Te koop aangeboden: 2 Nijntje videobanden. Ik heb ze ooit eens voor mijn verjaardag gehad bij wijze van grapje, maar ik doe er eerlijk gezegd helemaal niks mee. Beide videobanden zijn in zeer goede staat (want: nooit bekeken) en één zit zelfs nog in het plastic...
Het gaat om de videobanden Nijntje - Op Avontuur (deel 1 uit de videoreeks) met de afleveringen Afleveringen: Nijntje op de fiets, Nijntje, Nijntje vliegt, Niijntje in de speeltuin, Betje big gaat naar de markt, Snuffie en de barnd, De redding, Het ei, Betje Big, Nijntje aan zee, Ik ben een clown, De tuin van Betje big, Nijntje in de dierentuin, Boris en Barbara, Lente, zomer, herfst en winter, Het huis van Nijntje.
En de videoband Nijntje en haar vriendjes (deel 2 uit de videoreeks) met de afleveringen Het vogeltje, Nijntje gaat logeren, Oma en opa Pluis, Boris Beer, Lotje, Nijntje huilt, Poesje Nel, Ik kan sommen maken, Nijntje op school , Wie zijn rug is dat?, Stoeprand... stop, Ik kan lezen en ook rekenen, De school, Sportboek, Wie zijn hoed is dat?
Bieden vanaf 10 euro excl. verzendkosten