Dit is toch een jurkje?quote:Op donderdag 30 december 2004 23:56 schreef lady-wrb het volgende:
rottdog, dat jurkje is niet van mij. ik heb luca tenminste nog nooit kunnen betrappen op het dragen van een jurk![]()
![]()
vraag het eens aan jessie
Ik heb hem net gisteren weggegeven!quote:Op vrijdag 31 december 2004 09:50 schreef snakelady het volgende:
Hoi allemaal.
Heeft er iemand toevallig nog een mooie lichte houtkleurige box in de aanbeiding (grenen, beuken enz)
o bedoel je diequote:Op vrijdag 31 december 2004 00:25 schreef Rottdog het volgende:
Ja die bedoel ik chinese rood jurkje dacht ikWat is het dan
Wij zijn van plan om de box toch eindelijk maar eens de deur uit te doenquote:Op vrijdag 31 december 2004 13:07 schreef snakelady het volgende:
zal je altijd zien, jammer joh, maar de zoektocht gaat verder.
Is goed. Christan vindt het heel leuk in elk gevalquote:Op vrijdag 31 december 2004 14:02 schreef lady-wrb het volgende:
oeps.... overheen gelezen.......2 euro ofzo?
ik weet niet eens oftie leuk is....
Vind je hem leuk?quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:04 schreef E.T. het volgende:
Jessie, zal ik dat spijkerjurkje een keer op komen halen?
Graagquote:Op vrijdag 31 december 2004 14:07 schreef lady-wrb het volgende:
zal ik hem meenemen naar de meet?
die is wel mooi, wij wonen in N-B naast Den Bosch, en jullie?quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:04 schreef easy-going het volgende:
[..]
Wij zijn van plan om de box toch eindelijk maar eens de deur uit te doen
Ik weet niet welke regio jij woont?
[afbeelding]
Wij wonen omgeving Rotterdamquote:Op vrijdag 31 december 2004 21:12 schreef snakelady het volgende:
[..]
die is wel mooi, wij wonen in N-B naast Den Bosch, en jullie?
Wat willen jullie er voor hebben eigenlijk.
Mijn man vraagd of we de kleine erbij krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |