Nou ja.. zij zijn degene die onder het mom van 'bevrijding' verkondigden waarom Irak binnengevallen moest worden.. (terwijl het natuurlijk om de olie te doen was..)quote:Op maandag 20 september 2004 14:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Amerikanen mogen de poep van anderen weer eens opruimen?
Natuurlijk.quote:Op maandag 20 september 2004 14:14 schreef Omkron het volgende:
[..]
(terwijl het natuurlijk om de olie te doen was..)
Pssst, het is zo makkelijk om ze overal de schuld van te geven, of ze nou wel of niet iets doen het is nooit goed bij sommige mensen.quote:Op maandag 20 september 2004 14:18 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat beantwoord mijn vraag niet, jij vind dus dat de amerikanen maar weer eens hun kids moeten sturen om de poep van anderen op te ruimen? Waarom zeg je niet dat wij, europeanen dat eens zouden moeten doen.
Lekker makkelijk, beetje roepen dat de amerikanen het moeten doen.
Ach ja, niets nieuws onder de zon. De rest van de wereld houdt haar ogen dicht voor problemen en de VS kan de shit weer opruimen.quote:Op maandag 20 september 2004 14:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Amerikanen mogen de poep van anderen weer eens opruimen?
quote:Op maandag 20 september 2004 14:49 schreef Koos Voos het volgende:
Eerst Iran...![]()
Gelukkig luistert de VS niet naar Meki.quote:Op maandag 20 september 2004 15:03 schreef Meki het volgende:
VS mag van mij Israel aanvallen
En wat moet volgens jou dan het uiteindelijkde doel daarvan zijn?quote:Op maandag 20 september 2004 15:03 schreef Meki het volgende:
VS mag van mij Israel aanvallen
Jaaaa...Nuke them....quote:
Colleteral damagequote:Op maandag 20 september 2004 15:06 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Jaaaa...Nuke them....
[afbeelding]
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |