In nederland word er meestal beschuit met muisjes gegeten als er een kleine is geboren maar wat eten ze nu bijvoorbeeld in Turkije of marokko.
Ik zou graag te weten komen watvoor gewoonten en gebruiken er zijn in deze 2 culturen dus als iemand me hiermee verder zou kunnen helpen, alvast bedankt.
ik surf nog even verder in de hoop nog informatie te kunnen vinden
maarja, als ik jou was zou ik het gewoon aan hun zelf vragen
je kan ze niet missen
quote:Shoarma natuurlijk, inkoppertje
In nederland word er meestal beschuit met muisjes gegeten als er een kleine is geboren maar wat eten ze nu bijvoorbeeld in Turkije of marokko.
quote:Tja als ze dat zou hebben dan zou ze het hier niet op het net hoeven vragen
Op donderdag 4 december 2003 14:34 schreef Clerick het volgende:
heb je geen turkse vrienden ofzo?
of misschien dat je zelf ff zwanger van een turk moet worden, dan zie je het vanzelf welmaarja, als ik jou was zou ik het gewoon aan hun zelf vragen
je kan ze niet missen
quote:En bedankt
Op donderdag 4 december 2003 14:34 schreef Clerick het volgende:
heb je geen turkse vrienden ofzo?
of misschien dat je zelf ff zwanger van een turk moet worden, dan zie je het vanzelf welmaarja, als ik jou was zou ik het gewoon aan hun zelf vragen
je kan ze niet missen
Aangezien er meer dan 76000 geregistreerde gebruikers zijn zullen er waarschijnlijk ook wel Turkse of Marokkaanse mensen aanwezig zijn.
Kan toch geen kwaad om het hier even te vragen?
quote:denk niet dat iedereen er blij mee is als ik shoarma uitdeel in de klas om half 9 's ochtends
Op donderdag 4 december 2003 14:40 schreef boyv het volgende:[..]
Shoarma natuurlijk, inkoppertje
quote:Een broodje shoarma in de morgen, is een dag zonder zorgen!
Op donderdag 4 december 2003 14:44 schreef naughtyGirlie het volgende:[..]
denk niet dat iedereen er blij mee is als ik shoarma uitdeel in de klas om half 9 's ochtends
Je zou toch zeggen dat er genoeg turkse en marokkaanse mensen hier op het forum moeten rondlopen om je een handje te kunnen helpen. Helaas heb ik ook geen flauw idee waar op internet je dit anders zou kunnen vinden.
Misschien zou je een verloskundigepraktijk in een grote stad kunnen bellen. Die hebben daar vast wat ervaringen mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |