Je hebt aankleedkussenmailquote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:58 schreef Tinkepink het volgende:
Ik weet niet of je hier ook zaken mag vragen, zoniet, haal het dan maar weer weg!
Ik ben eigenlijk op zoek naar een aankleedkussen, maar inclusief verzendkosten wil ik er eigenlijk zeker niet meer dan 10 euro voor betalen!
En als iemand zo'n badligsteuntje (van Dauphine geloof ik) in de aanbieding heeft, hoor ik dat ook graag!
mail : tinkepink (aapje) hetemeel puntje com
Tinkepink, misschien is het handig om te vermelden hoeveel de verzendkosten zijn? Dat weten mensen waar ze ongeveer rekening mee moeten houdenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:58 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ben eigenlijk op zoek naar een aankleedkussen, maar inclusief verzendkosten wil ik er eigenlijk zeker niet meer dan 10 euro voor betalen!
Dat weet ik niet. Hangt van het gewicht af denk ik. Een euro of 4 geloof ik.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Tinkepink, misschien is het handig om te vermelden hoeveel de verzendkosten zijn? Dat weten mensen waar ze ongeveer rekening mee moeten houden
als je zoiets bedoelt:quote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:58 schreef Tinkepink het volgende:
Ik weet niet of je hier ook zaken mag vragen, zoniet, haal het dan maar weer weg!
En als iemand zo'n badligsteuntje (van Dauphine geloof ik) in de aanbieding heeft, hoor ik dat ook graag!
mail : tinkepink (aapje) hetemeel puntje com
ben wel benieuwd naar de fotoquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:39 schreef phileine het volgende:
Ik heb een maxi-cosi met maxi-taxi en alles erop en eraan in de aanbieding. Kan gebruikt als buggy, maar je kunt dus ook de cosi op het karretje zetten. Compleet met regenhoezen en al die toestanden. Zal binnenkort even een foto maken. Het is niet het allernieuwste model, maar hij is nog in prima staat. Donkerblauw met lichtgeel.
Dat lijkt me toch wel handig ja. Laten we dat maar doen, als niemand zich daar tenminste ongemakkelijk bij voelt. Vrijblijvend dus.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:32 schreef Ladybos het volgende:
Even een vraagje: mogen er ook geen indicaties bij wat men ervoor wil hebben ? of moet dat ook via de mail ?
Ik weet niet of ze het nog heeft, maar dit is een paar dagen geleden geplaatst: http://beta.prikpagina.nl/read.php?f=540&i=1217099&t=1217099quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:19 schreef bixister het volgende:
ik zoek nog een ledikantje en een commode voor niet al teveel geld.
oja en een duo-wagen. liefst in de breedte (n.a.v. Lois' ervaringen.)
winter.. (en maatje 80 zal eind winter/begin voorjaar worden)quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:59 schreef Jessicaa het volgende:
Janneke heeft nu 80-86. Er zijn dus al wel dingen die weg kunnen ja. Het gaat zo hard. Heb je zomer of winterkleertjes nodig in die maat?
OK, tnxquote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:12 schreef Jessicaa het volgende:
Ok ik zal voor je kijken en dingen op de foto zetten van de week.
Ik heb het even nagevraagd voor je, ze heeft het nog steeds, de mandjes heeft ze er zelf los bij gekocht, die horen er dus in principe niet standaard in en ze wil er 150 euro voor hebben.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:29 schreef bixister het volgende:
tnx (ik ga ook nog wel uitgebreid marktplaatsen hoor.) het ledikantje vind ik wel mooi, de commode niet zo.
wat aardig van je! ik ga 't straks es overleggen met meneerHaven hier.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:52 schreef Luckepuk het volgende:
[..]
Ik heb het even nagevraagd voor je, ze heeft het nog steeds, de mandjes heeft ze er zelf los bij gekocht, die horen er dus in principe niet standaard in en ze wil er 150 euro voor hebben.
je hebt mailquote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:20 schreef phileine het volgende:
ladyS, ik heb even gekeken op marktplaats wat ze ervoor vragen daar. Heb ook een fotootje gevonden van een bijna identiek wagentje als buggy (alleen is het bij mijne dan dus in dat ruitje)
[afbeelding]
Ze vragen daar voor het nieuwere model vanaf 125 euro voor een complete set, dus lijkt het me redelijk om deze weg te doen voor 50 euro.
Mijnheer Likker is er niet zo kapot van...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:04 schreef bixister het volgende:
[..]
wat aardig van je! ik ga 't straks es overleggen met meneerHaven hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |