!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |