op marktplaats staat er ook 1 voor 10 euroquote:Op donderdag 10 februari 2005 09:49 schreef renzell het volgende:
Nou.... niks geen beetje goedkope draagdoeken te vinden hoor.![]()
Inderdaad allemaal rond de 30 euro of soms zelfs meer!!! Vind ik wel errug veel voor een lappie stof. Dus mocht iemand er toch nog 1 over hebben.... let me know!
Yup, die was ik ook tegengekomen dus vandaar dat ik dacht: heejquote:Op donderdag 10 februari 2005 10:20 schreef Knorretje het volgende:
[..]
op marktplaats staat er ook 1 voor 10 euro
http://www.marktplaats.nl(...)2526submit1%253DZoek
Nee, dat heeft ie niet. Om te praten zul je erheen moeten wandelenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 07:42 schreef lady-wrb het volgende:
rewimo, kan je met zo'n ding ook terugpraten? (intercomfunctie zal ik maar zeggen)
Ik heb ze nog hoor. Mail anders even, dan komen we er vast wel uitquote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:46 schreef Jonnetje het volgende:
Rewimo heb je de babyfoon(s) nog, en mag ik vragen wat je er voor wilt hebben?
Michiel wil eerst nog even kijken of er voor degene die wij hebben nog uitbreidingsmogelijkheden zijn.
(Wat volgens mij niet kan, maar ja, laat 'm maar weer even)
Mocht het wel kunnen dan kunnen we altijd kijken wat goedkoper en/of makkelijker is. Zo'n nieuwe uitbreiding of die van jou.....
ok dit is wel het goede topicquote:Op zondag 13 maart 2005 10:20 schreef Martineke het volgende:
weet niet of dit het goede topic is, maar ik heb nog een tricot-slen in de aanbiedingheb het ding welgeteld 1 x buiten gebruikt, en 2 x binnen
zonde van het geld zoals wel meer dingen hier in huis
iemand interesse??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |