met ook nog een afbeelding als de stok onderwe is misschien??quote:Op dinsdag 14 september 2004 01:22 schreef petre86 het volgende:
kree, nog een idee.. maak net zoals voor het kaartje 1 locatie voor de foto van de meest recente verblijfsplaats.. zodat die foto gelijk mee-veranderd kan worden als er een update is.(zoals het kaartje)
Heb je 500 euro?quote:Op dinsdag 14 september 2004 23:51 schreef petre86 het volgende:
oja .. Zwolle... is ie nog niet geweest![]()
hoezo?? ik deelde alleen mee dat Zwolle nog niet gewqeest was.. niet dat ik bedoel dat ik hem daar wil hebbenquote:Op dinsdag 14 september 2004 23:56 schreef Yez het volgende:
[..]
Heb je 500 euro?![]()
![]()
Dat is opzich best een slim idee, alleen ik begin er niet aan.quote:Op dinsdag 14 september 2004 01:22 schreef petre86 het volgende:
kree, nog een idee.. maak net zoals voor het kaartje 1 locatie voor de foto van de meest recente verblijfsplaats.. zodat die foto gelijk mee-veranderd kan worden als er een update is.(zoals het kaartje)
en de OP aanpassenquote:Op woensdag 15 september 2004 00:27 schreef kree het volgende:
btw. mischien kan de TS mij weer even de laatste ubb mailen?
Donequote:Op woensdag 15 september 2004 00:27 schreef kree het volgende:
btw. mischien kan de TS mij weer even de laatste ubb mailen?
yepquote:Op woensdag 15 september 2004 08:54 schreef misterDre het volgende:
Ligt de natte plank nog in Barneveld ?
heb je 500 Euroquote:Op woensdag 15 september 2004 09:00 schreef MikelenniuM het volgende:
Fetch! En leg m in Woerden
Ligt in mijn woonplaats ben ik op schoolquote:Op dinsdag 14 september 2004 20:59 schreef Sunclair het volgende:
Niet zo ongeduldig !!!.
De FokStok heeft een nieuw plekkie:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Helaas lukt het me niet om een user-icon te uploaden.
Ik krijg de melding:Deze functie is momenteel niet beschikbaar.
Dus misschien later....
Succes met zoeken
Update: Het is toch gelukt met m'n user-icon
Niet zo tokkenquote:Op dinsdag 14 september 2004 22:00 schreef misterDre het volgende:
Wie gaat hem halen of moeten we daar eerst een Ei over leggen![]()
Je weet dat ik er normaal gesprokenquote:Op woensdag 15 september 2004 11:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet zo tokken
als een kip zonder kop
Hálen die stok!
![]()
goed dat je het ff meldquote:Op woensdag 15 september 2004 11:51 schreef Sunclair het volgende:
Ik heb zojuist als vinder van de FokStok van Tardis een Gmail-invite gehad (zie de prijzen). Hij heeft er nog 8 over, maar houd de FokStok-ontwikkelingen niet zo actief bij. Dus heb je er recht op en nog geen gehad, stuur hem dan een mailtje (tardis~@~sgop.nl).![]()
500 euroquote:Op woensdag 15 september 2004 12:31 schreef MutZ het volgende:
Leg hem eens in Alphen aan den Rijn neer...
en dan gaat hij mee richting leeuwarden neem ik aanquote:Op woensdag 15 september 2004 13:04 schreef hornage het volgende:
mijn vader gaat vanmiddag ff kijken als hij van 't werk komt of de stok er nog ligt
tip: zie profielquote:Op woensdag 15 september 2004 13:12 schreef hornage het volgende:
wel richting leeuwarden, maar niet naar leeuwarden. Hij woont ergens anders.
nee k had geen vervoer, anders had ik hem cker opgehaald en had ie een mooi nieuw plekje gekregenquote:Op woensdag 15 september 2004 13:21 schreef hornage het volgende:
Nah, ik denk dat hij niet zo ver als Joure gaat. Heb je hem toen wel in Akkrum opgehaald dan? Dat was het dichtste bij tot nu toe
das nog niet cker hij kan wel weg zijn als zijn vader daar gaat kijkenquote:Op woensdag 15 september 2004 13:35 schreef Impry het volgende:
Hij gaat dus weer naar het noorden![]()
Stuur hem hierna eens naar Brabant (Tilburg, Waalwijk)
Zo groot is die legbatterij toch nietquote:Op woensdag 15 september 2004 14:31 schreef Bond het volgende:
Ik heb ook geen idee waar dit is :S, maar ik ga weer verder zoeken.
Daar staat geen plaatsnaambord inquote:Op woensdag 15 september 2004 15:21 schreef Klonk het volgende:
flikker hem in de efteling
Donequote:Op woensdag 15 september 2004 15:18 schreef Impry het volgende:
Wat mij betreft kan dit in de OP![]()
[afbeelding]
ach, je hebt ook jokers die het niet snappen en hem bij de jaarbeurs neerplempen, dan is de efteling nog een slag beroemderquote:Op woensdag 15 september 2004 15:23 schreef Impry het volgende:
[..]
Daar staat geen plaatsnaambord inEn anders ken ik er nog wel iemand die er werkt
Dus het zou mij niet uitmaken
![]()
Bij de eerste stok is hij net langs het gebied gegaan, dus deze keer gewoon ff wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |