85 euro?quote:Op donderdag 18 november 2004 13:52 schreef BubbleBabe het volgende:
wat wil je ervoor hebben Logician?
Doe ook even een oproepje op www.knuffelkwijtsijt.nl en op www.ouders.nlquote:Op dinsdag 14 december 2004 16:47 schreef LadyS het volgende:
ik ben op zoek naar zo een pinguin van natusan...Wie heeft er eentje over, want amber lijkt toch wel een aardige voorkeur voor die knuffel te krijgen
[afbeelding]
dit zijn dus de slofjes die ze nu heeftquote:Op dinsdag 14 december 2004 19:22 schreef moussy het volgende:
Heb je een foto van de slofjes LadyS, dat zoekt wat makkelijker
Ikkequote:Op dinsdag 14 december 2004 16:47 schreef LadyS het volgende:
ik ben op zoek naar zo een pinguin van natusan...Wie heeft er eentje over, want amber lijkt toch wel een aardige voorkeur voor die knuffel te krijgen
[afbeelding]
quote:Op woensdag 15 december 2004 22:10 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ikke
Dylan vindt er toch niets aanDus mag Amber hem wel hebben als kerstkadootje
![]()
Hoi Jessie, je hebt zeker niet toevallig die ring nog van de klamboe van Bo ergens liggen ? Want ik ben juist op zoek naar een iets kleinere dan gemiddelde ring dus wie weetquote:Op dinsdag 14 december 2004 20:41 schreef jessie het volgende:
Nou ladybos, dit is lekker dom. Kijk ik net in die zak waar die klaboe in zit, is die ring er uitEn ineens weet ik t weer, die heb ik in de roze van Bo gedaan, omdat de vorige die daar inzat te klein was!!! Maar goed dat je er om vroeg. Anders had ik iemand een klamboe zonder ring gegeven
1,50quote:Op donderdag 30 december 2004 18:23 schreef mallemeid het volgende:
Die puzzel van sneeuwwitje vind ik wel erg leuk, wat wil je daar voor hebben?En dat jurkje, wat voor maat is die?
video'squote:Op donderdag 30 december 2004 18:47 schreef Jdee het volgende:
stoer! boes! ehh, zijn dat videos of dvds eigenlijk (geen vhs hier...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |