poe da's een goeie, eerlijk gezegd weet ik dat niet meerquote:Op zaterdag 18 september 2004 19:29 schreef Ladybos het volgende:
lady-wrb, vanaf welke leeftijd kunnen ze zo'n loopstoel ongeveer gaan gebruiken ? Ik vind hem wel leuk namelijk maar aangezien ons kindje er nog niet eens ís, kan hij misschien beter naar iemand anders die hem nu al kan gebruiken
Ik hoef er echt niks voor te hebben, ik wou het dus al aan een ander geven, maar die reageert niet en ik heb geen zin om er achteraan te lopen. Ik zal morgen wat foto's makenquote:Op zaterdag 18 september 2004 19:53 schreef Ladybos het volgende:
Hoi Luchtbellie, Helemaal super, wat ontzettend lief van je. En je krijgt er toch wat voor hoor, dan zie je het maar als een kraamkadootje
Hoe heb je die dan 9 maanden en een beetje meegezeuld?quote:En Jolietje die er bij wou liggen, ongedragen maar blijft mooi wel hier!
Ja tuurlijk! maar besef me ineens hoe groot Suus inmiddels is... Denk dat ik vanmiddag de "bewaardoos met kleine kleertjes" maar eens ga besnuffelen, zit van alles in van vlak na de geboorte... :')quote:Op zondag 19 september 2004 11:15 schreef Luchtbel het volgende:
Ah gossiesommige dingetjes paste Jolie niet eens.... dus nu maar naar een volgende?
quote:In het vorige topic schreef Oblivion het volgende:
Okay, nu dan zal hotmail wel traag zijn....
Die gele heeft een nieuw huisje nodig dus heb op jouw huisje geklikt, luckepuck.
Je dochter heeft mail...![]()
Ik heb het gedaan vanaf het moment dat ze zo'n beetje los konden zitten op schoot (redelijk sterk ruggetje, bij mij hadden allevier de kids hele sterke beentjes, meteen vanaf een paar weken al gaan staan op schoot enzo, dat is toch wel een must ook om in een loopstoeltje te racen). Dat kunnen zitten varieerde bij mij tussen de 5 en 7 maanden.quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:21 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
poe da's een goeie, eerlijk gezegd weet ik dat niet meer(luca is er al een tijdje uitgegroeid namelijk
)
maar ik zag dat junah er ook in rondloopt, dus vraag het tan eens....
Geweldig!quote:Op zondag 26 september 2004 12:33 schreef Luckepuk het volgende:
Danknjewel Oblivion! Dikkevan Suus!
Owowowow, ik ben hier zo slecht in, boekje is ongelezen met een patroon achterin.quote:Op woensdag 29 september 2004 09:14 schreef moussy het volgende:
Wat wil je voor van lappen tot pop hebben?
hij past niet helemaal perfect natuurlijk (hij is ietsjes ruim, maar dat is ook wel weer prettig met omdoen) maar hij is wel van soepeler plastic dan de quinny dingen.quote:Op woensdag 29 september 2004 20:07 schreef pluisje het volgende:
En die bevalt goed?
Want dan ga ik inderdaad op zoek naar zo'n universele, scheelt een euro of 40...
Enne, mocht iemand er zo een in de aanbieding hebben
Ja, ik heb een universele driewielerregenhoes over. Ik had 'em gekocht toen ik de originele (van onze driewieler) kwijt was, maar die heb ik weergevonden (gelukkig, die universele was veel te groot).quote:Op woensdag 29 september 2004 20:07 schreef pluisje het volgende:
En die bevalt goed?
Want dan ga ik inderdaad op zoek naar zo'n universele, scheelt een euro of 40...
Enne, mocht iemand er zo een in de aanbieding hebben
Wat wil je er voor hebben? Ik wil het graag proberen, mocht het niet bevallen kan ik altijd nog de officiele aan gaan schaffen, en heb ik in ieder geval een reserve.quote:Op woensdag 29 september 2004 22:57 schreef Grijs het volgende:
[..]
Ja, ik heb een universele driewielerregenhoes over. Ik had 'em gekocht toen ik de originele (van onze driewieler) kwijt was, maar die heb ik weergevonden (gelukkig, die universele was veel te groot).
als niemand er intresse in heeft.. eehh.. hebbie foto??quote:Op maandag 27 september 2004 14:42 schreef lady-wrb het volgende:
iemand interesse in een sesamstraat boerderijtje?
quote:Op donderdag 30 september 2004 21:30 schreef lady-wrb het volgende:
laten we dr nog maar eens een foto bijdoen, altijd leuk
[afbeelding]
Moussy had er een in de aanbieding.quote:Op zondag 3 oktober 2004 18:28 schreef LadyS het volgende:
brutale vraag:
Gisteren heb ik via Nutricia een "relatiekaart" gelregen. Daar kan ik gratis mee naar de Jonge gezinnenbeurs.
Misschien heeft iemand er nog een paar over?![]()
Heb je daar ook een foto van?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 10:02 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb een complete quinny superplus buggy liggen, compleet met voetenzak en zonnekap.
(om dit topic weer eens gezellig omhoog te halen)
nee, maar die kan ik natuurlijk wel makenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:13 schreef Lois het volgende:
[..]
Heb je daar ook een foto van?
hhmm.. alleen op de 1e pagina doet ie ut zie ik en op de "maatjes" pagina´s dus niet...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:11 schreef Rottdog het volgende:
Luckepuk Je mail klavertje doet het niet![]()
tussen de buien door genomen:quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:13 schreef Lois het volgende:
[..]
Heb je daar ook een foto van?
alstie voor achterop de fiets is, istie te zwaarquote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:21 schreef bixister het volgende:
hoeveel weegt ie, lady-wrb?
JA!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:22 schreef coolbabe het volgende:
Ik heb een grote hoeveelheid Megablocks; blokken, een schoolbus, een boerderij incl dieren tractor en boer en wat auto`s waar nooit meer mee gespeeld wordt dus dat kan wat mij betreft naar een ander adres.
Wie heeft interresse dan maak ik er een foto van.
Ik vraag of coolhunk het vandaag of morgen even naar beneden haalt dan maak ik er foto`s van. Alles is nagenoeg in nieuwstaat btwquote:Op vrijdag 12 november 2004 15:23 schreef Alicia het volgende:
[..]
JA!!!!!!!!!!!!!!!
Volgens mij bedoel je zo´n onderstel:quote:Op zondag 14 november 2004 13:41 schreef S-A-I-N-T het volgende:
hoi bixister,
Je kan hem op een onderstel klikken met wielen een maxi taxi (weet alleen niet of dat zo heet bij het merk bebecomfort.
De maxicosi is donkerblauw met wit. Er zit een zonnekap en voetenzak bij.
Het oderstel heeft 2 zwenkwieltjes aan de voorkant.
Groetjes
klein_spookje
quote:Op woensdag 17 november 2004 12:43 schreef lady-wrb het volgende:
wat een leuk spul is dat zeg
lekker kleurig!
En toch wordt er hier niet mee gespeeldquote:Op woensdag 17 november 2004 12:43 schreef lady-wrb het volgende:
wat een leuk spul is dat zeg
lekker kleurig!
Ik ben op zoek naar een winterjasje voor Morgaine maat 62. Ze heeft bijna alles maat 68 aan tegenwoordig maar zo'n dikke winterjas verzuipt ze nog in. En dan het liefst een met een rits, ze heeft nu een houtje touwtje aan en de wind kan daar gemakkelijk tussen komen.quote:Op zondag 14 november 2004 11:14 schreef S-A-I-N-T het volgende:
Hallo allemaal,
Ik heb heel veel kleding te koop vanaf maat 50 tot 68/74 merk en niet merk.
Zomer en winter. Mocht iemand interesse hebben dan hoor ik het wel dan kan ik foto's plaatsen.
Ik heb hier ook nog een maxicosi van bebecomfort met onderstel en winterzak.
Groetjes klein_spookje
wat wil je ervoor hebben Logician?quote:Op donderdag 18 november 2004 11:51 schreef Logician het volgende:
Ik heb een box in de aanbieding
[afbeelding]
Anitra, ik zie dit nu pas.quote:Op woensdag 17 november 2004 12:44 schreef Anitra het volgende:
Livelink ik heb je mailadres gemistik was ff druk met andere dingen en was het mailtje dus vergeten
Is dit niets?quote:Op donderdag 18 november 2004 13:04 schreef bixister het volgende:
heeft iemand nog een mooie commode over?
85 euro?quote:Op donderdag 18 november 2004 13:52 schreef BubbleBabe het volgende:
wat wil je ervoor hebben Logician?
Doe ook even een oproepje op www.knuffelkwijtsijt.nl en op www.ouders.nlquote:Op dinsdag 14 december 2004 16:47 schreef LadyS het volgende:
ik ben op zoek naar zo een pinguin van natusan...Wie heeft er eentje over, want amber lijkt toch wel een aardige voorkeur voor die knuffel te krijgen
[afbeelding]
dit zijn dus de slofjes die ze nu heeftquote:Op dinsdag 14 december 2004 19:22 schreef moussy het volgende:
Heb je een foto van de slofjes LadyS, dat zoekt wat makkelijker
Ikkequote:Op dinsdag 14 december 2004 16:47 schreef LadyS het volgende:
ik ben op zoek naar zo een pinguin van natusan...Wie heeft er eentje over, want amber lijkt toch wel een aardige voorkeur voor die knuffel te krijgen
[afbeelding]
quote:Op woensdag 15 december 2004 22:10 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ikke
Dylan vindt er toch niets aanDus mag Amber hem wel hebben als kerstkadootje
![]()
Hoi Jessie, je hebt zeker niet toevallig die ring nog van de klamboe van Bo ergens liggen ? Want ik ben juist op zoek naar een iets kleinere dan gemiddelde ring dus wie weetquote:Op dinsdag 14 december 2004 20:41 schreef jessie het volgende:
Nou ladybos, dit is lekker dom. Kijk ik net in die zak waar die klaboe in zit, is die ring er uitEn ineens weet ik t weer, die heb ik in de roze van Bo gedaan, omdat de vorige die daar inzat te klein was!!! Maar goed dat je er om vroeg. Anders had ik iemand een klamboe zonder ring gegeven
quote:
1,50quote:Op donderdag 30 december 2004 18:23 schreef mallemeid het volgende:
Die puzzel van sneeuwwitje vind ik wel erg leuk, wat wil je daar voor hebben?En dat jurkje, wat voor maat is die?
video'squote:Op donderdag 30 december 2004 18:47 schreef Jdee het volgende:
stoer! boes! ehh, zijn dat videos of dvds eigenlijk (geen vhs hier...)
Dit is toch een jurkje?quote:Op donderdag 30 december 2004 23:56 schreef lady-wrb het volgende:
rottdog, dat jurkje is niet van mij. ik heb luca tenminste nog nooit kunnen betrappen op het dragen van een jurk![]()
![]()
vraag het eens aan jessie
Ik heb hem net gisteren weggegeven!quote:Op vrijdag 31 december 2004 09:50 schreef snakelady het volgende:
Hoi allemaal.
Heeft er iemand toevallig nog een mooie lichte houtkleurige box in de aanbeiding (grenen, beuken enz)
o bedoel je diequote:Op vrijdag 31 december 2004 00:25 schreef Rottdog het volgende:
Ja die bedoel ik chinese rood jurkje dacht ikWat is het dan
Wij zijn van plan om de box toch eindelijk maar eens de deur uit te doenquote:Op vrijdag 31 december 2004 13:07 schreef snakelady het volgende:
zal je altijd zien, jammer joh, maar de zoektocht gaat verder.
Is goed. Christan vindt het heel leuk in elk gevalquote:Op vrijdag 31 december 2004 14:02 schreef lady-wrb het volgende:
oeps.... overheen gelezen.......2 euro ofzo?
ik weet niet eens oftie leuk is....
Vind je hem leuk?quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:04 schreef E.T. het volgende:
Jessie, zal ik dat spijkerjurkje een keer op komen halen?
Graagquote:Op vrijdag 31 december 2004 14:07 schreef lady-wrb het volgende:
zal ik hem meenemen naar de meet?
die is wel mooi, wij wonen in N-B naast Den Bosch, en jullie?quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:04 schreef easy-going het volgende:
[..]
Wij zijn van plan om de box toch eindelijk maar eens de deur uit te doen
Ik weet niet welke regio jij woont?
[afbeelding]
Wij wonen omgeving Rotterdamquote:Op vrijdag 31 december 2004 21:12 schreef snakelady het volgende:
[..]
die is wel mooi, wij wonen in N-B naast Den Bosch, en jullie?
Wat willen jullie er voor hebben eigenlijk.
Mijn man vraagd of we de kleine erbij krijgen.
Ik heb nog een maxicosi staanquote:Op maandag 10 januari 2005 11:58 schreef renzell het volgende:
Dames, ik ben nog op zoek naar zo'n multi functionele kinderwagen. Ik bedoel zo een waar je een rijdend bedje van kan maken, maar waar ook een stoeltje op kan.... (heb nog niet zo heel veel verstand van dit soort dingen, maar volgens mij begrijpen jullie wel wat ik bedoel)
Oh ja, en ik moet ook nog een maxicosi hebben.
Heeft of weet er iemand iets?
quote:Op woensdag 12 januari 2005 20:44 schreef coolbabe het volgende:
Disney babies vestje maat 80, in goede staat. Is van een velours-achtig stofje. Lekker zacht dus
[afbeelding]
quote:Op zondag 6 februari 2005 22:53 schreef Luchtbel het volgende:
Jeetje Babyfeet, tis dat ik geen plek heb want daar had ik wel ff geld ingestoken.
Wat zul je een plezier gehad hebben aan dat ding, Jolie zit er zo graag in bij de oppas en het is zo fijn in het begin. Ze zijn zo rustig in zo'n schommel
Nee Babyfeet heeft me niet betaald voor deze verkooppraat
op marktplaats staat er ook 1 voor 10 euroquote:Op donderdag 10 februari 2005 09:49 schreef renzell het volgende:
Nou.... niks geen beetje goedkope draagdoeken te vinden hoor.![]()
Inderdaad allemaal rond de 30 euro of soms zelfs meer!!! Vind ik wel errug veel voor een lappie stof. Dus mocht iemand er toch nog 1 over hebben.... let me know!
Yup, die was ik ook tegengekomen dus vandaar dat ik dacht: heejquote:Op donderdag 10 februari 2005 10:20 schreef Knorretje het volgende:
[..]
op marktplaats staat er ook 1 voor 10 euro
http://www.marktplaats.nl(...)2526submit1%253DZoek
Nee, dat heeft ie niet. Om te praten zul je erheen moeten wandelenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 07:42 schreef lady-wrb het volgende:
rewimo, kan je met zo'n ding ook terugpraten? (intercomfunctie zal ik maar zeggen)
Ik heb ze nog hoor. Mail anders even, dan komen we er vast wel uitquote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:46 schreef Jonnetje het volgende:
Rewimo heb je de babyfoon(s) nog, en mag ik vragen wat je er voor wilt hebben?
Michiel wil eerst nog even kijken of er voor degene die wij hebben nog uitbreidingsmogelijkheden zijn.
(Wat volgens mij niet kan, maar ja, laat 'm maar weer even)
Mocht het wel kunnen dan kunnen we altijd kijken wat goedkoper en/of makkelijker is. Zo'n nieuwe uitbreiding of die van jou.....
ok dit is wel het goede topicquote:Op zondag 13 maart 2005 10:20 schreef Martineke het volgende:
weet niet of dit het goede topic is, maar ik heb nog een tricot-slen in de aanbiedingheb het ding welgeteld 1 x buiten gebruikt, en 2 x binnen
zonde van het geld zoals wel meer dingen hier in huis
iemand interesse??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |