amsterdam opgepakt,quote:Op dinsdag 14 september 2004 07:37 schreef Libris het volgende:
trouwens je kan nog steeds bekeurd worden als je je verzekeringsplaatje eraf haalt, als ze je herkennen op de foto's.
quote:Op dinsdag 14 september 2004 07:28 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
ok krijg een boete voor zonder helm rijden terwijl ik de mede passagier vervoerde die ik mijn helm gaf, waarom deed ik dit, zodat ze de laatste trein kon halen omdat de bus niet kwam opdagen.
quote:(ik reed 20 km per uur) en werd niet aan de kant gesommeerd maar klem gereden en niet zo klein beetje ook, en nadat ik een heel klein beetje gas om de stoep te gaan (hee niet weg rijden)
quote:werd ondervraagd, werd geindoctrineerd, werd ongevraagd aan mijn brommer gezeten, en ook geen enkele omstandigheden
agent was jonger dan mij en een vette lul, en ik 55 euro armer
quote:maar op de weg naar huis heb ik even mijn verzekerings plaatje eraf gehaalt en 56 op me scoot keer me laten flitsen bij heiloo kennemerstraatweg richting alkmaar
totdat het rolletje vol was - dus dat heeft de staat 100 voudige gekost ofzo
quote:btw ik zei nog tegen de dienstdoende agent, ik geloof in karma, hoe jij pissoffed hoop ik dat jou ook overkomt, en ik mag hopen waar jij het meest van houd dat ik dat onder mijn wielen krijg![]()
quote:daarintegen zal ik ook nog een klacht indienen tegen dienst doende agent zodat ik lekker zijn middag kan verpesten , natuurlijk aangekondigd aan hem want ik zei als ik die bon thuis krijg dan krijgt jou baas een briefje van mij en gaan we lekker een middagje op het bureau praten over jou
de trieste agent ging ook nog rondjes rijden enzo of ik haar alsnog niet weg ging brengen (waarom zou ik trein toch al gemist)
quote:Op dinsdag 14 september 2004 07:41 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
ben geen puber en 24 jaar
Tot dat je een keer met je knar op een stoeprand of zo terecht komt zonder helm Al denk ik dat het bij jou al gebeurd is.quote:Op dinsdag 14 september 2004 07:35 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
zeker weten dat ik dat ben - deze boete valt onder burgertje pesten, als hij me wilt naaien doe ik dat dubbel terug, trouwens ik kan je vertellen dat ik al 2 agenten in 7 jaar mede dankzij mij bij de force al ontslagen zijn, de politie heeft zo zwaar de pik in op scoots en ik op hun in 7 jaar
deze was weer toppunt triest maar de boete hoef ik bij nader inzien al niet meer te betalen, hij heeft verkeerde gegevens overgenomen van kenteken (100% verkeerd)
[..]
amsterdam opgepakt,
heiloo flitspaal en moeilijk te herkennen hoor, hij wou me nog meenemen naar het politie bureau
want hij vroeg me af wat ik met X.XXX euro op zak deed lol , toen zei ik dat ik daar voor gewerkt had,
quote:heiloo flitspaal en moeilijk te herkennen hoor, hij wou me nog meenemen naar het politie bureau
quote:Op dinsdag 14 september 2004 07:34 schreef robh het volgende:
Testosteronaapje![]()
al heb ik het gevoel dat bij ts er geen sprake van "net doen alsof" isquote:Op dinsdag 14 september 2004 07:51 schreef Strolie75 het volgende:
Net doen alsof je geestelijk gehandicapt bent om die agent in de war te brengen is op zich wel slim.
ok ik rijd bijna altijd 99,9% met helm op dus dit was de uitzondering en ik het zaadjequote:Op dinsdag 14 september 2004 07:43 schreef Megumi het volgende:
[..]
Tod dat je een keer met je knar op een stoeprand of zo terecht komt zonder helm Al denk ik dat het bij jou al gebeurd is.
Kutcookies?quote:Op dinsdag 14 september 2004 07:52 schreef Mwanatabu het volgende:
Kom op man keer hoeveel ik moet zeggen? Ik heb alleen een beetje gas om de trein te rijden klem en dat meisje toch heeft de trein al gemist wat is niet duidelijk aan dat?
je zou het bijna denkenquote:Op dinsdag 14 september 2004 07:54 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Kutcookies?
Je hebt geen kenteken maar een verzekeringsplaatje. Ten tweede, als hij jou gegevens heeft van je id-bewijs kan je alsnog betalen hoor. Een bon is alleen maar een aankondiging van je boete, niet de daadwerkelijke boete die jij straks in de brievenbus hebt liggen. Dus je zal die 55 euro toch moeten betalen.quote:Op dinsdag 14 september 2004 07:35 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
zeker weten dat ik dat ben - deze boete valt onder burgertje pesten, als hij me wilt naaien doe ik dat dubbel terug, trouwens ik kan je vertellen dat ik al 2 agenten in 7 jaar mede dankzij mij bij de force al ontslagen zijn, de politie heeft zo zwaar de pik in op scoots en ik op hun in 7 jaar
deze was weer toppunt triest maar de boete hoef ik bij nader inzien al niet meer te betalen, hij heeft verkeerde gegevens overgenomen van kenteken (100% verkeerd)
nee joh, elke dag een nieuwe envelop in de bus.. veel leuker,....quote:Op dinsdag 14 september 2004 08:01 schreef Dophertje het volgende:
Hehehe jaja 4000 euro winst.. totdat er een tpg post busje voor je deur stopt vol met enveloppen uit Leeuwarden, speciaal voor jouw.
Verrassing
wat leuk dat iedereen denkt dat ik achterlijk ben, minder toerekeningsvatbaar ben etc.quote:Op dinsdag 14 september 2004 07:59 schreef The_stranger het volgende:
Dat je in de roes van je tijdelijke waanzinnigheid wat minder rationeel reageert op een wel zijn werk doende diender, kan ik, gezien het niveau van je geestelijke vermogens, nog inkomen.. Maar dat je daarna nog je verhaal doet op Fok!
Ik zou me dood schamen...maar ik zou het dan ook niet doen
En je weet dat je die foto's gedeeltelijk weer zelf betaald?
Username: Strolie75quote:Op dinsdag 14 september 2004 07:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]:'(
Doktor heeft je bij geboortje op je hoofd laten vallen zeker? :')
quote:Op dinsdag 14 september 2004 08:08 schreef Dophertje het volgende:
GVD Weer een boete geen helm (heb de overheid terug gepakt maar zij mij nu) deel 95
ik reed 15 km per uur ik werd door fietsers ingehaald zelfs - dit had niks veiligheid te makenquote:Op dinsdag 14 september 2004 08:00 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ten derde, ongeacht of een vriendin een trein zou missen, het is gewoon stom om zonder je helm op te rijden![]()
Ach als je echt zo slim bent, dan weet je dat je de regels overtreedt door zonder helm te rijden. Wees dan in ieder geval een man en accepteer de boete, je bent immers fout..quote:Op dinsdag 14 september 2004 08:05 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
[..]
wat leuk dat iedereen denkt dat ik achterlijk ben, minder toerekeningsvatbaar ben etc.
(helaas mijn schrijven is extreem slecht maar gelukkig hoor ik bij de 5% slimste nederlanders)
Ach, dan doe ik het beter.. ik doe ook bijna niets en verdien 3x zo veel.. daar betaal ik dan graag belasting over hoor..quote:maar ik heb de leukste baan van nederland - bijna niks doen en toch minimaal 1500 euro per maand verdienen waar geen belasting over betaalt hoeft te worden
dus ik betaal niet gedeeltelijk mee
[..]
En je zou vast wel ergens op de weg moeten rijden, dus daar ging jij ook 15 km/h rijden terwijl de auto´s met 50 km/h of harder langs je heen vlogen? (of 30, als er een 30 km/h zone is)quote:Op dinsdag 14 september 2004 08:17 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
[..]
ik reed 15 km per uur ik werd door fietsers ingehaald zelfs - dit had niks veiligheid te maken
meneer had me gewoon kunnen manen er mee te stoppen, ik rijd 99% met mijn helm op en ook een riem om in de auto, dit ging gewoon nergens over,
ja oke dat is totally true,quote:Op dinsdag 14 september 2004 08:21 schreef Skeffie het volgende:
hehehe, je betaald wel gedeeltelijk mee hoor. Je betaald toch ook btw over produkten die je koopt?? Waar denk je dat die centen naartoe gaan? Juist ja!
ik rijd altijd met helm behalve die 1500 meterquote:Op dinsdag 14 september 2004 08:20 schreef Radjesh het volgende:
-_-
Voortaan met helm rijden
04:00 in de ochtend met een gedeelde weg/fiestpadquote:Op dinsdag 14 september 2004 08:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En je zou vast wel ergens op de weg moeten rijden, dus daar ging jij ook 15 km/h rijden terwijl de auto´s met 50 km/h of harder langs je heen vlogen? (of 30, als er een 30 km/h zone is)
quote:Op dinsdag 14 september 2004 08:23 schreef SailingAce het volgende:
Die flitspaal leeg rijden vind ik dan wel weer cool
he jij moet waarschijnlijk nog xxx.xxx terug betalen voor je opleiding, je moet iets doen, je hebt verplichtingen zoals werktijden etc. en ik zei minimaal 1500quote:Op dinsdag 14 september 2004 08:21 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Ach als je echt zo slim bent, dan weet je dat je de regels overtreedt door zonder helm te rijden. Wees dan in ieder geval een man en accepteer de boete, je bent immers fout..
Ga dan niet kinderachtig je gelijk proberen te halen door je te laten flitsen.. Jij hoeft dan misschien geen belasting te betalen, maar de rest van nederland wel.. Dus wij zijn de dupe van jou kinderachtige gedrag.. Je bent dus gewoon een matennaaier...
[..]
Ach, dan doe ik het beter.. ik doe ook bijna niets en verdien 3x zo veel.. daar betaal ik dan graag belasting over hoor..
je hebt gelijk met aan de regels houden enzo,quote:Op dinsdag 14 september 2004 08:32 schreef mikezwet het volgende:
Lol als die agent de foto's gaat bekijken
Zeker ook z'n type die met zijn helm half op zijn hoofd rijd?
Een agent intersseert zich niks in wat voor verhalen je allemaal ophangt, hij hoort dat de hele dag, je moet je gewoon aan de regels houden en je als je ze weet en ze niet uitvoerd krijg je een boete PUNT
als jou tante een piemel heeft dan is het je oom ok?quote:Op dinsdag 14 september 2004 08:38 schreef Xante het volgende:
KNEUS!
Denk dat die agent het WEL lekker vondquote:Op dinsdag 14 september 2004 08:31 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
[..]
Meneer had zin om iemand te naaien, en dat deed ie ook
Wordt het dan niet eens tjid om je daar ook eens naar te gaan gedragen? Eerlijk gezegd geloof ik het niet, als je echt zo slim bent dan zou het schrijven ook niet zo'n probleem moeten zijn.quote:Op dinsdag 14 september 2004 08:05 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
(helaas mijn schrijven is extreem slecht maar gelukkig hoor ik bij de 5% slimste nederlanders)
Mensen die van zichzelf zeggen dat ze tot de 5% slimste Nederlanders horen, behoren hoogstwaarschijnlijk in feite tot de 5% domste Nederlanders!quote:Op dinsdag 14 september 2004 08:05 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
[..]
wat leuk dat iedereen denkt dat ik achterlijk ben, minder toerekeningsvatbaar ben etc.
maar ik heb de leukste baan van nederland - bijna niks doen en toch minimaal 1500 euro per maand verdienen waar geen belasting over betaalt hoeft te worden
dus ik betaal niet gedeeltelijk mee
[..]
Username: Strolie75
Aantal posts: 55848 (gemiddeld 40 per dag)![]()
ach.. sommige mensen kunnen in de raarste dingen slecht zijn, ik ben geen perfectionist dus laat ik mijn slechte schrijven en mijn taal (stukken minder slecht) maar voor wat het is, gelukkig zijn er genoeg mensen in deze wereld die je alleen op dit al vooroordelenquote:Op dinsdag 14 september 2004 09:15 schreef Lod het volgende:
[..]
Wordt het dan niet eens tjid om je daar ook eens naar te gaan gedragen? Eerlijk gezegd geloof ik het niet, als je echt zo slim bent dan zou het schrijven ook niet zo'n probleem moeten zijn.
Nee hij is wel meegenomen naar het bareau, en daar is hij urenlang gehersenspoeld.. Maar dat weet hij dus niet meerquote:Op dinsdag 14 september 2004 09:02 schreef Sputnik het volgende:
Neem aan dat geindoctrineerd geintimideerd moet zijn? ^^
Wees gerust, ik baseer mijn overtuiging echt niet alleen op je schrijfstijl hoorquote:Op dinsdag 14 september 2004 09:19 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
gelukkig zijn er genoeg mensen in deze wereld die je alleen op dit al vooroordelen![]()
bah moet ik me weer gaan verdedigenquote:Op dinsdag 14 september 2004 09:16 schreef Brabiliaan het volgende:
[..]
Mensen die van zichzelf zeggen dat ze tot de 5% slimste Nederlanders horen, behoren hoogstwaarschijnlijk in feite tot de 5% domste Nederlanders!
Je komt iig verdomd dom over, je werkt niet, loopt te stoefen dat je 4000 euro winst had bij HC (wishful thinking?), maar het ergste is je 'stoere' verhaal waarbij je jezelf dan ook nog eens voor pukkel zet door te roepen dat je 2 uur lang bezig bent geweest in een poging een record te breken door jezelf zoveel mogelijk keer te laten flitsen.
Hoe kinderachtig kun je zijn![]()
En jij bent 24? Ik heb neefjes van 9 en 10 die meer volwassen zijn dan jij. Sukkel![]()
daar leent het medium internet zich uitstekend voorquote:Op dinsdag 14 september 2004 09:27 schreef Lod het volgende:
[..]
Wees gerust, ik baseer mijn overtuiging echt niet alleen op je schrijfstijl hoor :') . In alles wat je beschrijft hier kom je nogal dom over.
mwoah priceless, nee, niet echt....quote:Op dinsdag 14 september 2004 09:27 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
[..]
komop wie bedenkt nou om een flitsrol paaltje vol te gaan schieten , priceless![]()
als een diender van de overheid triest is dan word ik dat ook
Het ergste is dat je het zelf allemaal nog gelooft ook. Maar goed, je bent dan ook waarschijnlijk de enigequote:Op dinsdag 14 september 2004 09:27 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
[..]
bah moet ik me weer gaan verdedigen![]()
nee ik werk niet, omdat wat ik doe volledig geautomatiseerd hebt, dus ik werk 24/7 en ook weer niet wat ik hoef ik er niks voor te doen (uurtje werk perdag hooguit en wanneer ik wil)
komop wie bedenkt nou om een flitsrol paaltje vol te gaan schieten , priceless![]()
als een diender van de overheid triest is dan word ik dat ook
wat is er mis met een scooter op je 24ste ? ik heb geen zin om per dag 20 euro parkeergeld in amsterdam te betalen + omdat ik in alkmaar in het centrum inwoon bij iemand heb geen ik recht op een parkeerplaats (dus kan ook geen auto hebben)quote:Op dinsdag 14 september 2004 09:33 schreef wingerd het volgende:
[..]
mwoah priceless, nee, niet echt....
niet als 24-jarige op een scooter tenminste....![]()
Ik ben lekker aan het werk. En aangezien ik moet wachten tot een bepaald programma zijn resultaten levert heb ik op dit moment inderdaad mooi tijd om online mensen af te zeikenquote:Op dinsdag 14 september 2004 09:31 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
btw wat doe jij op dit tijdstip? werkeloos thuis zitten of onder de tijd van je baas je fokken (waar je eigenlijk geen tijd voor zou moeten hebben![]()
waar werk jij dan precies?, dus jij kan je op geen enkel manier nuttig maken op dit moment, wat ben jij waardeloos zegquote:Op dinsdag 14 september 2004 09:42 schreef Lod het volgende:
[..]
Ik ben lekker aan het werk. En aangezien ik moet wachten tot een bepaald programma zijn resultaten levert heb ik op dit moment inderdaad mooi tijd om online mensen af te zeiken
Gelukkig denken mijn baas en de dierenartsen hier daar toch anders overquote:Op dinsdag 14 september 2004 09:45 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
[..]
waar werk jij dan precies?, dus jij kan je op geen enkel manier nuttig maken op dit moment, wat ben jij waardeloos zeg![]()
dus jij ben 30+ en assistent dierenarts ofzoquote:Op dinsdag 14 september 2004 09:48 schreef Lod het volgende:
[..]
Gelukkig denken mijn baas en de dierenartsen hier daar toch anders over![]()
tsja.. tis een gok.. maar als callgirlboy, hoeft hij alleen maar voorover te bukken..Op zich niet veel werk, op tijden dat hij wil.. en krijgt cash uitbetaald..quote:Op dinsdag 14 september 2004 09:52 schreef Prosac het volgende:
Ik vind dat RaGNaRoK wel eens duidelijker mag uitleggen wat voor werk hij precies doet, waarom hij maar 1500 euro in de maand verdiend terwijl hij bij de slimste 5% van Nederland behoort.. hij zou op jaarbasis dus 18000 euro verdienen. Bovendien vraag ik me af waarom hij zijn loon cash betaald krijgt..
dubieus..
Ik ben 30+ en van dierenarts richting ICT gerold. En wat doe jij zoal voor de kost, pizza koerier?quote:Op dinsdag 14 september 2004 09:51 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
[..]
dus jij ben 30+ en assistent dierenarts ofzo![]()
lol dat zou jij willen dat ik uitleg wat ik doe ..... no way - maar ik heb verklapt dat het een stukje automatisering is - een bot heb ik gebouwd waar ik mijn geld mee verdien, net zoals google een bot heeft om pagina's te indexeren, en op te zoeken en op mega*tags te zoeken etc. whateverquote:Op dinsdag 14 september 2004 09:52 schreef Prosac het volgende:
Ik vind dat RaGNaRoK wel eens duidelijker mag uitleggen wat voor werk hij precies doet, waarom hij maar 1500 euro in de maand verdiend terwijl hij bij de slimste 5% van Nederland behoort.. hij zou op jaarbasis dus 18000 euro verdienen. Bovendien vraag ik me af waarom hij zijn loon cash betaald krijgt..
dubieus..
Antwoord: Brabiliaan is jaloersquote:Op dinsdag 14 september 2004 09:54 schreef Brabiliaan het volgende:
Antwoord: RaGNaRoK-GoaT is een fantast en/of een leugenaar.
Een eventueel antwoord van hem geloof ik dan ook bij voorbaat al niet.
Yeah, rightquote:Op dinsdag 14 september 2004 10:02 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
[..]
lol dat zou jij willen dat ik uitleg wat ik doe ..... no way - maar ik heb verklapt dat het een stukje automatisering is - een bot heb ik gebouwd waar ik mijn geld mee verdien, net zoals google een bot heeft om pagina's te indexeren, en op te zoeken en op mega*tags te zoeken etc. whatever
maar 1500? minimaal 1500 permaand (moeilijk he lezen, ((nou dat van mij misschien wel))
ik heb extreem weinig lasten dus dat zit wel knorr
[..]
Antwoord: Brabiliaan is jaloers![]()
Je kunt er wel een soort oorlogje van maken, maar die gasten doen gewoon hun werk en jij hoort je aan de wet te houden. Als jij aangereden wordt en je hebt geen helm op is de schade vele malen groter dan met helm op. Daarom is die wet er, net als die van dat je je gordels om moet doen. Volkomen terecht dat ie je aanhoudt.quote:Op dinsdag 14 september 2004 07:35 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
hahaha sukkel, door dit soort opschepperij en dom gelul heeft niemand zin in je, logisch dat je geen vrienden hebt ook al zou je van uit het buitenland komen!quote:vind het persoonlijk moeilijk een gesprek aan te gaan met vreemden mensen in uitgaan (vooral dames, cafe etc
heb op dit moment ook helemaal geen vrienden (kom ik woon in nieuwe woonplaats en kom net vanuit het buitenland) en werk zelfstandig en heb bv geen collega's of mensen die ik ken via sporten
Zeer zeker. Mijn dag is in iedergeval weer goed begonnenquote:Op dinsdag 14 september 2004 10:29 schreef The_stranger het volgende:
Ach, hijheeft in ieder geval gezorgt voor een leuke ochtend...
Dat is de rest van die 5%quote:Op dinsdag 14 september 2004 12:50 schreef Brabiliaan het volgende:
O jee, nog zo'n achterlijke gladiool
Ik rij zelf ook scooter, en je mag NIET harder dan 40.quote:Op dinsdag 14 september 2004 12:42 schreef Metro2005 het volgende:
ik vind het een goede actie.
laten ze gvd maar eens een keer misdrijven oplossen ipv scooters en brommers lastigvallen met regels die voor de helft al niet eens meer geldig zijn. Of wisten jullie nog niet dat bv rollerbanken niet meer mogen volgens europese wetgeving (en dat dat dus BOVEN de nederlandse wetgeving gaat)
en dat brommers al vanaf 1998 harder mogen rijden als 45?
maar volg maar braaf oom agent op hoor
topicstarter, u go
ooooeee origineel...quote:Op dinsdag 14 september 2004 12:42 schreef Metro2005 het volgende:
ik vind het een goede actie.
laten ze gvd maar eens een keer misdrijven oplossen ipv scooters en brommers lastigvallen met regels die voor de helft al niet eens meer geldig zijn.
niet origineel, wel waarquote:Op dinsdag 14 september 2004 12:57 schreef The_stranger het volgende:
[..]
ooooeee origineel...
regels zijn regels... Daar heb jij je ook aan te houden.. Waarom klagen mensen zo vaak over de waarden en normen van vandaag, maar als het op eigen normen komen, maken ze zelf de wet wel uit..quote:Op dinsdag 14 september 2004 12:58 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
niet origineel, wel waar
Dan doe ik het het best...quote:Op dinsdag 14 september 2004 08:21 schreef The_stranger het volgende:
(...)
Ach, dan doe ik het beter.. ik doe ook bijna niets en verdien 3x zo veel.. daar betaal ik dan graag belasting over hoor..
jij bent de koningquote:Op dinsdag 14 september 2004 13:09 schreef Mr.Zed het volgende:
[..]
Dan doe ik het het best...
Werk me een slag in de rondte voor een zeer mager salaris, maar ga met plezier aan het werk.
![]()
(Werk?
Je bedoelt dat ik daar ook nog voor betaald krijg?)
plus als die agent niet je blaatverhaal had moeten aanhoren, had hij meer tijd gehad om criminelen te vangenquote:Op dinsdag 14 september 2004 13:16 schreef Mxyzptlk het volgende:
Weer een nieuwe TS die eerst van zichzelf een ass maakt tegenover agenten, en daarna op het forum. Join the club, het is een rage de laatste tijd.
Als je zo'n hoog IQ hebt, snap je toch ook wel dat je dat gezeur niet had gehad als jullie allebei een helm op hadden. Zeg je dat ook als je wordt gepakt voor door rood licht rijden? "ja, maar meestal rij ik alleen door groen hoor".
Enfin, aangezien je binnenkort al die bonnen binnenkrijgt voor én te hard rijden én rijden zonder verzekeringsplaatje zal het ongetwijfeld nog een leerzame experience voor je worden.
En nou optiefe met je krokodillentranen, alsof die agenten een beetje jouw levensverhaal moeten gaan aanhoren ofzo.![]()
Geen helm op -> bon.
Is simpel, is logisch, is normaal. Kneus.
Dat snap ik nou niet, hé?quote:Op dinsdag 14 september 2004 08:17 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
(...) ik rijd 99% met mijn helm op en ook een riem om in de auto, dit ging gewoon nergens over,
Ik dacht in eerste instantie aan Hoog Catharijne...quote:Op dinsdag 14 september 2004 13:21 schreef Lod het volgende:
Ik geloof Holland Casino...
tja da's dan ook wel weer triest eigenlijk, als je leven inhoud krijgt als je anderen kan uitlachen.quote:Op dinsdag 14 september 2004 10:22 schreef Apekoek het volgende:
in ieder geval weer iemand erbij om uit te lachendaar dank ik je voor.
Haal die plaat van je kop. regels zijn regels de wet is de wet....... tsssss ga zelf nadenken man.quote:Op dinsdag 14 september 2004 13:04 schreef The_stranger het volgende:
[..]
regels zijn regels... Daar heb jij je ook aan te houden.. Waarom klagen mensen zo vaak over de waarden en normen van vandaag, maar als het op eigen normen komen, maken ze zelf de wet wel uit..
De wet is de wet, ook al ben je het er niet mee eens.
Je hoeft je er niet aan te houden, ik heb immer ook net een bon van het cjib in bus van 30,-, maar mij hoor je er niet over klagen... Wees een kerel en ga niet klagen dat ze zonodig criminelen moeten gaan vangen.. Dat doen ze ook..
ps. waar leg jij trouwens de grens waar ze wel of niet moeten optreden?
tijd van je baas ? alle tijd is mijn tijd. Wat ik doe en laat in mijn tijd is mijn zaak. En zolang een baas hem of mij niet "betrapt" doe ik wat ik wil.quote:Op dinsdag 14 september 2004 09:31 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
[..]
daar leent het medium internet zich uitstekend voor, maar ik ben altijd te porren voor een weddenschapje over dit onderwerp - laat ik het zo zeggen dat ik voor mijn talen altijd een 4 had ofzo (engels 9 ) en de 8 of hoger op mijn diploma papiertje =)
btw wat doe jij op dit tijdstip? werkeloos thuis zitten of onder de tijd van je baas je fokken (waar je eigenlijk geen tijd voor zou moeten hebben![]()
Als ik me niet vergis is dit een Mulder-feit en mag daarom tot in de rechtzaal aan toe gegevens op de bon veranderd worden.quote:Op dinsdag 14 september 2004 07:35 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
waar heb ik gezegd dat mijn leven dan pas inhoud krijgt? dom kut kind.quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:11 schreef qizl het volgende:
[..]
tja da's dan ook wel weer triest eigenlijk, als je leven inhoud krijgt als je anderen kan uitlachen.
(maakt niet uit hoe die ander is)![]()
Inderdaad zeg... zet gewoon een helm op of ga lopen, terecht dat je door een politieambtenaar klemgereden wordt omdat het gros van scooter/brommerfiguren ervandoor proberen te gaan (een nog stoerdere actie volgens hun). Gewoon allebei een helm op of anders gaan fietsen.quote:Op dinsdag 14 september 2004 13:51 schreef C4D het volgende:
Meesterlijk topic, zelden zo een figuur gezien zeg.
Tja als je je eigen posts niet eens leest. Letterlijk zeg je het niet nee maar je pleziertjesquote:Op dinsdag 14 september 2004 14:28 schreef Apekoek het volgende:
[..]
waar heb ik gezegd dat mijn leven dan pas inhoud krijgt? dom kut kind.
TRIEST JOCH, fijn als je die agent wilt terugpakken. Maar wij als belastingbetales betalen voor die flitspaal... Ik hoop dat ze je herkennen en dat je alles mag terugbetalenquote:Op dinsdag 14 september 2004 07:28 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
ok krijg een boete voor zonder helm rijden terwijl ik de mede passagier vervoerde die ik mijn helm gaf, waarom deed ik dit, zodat ze de laatste trein kon halen omdat de bus niet kwam opdagen
(ik reed 20 km per uur maximaal want we waren aan het kletsen) en werd niet aan de kant gesommeerd maar klem gereden en niet zo klein beetje ook, en nadat ik een heel klein beetje gas gaf om om over de stoeprand te rijden ipv midden op de weg stil te staan schreewde hij dat ik stil moest staan etc
werd geindoctrineerd (en passagier ook) , werd ongevraagd aan mijn brommer gezeten, mocht ook geen verzachtende omstandigheden aanvoeren, mijn verklaring werd niet opgeschreven
agent was jonger dan mij en een vette lul, en ik 55 euro armer
maar op de weg naar huis heb ik even mijn verzekerings plaatje eraf gehaalt en 56 op me scoot keer me laten flitsen bij heiloo kennemerstraatweg richting alkmaar
totdat het rolletje vol was - dus dat heeft de staat 100 voudige gekost ofzo (maar ik 2 uur armer)
btw ik zei nog tegen de dienstdoende agent, ik geloof in karma, hoop dat ik waar jij heet meest van houd oner mijn wielen een keer krijg
daarintegen zei ik ook nog dat ik een klacht zou indienen tegen zijn gedrag als ik de bon krijg en zei dat ik dan lekker een middag van jou zal verpesten op het burea met mijn slappe gelul en van jou chef (zal ie wel pissed of in de auto zitten en bang zijn dat hij een middagje op het burau mag zitten
de trieste agent ging ook nog rondjes rijden enzo met zijn auto of ik haar alsnog niet weg ging brengen (waarom zou ik trein toch al gemist)
tsjonge.. wordt daar even een beerput vol met frustratie opengetrokken...quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:16 schreef qizl het volgende:
[..]
Haal die plaat van je kop. regels zijn regels de wet is de wet....... tsssss ga zelf nadenken man.
Mijn leven is MIJN leven en die leef ik volgens MIJN regels. Wat niet wil zeggen dat ik mij niet aanpas
en dat ik de consequenties draag als ik gesnaaid wordt. Maar je moet hier niet het heilig boontje
uit gaan hangen.
Voor wie geldt dat gekots eigenlijk?quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:09 schreef Razor21 het volgende:
Excuseer .....![]()
![]()
![]()
Voor de topicstarter met zijn stomme geblaat en stoere topic.quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:17 schreef Lod het volgende:
[..]
Voor wie geldt dat gekots eigenlijk?
Valt wel meequote:Op dinsdag 14 september 2004 15:05 schreef The_stranger het volgende:
[..]
tsjonge.. wordt daar even een beerput vol met frustratie opengetrokken...
bullshit ik leef in een maatschappij. mijn leven is geen onderdeel van een maatschappij. Dat bepaal ik zelf wel.quote:Helaas is jou leven onderdeel van een maatschappij.
quote:Mijn regel is namelijk dat ik graag op de deurmat van Fok!posters poep. Vinden ze vast niet leuk, daarom zijn er regels.
Je hebt feiten en feiten. M.a.w. is allemaal subjectief wat voor jou een feit is hoeft dat voor anderen niet te zijn. Jou eerdere post laat het lijken of jij noooooit de wet overtreed, dat geloof jezelf toch ook niet. Er is op deze aardkloot altijd maar een persoon verantwoordelijk voor zijn of haar daden en dat ben je zelf.quote:En ik weet ook wel dat zodra je iets zegt over regels en wetten dat je een heilig boontje of een moraal ridder bentin de ogen van types zoals jij, maar zo zijn de feiten.
quote:Het is vrij simpel..
Mee eens maar dan is het ook mij keuze als ik dat wel of niet doe. (op dat onderdeel en maatschappij cda geblaat na)quote:Jij bent onderdeel van de maatschappij, daar zijn nu eenmaal wetten van kracht, leef je er niet naar, dan moet je de gevolgen dragen.
Ik vind TS ook geen licht en zijn acties dom. Maar ik heb ook geen respect voor ons "gezag". Een regering die sociale zekerheid onderuit schopt. Agentjes met prestatie loon zodat ze hun quota aan bonnetjes moeten halen. En dan nog maar niet te spreken over de rotte appels in ons justitiele apparaat.quote:En dan kun je wel een topic openen op Fok! met je stoere acties, maar dan ben je gewoon een zwak individue.
Dus jij maakt ook geen gebruik van de voordelen van een maatschappij? Je maakt geen gebruik van de diensten van een ander? Of profiteer jij wel van anderen, maar andersom maak je je eigen regels?quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:54 schreef qizl het volgende:
bullshit ik leef in een maatschappij. mijn leven is geen onderdeel van een maatschappij. Dat bepaal ik zelf wel.
<snip>
[..]
Dus als een inbreker stiekem je huis binnen sluipt terwijl je slaapt en alles weg jat, ga jij niet naar de politie.. Die inbreker heeft zijn eigen regels, jij hebt je kans gemist om hem op zijn harses te rammen.... Jammer maar helaas?quote:
Nee daarom krijg je een hengst voor je harses als je dat doet. En als je dat niet wil doe je het niet.
[..]
Beter lezen, vriend...quote:Je hebt feiten en feiten. M.a.w. is allemaal subjectief wat voor jou een feit is hoeft dat voor anderen niet te zijn. Jou eerdere post laat het lijken of jij noooooit de wet overtreed, dat geloof jezelf toch ook niet. Er is op deze aardkloot altijd maar een persoon verantwoordelijk voor zijn of haar daden en dat ben je zelf.
[..]
Staat een paar quotes boven je, notabene in dezelfde post over regels...quote:Je hoeft je er niet aan te houden, ik heb immer ook net een bon van het cjib in bus van 30,-, maar mij hoor je er niet over klagen...
Ben blij dat we van jou geen topics over gekregen boetes hoeven te verwachten..quote:Mee eens maar dan is het ook mij keuze als ik dat wel of niet doe. (op dat onderdeel en maatschappij cda geblaat na)
[..]
Dus kun je gewoon de wet overtreden? Toegegeven, het is een kleine overtreding.. Maar ik kan me ook voorstellen dat, gezien de aard en toon van het topic van TS, de reactie van de agent afhing van de attitude van TS tijdens de "aanhouding"quote:Ik vind TS ook geen licht en zijn acties dom. Maar ik heb ook geen respect voor ons "gezag". Een regering die sociale zekerheid onderuit schopt. Agentjes met prestatie loon zodat ze hun quota aan bonnetjes moeten halen. En dan nog maar niet te spreken over de rotte appels in ons justitiele apparaat.
Je leeft in een samenleving niet in een qizl-levingquote:Op dinsdag 14 september 2004 15:54 schreef qizl het volgende:
[bullshit ik leef in een maatschappij. mijn leven is geen onderdeel van een maatschappij. Dat bepaal ik zelf wel.
quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:09 schreef Lod het volgende:
[..]
qizl-leving.
ja en jij bent iemand die veel slimmer is dan de rest. zo top! jij bent teminste volwassen. ik hou wel van betweters.quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:41 schreef qizl het volgende:
[..]
Tja als je je eigen posts niet eens leest. Letterlijk zeg je het niet nee maar je pleziertjes
zijn het blijkbaar wel. Triest. En met je kinderachtige gescheld raak je me niet hoor, daarmee onderbouw je alleen mijn argument dat je zelf ook een aardig triest figuur slaat.
ik kost de betaling helemaal niks? een foto rolletje misschien?, feit blijft dat de staat inkomsten wel uit een andere stads wel binnenkrijgtquote:Op dinsdag 14 september 2004 14:54 schreef Platina het volgende:
[..]
TRIEST JOCH, fijn als je die agent wilt terugpakken. Maar wij als belastingbetales betalen voor die flitspaal... Ik hoop dat ze je herkennen en dat je alles mag terugbetalen![]()
http://www.google.nl/search?hl=nl&ie=UTF-8&q=indoctrineren&lr=quote:Op dinsdag 14 september 2004 19:41 schreef L.Denninger het volgende:
>werd geindoctrineerd (en passagier ook) ,
OMFG
gebruik geen woorden waarvan je de betekenis niet kent
TS is echt een ontzettende eikel
L O S E R !!!
Face it - als je de wet breekt kan je een boete krijgen.
Ik neem aan dat je dat ooit wel geleerd hebt.
Dus wat is nou het hele probleem ?
Jij en je opvoeding.
ach ja wij gebruiken vaak die term hier in de buurt, maar jij komt waarschijnlijk nooit vaak buiten ofzo en dat je me wilt aftroeven op woordenschat be my guest, dat vertelt al wat meer over jou dan mijquote:Op dinsdag 14 september 2004 19:50 schreef Copycat het volgende:
Ik scoot
Jij scoot
Wij scooten?
Indoctrinatie... Dus die agent heeft jou als het ware gehersenspoeld? Heeft ie een lousy job gedaan...
De rest van het verhaal doet me niet zoveel, maar ik wil wél graag weten wat voor werk je doet!quote:Op dinsdag 14 september 2004 08:05 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
maar ik heb de leukste baan van nederland - bijna niks doen en toch minimaal 1500 euro per maand verdienen waar geen belasting over betaalt hoeft te worden
bij dat 'bij mij in de buurt' moet ik meteen aan die de reclame denkenquote:Op dinsdag 14 september 2004 19:58 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
[..]
ach ja wij gebruiken vaak die term hier in de buurt, maar jij komt waarschijnlijk nooit vaak buiten ofzo en dat je me wilt aftroeven op woordenschat be my guest, dat vertelt al wat meer over jou dan mij![]()
dat is het zelfde als ik zou verklappen dat je 1000 euro op paard x moet wedden wat zeker gaat winnen maar niemand weet dat (waardoor mijn winst gehalveerd word) ik kan geen concurentie dulden en trouwens nog iets , ik ben niet van nederlandse origine, ben van 14 jaar van canada naar nederland gekomen .. dus nederlands was niet mijn eerste taal, mensen moeten gewoon een kertje op fok ermee kappen om mensen minderwaardig te laten voelen door middel van taal, want ik neem aan dat het juist vaak jullie sterkste kant is (nou wat leuk voor je) ik ben zo beetje ergens wereld kampioen inquote:Op dinsdag 14 september 2004 20:02 schreef Fullgrymm het volgende:
[..]
De rest van het verhaal doet me niet zoveel, maar ik wil wél graag weten wat voor werk je doet!
* RaGNaRoK-GoaT ook wil![]()
Een scooter zonder helm, dat heb ik nog nooit gezienquote:Op dinsdag 14 september 2004 20:21 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
mijn probleem is eerder in amsterdam dat ik zonder helm op een scooter zonder helm nog niet eens....blehbleh
quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:30 schreef Roadster het volgende:
[..]
Een scooter zonder helm, dat heb ik nog nooit gezien
ik klaag helemaal niet onterecht - als ik zou fietsen zonder licht krijg ik 2/3 bonnen max per jaar terwijl je de veiligheid van andere daarmee ook in gevaar brengtquote:Op dinsdag 14 september 2004 20:35 schreef Prosac het volgende:
Je kunt toch wel ongeveer vertellen wat je doet? Neemt gelijk je geloofwaardigheid weer wat toe..
Toch blijf ik er ook bij dat je niet zo moet zeuren over de politie, je klaagt net zo hard (onterecht) over de politie als iedere andere weggebruiker.
Fietsers zonder licht klagen dat de politie maar eens op iets anders moet letten net als automobilisten zonder gordel.
Blijft een feit dat een politieman volgens regels niet verplicht is een gordel te dragen (correct me if i'm wrong) net als bus- en taxi-chauffeurs.
Regels zijn regels en dat klemrijden is niet meer dan terecht, hoe vaak ik wel niet gezien en gehoord heb dat een 'scoot' er nog ff snel vandoor schiet als de politie ze netjes probeert aan te houden.
Goed van je dat je je normaal aan de regels houd, maar met alle leugens van de rest van je collega scooterrijders zullen ze jou verhaal echt niet gauw geloven.
En aanvullend: je mag het idd wel erg vinden dat je op je taalgebruik aangesproken wordt, maar je vind jezelf ook zo gigantisch superieur aan de rest hier omdat je zo geweldig werk zou doen, superslim bent en bekt anderen af om hun vermeende minderwaardige arbeidsplaatsen danwel privedingen, dus in feite gedraag je je net zoals degenen die je zo verfoeit.
zoiets , ik ben het gewoon spuugzat dat ik gewoon vaak niet normaal op mijn scoot kan zitten vanwege hun, die gasten proberen soms zijn ze je gewoon al aan het intimideren als je met je helm op stil staat voor het stoplicht en ze komen naast je rijden, etc. en dan kijken ze gewoon vuil aan - ik zie het misschien erg zwart-wit maar het is gewoon net zo een oorlog als bv met relmarokkanen* in amsterdam)quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:45 schreef The_stranger het volgende:
Zeg dan gewoon dat je het niet eens bent met de handelswijze van de agent... Kan ik veel meer respect voor opbrengen dan dat ratelverhaal van je...
Gewoon zeggen dat je slachtoffer bent van ongepast politiegeweld...
Dank je voor het mij uitmaken voor mongool, doe eens normaal man.quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:51 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
het klemrijden is terecht?(go fuck yourself staatsmongool) helemaal niet terecht, meneer heeft toch gewoon aan de regels te houden en een stopteken te geven, Hij is de veroorzaker van het gevaar uiteindelijk en niet ik, en jij generaliseerd nu ook al zoals de politie doet (ga er werken misschien)
je vind het normaal dat ik klem gereden word? nou ik niet
zou de politie misschien bij marokanen meteen een pistool moeten trekken en peperspray in gezicht spuiten ofzo?
als je zo 'into' zoekmachines was, had je wel geweten dat geeneen zoekmachine metatags meer gebruikt tegenwoordig.quote:Op dinsdag 14 september 2004 10:02 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
[..]
lol dat zou jij willen dat ik uitleg wat ik doe ..... no way - maar ik heb verklapt dat het een stukje automatisering is - een bot heb ik gebouwd waar ik mijn geld mee verdien, net zoals google een bot heeft om pagina's te indexeren, en op te zoeken en op mega*tags te zoeken etc. whatever
quote:ok krijg een boete voor zonder helm rijden terwijl ik de mede passagier vervoerde die ik mijn helm gaf, waarom deed ik dit, zodat ze de laatste trein kon halen omdat de bus niet kwam opdagen
en welke trein gaat er trouwens nog om 4 uur snachts vanaf amsterdam ?quote:Op dinsdag 14 september 2004 19:39 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
[..]
maar wou even een collega om 04:00 in de ochtend een lift geven van 1500 meter,
quote:Op woensdag 15 september 2004 07:25 schreef Youssef het volgende:
Ja, beetje dom Rene ter Horst uit Alkmaar
quote:Op woensdag 15 september 2004 03:39 schreef Maanvis het volgende:
Weet je wat ik een beetje dom vind? Dat je niet even een kloon aanmaakt voor de melding dat je een flitskast leeg hebt geflitst en structureel daar te hard hebt gereden. Van de 50000 users op fok werkt er gegarandeerd 1 bij de politie, en die kan dan gewoon even jouw naam (Rene ter horst uit alkmaar) en je geboortedatum combineren met jouw registratie van jouw scooter. Nu kun je dus alsnog opdraaien voor elke keer dat je geflitst bent, en misschien zelfs nog voor de leeggeflitste flitskast. Beetje dom dus!
Googlen levert het volgende op:quote:Op woensdag 15 september 2004 09:36 schreef Lod het volgende:
Even off-topic maar wat is een Ragnarok-goat?
Ik vind het stom dat je wel van anderen verwacht dat hun scooter in orde is, maar wanneer jij een keer zonder helm rijdt de politie het maar moet tolereren. Zou je jezelf ook "verbouwen"?quote:Op www.scooter-freaks.nl schreef Ragnarok-goat het volgende: (bron)
hoi peeps ik keek net in
Scootercertificaat.. over hoeveel fouten en waneer je geslaagd was enzo - en las ik het volgende
*knip*
Citaat:
Orgineel gepost door nrg gek
ik ben nu 3 keer op geweest en ik heb het nog nie en ik heb ook geen zin meer voor op te gaan dus ik rij lekker zonder
ik wou graag hier mijn afkeer over kwijt en ook mensen op attenderen op de nadelige consequenties ervan
*knip - nadeel 1 t/m 4*
vergooi jou en de andere persoon zijn toekomst niet door je dommigheid en ontwetendheid
5. last but not least, mocht ik erachterkomen, dat iemand geen degelijke remmen of s'nachts licht heeft of geen certificaat - er zijn 2 dingen die ik doe
a. ik verbouw je (reeds 1x gedaan) b. ik pak je scootsleutel af en bel de politie (dat laatste al 3x gedaan) ben 24 jaar , sterk als een paard + in dit soort situaties neem ik toch echt recht in eigen hand
Tja hok en vak alles maar weer. Als je om je heen kijkt is er van "samen"leving in Nederland uberhaupt geen sprake, dus die kun je me besparen. We leven in een egoistisch land.quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:09 schreef Lod het volgende:
[..]
Je leeft in een samenleving niet in een qizl-leving.
En of je het nou wilt of niet, jouw leven IS onderdeel van de maatschappij. Dat bepaal je zelf niet. Het enige wat jij bepaalt is de egoïstische levenshouding die je nu lijkt te hebben.
Je pogingen worden beter maar hetquote:Op dinsdag 14 september 2004 16:20 schreef Apekoek het volgende:
[..]
ja en jij bent iemand die veel slimmer is dan de rest. zo top! jij bent teminste volwassen. ik hou wel van betweters.
Ok deed wel z'n werk, maar mag ook wel iets aardige doen als ik dat zo hoor!quote:Op dinsdag 14 september 2004 07:34 schreef Megumi het volgende:
Tja die agent deed gewoon zijn werk. Of weet je niet dat een helm verplicht is.
En hoe zou dat nu komen?? Ook de schuld van de politiek? Of komt het door de mensen die zich niets meer aantrekken van de rest en hun eigen regels maken en volgen?quote:Op woensdag 15 september 2004 10:18 schreef qizl het volgende:
[..]
Tja hok en vak alles maar weer. Als je om je heen kijkt is er van "samen"leving in Nederland uberhaupt geen sprake, dus die kun je me besparen. We leven in een egoistisch land.
En daar ga je de fout in.quote:Wat ik wil zeggen is dat IK verantwoordelijk ben voor mijn keuzes. Dat IK dus bepaal welke regels ik volg en welke niet. Welke dat zijn laat ik in het midden, heb ik dus niks over gezegd.
En ik leef in de in de maatschappij zoals ik dat wil en vorm zo de maatschappij mee op mijn kleine wijze. Ik ga niet achter over liggen en wacht maar wat die kut maatschappij met mij voorheeft.
Natuurlijk zit ik in de maatschappij maar IK bepaal hoe. Ik zoek mijn vrijheid. En niemand zegt mij wat ik moet doen en laten. Klaar.
Ik snap niet helemaal de strekking van dit stukje, maar bedoel je dat we eigen rechter moeten gaan spelen? Dus als ik jou zonder helm zie rijden op een brommer, ik je dan met een stuk hout duidelijk maak dat je een helm op moet?quote:Enne daarbij heb ik, al zeg ik het zelf , meer oog voor mijn medemens dan mening regelvolgend maatschappij fuckertje. Die praten maar doen niks. Daar zorgt de maatschappij wel voor, dat moet de politie maar oplossen ipv zelf de mouwen uit de handen te steken.
Kotsen doe ik erop.
quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:21 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
mijn probleem is eerder in amsterdam dat ik zonder helm op een scooter zonder helm nog niet eens een kwart in afstand kan afleggen in verhouding tot dronken rijden op een fiets zonder licht en laat staan zonder gordel -
[...]
quote:5. last but not least, mocht ik erachterkomen, dat iemand geen degelijke remmen of s'nachts licht heeft of geen certificaat - er zijn 2 dingen die ik doe
a. ik verbouw je (reeds 1x gedaan) b. ik pak je scootsleutel af en bel de politie (dat laatste al 3x gedaan) ben 24 jaar , sterk als een paard + in dit soort situaties neem ik toch echt recht in eigen hand
quote:Sommige mensen kunnen niet hard genoeg op hun kop vallen. Bij TS kan toch niks meer kapot want hij heeft al het IQ van een cavia.
ongelooflijk, wat ben jij een triest mannetjequote:Op woensdag 15 september 2004 10:19 schreef qizl het volgende:
[..]
Je pogingen worden beter maar hetgehalte is nog steeds enorm.
Tja werd het beter krijg je ditquote:Op woensdag 15 september 2004 15:50 schreef Apekoek het volgende:
[..]
ongelooflijk, wat ben jij een triest mannetjealtijd je eige gelijk proberen te krijgen. hoe triest.
ik snap van mensen gewoon niet hun afkeer als je 18+ bent dat je niet op een brommer/scooter magquote:Op woensdag 15 september 2004 14:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
24 jaar enen dan heb je een brommer
.
ok, laten we ff "geloven" dat je gegevens niet echt zijn (zijn ze natuurlijk wel, maar okay..) dan is het blijkbaar niet zo'n goeie vriend als je zijn naam/gegevens gebruikt op internet.....quote:Op woensdag 15 september 2004 21:58 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
...
het interesserert me gewoon helemaal niet op dit forum hoe ik overkom met me taal enzo
trouwens ben wel compleet gescheiden van internet en prive (personalia)
alle gegevens die ik gebruik zijn helaas niet echt , trouwens die gegevens zijn van mijn beste vriend uit canadamijn echte naam bestaat niet eens op het internet
![]()
...
Hij heeft helemaal niemand genaaid, behalve zichzelf en alle belastingbetalers in Nederland. Die "zeikwout" zal het een rotzorg zijn. Knap kinderachtige reactie van iemand van 24 trouwens.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:46 schreef Skv het volgende:
Ik vind het wel een vette actie
Mooi die zeikwout genaaid, ik zou ook pissed zijn.
Je bedoelt die andere scooterrijders die zich ook altijd aan de regels houden alleen net even een vriendin 1500 meter weg moesten brengen?quote:Op donderdag 16 september 2004 09:01 schreef Mikkel het volgende:
Maar wel erg stoer dat je andere scooterrijders op hun fouten wijst en waar nodig een corrigerende tik uitdeelt (reeds 1x gedaan) :|
Hoe weten wij hoe de agent de TS heeft behandeld? Het enige wat wij hebben is het woord van de TSquote:Op donderdag 16 september 2004 09:31 schreef DJRoberto1978 het volgende:
ok we weten allemaal dat je niet zonder helm mag rijden, wie dat wel doet moet de gevolgen ook accepteren (boete of extra hoofdpijn bij ongeluk whatever). maar waar ik wel een hekel aan heb is de manier waarom zo'n agentje je dan behandeld:
Er is in dit topic al vaker een, voor mij zeer geldige reden, aangegeven waarom agenten anders omspringen met scooters/brommers.quote:wat ik wel herkenbaar vind aan het verhaal van de topic-starter: als je op de brommer staande wordt gehouden en je zet je brommer niet snel genoeg neer gaan die agenten zeiken van: he meekomen, hier neerzetten, af die moter, af af! lekker commanderen, genieten van hun macht.
Ja die jaquote:Op donderdag 16 september 2004 09:14 schreef Lod het volgende:
[..]
Je bedoelt die andere scooterrijders die zich ook altijd aan de regels houden alleen net even een vriendin 1500 meter weg moesten brengen? :')
waarom reageer je dan?quote:Op woensdag 15 september 2004 21:58 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
(...)het interesserert me gewoon helemaal niet op dit forum hoe ik overkom met me taal enzo
Was je getrouwd met internet, terwijl je samenwoonde met privé?quote:trouwens ben wel compleet gescheiden van internet en prive (personalia)
Daar kun je wat aan doen hoor.quote:alle gegevens die ik gebruik zijn helaas niet echt (...)
quote:Op donderdag 16 september 2004 21:45 schreef ChicaneBT het volgende:
Hahaha grappig alle feitjes op een rij.
Naam: Rene ter Horst
Geboren: 1980-12-07
Boete gehad voor dragen van geen helm op een scooter.
maar op de weg naar huis heb ik even mijn verzekerings plaatje eraf gehaalt en 56 op me scoot keer me laten flitsen bij heiloo kennemerstraatweg richting alkmaar
1+1 = 2 weet je dat?
:').
:')quote:Op woensdag 15 september 2004 21:58 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
[..]
ik snap van mensen gewoon niet hun afkeer als je 18+ bent dat je niet op een brommer/scooter mag
waarom zou ik nu een auto moeten kopen? , mijn moeders heeft er eentje en mijn vader
ik woon meestal in amsterdam bij me vader en heb daar geen recht op een eigen parkeerplek (kan ik voor 400 euro per maand huren) ik heb me rijbewijs maar pak liever de brommer dan de auto
scheelt bakken met geld (300 euro per maand) en als ik hem toch nodig heb pak ik die van me ouders![]()
het interesserert me gewoon helemaal niet op dit forum hoe ik overkom met me taal enzo
trouwens ben wel compleet gescheiden van internet en prive (personalia)
alle gegevens die ik gebruik zijn helaas niet echt , trouwens die gegevens zijn van mijn beste vriend uit canadamijn echte naam bestaat niet eens op het internet
![]()
lindsay lohan lekkerste celebriity atm
Andersom ook: als je in het centrum van Amsterdam door een dronken automobilist van achteren geramd wordt met 60....quote:Op vrijdag 17 september 2004 12:15 schreef TA het volgende:
Wat ik nog steeds niet snao is het volgende: Waarom vind jij het gerechtvaardigd dat jij op dat moment zonder helm reed? De reden die je opvoerd lijkt me geenzins verzachtend als je met een gangetje van 20 tegen een auto knalt.... De (fysieke) schade aan je hoofd zal er niet minder om zijn.(..)
en jij wil interressant doen, maar je zegt de hele tijd hetzelfde "naja blijven oefenen maar je komt er wel" sukkeltje. volgens mij wordt je wel eens door je pappie vol gespoten in dat homo anusje van je. owja en nu moet je wel weer tegen mij zeggen dat ik moet blijven oefenen.quote:Op woensdag 15 september 2004 16:58 schreef qizl het volgende:
[..]
Tja werd het beter krijg je ditnaja blijven oefenen maar je komt er wel
![]()
![]()
(ontopic reageren is zo vreselijk moeilijk ik weet het)
quote:Op donderdag 16 september 2004 09:46 schreef qizl het volgende:
Dus als je marokaan bent mag je sneller neergeschoten worden omdat dat een "gevaarlijke" groep is ?
quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:57 schreef Oversight het volgende:
[..]eerst schieten!!!
daarna nog een keer schieten voor de zekerheid !
even wachten nog....
daarna vragen wat er gebeurd is !
LOL!!!!!!!!quote:Nog een topic van je : [ziekenfonds] minamale eisen om verzekerd te zijn ipv$$parti
uppy - btw ik ben op dit moment al 2 maanden niet verzekerd - niet zo slim - he he
maar ik heb geen zin om particulier verzekerd te zijn - ik ben werkloos, heb geen zin om uitkering aan te vragen (dus ook niet automatisch verzekerd)
AHHAAHAHAHAHAAHAHAHAH, SKV jongen topquote:Op woensdag 15 september 2004 22:46 schreef Skv het volgende:
Ik vind het wel een vette actie
Mooi die zeikwout genaaid, ik zou ook pissed zijn.
kansloze sukkel dusquote:Op dinsdag 15 Juli 2003 @ 02:33 schreef LosingMyReligion het volgende:
op zoek naar super smoes voor een dag niet werken!
ja dat zoek ik
ik ben niet op komen dagen en heb me ook niet ziek gemeld...(stom)
maar k moet morgen een goeie rede hebben want anders ben ik de lul
plz mensen help mij uit de brand
wat lul jij nou dom?, waarom denk je dat ik aan minimal eisen wil voldoen?quote:Op zondag 19 september 2004 09:59 schreef LosingMyReligion het volgende:
[..]
AHHAAHAHAHAHAAHAHAHAH, SKV jongen topAL mijn vooroordelen worden hier bevestigd
![]()
GE-WEL-DIG topic dit
![]()
o ja, TS is werkeloos overigens dus verdient bij lange geen 1500+ euro per maand
![]()
![]()
ik lach me hier helemaal ziek
![]()
![]()
![]()
Ben je nog bezig daar, of ben je al klaar?quote:Op zondag 19 september 2004 15:23 schreef LosingMyReligion het volgende:check even mijn opleiding
tuurlijk ben ik jaloers op je, tuurlijk
vanaf nu welquote:Op zondag 19 september 2004 15:29 schreef LosingMyReligion het volgende:
nog niet klaar
edit: cool, f50! kijk je wel eens op atcbox.com?
Wat ben jij een ongelovelijke loser zeg.quote:Op dinsdag 14 september 2004 07:28 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
btw ik zei nog tegen de dienstdoende agent, ik geloof in karma, hoop dat ik waar jij heet meest van houd oner mijn wielen een keer krijg
nietzmanquote:Op zondag 19 september 2004 16:07 schreef nietzman het volgende:
[..]
Wat ben jij een ongelovelijke loser zeg.
mompelt iets met pathologisch en leugenaarquote:Op zondag 19 september 2004 16:16 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
1 agent vroeg of ik hem wou verkopen =)
Cops hebben natuurlijk je topic gelezen.. je bent de lul..quote:Op zondag 19 september 2004 16:16 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
deze week al 3x extra aangehouden btw - verder niks aan de hand maar mijn optisch getuned scootertje is wel erg in trek =) ...... 1 agent vroeg of ik hem wou verkopen =)
waardeloze papier controle iedere keer
quote:Op zondag 19 september 2004 16:18 schreef N.icka het volgende:
[..]
mompelt iets met pathologisch en leugenaar
Een beeld dat gelukkig nog eens bevestigd wordt door de topicstarter.quote:Op zondag 19 september 2004 16:26 schreef -Petero- het volgende:
Wat hebben mensen toch een verkeerd beeld bij scooters![]()
moet je doen! hele toffe weblogs + forum + collegaequote:Op zondag 19 september 2004 16:06 schreef The_stranger het volgende:
[..]
vanaf nu wel
kende het eigenlijk niet echt.. zal er eens rond gaan kijken...
Er gaan goeie tijden aankomen voor toekomstige vliegers schijnt het... (in de wandelgangen..)
quote:ik ben werkloos, heb geen zin om uitkering aan te vragen (dus ook niet automatisch verzekerd)
Ik wilde nog iets zinnigs replyen, maar zag toen je BrE3zAh naam, en bedacht me.quote:Op dinsdag 14 september 2004 07:28 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
*knip*
[heleboel spelfouten en grove lulkoek]
mompelt iets over achterlijk rijgedrag en waarschijnlijk een kop die de medemensch niet direct aanstaat...quote:Op zondag 19 september 2004 16:16 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
deze week al 3x extra aangehouden btw - verder niks aan de hand maar mijn optisch getuned scootertje is wel erg in trek =) ...... 1 agent vroeg of ik hem wou verkopen =)
waardeloze papier controle iedere keer
ja je weet wel, stickertje hier, logootje daar, chromen uitlaatje.. in andere woorden een toch al lelijke bak nog lekijker maken...quote:Op maandag 20 september 2004 13:18 schreef MakzBokz het volgende:
[..]
En optisch tunen?![]()
quote:Op maandag 20 september 2004 15:24 schreef xFriendx het volgende:
http://crew.scooter-freaks.nl/jeroen/Special/scootzijDSCN0390.jpg
optisch tunen
(vind het persoonlijk een zeer vet ding)
ik hou niet zo va scooters meer, maar deze ziet er wel zeer vet uit.quote:Op maandag 20 september 2004 15:24 schreef xFriendx het volgende:
optisch tunen
Stoer hoor, bedoel als je slim genoeg was geweest had je niet eens van zulke kinderachtige discussies gehad!quote:Op zondag 19 september 2004 15:23 schreef LosingMyReligion het volgende:check even mijn opleiding
tuurlijk ben ik jaloers op je, tuurlijk
ik probeer de TS gewoon duidelijk te maken dat ie een idioot is. Dat hij dan in een vlaag van verstandsverbijstering roept dat ik jaloers op hem ben vraagt om deze reactie. Want waarom zou ik... wat voor opleiding doe jij eigenlijk?quote:Op maandag 20 september 2004 15:55 schreef XemmyX het volgende:
[..]
Stoer hoor, bedoel als je slim genoeg was geweest had je niet eens van zulke kinderachtige discussies gehad!![]()
En dan wel een goede opleiding doen....
Waarom ben jij zo gefixeerd op opleidingen? Loop je graag te koop met de jouwe?quote:Op maandag 20 september 2004 16:18 schreef LosingMyReligion het volgende:
[..]
ik probeer de TS gewoon duidelijk te maken dat ie een idioot is. Dat hij dan in een vlaag van verstandsverbijstering roept dat ik jaloers op hem ben vraagt om deze reactie. Want waarom zou ik... wat voor opleiding doe jij eigenlijk?
Ik weet wat het is, en ik vind het een beetje jammer, lees triest, vandaar de zeer overduidelijk gapende smiliequote:Op maandag 20 september 2004 15:12 schreef The_stranger het volgende:
[..]
ja je weet wel, stickertje hier, logootje daar, chromen uitlaatje.. in andere woorden een toch al lelijke bak nog lekijker maken...
[afbeelding]
Foto niet van betrefende TS
Wat hij wel op zijn "scoot"kan plakken:
[afbeelding]
da's ja een rijdende plee!!! (boek erbij en draaien maarrrr!!!)quote:Op maandag 20 september 2004 15:24 schreef xFriendx het volgende:
optisch tunen
Ja, ik denk, je zit vast niet in de "scoot-scene", dus ik verklaar het even voor jequote:Op maandag 20 september 2004 16:32 schreef MakzBokz het volgende:
[..]
Ik weet wat het is, en ik vind het een beetje jammer, lees triest, vandaar de zeer overduidelijk gapende smilie
ik zit maar een beetje te fokken johquote:Op maandag 20 september 2004 16:24 schreef Mikkel het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo gefixeerd op opleidingen? Loop je graag te koop met de jouwe?
quote:Op maandag 20 september 2004 17:09 schreef xFriendx het volgende:
Ik vind de scooter die ik in de link gaf erg gaaf, en ik rij zelf ook scooter, maar ik ben wel zo realistisch dat TS gewoon triest bezig is. Op de basisschool is 1+1 al 2, en geen helm = boete
net als met opvoeren, je weet wat je dan kan verwachten. Opvoeren = boete krijgen en die zonder gezeur accepteren (ff rollerbank geldig of niet buiten beschouwing gelaten) Als ik wil zeuren dat moet ik niet opvoeren, en dan wetten door spitten en met argumenten verklaren waarom het niet klopt. Maar zolang de regel is dat je de scooter in NL niet mag opvoeren en je doet toch...tja, dan moet je op de blaren zitten.
En dan langs die flitspaal rijden is helemaal gaar... ga boksen ofzo als je kwaad bent.
lol nog claimen dat ie progamer is ook. Naja t zal me niks verbazen die zijn meestal ook contactgestoord.quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:21 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
ik ben zo beetje ergens wereld kampioen in-wc3tft - ffa - marn -
of als een oplettende fokker ze in handen krijgtquote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:06 schreef IJsblok het volgende:
totdat het rolletje vol was - dus dat heeft de staat 100 voudige gekost ofzo (maar ik 2 uur armer)
Even tussendoor mensen, ik lag mij helemaal slap als Leeuwarden met een setje foto's bij dat politiebureau aankomt en vraagt of ze daar wat mee kunnen.
JA zegt die agent, die ken ik wel, heb hem toen die dag op de bon gezet...![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:24 schreef postman het volgende:
[..]
of als een oplettende fokker ze in handen krijgt![]()
ik neem niet de moeie, of ga mijn tijd niet verspillen.quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:21 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
ik ga mijn moeite niet verspillen omdat te verbeteren, of wil je soms slimheid afspiegelen tegen spelling/woorden schat?
ga terug als je je hier niet aan de wet wilt houden, weet zeker dat jij slapend rijk wordt in Canadaquote:dat is het zelfde als ik zou verklappen dat je 1000 euro op paard x moet wedden wat zeker gaat winnen maar niemand weet dat (waardoor mijn winst gehalveerd word) ik kan geen concurentie dulden en trouwens nog iets , ik ben niet van nederlandse origine, ben van 14 jaar van canada naar nederland gekomen .
dat we je minderwaardig vinden heeft met je verhaal te maken, je opstelling, je visie op de maatschappij, je verschrikkelijk gezwam (slimste 5% van nl) en idd je taal foutenquote:dus nederlands was niet mijn eerste taal, mensen moeten gewoon een kertje op fok ermee kappen om mensen minderwaardig te laten voelen door middel van taal,
quote:want ik neem aan dat het juist vaak jullie sterkste kant is (nou wat leuk voor je) ik ben zo beetje ergens wereld kampioen in-wc3tft - ffa - marn - ieder zijn eigen prioriteiten maar houdt het een beetje leuk voor mekaar
kunnen we zeker wel! doen we alleen niet de moeite voorquote:Op dinsdag 14 september 2004 20:51 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
(spreek dit maar eens tegen want dat kun je gewoon helemaal niet)
doet hij vast niet voor zijn plezier, ervaring enzo.quote:het klemrijden is terecht? (go fuck yourself staatsmongool) helemaal niet terecht, meneer heeft toch gewoon aan de regels te houden en een stopteken te geven,
Engels kun je dus ook niet.quote:(correct me if am wrong)
welke gasten?quote:zoiets , ik ben het gewoon spuugzat dat ik gewoon vaak niet normaal op mijn scoot kan zitten vanwege hun, die gasten proberen soms zijn ze je gewoon al aan het intimideren als je met je helm op stil staat voor het stoplicht en ze komen naast je rijden, etc. en dan kijken ze gewoon vuil aan - ik zie het misschien erg zwart-wit maar het is gewoon net zo een oorlog als bv met relmarokkanen* in amsterdam)
Heel veel sterktequote:in de auto,motor,fiets heb ik dat gewoon niet , ik ben gewoon zo kwaad hierover en zal dat ook wel een minimaal een week blijven, sorry dat is in dit specifieke geval het aard van het beestje en ik word nergens anders van langer boos dan een uurtje ofzo
de kontebonker van TS is in tha HOUSE!quote:Op woensdag 15 september 2004 16:58 schreef qizl het volgende:
[..]
Tja werd het beter krijg je ditnaja blijven oefenen maar je komt er wel
![]()
![]()
(ontopic reageren is zo vreselijk moeilijk ik weet het)
WEER FOUTquote:Op zondag 19 september 2004 16:22 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
[..]
![]()
![]()
lol waaruit blijkt nou hier dat ik omstotelijk lieg?
nee, ts, jij deugdquote:Op zondag 19 september 2004 18:43 schreef LosingMyReligion het volgende:
tokking toe mie?
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:36 schreef Guidoweb5 het volgende:
[..]
nee, ts, jij deugdt
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:04 schreef The_stranger het volgende:
[..]
nu we toch bezig zijn met het verbeteren van spelvauten
Kan de geit geband worden?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:46 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
niet voldaan aan ambtelijk bevel,150 E of voorkomen(genaaid
jongens een geniale opvolger
ga dat topic niet met dit vermengen want anders vraag ik een mod je gewoon bannen / editen etc.
quote:RaGNaRoK-GoaT:ok ik zal waarschijnlijk 10 tot 12 jongeren helpen hun boete te seponeren (1.200 euro) en ik blijf hiermee ook doorgaan in alkmaar , dat is mijn roeping
Wie zegt dat?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:13 schreef MikeyMo het volgende:
wat een mannetje ook
Idd, en kinderen van 24 met een vette baan rijden ook in een vette auto en lachen om boetes als deze, en...quote:Op dinsdag 14 september 2004 09:16 schreef Brabiliaan het volgende:
[..]
Mensen die van zichzelf zeggen dat ze tot de 5% slimste Nederlanders horen, behoren hoogstwaarschijnlijk in feite tot de 5% domste Nederlanders!
Je komt iig verdomd dom over, je werkt niet, loopt te stoefen dat je 4000 euro winst had bij HC (wishful thinking?), maar het ergste is je 'stoere' verhaal waarbij je jezelf dan ook nog eens voor pukkel zet door te roepen dat je 2 uur lang bezig bent geweest in een poging een record te breken door jezelf zoveel mogelijk keer te laten flitsen.
Hoe kinderachtig kun je zijn![]()
En jij bent 24? Ik heb neefjes van 9 en 10 die meer volwassen zijn dan jij. Sukkel![]()
Ik vroeg me al af waar je bleef...quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:38 schreef Steijn het volgende:
Ik reageer ook even.
Ja, sorry, ik had het topic niet gezien.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:40 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waar je bleef...
Franstalig Canadaquote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:29 schreef Guidoweb5 het volgende:
Engels kun je dus ook niet.
Als je als loser overkomt betekent dat dat je er ook één bent.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:59 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
heerlijk dat ik hier als loser 1e klas over kom
hahahahahaha dat zou mooi zijn...quote:Op maandag 29 november 2004 07:45 schreef postman het volgende:
woehahaha, hij staat vandaag in het NHD150 euro voorwaardelijke boete gekregen
het gaat er niet zo zeer om wie er gelijk heeft, maar dat de TS de krant heeft gehaald vond ik wel een berichtje waardquote:Op maandag 29 november 2004 13:44 schreef died het volgende:
Ach het is een feit dat die brommercontroles nergens op slaan..Politie zuigt hier op fok zodra het om auto's gaat, zodra het om scooters gaat hebben ze opeens gelijk![]()
dan heeft hij toch echt gelogen..wat een verrassingquote:Op maandag 29 november 2004 13:44 schreef Lod het volgende:
En de TS heet R. ter H. en komt uit alkmaar.
Hij heeft zijn 15 minutes of fame![]()
Alleen jammer dat hij zich nu te goed voelt om met ons gepeupel te praten....
Zijn naam in zijn profiel is dus wel zijn echte naam...quote:trouwens ben wel compleet gescheiden van internet en prive (personalia)
alle gegevens die ik gebruik zijn helaas niet echt , trouwens die gegevens zijn van mijn beste vriend uit canada mijn echte naam bestaat niet eens op het internet
haha wat een verrassingquote:Op maandag 29 november 2004 16:09 schreef The_stranger het volgende:
[..]
dan heeft hij toch echt gelogen..wat een verrassing
[..]
Zijn naam in zijn profiel is dus wel zijn echte naam...
quote:Op maandag 29 november 2004 17:14 schreef Billy_Mack het volgende:
als je zo'n voorwaardelijke 150 euro boete krijgt, heb je dan een strafblad?
ik reed 15 km per uur op het fietspad (ja heel erg gevaarlijk dat was de enige keer van het afgelopen jaar dat ik zonder helm reed) - het was gewoon kinderachtig - en vooral een van de 2 agenten (die andere was wel een topkerelquote:Op maandag 29 november 2004 17:42 schreef Dos37 het volgende:
as je geen helm op doet ben je sukkel met wat voor een reden dan ook maar. En ik hoop dat je dan een keer goed op je snufferd valt
quote:Op maandag 29 november 2004 16:39 schreef Tessje het volgende:
Wat een kuttopic
Gezeik van die kutpubers op opgevoerde scooters ook altijd :')
ppl whatever - jullie kennen mij niet eens, als jullie op zo een manier jullie mening al klaar hebben zijn jullie wel extreem bekrompen!quote:Op maandag 29 november 2004 17:10 schreef Rio het volgende:
René ter HorstWehehe, ik zie echt zo'n mentaal gestoorde gozer in een tuinbroek en een veel te grote Hans Anders bril voor me...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |