abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 september 2004 @ 16:17:14 #1
56864 Marty26
#Dislectisch Baggeren _O_
pi_21948399

Wat is cantenna?

Nog nooit van de Cantenna gehoord? Maakt u zich geen zorgen, u bent niet de enige. De Cantenna is gewoon een laag geprijsde versie van de lange afstandsrichtantennes die door wireless internet providers en mobiele telefoonbedrijven worden gebruikt. De Cantenna is ideaal geschikt voor het zenden of ontvangen van draadloze signalen in de 2,4 GHz ISM-band (802.11b). Met uw eigen Cantenna kunt u het bereik van uw wireless netwerk vergroten, of connecten met andere wireless netwerken bij u in de buurt..

EIGENSCHAPPEN:

Het blik (de 'can')
Onze technici hebben de lengte en de diameter van het 'blik' geoptimaliseerd voor maximale signaalsterkte en zendbereik. Hij is gemaakt van lichtgewicht metaal.

Connector (N-female)
Uw Super Cantenna kan worden gebruikt met normale industriestandaard kabels en connectoren.

Montagevoetje
Cantenna is uitgevoerd met een voetje voor eenvoudige montage op camerastatieven en andere montage-hardware. Levering inclusief gebruiksinstructies en rode kunststof beschermingsdeksel.

Bron:http://www.cantenna.nl

Appart voor Arnold maar dit topic gestart. Hier kun je je foto's ervaringen en al dat soort zaken delen.
Succes
Paxlie says: nu ben ik zo vervuld van geluk omdat jij via de digitale snelweg weer bij me bent O+
pi_21948804
Wat is het bereik nou van zon ding?
pi_21955435
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 16:34 schreef DragonChaser het volgende:
Wat is het bereik nou van zon ding?
Hangt af van welke aparatuur je eraan koppelt.
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_21955511
Ik heb op mijn Seneo pcmia kaart 2 losse antenne's, een hiervan is kapot gegaan. Is het mogelijk om van het antennedeel dat ik nog heb ( dat in de kaart kan) een cantenna te maken? Ik heb eigenlijk al de aansluiting op de kaart, enig probleem is, hoe krijg ik de cantenna optimaal?
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')