nee man das de OPquote:Op woensdag 15 september 2004 22:03 schreef Rossdale het volgende:
echt niet ik had de fipo
rustig rustigquote:Op woensdag 15 september 2004 22:04 schreef rubinio het volgende:
vergeet de link naar deel 25 niet in de OP...
duh, vandaar de "quote:Op woensdag 15 september 2004 22:06 schreef misterDre het volgende:
[..]
nee man das de OP :')
Nou zijn ze wegquote:Op woensdag 15 september 2004 22:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
duh, vandaar de ":P"![]()
die staat er tochquote:Op woensdag 15 september 2004 22:11 schreef muurjunky het volgende:
Moet niet boven de Barneveld Foto worden gezet, hier ligt hij niet meer
Aangekomen op de plaats van het bordje zagen wij al een auto staan met iemand erin, wij dachten nog dat is wast iemand die hem net heeft gevonden en ff wacht om ons te kunnen uitlachen. Maar nee het bleek Sunclair te zijn. Hij verdiende het echt om een keer de stok te hebben, want zo vertelde hij ons, dat hij er al vaak achteraan was gegaan.quote:rubinio - woensdag 15 september 2004 @ 19:13
de enige middelbare school die er is, is volgens internet JFC...
Dus zoek eens bij de wethouder Rebellaan en de bloemendaallaan ofzo
Ik heb geen zin om naar Barneveld te gaan
bij mij staat die toch echt in barneveld, ram eens op F5quote:Op woensdag 15 september 2004 22:17 schreef Skv het volgende:
Wrom staat er dat ie nog in oldenzaal is dan
Deze dus:quote:Op woensdag 15 september 2004 22:10 schreef DaMart het volgende:
Ik ben benieuwd waar de stok nu naar toe is gegaan....
*zingt liedje van de Petshopboys
quote:(Go West) Life is peaceful there
(Go West) In the open air
(Go West) Where the skies are blue
(Go West) This is what we're gonna do
(Go West, this is what we're gonna do, Go West)
amsterdam kan wel leuk zijn.. maar niet binnen 24 uur he ?quote:Op woensdag 15 september 2004 22:35 schreef Bond het volgende:
De laatst bewezen plaats is nu bij mij thuis, oké we zijn nog niet uit de plaats waar die naartoe gaat. De volgende mogelijkheden zijn er:
- Amsterdam (dan zijn de foto’s er pas vrijdag, mag dat? Hij ligt er wel morgen.)
- Utrecht (daar zit ik op school)
- Een veel leukere plaats ver weg, waar ik morgen even met de trein naar toe zou kunnen gaan.
- Een plaats die graag iemand wil tegen betaling van ¤500,-
Laat ff weten of die Amsterdam optie mag, want dat vind ik wel een leuke plaatst om hem te leggen.![]()
Amsterdam staat anders niet op de kaart hoor.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:38 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
amsterdam issie al geweest pas
maar je moet het uiteraard helemaal zelf weten! Het is nu ff jou feestje
Nummer 9quote:Op woensdag 15 september 2004 22:42 schreef Bond het volgende:
[..]
Amsterdam staat anders niet op de kaart hoor.![]()
jawel plaats nummer 9quote:Op woensdag 15 september 2004 22:42 schreef Bond het volgende:
[..]
Amsterdam staat anders niet op de kaart hoor.![]()
ja maar daar is ie al geweest, neem maar een stoptreintje naar den dolder ofzoquote:Op woensdag 15 september 2004 22:35 schreef Bond het volgende:
De laatst bewezen plaats is nu bij mij thuis, oké we zijn nog niet uit de plaats waar die naartoe gaat. De volgende mogelijkheden zijn er:
- Amsterdam (dan zijn de foto’s er pas vrijdag, mag dat? Hij ligt er wel morgen.)
- Utrecht (daar zit ik op school)
- Een veel leukere plaats ver weg, waar ik morgen even met de trein naar toe zou kunnen gaan.
- Een plaats die graag iemand wil tegen betaling van ¤500,-
Laat ff weten of die Amsterdam optie mag, want dat vind ik wel een leuke plaatst om hem te leggen.![]()
www.fok-stok.tk:quote:Op woensdag 15 september 2004 22:53 schreef Bond het volgende:
Lol lezen we weer overheen en utrecht ook al geweest. Ik ga morgen er wel overna denken. En dan krijgt hij vrijdag of zaterdag een mooi plaatsje.
quote:Degene die de Fok!stok haalt en plaatst moet de Fok!stok binnen 24 uur op een nieuwe plaats leggen en minimaal drie nieuwe foto's met de nieuwe plaatsnaam online zetten.
quote:Op woensdag 15 september 2004 22:52 schreef rubinio het volgende:
[..]
ja maar daar is ie al geweest, neem maar een stoptreintje naar den dolder ofzo![]()
Kan ook een leuk idee zijn toch? Zullen vast ook wel 1 of 2 fokkers zitten, en worden onze eiland bewoners ook eens ergens bij betrokken.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:58 schreef muurjunky het volgende:
[..]dan kan je evengoed de stok meteen naar 1 van de waddeneilanden brengen
![]()
quote:Op woensdag 15 september 2004 22:35 schreef Bond het volgende:
donequote:Op woensdag 15 september 2004 22:23 schreef LennyKravitz het volgende:
Hé... deze prijs moet er nog bij in de OP toch?
Het grote FOK! stok door Nederland spel deel 25!
gelukkig liggen de waddeneilanden OOK bij utrecht in de buurtquote:Op woensdag 15 september 2004 22:58 schreef muurjunky het volgende:
[..]dan kan je evengoed de stok meteen naar 1 van de waddeneilanden brengen
![]()
klopt, gekke barneveldersquote:Op woensdag 15 september 2004 23:31 schreef Yez het volgende:
Zie ik het trouwens goed dat er een eierdop bovenop de fokstok is geplakt?![]()
![]()
Kaching! En weer 500 euro!quote:Op donderdag 16 september 2004 06:13 schreef BaajGuardian het volgende:
zeg , breng dat ding es naar heerenveen
enne , noem je dat een stok?
dat is een Fok! plank man.
voor ¤ 500,- is ie er alquote:Op donderdag 16 september 2004 12:15 schreef marchien het volgende:
De stok moet nog naar Noord-groningen
dan wordt de legenda wat verschoven?quote:Op donderdag 16 september 2004 12:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
wat nu als de stok in het gebied onder de legenda komt?
dan wordt de legenda toch gewoon verplaatst, tenminste ik mag aannemen dat kree zo slim is om het allemaal in een psd-tje te hebbenquote:Op donderdag 16 september 2004 12:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
wat nu als de stok in het gebied onder de legenda komt?
Iddquote:Op donderdag 16 september 2004 12:39 schreef Dreammaster het volgende:
hey rossdale, misschien wel handig dat in de OP de laats bewezen plek aangepast wordt in het bureau van bond.
ik denk dat daar al genoeg over gediscusieerd (hoe schrijf je datquote:Op donderdag 16 september 2004 14:12 schreef Nyluzzz het volgende:
Deze versie houdt het wel een stuk langer uit dan de vorige. Gewoon Limboland blijven ontwijken dan komt het wel goed
My wish is your command! Of toch zoietsquote:Op donderdag 16 september 2004 12:39 schreef Dreammaster het volgende:
hey rossdale, misschien wel handig dat in de OP de laats bewezen plek aangepast wordt in het bureau van bond.
quote:Op donderdag 16 september 2004 14:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
My wish is your command! Of toch zoiets
Heb hem in ieder geval even aangepast
Was toch van de Village people?????quote:Op woensdag 15 september 2004 22:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Deze dus:
[..]
![]()
niet dus, kent uwe klassiekers mijne heerquote:Op donderdag 16 september 2004 15:25 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Was toch van de Village people?????
Dat was ook de grap ervanquote:Op donderdag 16 september 2004 16:07 schreef rubinio het volgende:
Dan kan er mooi een ei uit dat nest in die barneveld eierhouder![]()
Heerlijk, Hoevelaken heeft een 1 keer per uur busdienstquote:Op donderdag 16 september 2004 16:09 schreef Bond het volgende:
[..]
Dat was ook de grap ervanNest is volgens mij toch verlaten. De vinder moet wel ff een foto laten zien van het ei in de houder
![]()
Ja netjes hequote:Op donderdag 16 september 2004 17:17 schreef marchien het volgende:
oeh
dat is best snel!
Hij is momenteel in Amersfoort en heel misschien blijft ie daar wel of komt hij zelfs nog dichterbij Leusden. Heel ver zal ie niet van Leusden vandaan gaan.quote:Op donderdag 16 september 2004 17:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
kutzooi.. DIT was juist enigzins te doen... komt de stok es dichtbij...
*hoopt op nog dichterbij
quote:Op donderdag 16 september 2004 17:26 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Hij is momenteel in Amersfoort en heel misschien blijft ie daar wel of komt hij zelfs nog dichterbij Leusden. Heel ver zal ie niet van Leusden vandaan gaan.
@ Bond, ik snap niet precies wat je bedoeld. Als je het iets beter uit zou kunnen leggen zou het fijn zijn.![]()
Iets te ver voor mij. Veel suc6!!!quote:Op donderdag 16 september 2004 17:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
*fiets klaarzet
Het gaat om de meest recente verblijfsplaats en die was toendertijd in het huis van bond. Nu bij geqxon maar om een pic van de plank op een vuilnisbak in de OP te zetten... krijgen mensen misschien weer verkeerde ideeën. Wanneer hij foto's post van de nieuwe verblijfplek dan zal ik de OP natuurlijk zo snel mogelijk veranderenquote:Op donderdag 16 september 2004 18:03 schreef Thieske het volgende:
Ik kan denk ik wel uitleggen wat Bond bedoelt. Hij wil dat de foto in de openingspost wordt vervangen door de foto van hem, omdat die recenter is.
Mij maakt het verder geen bal uit hoor maar ik vermoed dat hij bedoelt dat deze foto:quote:Op donderdag 16 september 2004 18:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het gaat om de meest recente verblijfsplaats en die was toendertijd in het huis van bond. Nu bij geqxon maar om een pic van de plank op een vuilnisbak in de OP te zetten... krijgen mensen misschien weer verkeerde ideeën. Wanneer hij foto's post van de nieuwe verblijfplek dan zal ik de OP natuurlijk zo snel mogelijk veranderen
oooooh bedoelen jullie dat, my mistake. snapte er al geen zak vanquote:Op donderdag 16 september 2004 18:10 schreef Thieske het volgende:
[..]
Mij maakt het verder geen bal uit hoor maar ik vermoed dat hij bedoelt dat deze foto:
[afbeelding]
vervangen moet worden door de zijne omdat de stok er nu een stuk anders uit ziet.
Tja de stok verhuist nu weer in een hoog tempo dus de OP veroudert net zo snelquote:Op donderdag 16 september 2004 18:17 schreef Rossdale het volgende:
Trouwens, normaal zie ik nooit commentaar over de OP maar jullie houden er wel van om me aan het werk te zetten he
En een nieuw topic openen duurde ook al zo lang bij jouquote:Op donderdag 16 september 2004 18:17 schreef Rossdale het volgende:
Trouwens, normaal zie ik nooit commentaar over de OP maar jullie houden er wel van om me aan het werk te zetten he
heb hem ook maar geopend omdat niemand anders het deed... Doe je het volgende keer zelfquote:Op donderdag 16 september 2004 18:50 schreef misterDre het volgende:
[..]
En een nieuw topic openen duurde ook al zo lang bij jou![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 september 2004 18:53 schreef Geqxon het volgende:
Hij gaat nu weg naar plaats x, en het smsboard werkt denk ik lekker... niet.
alsie vandaag nog in (omgeving) leusden beland, kan het zijn dattie morgen in west-noord-brabant isquote:Op donderdag 16 september 2004 18:18 schreef Yeahinho het volgende:
Naar Noordoost-Noord-Brabant met dat ding!
ALS hij hier id buurt komt en ALS ik em hebquote:Op donderdag 16 september 2004 19:07 schreef Rossdale het volgende:
west-noord brabant? hmmm zou te doen zijn onderweg naar huis
Auto klaarzetquote:Op donderdag 16 september 2004 17:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
*fiets klaarzet
Jah ik zat op jou te wachtenquote:Op donderdag 16 september 2004 18:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
heb hem ook maar geopend omdat niemand anders het deed... Doe je het volgende keer zelf![]()
zal nog eens aardig doen
Go for it Tinkquote:Op donderdag 16 september 2004 19:16 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Auto klaarzet![]()
500 euroquote:Op donderdag 16 september 2004 19:50 schreef mrkanarie het volgende:
Richting Overijssel please?
quote:Op donderdag 16 september 2004 19:52 schreef krakkemieke het volgende:
Bedankt Rossdale en Kree, dat jullie alles bijhouden!![]()
die zit aan de bovenkantquote:Op donderdag 16 september 2004 21:28 schreef es70 het volgende:
Waar is de scoubidou-spin gebleven?![]()
Tja....dat vraagt om een ontvoeringquote:Op donderdag 16 september 2004 21:30 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
die zit aan de bovenkant
ennuh sgop.nl is beplakt??
waar slaat dat op????
Go Tink...hij is voor jouquote:Op donderdag 16 september 2004 21:55 schreef Tinkerbell het volgende:
We gaan dus NU
haal em danquote:Op donderdag 16 september 2004 22:09 schreef krakkemieke het volgende:
AAAAAARGH! Ik was al aan het regelen!![]()
Tinkerbell is al onderweg, waarom zou je riskeren om te laat te komen... Heb het er niet voor over om voor niks heen en weer te crossen. Is de benzine net iets te duur voorquote:Op donderdag 16 september 2004 22:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
haal em danfoto's komen nog wel
fok is over een uurtje of 2 toch down
voor 500 euro word ie aan huis bezorgdquote:Op donderdag 16 september 2004 22:14 schreef vuurwerkman het volgende:
breng naar leusden !
kijk es goed wie ik quotequote:Op donderdag 16 september 2004 22:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tinkerbell is al onderweg, waarom zou je riskeren om te laat te komen... Heb het er niet voor over om voor niks heen en weer te crossen. Is de benzine net iets te duur voor
Dichtbijquote:Op donderdag 16 september 2004 22:14 schreef krakkemieke het volgende:
waar woont Tinkerbell?
ja maar jouw reactie paste het best bij mijn antwoordquote:Op donderdag 16 september 2004 22:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
kijk es goed wie ik quote
hijs weg..quote:Op donderdag 16 september 2004 22:39 schreef Syb-Sosef het volgende:
haha moooiiiiii t gaat goed zeg!!
En lucky you Tinkerbell
lees es ff hierbovenquote:Op donderdag 16 september 2004 22:39 schreef JoRuZ het volgende:
zou tinkerbell weten dat de weg daar is opgebroken en dat je een heel stuk moet lopen om erbij te komen mits je met de auto bent
zou ik toch gelijk krijgen??quote:Op donderdag 16 september 2004 21:25 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
als ze hem nu maar niet als verdacht pakketje zien
offtopic: lang niet op mn forum gezienquote:Op donderdag 16 september 2004 22:41 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
zou ik toch gelijk krijgen??
heu.... inderdaad.. nie goed gelezen....quote:Op donderdag 16 september 2004 22:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
hijs weg..
owja was daar ook geregistreerd!quote:Op donderdag 16 september 2004 22:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
offtopic: lang niet op mn forum gezien![]()
ontopic: waarom zouden agenten een houten plank weghalen?
Hoe laat was jij er dan? Wij waren er precies om 5 over 10.quote:Op donderdag 16 september 2004 22:49 schreef krakkemieke het volgende:
Soory Tinkerbell, ik heb hem....
Met de fiets kon het wel dus.
effe uithijgen.
is geen porent gevallenquote:Op donderdag 16 september 2004 22:52 schreef Geqxon het volgende:
MooiEn inderdaad, de weg was opgebroken
Wel lullig van die prent
.
Het gaat wel hard met de fok stok / balk / plank
vindt ik dus ook! Krakkemieke haal die sticker er maar af als je wilt!quote:Op donderdag 16 september 2004 22:53 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Hoe laat was jij er dan? Wij waren er precies om 5 over 10.
Trouwens, ik zie op de foto dat Sgop.nl is afgeplakt, wat ik enorm flauw vind. Alle Sgoppers die de stok in handen hebben gehad hebben keurig met het spel meegedaan.
Ow kut! Ik had er ff flabber.nl op moeten schrijven omdat ik daar ook af en toe komquote:Op donderdag 16 september 2004 22:53 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Trouwens, ik zie op de foto dat Sgop.nl is afgeplakt, wat ik enorm flauw vind. Alle Sgoppers die de stok in handen hebben gehad hebben keurig met het spel meegedaan.
En de sticker die over SGOP is geplakt ff weghalenquote:Op donderdag 16 september 2004 22:55 schreef krakkemieke het volgende:
Foto was prima, zelfs zonder licht heb ik hem gevonden.
Voor alle bezorgde mensen: de stok heeft het vocht perfect doorstaan, hulde aan de maker dus.
Ik moet wel even wat doen aan de eierhouder, die ziet het niet meer zitten.
Ik vind het een raar gevoel dat ik iets wat ik zo gevolgd heb, nu thuis heb liggen.
We hadden elkaar dan moeten tegen komen, we hebben minstens een half uur gezocht. Plus dat er nog andere fokstokzoekers met een auto waren.quote:Op donderdag 16 september 2004 23:01 schreef krakkemieke het volgende:
De stok lag bij het hek rechts van het fietspad, in een bosje onkruid
PS Ik heb achterlijk hard gefietst, hoezo: door internet hangen mensen in hun stoel?
quote:Op donderdag 16 september 2004 23:01 schreef Geqxon het volgende:
Ownee een ramp ik zat vroeger op e-programmeur had ik er ook op moeten zetten
Gewoon hier plaatsenquote:Op donderdag 16 september 2004 23:07 schreef krakkemieke het volgende:
Jajajaja! Bedenk ik nu..... Ik heb een probleem....... Naar wie kan ik de volgende foto's mailen?
Je mag de foto's naar mij mailen, dan load ik ze upquote:Op donderdag 16 september 2004 23:07 schreef krakkemieke het volgende:
Jajajaja! Bedenk ik nu..... Ik heb een probleem....... Naar wie kan ik de volgende foto's mailen?
shit, nog zo lang wachtenquote:Op donderdag 16 september 2004 23:08 schreef krakkemieke het volgende:
Avond, zoals het er nu uitziet. Maar de stok zal lekker slapen, dat beloof ik!
ga heen met je gezeur!quote:Op donderdag 16 september 2004 23:01 schreef Geqxon het volgende:
Ownee een ramp ik zat vroeger op e-programmeur had ik er ook op moeten zetten
quote:Op donderdag 16 september 2004 23:15 schreef krakkemieke het volgende:
Wie heeft rouwens De Stok met Axe ofzo besprenkeld?![]()
Da's het leuke van IRL, de stok ruikt zelfs!
jeejquote:Op donderdag 16 september 2004 23:14 schreef krakkemieke het volgende:
SGOP is in ere hersteld....
quote:Op donderdag 16 september 2004 23:14 schreef krakkemieke het volgende:
SGOP is in ere hersteld....
hem ergens in nat gras onder een plaatsnaambord leggen helpt.quote:Op donderdag 16 september 2004 23:21 schreef krakkemieke het volgende:
Zit op een hoekje wel een geschroeid vlekje....Arme stok!
Maar flabber doet ook mee hoor! Dus eigenlijk hoort flabber er ook op te staanquote:Op donderdag 16 september 2004 23:12 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
ga heen met je gezeur!
SGOP en fok doen samen met dit spel! dus haal dat andere spul niet erbij man kleuter!
Jezus, straks hangt iemand er nog een handtasje aan.quote:Op donderdag 16 september 2004 23:15 schreef krakkemieke het volgende:
Wie heeft rouwens De Stok met Axe ofzo besprenkeld?![]()
Da's het leuke van IRL, de stok ruikt zelfs!
Of iemand Cumt eropquote:Op vrijdag 17 september 2004 08:34 schreef kasper het volgende:
Jezus, straks hangt iemand er nog een handtasje aan.
de-fok-stok-die-eigenlijk-een-balk-was-maar-nu-een-plank-is-geworden-maar-eigenlijk-meer-op-een-kerstboom-lijktquote:Op vrijdag 17 september 2004 09:55 schreef marchien het volgende:straks is de stok niet meer te zien door alle tekeningen, touwtjes, zonnebrillen, KUIKENS en andere troep.
Nou endan zoek je naar een bultje troep met een stok erin
U
Ja, preciesquote:Op vrijdag 17 september 2004 10:28 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
de-fok-stok-die-eigenlijk-een-balk-was-maar-nu-een-plank-is-geworden-maar-eigenlijk-meer-op-een-kerstboom-lijkt
500 euriquote:Op vrijdag 17 september 2004 10:35 schreef AirRaid het volgende:
wanneer komt hij eens naar limburg
Dat doet dus niemand he?quote:Op vrijdag 17 september 2004 10:38 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
500 euri
Tja, je moet het er voor over hebbenquote:Op vrijdag 17 september 2004 10:41 schreef marchien het volgende:
[..]
Dat doet dus niemand he?![]()
Als het nu 20 euro was dan maakte het nog wat kans, maar 500!!!![]()
Maar dat heeft niemand....quote:Op vrijdag 17 september 2004 10:44 schreef Impry het volgende:
[..]
Tja, je moet het er voor over hebben![]()
Het moet ook niet te makkelijk worden, want als iemand het er wel voor over heeft dan moet de stok worden opgehaald en afgeleverd bij die persoon. Dat kan nog behoorlijk wat tijd/moeite kosten. Daarom mag dat bedrag best hoog zijnquote:Op vrijdag 17 september 2004 10:46 schreef marchien het volgende:
[..]
Maar dat heeft niemand....
dit is wel erg hoog hoorquote:Op vrijdag 17 september 2004 11:28 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Het moet ook niet te makkelijk worden, want als iemand het er wel voor over heeft dan moet de stok worden opgehaald en afgeleverd bij die persoon. Dat kan nog behoorlijk wat tijd/moeite kosten. Daarom mag dat bedrag best hoog zijn
en dan exclusief brandstofkosten? of OV-vergoeding??quote:Op vrijdag 17 september 2004 11:31 schreef marchien het volgende:
[..]
dit is wel erg hoog hoor
20 eoro is misschien wel weinig, maar 500?
Doe dan 100 maximaal ofzo...
juist dat is precies wat er boedoeld wordtquote:Op vrijdag 17 september 2004 12:04 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
wat er met die 500 euro bedoeld wordt is dat het gezeur eens moet kappen dat hij ergens naar toe moet![]()
of wanneer hij daar komt!
Zien jullie vanzelf wel
krakkemieke heeft de stok, foto's worden vanavond geplaatstquote:Op vrijdag 17 september 2004 12:47 schreef Razor21 het volgende:
Wat is nu de laaste ontwikkeling van de FokSchaap?
Ligt niet meer in Soestdijk neem ik aan?
Nee man, hij komt helemaal niet meer in Limburgquote:Op vrijdag 17 september 2004 10:38 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
500 euri
Is er wat te zien op die foto dan...ik zie alleen een zwarte vlekquote:Op vrijdag 17 september 2004 14:27 schreef Ayaxola het volgende:
[afbeelding]
Ik vind dit toch wel een vrije originele foto om de prijs voor de origineelste plek te winnen.
Checkquote:Op vrijdag 17 september 2004 15:29 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Misschien moet je die zonnebril afdoen![]()
![]()
als je hem in eindhoven gaat droppen dan wordt ik gek, dan had ik er gisteren beter zelf om kunnen gaan. Bevind me nu dus weer in zeeland...quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:14 schreef krakkemieke het volgende:
De stok is onderweg en hij gaat een eind van het midden vandaan!
ik gok dat die zeker niet in de buurt van mijn woonplaats zal komenquote:Op vrijdag 17 september 2004 18:51 schreef Rossdale het volgende:
Ik gok dat ik het niet weet
Dan hoop ik dat je er als eerste bij bentquote:Op vrijdag 17 september 2004 19:54 schreef Joeriii het volgende:
Waar de stok ook komt te liggen, ik ga 'm halen
De stok moet inderdaad in de buurt komen te liggenquote:Op vrijdag 17 september 2004 20:19 schreef Syb-Sosef het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je er als eerste bij bent
Hij ligt in Pluskut, foto's zijn gemaakt en worden geplaatst zodra de batterijen van de camera weer opgeladen zijnquote:Op vrijdag 17 september 2004 19:54 schreef Joeriii het volgende:
Waar de stok ook komt te liggen, ik ga 'm halen
Vlak bij minpenisquote:Op vrijdag 17 september 2004 21:42 schreef Joeriii het volgende:
Pluskut? Waar ligt dat?
Pluskut is bij mijn weten inderdaad Enschede, maar daar is de stok al eens geweest... Ik zou er geen bezwaar tegen hebben als hij dan toch maar in Boekelo, Usselo, Lonneker of een ander klein plaatsje wordt gelegd, dan kan ik hem daar ophalenquote:Op vrijdag 17 september 2004 21:48 schreef Joeriii het volgende:
Pluskut = Enschede?
Maar dat meer dan 10 keer geleden sloeg toch op degene die de stok op zou halen? Het is juist de uitdaging om hem elke keer weer in een andere plaats te leggen. En zeg nou zelf er zijn genoeg kleine plaatsen rondom Enschede...quote:Op vrijdag 17 september 2004 23:05 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
ik ook weer dan
is meer dan 10 keer geleden
Ben benieuwd hoe mijn stokkie er nu uitziet in real
Ja, ik wil nou wel eens weten waar ik hem op kan halen, want om nou alle plaatsnaamborden van Enschede af te gaan dat is wel erg veel werk...quote:Op zaterdag 18 september 2004 10:01 schreef muurjunky het volgende:
wanneer komen de foto's?
Hij is toch al geplaatst? Alleen nog geen foto'squote:Op zaterdag 18 september 2004 11:12 schreef Ayaxola het volgende:
Het duurt idd wel lang. Ik dacht dat de afspraak was dat hij binnen 24 uur zou worden verplaatst, daar is nu wel ruim overheen gegaan.
Ja en?quote:Op zaterdag 18 september 2004 11:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij is toch al geplaatst? Alleen nog geen foto's
Ik reageer op die post, zeg niet dat ik niet vind dat het erg lang duurt voor de foto's online staanquote:Op zaterdag 18 september 2004 11:52 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ja en?Als de foto's niet zijn geplaatst dan weet toch ook niemand waar hij ligt???
of je leest ffquote:Op zaterdag 18 september 2004 12:41 schreef Geqxon het volgende:
Uh hij is 24 uur niet van plaatsnaambord naar plaatsnaambord gegaan. Is dit niet tegenstrijdig tegen de regels in?
Zijn je batterijen nog niet opgeladen? Als het nog lang duurt voordat die foto's en/of GPS-coordinaten er zijn heb ik geen tijd meer om hem op te halenquote:Op vrijdag 17 september 2004 21:38 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Hij ligt in Pluskut, foto's zijn gemaakt en worden geplaatst zodra de batterijen van de camera weer opgeladen zijn
GPS coordinaten zijn e.v.t ook beschikbaar.
16 uur??? Dat lijkt me toch ruim voldoende om batterijen op te laden. Als hij nog even wacht is het al 48 uur geleden dat de stok is opgehaald van zijn vorige plekquote:Op zaterdag 18 september 2004 13:35 schreef Ayaxola het volgende:
Batterijen opladen kan heel lang duren hoor, soms wel een uurtje of 12.
jaquote:Op zaterdag 18 september 2004 12:29 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Bij mij werkt die link niet meer... Die ene waarbij je meteen naar het actueelste topic gaat ofzo.
Meer mensen hier last van?
ja inderdaadquote:Op zaterdag 18 september 2004 13:41 schreef Webcrowler het volgende:
dit maakt natuurlijk wel het topic dood he
Nou dat zal wel meevallen d8 ik zo...quote:Op zaterdag 18 september 2004 14:03 schreef mazaru het volgende:
Tijd voor een nieuwe fokstok?
Volgens mij horen we niks meer van deze.
quote:Op zaterdag 18 september 2004 14:07 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Nou dat zal wel meevallen d8 ik zo...
ik bedoel hij is net weg
Dat is dus donderdagavond, het is nu al zaterdagmiddag.quote:Op donderdag 16 september 2004 22:49 schreef krakkemieke het volgende:
Soory Tinkerbell, ik heb hem....
Met de fiets kon het wel dus.
effe uithijgen.
Ga er trouwens nu wel 1 maken, heb toch niks te doen. Ben ik eens creatief bezigquote:Op zaterdag 18 september 2004 14:09 schreef Rossdale het volgende:
Mocht dat zo zijn ga ik er wel 1 knutselen die dan meteen 175 km af gaat leggen(Hij zal nooit zo mooi kunnen worden als deze natuurlijk) Hamer en beitel werk
De stok is dus al met iemand anders mee naar een andere plaats als ik het goed begrijpquote:Op zaterdag 18 september 2004 00:47 schreef krakkemieke het volgende:
Hiero!
Maar iemand anders heeft de stok een lift gegeven
heey kap ff nuquote:Op zaterdag 18 september 2004 14:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ga er trouwens nu wel 1 maken, heb toch niks te doen. Ben ik eens creatief bezigAl twijfel ik dat deze stok gegijzeld is maargoed
* oldenzaaltjuh.nl is schizofreen, begin mezelf al te quoten![]()
Camera moest ff opgeladen voordat ik 'm leeg kon trekken, gister net genoeg batterij power om 3 foto's te maken, maar die zijn niet heel goed gelukt dusquote:Op zaterdag 18 september 2004 14:51 schreef hollander76 het volgende:
'T duurt nu echt te lang, heeft degene die de fokstok heeft (ontvoerd) ook niks meer van zich laten horen????
Dan mag hij nu weer naar het westen toe... naar een plaats waar hij nog niet is geweest dan...quote:Op zaterdag 18 september 2004 15:10 schreef kree het volgende:
De stok heeft een mooi rondje door NL gemaakt
Tja, ik wil hem heel graag gaan ophalen, maar ik heb geen 1 - 3 uur om te wachten op de daglichtfoto's... Aargh kun je niet alvast een hint geven???quote:Op zaterdag 18 september 2004 15:11 schreef Joeriii het volgende:
Even maar wachten op de daglicht foto's, maar Enschede is toch wat te ver weg voor mij
Yep, lekker die semi-belgen laten zitten waar ze zitten in Limbabwe en Braboland...quote:Op zaterdag 18 september 2004 15:10 schreef kree het volgende:
De stok heeft een mooi rondje door NL gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |