Bullshit, als er iets ergs gebeurd dan hebben ziekenhuizen en artsen de verplichting om te helpen. En raad eens wie dat mag betalen?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 16:06 schreef Deetch het volgende:
Je moet gewoon gaan werken luie uitvreter. Ga maar lekker onverzekerd door het leven dan hebben wij tenminste geen last van je.
luie uitvreter?!? - waarom denk jij dat?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 16:06 schreef Deetch het volgende:
Je moet gewoon gaan werken luie uitvreter. Ga maar lekker onverzekerd door het leven dan hebben wij tenminste geen last van je.
btw - waarom zou een verzekeraar over afgelopen 2 maanden geld willen hebben? - dat lijkt mij bizar eerlijk waar -quote:Op dinsdag 20 juli 2004 16:07 schreef wonko het volgende:
En vergeet niet dat als je je later ziekenfonds verzekerd dat de maatschappij gerechtigd is om de premie met terugwerkende kracht te vragen. Dus ben je 7 maanden niet verzekerd geweest is de eerste betaling die over 8 maanden. Dus of je je nu wel of niet verzekerd doet daar niets aan af.
Hoe kom je aan die onzin?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 16:07 schreef wonko het volgende:
En vergeet niet dat als je je later ziekenfonds verzekerd dat de maatschappij gerechtigd is om de premie met terugwerkende kracht te vragen. Dus ben je 7 maanden niet verzekerd geweest is de eerste betaling die over 8 maanden. Dus of je je nu wel of niet verzekerd doet daar niets aan af.
Dat is géén onzin. Je bent verplicht je te verzekeren tegen ziekenkosten. De premie wordt eventueel met terugwerkende kracht geind. Dus als je 7 maanden onverzekerdwas, zul je sowieso de ontbrekende maanden moeten "terugbetalen".quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:45 schreef Superwhimpy het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die onzin?
De enige verzekering die in Nederland verplicht is, is de WA-verzekering. Als jij mij een wetsartikel kunt tonen waarin staat dat iemand verplicht verzekerd moet zijn tegen ziektekosten, dan heb je de primeur.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:42 schreef Kayuk het volgende:
[..]
Dat is géén onzin. Je bent verplicht je te verzekeren tegen ziekenkosten. De premie wordt eventueel met terugwerkende kracht geind. Dus als je 7 maanden onverzekerdwas, zul je sowieso de ontbrekende maanden moeten "terugbetalen".
Alle verzekeraars moeten ook een ebwijs van uitschrijving hebben van je vorige verzekeraar om dit te kunnen berekenen; ik weet dat een aantal zorgverzekeraars het hier niet heel erg nauw mee neemt, maar dat is een (belangrijke) bijzaak.
Punt blijft: Je bent verplicht je tegen ziektekosten te verzekeren.
dag in de maand eerderquote:Op dinsdag 20 juli 2004 21:21 schreef du_ke het volgende:
Gewoon werk zoeken voor een dag in de week.
ja dat dacht ik ook ha ha - misschien als je naar de zelfde verzekeraar gaat lolquote:Op dinsdag 20 juli 2004 23:17 schreef Superwhimpy het volgende:
De enige verzekering die in Nederland verplicht is, is de WA-verzekering. Als jij mij een wetsartikel kunt tonen waarin staat dat iemand verplicht verzekerd moet zijn tegen ziektekosten, dan heb je de primeur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |