ja ze moet altijd ff naar de wc ...om te spugen, ze mag het ook in mijn mond spugen met toestemming, of in een kopje etc.
ik rook niet en ruik en heb een goeie mondsmaak en lichaam smaak
(weet ik uit ervaring)
maar ze vond mijn tong ook raar aanvoelen/proeven en ze steekt zelf niet graag haar tong uit in mijn mond
ze is 18 jaar en we hebben al 8 maanden
ze is een beetje een hygiene freak en houd ook niet van een krummel op mijn gezicht of een klein los zittend uitgedroogd stukje vel op mijn lip..want dan word ze gek!
het komt een beetje me nek uit
(laten we over de rest sexueel maar niet spreken)
mensen hier ervaring mee? tips?
aub serieus en ontopic reageren
[Dit bericht is gewijzigd door RaGNaRoK-GoaT op 26-08-2003 23:55]
* valt van stoel *
sowwy
maar dit klinkt niet echt normaal om het zo maar even te zeggen
[Dit bericht is gewijzigd door zwaaibaai op 27-08-2003 12:25]
zo niet.. probeer haar er van te overtuigen dat ze een psychiater nodig heeft voordat die spuugfobie erger wordt.
of ben je vergeten te vermelden dat je vreselijke ontstekingen in je hele mond hebt ofzo?
Edit
[Dit bericht is gewijzigd door zwaaibaai op 27-08-2003 12:28]
quote:Edit: reactie op edit
Op dinsdag 26 augustus 2003 23:55 schreef paradoks het volgende:
dit is toch zeker een grap he?zo niet.. probeer haar er van te overtuigen dat ze een psychiater nodig heeft voordat die spuugfobie erger wordt.
of ben je vergeten te vermelden dat je vreselijke ontstekingen in je hele mond hebt ofzo?
Edit
[Dit bericht is gewijzigd door zwaaibaai op 27-08-2003 12:30]
quote:Nee geen grap
Op dinsdag 26 augustus 2003 23:55 schreef paradoks het volgende:
dit is toch zeker een grap he?zo niet.. probeer haar er van te overtuigen dat ze een psychiater nodig heeft voordat die spuugfobie erger wordt.
vraagje..
wat doet ze na het neuken dan? zichzelf uitspoelen met zeep en een hoge-druk-reiniger?
quote:Ehm ja dat zal zeker helpen!
Op woensdag 27 augustus 2003 00:01 schreef Fixxxer het volgende:
misschien is het wijs om te zeggen dat je van spuug niks kan krijgen aangezien bloedcellen erin kapot gaan omdat ze uiteen spatten en de meeste dingen je zure maag ook niet overleven.
quote:ja vanavond nog een ervring gehad met jou "vriendin"mar bij mij deed ze wel alles
Op dinsdag 26 augustus 2003 23:49 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
-knip-
mensen hier ervaring mee? tips?aub serieus en ontopic reageren
quote:Ja en beyond
Op woensdag 27 augustus 2003 00:01 schreef schatje het volgende:
Ze heeft smetvrees??
maar ze weigert hulp te zoeken in welke vorm dan ook
en zij vind het geen probleem maar relatie loopt ervan op de klippen
en ze is wel sexueel wel erg opgewonden maar ook zeer snel afgeleid
we kunnen in iedergeval wel lekker knuffelen en een beetje op de wang zoenen en daar geniet ook erg van
(wat is het engelse woord voor smetvrees?)
of ik geef zoveel om haar en ik ga haar helpen uitvinden waar het vandaan komt, en het proberen op te lossen op alle mogelijk manieren in de hoop dat het goed komt ?
of ik denk bij mezelf van dikke vinger ik ben jong ik heb geen zin in dit gedoe, geef mij een normale meid waarik normaal mee kan tongen en wippen, de groeten
in dat geval zou ik niet (of inmiddels niet meer) zo gek op dr zijn denk ik
quote:Ja jij bent veelste flauw sukkel MOVE it
Op woensdag 27 augustus 2003 00:02 schreef gebruikersnaam het volgende:[..]
ja vanavond nog een ervring gehad met jou "vriendin"mar bij mij deed ze wel alles
zo te zien laat jij je makkelijk proveceren* (spelling)
De oma van een vriendin van mij heeft het ook. Die wil absoluut nooit uit eten gaan. Omdat andere mensen aan de gerechten hebben gezeten die zij eet. Ok, soms kunnen ze ranzig zijn in een restaurant... Maar om nu al bang te zijn om een vork uit een restaurant te gebruiken, gaat wel heel ver. Ik heb overigens niet naar de sexuele ervaringen van desbetreffende oma gevraagd. Ze heeft kennelijk wel kindjes gebaard, maar hoeveel problemen dat opleverde weet ik niet.
Succes!
Edit: Kijk anders hier eens, onder het kopje smetvrees: http://www.paniek.nl/dwangcontrole.shtml
[Dit bericht is gewijzigd door Mental_Phoenix op 27-08-2003 00:11]
quote:ach man .... je kan toch echt niet denken dat je serieus "genomen" wordt (zowel door ons als je vriendin).
Op woensdag 27 augustus 2003 00:04 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:[..]
Ja jij bent veelste flauw sukkel MOVE it
zo te zien laat jij je makkelijk proveceren* (spelling)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |