Kom er gezellig bij zitten!quote:Al een tijdje signaleren wij als DIG moderators dat het steeds gezelliger wordt hier in ons Digitale hoekje. En dat moeten we vooral zo houden.![]()
Maar tot nu toe hebben we nog niet echt een goed plekje gehad voor al deze gezelligheid, eigenlijk werden al de slowchat stukjes in ons FB topic gezet, waardoor de echte FB topics een beetje naar de achtergrond werden gedrukt en dat is dus niet de bedoeling. Vandaar dit topic, dat dus de kroeg is van de Digital Corner waar men elkaar met respect behandelt.
Lukt dat je niet dan wordt je door de uitsmijters, Slarioux, Lucille of QuietGuy naar buiten gesodemieterd. Schelden, flamen, mensen belachelijk maken, en alle andere zaken die de modjes hier niet thuis vinden horen worden dan ook gewist.
Je begrijpt het goed, dit is het allereerste deel van een slowchatreeks in DIG, laten we hopen dat er vele zullen volgen. Maak er wat leuks van, deel je dagelijkse zaken hier met mede lotgenoten.
De spelregels zijn hopelijk duidelijk. Wees lief tegen elkaar. Discussiėren kan, maar discussiėren over moderatiezaken behoren in het Feedbacktopic plaats te vinden. Het gaat hier vooral om de zaken die buiten het moderatiebeleid vallen en onderwerpen die niet een apart topic waard zijn. Moderatie zal hier dus een stuk losser zijn, aangezien je hier ook je ei kwijt kan over zaken die niet meteen met DIG te maken hebben (zoals je dagelijkse leven). Op deze manier komen we meer te weten over wie je bent, wat je doet en waar je interesses liggen.
quote:[Slowchat deeltje 16] Over 4 daagjes is Slarioux jarig
[Slowchat deeltje 15] Marty26 wordt oud >:)
[Slowchat deeltje 14] Wens jump succes met computertechniek
[Slowchat deeltje 13] Er is er 1 jarig, hoera!
[Slowchat deeltje 12] nog 7 daagjes :)
[Slowchat deeltje 11] wat een saaie topictitel
[Slowchat deeltje 10] Slarioux, wat een schattige avatar...
[Slowchat deeltje 9] deeltje 9 al
[Slowchat deeltje 8] Het word steeds drukker op #DIG!!!
[Slowchat deeltje 7] Slarioux goes VI
[Slowchat deeltje 6] Marty26, nerd in de ontkenningsfase
[Slowchat deeltje 5] Marty is zijn computer kwijt. Zoek mee!
[Slowchat deeltje 4] (bijna) weekend!!!!
[Slowchat deeltje 3] Nu ook op IRC
[Slowchat deeltje 2] Notorious_Roy is een Games nerd!
[Slowchat deeltje 1] QuietGuy schaamt zich :@
quote:Op maandag 13 september 2004 19:32 schreef Lucille het volgende:
[afbeelding]
is het een dig special ?quote:Op maandag 13 september 2004 20:25 schreef QuietGuy het volgende:
Vanavond op FOK!radio: Uw moderator QuietGuy
Neu, sterker nog, te weinig mankracht en ik was toevallig in de buurtquote:Op maandag 13 september 2004 20:31 schreef Jump het volgende:
[..]
is het een dig special ?![]()
hehehe Lucille luistert naar me!!!quote:Op maandag 13 september 2004 20:33 schreef Lucille het volgende:
OW, dan ga ik ff luisteren
quote:Op maandag 13 september 2004 20:34 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
hehehe Lucille luistert naar me!!!
Ja en dan zit je met een moderator minder, erg hequote:Op maandag 13 september 2004 21:00 schreef Lucille het volgende:
Het is ook zo druk hier
Gelukkig hebben we de terugluister linkjes nogquote:Op maandag 13 september 2004 21:40 schreef Renesite het volgende:
Ik luister niet![]()
Neu. ik was toevallig in de studio maar heb niet echt veel een microfoon voor m'n snufferd gehadquote:Op dinsdag 14 september 2004 08:36 schreef Marty26 het volgende:
PVD mijn adsl modem heeft het begeven dus kon niet eens luistern
En heeft QG nog over me lopen ouwe hoeren?
Veel hoeft ook niet ligt er aan wat er uit komtquote:Op dinsdag 14 september 2004 09:13 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Neu. ik was toevallig in de studio maar heb niet echt veel een microfoon voor m'n snufferd gehad
Ik lach wat af in m'n levenquote:Op dinsdag 14 september 2004 09:32 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Veel hoeft ook niet ligt er aan wat er uit komthahah
Nee maar was het wel oke verder wel gelachen enzo?
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 14 september 2004 09:33 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Ik lach wat af in m'n leven
Ik kwam er overigens oorspronkelijk alleen om een mengpaneel op te halen. Meer hierover (en pics) volgen nog
Ik wacht nog op een uitnodiging voor je verjaardagquote:Op dinsdag 14 september 2004 09:36 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ben benieuwdEn wanneer gaan we weer eens een bakkie doen ?
Spreken vanavond wel ff datumpje af vind ik een goed planquote:Op dinsdag 14 september 2004 09:38 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Ik wacht nog op een uitnodiging voor je verjaardag
Klein tipje van de sluier dan:quote:Op dinsdag 14 september 2004 09:36 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ben benieuwd
Ja, maar ik zie hem dus ook sosm op niet lycos pagina's. Op spysweeper staat een howto, maar de entries die ze daar aangeven heb ik niet. (Misschien omdat ik een NL versie heb..) Ik heb het ook maar soms, dat is wel vaag. Irri dat een bedrijf als Lycos zich daar mee bezig houdt, echt desparate...quote:Op dinsdag 14 september 2004 13:19 schreef QuietGuy het volgende:
Als je die gewoon weg klikt... Ik zie 'm ook als ik een lycos-page bezoek maar als ik 'm wegklik en later op Zoeken klik krijg ik toch weer lief Google.
Ze hebben geld nodig. Hosting is nooit gratis. Zij die het gratis aanbieden moeten er ķets aan verdienenquote:Op dinsdag 14 september 2004 13:21 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Irri dat een bedrijf als Lycos zich daar mee bezig houdt, echt desparate...
Tsja, maar om het nou zo te doen...quote:Op dinsdag 14 september 2004 13:24 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Ze hebben geld nodig. Hosting is nooit gratis. Zij die het gratis aanbieden moeten er ķets aan verdienen
Ik heb de tijd van de bootsector-virussen enzo nog meegemaakt. Toen het niet allemaal standaard scriptjes waren maar er echt intelligentie in zatquote:Op dinsdag 14 september 2004 13:26 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Anyway, ik hoop dat ik het nu nooit meer krijg.
Al die zooi lijkt echt de plaag van deze tijd, virussen ofzo heb ik nooit echt last van gehad.
Idd. Zijn die archieven op antionline er nog steeds?quote:Op dinsdag 14 september 2004 13:29 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Ik heb de tijd van de bootsector-virussen enzo nog meegemaakt. Toen het niet allemaal standaard scriptjes waren maar er echt intelligentie in zat
Idd, steeds meer wordt overigens hardwarematig afgevangen; monitoren zijn beveiligd; BIOSsen locken het MBR als je dit wenst, etc.quote:Op dinsdag 14 september 2004 13:31 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Er was ook een vrius dat een andere frequentie aan je monitor doorgaf, best zuur in de tijd dat dat je monitor vrijwel zeker ernstig schaadde.
Nu moeten we het maar doen met saaie aftreksels zoals I love you, en Sasser enzo.quote:Op dinsdag 14 september 2004 13:38 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Idd, steeds meer wordt overigens hardwarematig afgevangen; monitoren zijn beveiligd; BIOSsen locken het MBR als je dit wenst, etc.
quote:Op dinsdag 14 september 2004 21:23 schreef Godlike02 het volgende:
allo
quote:Op dinsdag 14 september 2004 00:51 schreef Nolius het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de terugluister linkjes nog
Hier zijn de linkjes te vinden
Tnx!!!quote:Op dinsdag 14 september 2004 21:14 schreef grunge-metal het volgende:
QuietGuy je deed het wel leuk op FOK! Radio![]()
Hehe heb ik ook in m'n rackje liggenquote:Op woensdag 15 september 2004 09:00 schreef Marty26 het volgende:
Mogge mensen ik heb me nieuwe SMC router modem gisteren er in gehangenmooi spul
Is zeker mooiquote:Op woensdag 15 september 2004 09:57 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Hehe heb ik ook in m'n rackje liggen
quote:Op woensdag 15 september 2004 12:50 schreef Jump het volgende:
goedemiddag sletten
* Marty26 gaat biertap installeren
Ik hoop anders voor je dat je heel oud word!quote:Op woensdag 15 september 2004 13:27 schreef Slarioux het volgende:
Ow en ik word niet oud!
Maareuh, niemand heeft een oplossing?quote:Op woensdag 15 september 2004 11:07 schreef QuietGuy het volgende:
Trouwens voor de slimme jongens hier:
Gisteren kreeg ik een HDD in handen waarbij de partities gewist zijn. De data zelf niet (dat kan niet in 1 sec)
Ik heb met Easy Recovery files weten te recoveren maar nu heb ik fil00001.mp3, fil00002.doc etc.
Bij MP3's kan ik de bestandsnamen nog recoveren ahv. ID3-tags, maar bij Office-documenten is dat iets lastiger.
Ik wéét dat in het document dingen staan als Auteur, Titel, Organisatie, etc. Zou ik, net als bij MP3's, hier bestandsnamen uit kunnen genereren, en zo ja, met welk programma?
óf heeft iemand een (freeware!) programma waarmee wél de bestandsnamen terug te zetten zijn?
Dan maar zo: Bestandsnamen reparerenquote:Op woensdag 15 september 2004 13:30 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Maareuh, niemand heeft een oplossing?![]()
![]()
Ouwe Lulquote:Op woensdag 15 september 2004 13:27 schreef Slarioux het volgende:
Zou het niet weten QG
Ow en ik word niet oud!
Nee, ben ik het mee eensquote:Op woensdag 15 september 2004 13:27 schreef Slarioux het volgende:
Zou het niet weten QG
Ow en ik word niet oud!
Modemkiller als in, een jpeg van een halve MBquote:Op woensdag 15 september 2004 20:59 schreef Renesite het volgende:
(Modem killer? 2 seconden werk ofzo)
Wat moet je met dat fucking panneel!
't is nie woar! Schande!quote:Op vrijdag 17 september 2004 09:50 schreef Lucille het volgende:
En ik heb nog geen taart gezien.
Gezelligheid is de bedoeling, je bent welkom hoorquote:Op vrijdag 17 september 2004 10:13 schreef ZixS het volgende:
gezellige reeks hier trouwens, ik ga hier vaker komen
Jeetje ons sociaal #dig leven word steeds groter. Damm straks krijg ik nog een levenquote:Op vrijdag 17 september 2004 10:20 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Gezelligheid is de bedoeling, je bent welkom hoor
quote:Op vrijdag 17 september 2004 10:33 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Jeetje ons sociaal #dig leven word steeds groter. Damm straks krijg ik nog een leven
quote:Op vrijdag 17 september 2004 21:30 schreef blablasjit het volgende:
Vraagje wie speelt hier eve-online? ik loop stage bij een klein bedrijfje ennuh ze praten over niks andersdat spel heeft het groteste aantal spelers online tegelijkertijd!?!
Hoi QuietGuy! Hier ben ik dan!
sorryquote:Op vrijdag 17 september 2004 21:58 schreef Renesite het volgende:
[..]![]()
Ik doe het spel nietquote:Op vrijdag 17 september 2004 22:07 schreef blablasjit het volgende:
[..]
sorryuhm tjah quietgey zei via de mail dat ik hier moest komen als ik gezelligheid zocht op DIG
![]()
't is hier ook keigezelligquote:Op vrijdag 17 september 2004 22:07 schreef blablasjit het volgende:
[..]
sorryuhm tjah quietgey zei via de mail dat ik hier moest komen als ik gezelligheid zocht op DIG
![]()
Arme jijquote:Op zaterdag 18 september 2004 12:55 schreef Renesite het volgende:
En ik ben zowat alles in mijn hoofd kwijt, verkouden zijn zuigt![]()
Arme jijquote:Op zaterdag 18 september 2004 12:44 schreef SHERMAN het volgende:
Morgen
Ben me stem bijna kwijt
kut brugersquote:Op zaterdag 18 september 2004 13:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Arme jij![]()
quote:Op zaterdag 18 september 2004 13:07 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
kut brugers![]()
3 dagen als begeleiding mee geweest op brugklaskampquote:Op zaterdag 18 september 2004 13:08 schreef Renesite het volgende:
[..]![]()
![]()
Ben laatste jaars ja![]()
Whehehe, bij ons ook een paar 3 dagen naar Schoonloo hahaha, erg hoorquote:Op zaterdag 18 september 2004 13:09 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
3 dagen als begeleiding mee geweest op brugklaskamp
85 bruggers die niet luisteren en alleen maar ketenquote:Op zaterdag 18 september 2004 13:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Whehehe, bij ons ook een paar 3 dagen naar Schoonloo hahaha, erg hoor![]()
Does niet zo sociaal de volgende keer danquote:Op zaterdag 18 september 2004 13:17 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
85 bruggers die niet luisteren en alleen maar keten
Ik was hartstikke lief voor ze hoorquote:Op zaterdag 18 september 2004 14:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Does niet zo sociaal de volgende keer dan![]()
quote:Op zaterdag 18 september 2004 15:05 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik was hartstikke lief voor ze hoor![]()
On screen mouse, ken ik nietquote:Op zaterdag 18 september 2004 19:30 schreef Slarioux het volgende:
Gebruik de onscreen muis. Als je daar goed mee leert werken ben je echt heel snel met dat ding
En zonder muis tiep je lekker veel snelkoppelingen, dus veel keys
Leuke grietjes dr bij sherman??quote:Op zaterdag 18 september 2004 15:05 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik was hartstikke lief voor ze hoor![]()
Neuken?quote:Op zaterdag 18 september 2004 17:34 schreef Marty26 het volgende:
Hey mensen hoe is het weekend zover bij jullie dan?
Ik heb pleuris veel pijn in me hoofdje
Maar ja zo komt beste dinnetje happie eten dus dat is wel gezellig
Jullie nog plannen?
Inpikken is not a option?quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
On screen mouse, ken ik niet
Ach, ik krijg alleen geen keys en clicks nu, maar hier mee lukt het ook wel.
Alleen ik ben (*()*#$ jaloers op m'n ma dr toetsenbord, super fijn ding
quote:Op zaterdag 18 september 2004 21:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Leuke grietjes dr bij sherman??![]()
Dat zijn mijn bruggersquote:Op zaterdag 18 september 2004 22:25 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Das makkelijk!
Neuken
Hmm, juist jaquote:Op zaterdag 18 september 2004 21:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Inpikken is not a option?
Nueck zequote:Op zaterdag 18 september 2004 22:30 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Dat zijn mijn bruggers![]()
![]()
Dus deel je niet meer?\quote:Op zaterdag 18 september 2004 22:30 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Dat zijn mijn bruggers![]()
![]()
ssstquote:Op zaterdag 18 september 2004 22:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nueck ze![]()
quote:Op zaterdag 18 september 2004 22:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dus deel je niet meer?\
Linksquote:Op zaterdag 18 september 2004 22:38 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kies maar, omdat jij het bent
Mag ik niet eens de waarheid meer vertellenquote:Op zaterdag 18 september 2004 22:37 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
ssst
Linksquote:Op zaterdag 18 september 2004 22:38 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kies maar, omdat jij het bent
je weet nog geen eens hoe je moet neukenquote:Op zaterdag 18 september 2004 22:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mag ik niet eens de waarheid meer vertellen![]()
Leg het me eens uitquote:Op zaterdag 18 september 2004 22:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
je weet nog geen eens hoe je moet neuken![]()
Gadverquote:Op zaterdag 18 september 2004 22:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Leg het me eens uit
In woordenquote:Op zaterdag 18 september 2004 22:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gadver
Ook nog homo
oehquote:Op zaterdag 18 september 2004 22:43 schreef SHERMAN het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo en nu is het genoeg geweest
quote:Op zaterdag 18 september 2004 22:43 schreef SHERMAN het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze is voor Renesitequote:Op zaterdag 18 september 2004 22:43 schreef SHERMAN het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 18 september 2004 22:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
oeh![]()
![]()
![]()
Zeg euh....wallpaper kopen?quote:Op zaterdag 18 september 2004 22:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Doeiquote:Op zaterdag 18 september 2004 22:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Deze is voor Renesite
http://members.lycos.nl/j(...)S4100044_(WinCE).htm
Op een oude fiets .......
quote:Op zaterdag 18 september 2004 22:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Deze is voor Renesite
http://members.lycos.nl/j(...)S4100044_(WinCE).htm
Op een oude fiets .......
Ja knikkers, die kennen we welquote:Op zaterdag 18 september 2004 22:47 schreef SHERMAN het volgende:
[..]![]()
![]()
zo iets??quote:Op zaterdag 18 september 2004 22:46 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
[..]
Zeg euh....wallpaper kopen?
Deze mag je ook wel hoorquote:Op zaterdag 18 september 2004 22:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja knikkers, die kennen we wel
Ik heb hem in 1600*1200 en dan in goede kwaliteitquote:
quote:Op zaterdag 18 september 2004 22:49 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Deze mag je ook wel hoor
[afbeelding]
gezeik!quote:Op zaterdag 18 september 2004 22:49 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik heb hem in 1600*1200 en dan in goede kwaliteit
Sorryquote:Op zaterdag 18 september 2004 22:50 schreef Renesite het volgende:
[..]![]()
Does normaal
Je kan je kop in het zand blijven stekenquote:Op zaterdag 18 september 2004 22:50 schreef Renesite het volgende:
[..]![]()
Does normaal
Die ga ik niet aan jou geven, toetsenborden kunnen niet goed tegen kwijlquote:Op zaterdag 18 september 2004 22:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
gezeik!
waarom ik niet?![]()
en waar zijn de pics van jou vriendin?
quote:Op zaterdag 18 september 2004 22:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je kan je kop in het zand blijven steken
maar als je daar op valt kan je maar beter eerlijk zijn!
Hij houd wel van kalle ballen
Ik denk dat je toch zelf op zoek moet gaan en niet achter je schermpje moet blijven zittenquote:Op zaterdag 18 september 2004 22:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
gezeik!
waarom ik niet?![]()
en waar zijn de pics van jou vriendin?
quote:Op zaterdag 18 september 2004 22:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik denk dat je toch zelf op zoek moet gaan en niet achter je schermpje moet blijven zitten![]()
Sterke tekst!!quote:Op zondag 19 september 2004 10:19 schreef SHERMAN het volgende:
quote:Op zondag 19 september 2004 10:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Sterke tekst!!
Nog wat leuks gedaan?
Duidelijk niet uit gegaanquote:Op zondag 19 september 2004 08:41 schreef Godlike02 het volgende:
Mogguh Dig vriendjes
quote:Op zondag 19 september 2004 13:07 schreef Jump het volgende:
goede zondagmiddag mensen
Wat ben je nou gaan doen?quote:Op zondag 19 september 2004 13:23 schreef Marty26 het volgende:
Mogge mensen* Godlike02 is brak
Ben in de melkweg belandquote:Op zondag 19 september 2004 13:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat ben je nou gaan doen?
1870, klinkt niet bepaalt modernquote:Op maandag 20 september 2004 12:37 schreef Marty26 het volgende:
![]()
Ik heb een huis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! EEn boerderij uit 1870!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
Ow ja,quote:Op maandag 20 september 2004 12:37 schreef Marty26 het volgende:
![]()
Ik heb een huis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! EEn boerderij uit 1870!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
Er kan internet binnenkomen. ( anders had ik er niet gaan wonen )quote:Op maandag 20 september 2004 12:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow ja,
FEELSTEERD!
Dat vraagt gewoon om...quote:Op maandag 20 september 2004 12:37 schreef Marty26 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ja dat komt helemaal goedquote:Op maandag 20 september 2004 13:01 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Dat vraagt gewoon om...
FOTO'S!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Welkom in DIGquote:Op dinsdag 21 september 2004 13:59 schreef blablasjit het volgende:
hey dit topic: chickies, muizen en bier
Hoeveel vrouwen zijn hierquote:Op dinsdag 21 september 2004 14:11 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Welkom in DIG
beterschap!quote:Op dinsdag 21 september 2004 14:11 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
overigens ben ik zwaar verminderd online vandaag. Ben eigenlijk zo beroerd als een... tja als wat... als iemand met koppijn en duizeligheid...
Mgoed, daar kom ik ook wel weer overheen
SELECT COUNT(`name`) FROM `DIG-users` WHERE `gender` = 'female'quote:Op dinsdag 21 september 2004 14:19 schreef blablasjit het volgende:
[..]
Hoeveel vrouwen zijn hier
tnx!quote:beterschap!
Alleen Troel en Lotte en die zijn er ook bijna nooit meerquote:Op dinsdag 21 september 2004 14:21 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
SELECT COUNT(`name`) FROM `DIG-users` WHERE `gender` = 'female'
Geen ideezijn er niet veel iig geloof ik
[..]
tnx!
Je vergeet Lucillequote:Op dinsdag 21 september 2004 14:24 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Alleen Troel en Lotte en die zijn er ook bijna nooit meer
in iedergeval lotte is al een eeuw niet online geweest
quote:Op dinsdag 21 september 2004 14:24 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Je vergeet Lucille
Kunnen we wel bij mij doenquote:Op dinsdag 21 september 2004 15:23 schreef Renesite het volgende:
November, dan moet ik sintmaarten lopen![]()
vandaag? ik heb van vorige woensdag bijna geen pc gezien. check postgeschiedenis maar eensquote:Op dinsdag 21 september 2004 14:11 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Welkom in DIG
overigens ben ik zwaar verminderd online vandaag. Ben eigenlijk zo beroerd als een... tja als wat... als iemand met koppijn en duizeligheid...
Mgoed, daar kom ik ook wel weer overheen
Ben jij ook ziek geweest?quote:Op dinsdag 21 september 2004 15:28 schreef Jump het volgende:
[..]
vandaag? ik heb van vorige woensdag bijna geen pc gezien. check postgeschiedenis maar eens
Je zei inderdaad niet veelquote:Op dinsdag 21 september 2004 15:28 schreef Jump het volgende:
[..]
vandaag? ik heb van vorige woensdag bijna geen pc gezien. check postgeschiedenis maar eens
Daar bij al die rare oude boerderijenquote:Op dinsdag 21 september 2004 15:27 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Kunnen we wel bij mij doen
gans weekend achter de toog gestaan. half uur onder de doushe en rook nog naar bierquote:Op dinsdag 21 september 2004 15:31 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Ben jij ook ziek geweest?
Je eigen schuld dusquote:Op dinsdag 21 september 2004 15:35 schreef Jump het volgende:
[..]
gans weekend achter de toog gestaan. half uur onder de doushe en rook nog naar bier
bonja, het was vrijwillig maar tof
iddquote:Op dinsdag 21 september 2004 15:42 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Je eigen schuld dus
Zie http://rss.fok.nl/quote:Op dinsdag 21 september 2004 15:55 schreef Renesite het volgende:
Btw. wat is de RSS feed van foknieuws eigenlijk, ik ga spelen met side bar voor mijjn desktop.
ERG! handig, nu zie ik meteen als ik mail heb via een popupje![]()
danku danku... kzal het vrouwelijke nerd aantal wel ff iets omhoog halenquote:[..]
... zegt: welkom blablasjit
sterkte Succesquote:Op dinsdag 21 september 2004 16:19 schreef blablasjit het volgende:
[..]
danku danku... kzal het vrouwelijke nerd aantal wel ff iets omhoog halen
Ow en pas op voor marty, die verleid je waar je bij staatquote:Op dinsdag 21 september 2004 16:19 schreef blablasjit het volgende:
[..]
danku danku... kzal het vrouwelijke nerd aantal wel ff iets omhoog halen
quote:Op dinsdag 21 september 2004 16:28 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Ow en pas op voor marty, die verleid je waar je bij staat![]()
uhm nou kijk in de eerste van de nerd opleiding te GLR... daar zat een lalala idioot in de klas bij mij. ik was enigste meisje dus hij moest daar even gebruik van maken. Ik heb een punt dat ik ook vervelend en wraak gaat nemen... ik weet niet of tie nog kinderen kan krijgenquote:Op dinsdag 21 september 2004 16:28 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
PVD zit je demo aan klanten te geven.... En wat doet QG beetje roddelen over mijquote:Op dinsdag 21 september 2004 16:28 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
is dat een verleiding?quote:Op dinsdag 21 september 2004 16:35 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Maar je mag me best toevoegen aan msn hoor zal ik het tegendeel bewijsen
quote:Op dinsdag 21 september 2004 16:35 schreef Marty26 het volgende:
[..]
PVD zit je demo aan klanten te geven.... En wat doet QG beetje roddelen over mij![]()
Van je vrienden moet je het hebben he
quote:Op dinsdag 21 september 2004 16:39 schreef blablasjit het volgende:
[..]
is dat een verleiding?![]()
klik hier voor een foto van deze prins op het witte paardquote:Op dinsdag 21 september 2004 16:39 schreef blablasjit het volgende:
[..]
is dat een verleiding?![]()
hahaquote:Op dinsdag 21 september 2004 16:56 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
klik hier voor een foto van deze prins op het witte paard![]()
S C H R I K !quote:Op dinsdag 21 september 2004 16:56 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Marty, wat zit op die foto je haar trouwens verschrikkelijk ... gelukkig is dat inmiddels anders
hehe Rustig hequote:Op dinsdag 21 september 2004 17:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
S C H R I K !
Oké, dat was flauw![]()
en stopquote:Op dinsdag 21 september 2004 17:20 schreef Renesite het volgende:
*ademt in en uit*
Sterktequote:Op dinsdag 21 september 2004 17:23 schreef Marty26 het volgende:
* QuietGuy gaat zich eens in de file neer zettenen op weg
Dat doet ie omdat je in de body geklikt hebt, en dan gaat ie alle plaatjes resizen. En dat duurt eeuwig.quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:03 schreef SHERMAN het volgende:
weet iemand of je bij ff kan uitzetten dat ie steeds omhoog schiet als er een topic met veel plaatjes moet worden geladenzal wel niet kunnen het
![]()
ik nietquote:Op dinsdag 21 september 2004 21:37 schreef Renesite het volgende:
Ik heb the sims 2
Leve het internet!!!!!!!!
uhm juist...quote:Op dinsdag 21 september 2004 16:56 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Marty, wat zit op die foto je haar trouwens verschrikkelijk ... gelukkig is dat inmiddels anders
Sorry voor ons Wan gedragquote:Op woensdag 22 september 2004 09:40 schreef blablasjit het volgende:
[..]
uhm juist...
wat me verbaasd is dat er nog geen groot bedrijf nog geen anti spyware software heb geschreven. Bijv. Ant Spyware Norton of Anti Spyware McAffee etc. Ik bedoel shrijf een goed prog en mensen kopen(lees kopieren/downloaden) het wel!quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:31 schreef nlboy het volgende:
Mag ik even iets kwijt?
G*D k*t computerverkrachters!
Waarom? M'n vader ging even surfen op het net en toen kwam er z'n ((leuk)) schermpje langs of je ff JA wilde drukken. Eerst vertrouwde hij het niet dus hij drukte NEE, maar die vraag kwam toen steeds terug en toen drukte hij toch JA.
En toen....zat die computer vol met spyware.
Alles verwijderd met Spybot & Spysweeper, maar als ik wil scannen met ad-ware begint opeens die k*t windows zich te bemoeien dat de PC WORD AFGESLOTEN BINNEN 30 SEC.
Toen verplicht PC opnieuw gestart en toen was de pc reeeeete traag, dus dat word dan een format C:'tje.
*jaloers* (ik ben en blijf van het vrouwelijk geslachtquote:Op dinsdag 21 september 2004 21:37 schreef Renesite het volgende:
Ik heb the sims 2
Leve het internet!!!!!!!!
no probquote:Op woensdag 22 september 2004 09:41 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Sorry voor ons Wan gedrag
Dat is dus het grote probleem. De enige markt die voor dergelijke software bestaat is de particuliere markt. Softwarehuizen maken amper winst op deze markt. Die moeten het hebben van de zakelijke markt.quote:Op woensdag 22 september 2004 09:44 schreef blablasjit het volgende:
[..]
wat me verbaasd is dat er nog geen groot bedrijf nog geen anti spyware software heb geschreven. Bijv. Ant Spyware Norton of Anti Spyware McAffee etc. Ik bedoel shrijf een goed prog en mensen kopen(lees kopieren/downloaden) het wel!
er zijn og vele kleine bedrijven die geen server hebben en ook niet beveiligd zijn ertegen! Volgens mij moet er best wat op te verdienen zijn!quote:Op woensdag 22 september 2004 09:45 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Dat is dus het grote probleem. De enige markt die voor dergelijke software bestaat is de particuliere markt. Softwarehuizen maken amper winst op deze markt. Die moeten het hebben van de zakelijke markt.
En binnen een bedrijf zijn PC's vaak dusdanig afgeschermd dat spyware geen kans heeft, en anders gaat er gewoon een image overheen.
Valt vies tegen hoor... Ik heb al een tijdje www.hetsoftwarehuis.nl Gehad althans ik was derde eigenaar van de club. En op dat gebied word niks verdiendquote:Op woensdag 22 september 2004 09:48 schreef blablasjit het volgende:
[..]
er zijn og vele kleine bedrijven die geen server hebben en ook niet beveiligd zijn ertegen! Volgens mij moet er best wat op te verdienen zijn!
quote:Op woensdag 22 september 2004 10:02 schreef Marty26 het volgende:
[..]
off topic: omdat je een vrouw bent zien we je niet anders hoorHet is was gewoon slap gelul thats all. Om het je toch maar ff te vertellen.
Zit wat in.quote:Op woensdag 22 september 2004 10:10 schreef QuietGuy het volgende:
[..]je hoeft je niet te verdedigen hoor, ik denk dat als we te veel dollen dat we er vanzelf op worden gewezen, ze is volgens mij assertief genoeg
haha ik doe vaak vrolijk mee hoor.quote:Op woensdag 22 september 2004 10:10 schreef QuietGuy het volgende:
[..]je hoeft je niet te verdedigen hoor, ik denk dat als we te veel dollen dat we er vanzelf op worden gewezen, ze is volgens mij assertief genoeg
Oooh dat scheelt dan Weerquote:Op woensdag 22 september 2004 10:19 schreef blablasjit het volgende:
[..]
haha ik doe vaak vrolijk mee hoor.tenminste dat is irl wel het geval
is zeker ook een verleiding :')quote:Op woensdag 22 september 2004 10:26 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Oooh dat scheelt dan Weer
Overgens ben je ook uitgenodigd bij mijn nieuwe huisje als het af is. Gewoon bakkie doen
Qg zal er wel zijn en nog een paar mensen.
Hoofddorp is me nieuwe huisjequote:Op woensdag 22 september 2004 10:29 schreef blablasjit het volgende:
[..]
is zeker ook een verleiding![]()
![]()
edit: waar ligt uithoorn??
Dus je kan veilig komenquote:Op woensdag 22 september 2004 10:26 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Qg zal er wel zijn en nog een paar mensen.
Hey maar QG moet je wel worstenbroodjes voor me meenemen hequote:Op woensdag 22 september 2004 10:40 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Dus je kan veilig komen
Hey wisten jullie al dat ik op Kung Fu zitquote:Op woensdag 22 september 2004 10:40 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Dus je kan veilig komen
quote:Op woensdag 22 september 2004 10:53 schreef blablasjit het volgende:
[..]
Hey wisten jullie al dat ik op Kung Fu zit![]()
en soms ga ik ook wel eens kickboxen
OMGquote:Op woensdag 22 september 2004 10:53 schreef blablasjit het volgende:
[..]
Hey wisten jullie al dat ik op Kung Fu zit![]()
en soms ga ik ook wel eens kickboxen
ja en jij?quote:Op woensdag 22 september 2004 11:02 schreef Marty26 het volgende:
[..]
OMG![]()
Nog lenig ook![]()
Redelijkquote:Op woensdag 22 september 2004 11:04 schreef blablasjit het volgende:
[..]
ja en jij?
Nice, ik ookquote:Op woensdag 22 september 2004 11:01 schreef blablasjit het volgende:
Als we dan toch in plaatjes gaan praten:
[afbeelding]
jah dat is een zwaard! en ik kan ermee overweg
ik kan dat ook een heeeel klein beetje. ik kan net bochtjes makenquote:Op woensdag 22 september 2004 11:05 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Redelijkmoet weer beginnen met trainen volgende maand. ( doet sneeuwplanken )
zeker te vaak naar de matrix gekekenquote:Op woensdag 22 september 2004 11:06 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Nice, ik ook
Ookquote:Op woensdag 22 september 2004 11:09 schreef blablasjit het volgende:
[..]
zeker te vaak naar de matrix gekeken?
Moet je een keertje mee gaan Plankenquote:Op woensdag 22 september 2004 11:07 schreef blablasjit het volgende:
[..]
ik kan dat ook een heeeel klein beetje. ik kan net bochtjes makenheb alleen geen tijd ermeer voor
en in het weekend is het zo achtelijk druk in die indoor hallen!
Ach... niet veel bijzondersquote:Op woensdag 22 september 2004 11:29 schreef blablasjit het volgende:
Hoe heeft QG wat bijgeleerd en wat?
ik heb je gewaarschuwdquote:haha Marty doet inderdaad hard zijn best
haha was je degene die altijd overal voor gebruikt werd "dummy"? hehe Kung Fu gaat denk wel wat verder hoorquote:Op woensdag 22 september 2004 11:34 schreef QuietGuy het volgende:
ik heb meerdere malen geassisteerd bij zelfverdedigingscursussen enzo.
Try mequote:Op woensdag 22 september 2004 11:38 schreef blablasjit het volgende:
[..]
haha was je degene die altijd overal voor gebruikt werd "dummy"?
quote:Op woensdag 22 september 2004 11:34 schreef QuietGuy het volgende:
ik heb je gewaarschuwd
nee want kung fu is een vredige sport die niet word gebruikt om op andere uit te proberenquote:Op woensdag 22 september 2004 11:40 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Try me![]()
Ja en ik wil niet dat jullie me huis gaan verbouwen PVDquote:Op woensdag 22 september 2004 11:43 schreef blablasjit het volgende:
[..]
nee want kung fu is een vredige sport die niet word gebruikt om op andere uit te proberen
het gaat om innerlijke balans waarmee je hard en zacht combineert- Ying en Yang....
Heeft ze al toegezegd dat ze komt dan?quote:Op woensdag 22 september 2004 11:55 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ja en ik wil niet dat jullie me huis gaan verbouwen PVD
PVDD heb je ook een tuin?quote:Op woensdag 22 september 2004 11:55 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ja en ik wil niet dat jullie me huis gaan verbouwen PVD
Ja tuurlijk. Het is een boerderij van het jaar 1870.quote:Op woensdag 22 september 2004 11:58 schreef blablasjit het volgende:
[..]
PVDD heb je ook een tuin?
is dat een vraag?quote:Op woensdag 22 september 2004 12:46 schreef Marty26 het volgende:
[..]
15 bij 20 meter genoeg voor jullie of is dat te klein
Nee ja dat niet dit is wel de grootste. Je kan wel het wijland in duiken.quote:Op woensdag 22 september 2004 13:03 schreef blablasjit het volgende:
[..]
is dat een vraag?
zo ja: hoezo heb je dan ook nog een grotere tuin?
daarom ga ik voor een flatje als ik opmezelf ga!quote:Op woensdag 22 september 2004 13:22 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Vond dit wel genoeg om bij tehouden enzo...
Ja zit ook wel wat in hoor. Maar ja toen ik dit huisje zag was ik verkocht. zoveel ruimte enzo...quote:Op woensdag 22 september 2004 13:25 schreef blablasjit het volgende:
[..]
daarom ga ik voor een flatje als ik opmezelf ga!
rotjeknor... (staat ook in me profielquote:Op woensdag 22 september 2004 13:32 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ja zit ook wel wat in hoor. Maar ja toen ik dit huisje zag was ik verkocht. zoveel ruimte enzo...
Kan van de zomer me miniramp in de tuin bouwenecht geweldig vind ik dat. en geen last van buuren enzo.
Waar kom je vandaan dan?
Hier ook niet hoor. Maar ja geluk met de huurbaas. Die het liever aan ons wou verhuren. Anders had ik het ook niet kunnen betalen.quote:Op woensdag 22 september 2004 13:35 schreef blablasjit het volgende:
[..]
rotjeknor... (staat ook in me profiel) maar uhm hier is dat nieteens betaalbaar zoveel grond bij je huis!
zelfs huren lukt zou me dat niet lukken in omgeving rotterdam!quote:Op woensdag 22 september 2004 13:39 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Hier ook niet hoor. Maar ja geluk met de huurbaas. Die het liever aan ons wou verhuren. Anders had ik het ook niet kunnen betalen.
Ja zit wat in. Naja dit was voor mij erg veel geluk hoor. En ja het is precies tussen haarlem en Amsterdam in.quote:Op woensdag 22 september 2004 13:43 schreef blablasjit het volgende:
[..]
zelfs huren lukt zou me dat niet lukken in omgeving rotterdam!
ergens anders over hebben het gaat al een tijdje over mij zegt me gevoelquote:Op woensdag 22 september 2004 13:49 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ja zit wat in. Naja dit was voor mij erg veel geluk hoor. En ja het is precies tussen haarlem en Amsterdam in.
Dus zit wel lekker.
Maar wat doe je verder eigenlijk. Om het eens ergens anders over te hebben.
Grafisch lyceumquote:Op woensdag 22 september 2004 14:05 schreef blablasjit het volgende:
[..]
ergens anders over hebben het gaat al een tijdje over mij zegt me gevoel
maar ik doet IT opleiding bij grafisch lyceum. loop nu stage waar ik VBA en ASP leer. savonds 3x per week doet ik kung fu. uhm tjah. voor de rest doe ik aan computer-hangen, gamen etc..
ik ben verslaafd aan de twee CSI series en Without a Trace! uhm en filmpjes ofcourse. beetje standaard dusnou dat was het wel.
Elke GL. heeft zijn eige sfeer volgens mij. in Rotterdam is het vaak niet meer dan de liften onderkalken met stiften!quote:Op woensdag 22 september 2004 14:21 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Grafisch lyceumveel oude graffity vrienden van deden die school ook
leuke opleiding schijnt het te zijn. en Asp is zeker de toekomst denk ik..
Gamen welke games speel je dan?
Okiedo,quote:Op woensdag 22 september 2004 14:50 schreef blablasjit het volgende:
[..]
Elke GL. heeft zijn eige sfeer volgens mij. in Rotterdam is het vaak niet meer dan de liften onderkalken met stiften!
De it-media opleiding is van erg laag niveau...
laatste tijd niet veel games meer. geen tijd voor.. vroegah.. veel UT, CS, SimCity & Sims.
hey vertellen jullie ook eens wat over julliezelf!
Marty je hoeft me niet meer te verleidenquote:Op woensdag 22 september 2004 14:58 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Okiedo,
Naja Ben technical Consultant. Geef snowboard les als ik tijd over heb ( bijna nooit dus )
Kalk ook met stiften op de muurHou van me vrienden, graffiti, Gamen, Dansen, en computer zooi uiteraard.
Hou ook van Kitesurfen, Golfsurfen en skateboarden.
Ach ja verder wat wil je weten?
quote:Op woensdag 22 september 2004 15:04 schreef blablasjit het volgende:
[..]
Marty je hoeft me niet meer te verleidenhahaha waarom niet... nou hierom:
[afbeelding]
taaa! dat ben ik dus ook
kzou nu wel in de nnoordzee willen zijnquote:Op woensdag 22 september 2004 15:08 schreef Marty26 het volgende:
[..]Woooooooei SurfCHICK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
Hey ben ik niet de enige waterrat in #dig.
Haha ik ben ook niet zo goed hoor. Althans woonde eerst in scheveningen samen met me ex en toen surfde ik elke dag. Omdat zij moest trainen. Dus toen ging het wel lekker. Kon staan en bochtjes enzo.quote:Op woensdag 22 september 2004 15:11 schreef blablasjit het volgende:
[..]
kzou nu wel in de nnoordzee willen zijn!
zo surfchick ben ik nie wat ik ben een echte n00b int waterheb 1x 2sec gestaan ofzo. ik hap meer water dan dat de noordzee heeft aan liters
nee alleen in mei bij Girls on Boards Event te scheveningen. maar uhm ik heb in Juni een knie operatie gehad dus afgelopen zomer was niet perfect om te sporten!quote:Op woensdag 22 september 2004 15:16 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Haha ik ben ook niet zo goed hoor. Althans woonde eerst in scheveningen samen met me ex en toen surfde ik elke dag. Omdat zij moest trainen. Dus toen ging het wel lekker. Kon staan en bochtjes enzo.
Maar nu heb ik afgelopen zomer geen tijd gehad en alleen maar beetje gekited, dus zal wel lachen worden als ik weer het water in ga.
Heb je nog veel in het water gelegen? Nog bij de beneluxe Wedstrijd van oneil geweest?
wat bloeit er dan? een herft bloemetje tegen je benen?quote:Op woensdag 22 september 2004 15:07 schreef QuietGuy het volgende:
Ik voel iets bloeien
Kijk Operatie gehad?quote:Op woensdag 22 september 2004 15:19 schreef blablasjit het volgende:
[..]
nee alleen in mei bij Girls on Boards Event te scheveningen. maar uhm ik heb in Juni een knie operatie gehad dus afgelopen zomer was niet perfect om te sporten!
Ken je die uitdrukking niet?quote:Op woensdag 22 september 2004 15:21 schreef blablasjit het volgende:
[..]
wat bloeit er dan? een herft bloemetje tegen je benen?
door leonie en nog iemand. zo bekend ben ik niet.quote:Op woensdag 22 september 2004 15:22 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Kijk Operatie gehad?
Girls on board met Marrije en Marloes of was marloes er niet bij?
okay hahaquote:Op woensdag 22 september 2004 15:23 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Ken je die uitdrukking niet?Liefde die opbloeit?
Huhquote:Op woensdag 22 september 2004 15:27 schreef blablasjit het volgende:
(en nu maar hopen dat de dig mod hier overheen leest)
eerst 3x een w en dan een punt en dan girlsonboards en dan nog een punt en dan "com" intikken in de browser...quote:Op woensdag 22 september 2004 15:28 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Huhwat
ZEG DAT DAN !quote:Op woensdag 22 september 2004 15:33 schreef Marty26 het volgende:
www.girlsonboards.comDat bedoelt ze
dat zei ik toch alquote:Op woensdag 22 september 2004 15:35 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
ZEG DAT DAN !
En nee je word hopelijk niet gebannedquote:Op woensdag 22 september 2004 15:38 schreef blablasjit het volgende:
[..]
dat zei ik toch alword ik nou gebanned
? heb ik nog nooit gehad... hahaha
voorjaar doet het ook niet slecht! hehe heb kik 1x in de winter geprobeerd... maar haha noem wat je me wilt noemen maar dat is niks voor mij! in het water ging nog wel (30 minuten zitten stunten!) maar daarna me omkleden in die &%$#@#* koude wind en dan vroor het... nee is geen fun als je dan ook nog naar huis moet rijden! Niet voor herhaling vatbaar!quote:Op woensdag 22 september 2004 15:41 schreef Marty26 het volgende:
Beste zwell is toch in de herfst en winter
My age = leeftijd van broertje? (15 en 7 maandquote:Op dinsdag 21 september 2004 22:29 schreef Slarioux het volgende:
Dude. Die heb ik allang staan. Boring spel, alleen voor mn broertje gedownload.
hey! jij was anders degene die de hele url klikklaar maakt ;P bij mij moest je der tenminste nog wat voor doenquote:Op woensdag 22 september 2004 15:47 schreef Marty26 het volgende:
[..]
En nee je word hopelijk niet gebanned
Qg is liev die doet dat niet
Trouwens QG ben je al weer beter?
sims is tof leeftijd maakt niet uit ik ben 20quote:Op woensdag 22 september 2004 16:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
My age = leeftijd van broertje? (15 en 7 maand)
Nee klopt goed leren surfenquote:Op woensdag 22 september 2004 16:18 schreef blablasjit het volgende:
[..]
voorjaar doet het ook niet slecht! hehe heb kik 1x in de winter geprobeerd... maar haha noem wat je me wilt noemen maar dat is niks voor mij! in het water ging nog wel (30 minuten zitten stunten!) maar daarna me omkleden in die &%$#@#* koude wind en dan vroor het... nee is geen fun als je dan ook nog naar huis moet rijden! Niet voor herhaling vatbaar!
haha je had geen verkeerde vriendin uitgekozen om te leren surfen. Nu ik op roxy.com kijk heb ik der naam weleens eerder gezien!
vrouwen zijn veel cooler tijdens het surfenquote:Op woensdag 22 september 2004 16:27 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Nee klopt goed leren surfenwas altijd wel lachen met al die vrouwen in het water liggen. En dan was ik nog eens verweg de slechtste ook
![]()
Maar ik vind winter enzo altijd wel veel zweer hebben hoor. Maar nu ik weer ver moet rijden is het meschien ook niet meer zo leuk.
Maar ja.
Ik wil naar huis ben het echt zat vandaag
Iets beterquote:Op woensdag 22 september 2004 15:47 schreef Marty26 het volgende:
[..]
En nee je word hopelijk niet gebanned
Qg is liev die doet dat niet
Trouwens QG ben je al weer beter?
[woman mode]ik zou vandaag ook mogen zeuren dat ik niet lekker ben... tataaalalalalala[/woman mode off]quote:Op woensdag 22 september 2004 16:43 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Iets beter
Nog niet optimaal, maar ja... alles op z'n tijd
als in 0.5 en 0.5 = 1?quote:Op woensdag 22 september 2004 16:52 schreef QuietGuy het volgende:
Ach, gisteren een halve dag gewerkt. Vandaag zit ik al bijna aan een hele
gelukkig ben ik altijd met het OVquote:Op woensdag 22 september 2004 17:15 schreef Jump het volgende:
sinds wanneer is dat topic hier weer zo actief ?
* blablasjit juist door een grote stortbui gereden met fietsje.
voelde verschil niet met een doushe
ik ook hoor. maar is nog kwartierke met fiets naar tramhalte. en bussen moet je ook nieuw proberen want die passeren om het uur ofwel 3 op 3 minutnequote:Op woensdag 22 september 2004 18:04 schreef blablasjit het volgende:
[..]
gelukkig ben ik altijd met het OV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |