Volgens easy helpen billendoekjes overal tegenquote:Op dinsdag 7 september 2004 14:41 schreef Lois het volgende:
Wow een deel 5 alweer. hij plakt trouwens
U is snelquote:Op dinsdag 7 september 2004 14:41 schreef Lois het volgende:
Wow een deel 5 alweer. hij plakt trouwens
Mooi dan ben ik blij dat ik mijn keuzes toch wat meer verduidelijkt heb, ik ben ook blij met die bezem erdoor heen. Eigenlijk zijn er helemaal geen echt bekenden weg, alleen mensen die een verdwaalde post hier hebben gedaan, correct me if I'm wrong Karin.quote:Op dinsdag 7 september 2004 18:46 schreef melonovy het volgende:
Lois, na je laatste verklaring heb ik begrip voor je keuzes. Je moet geen dingen doen tegen je gevoel in, daarin heb je een goede keuze gemaakt.
In de lijstjes staan nu geen geheel onbekende kindjes en oudjes meer, dat heb je netjes opgelost. Een keer een bezem er door, lijkt mij geen probleem.
Ik wil ze er best uithalen hoor maar waarom denkt toch iedereen dat je er alleen in mag als je frequent andere kinderen feliciteert? Dat is toch helemaal niet nodig? Ik vind het wel gezellig hoor, zo'n lijst vol gebruikers van OUD. JIj post hier toch regelmatig genoeg? Dan feliciteer je anderen niet.... soit. Ik kan daar mee leven hoor.quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:27 schreef CarOnline het volgende:
Daarom sta ikzelf dus ook niet in de lijst, ik vergeet toch te feliciteren.
Haal Britt, Romée en Lara er om die reden ook maar uit, ik denk er gewoon niet aan, of kom hier niet frequent genoeg zodat ik er tig mis
Vind het wel leuk om ze in de peuter en kleuter lijst te zien staan
idd, ik feliciteer ook lang niet iedereen omdat ik dat vergeet, maar zelfs ik sta in de verjaardagslijstquote:Op dinsdag 7 september 2004 19:36 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik wil ze er best uithalen hoor maar waarom denkt toch iedereen dat je er alleen in mag als je frequent andere kinderen feliciteert? Dat is toch helemaal niet nodig? Ik vind het wel gezellig hoor, zo'n lijst vol gebruikers van OUD. JIj post hier toch regelmatig genoeg? Dan feliciteer je anderen niet.... soit. Ik kan daar mee leven hoor.
Op http://breuls.fok.nl/ wordt vaak wel aangegeven wat er aan de hand is...quote:Op donderdag 9 september 2004 09:44 schreef Merisse het volgende:
Als het Fok Forum down is, kan je dan ergens vinden wat er aan de hand is en hoe lang men verwacht dat het gaat duren? Ik heb gisteren op de frontpage gekeken maar daar staat niks. En om nou te blijven F5-en.... leuke foutmeldingen daar niet van maar ik F5 toch liever bij de volgende bevalling (van Puffie bijv.).
Je mag 'm best naar mij mailen joost_vh(apie's kontje)lycos(puntje)nlquote:Op vrijdag 10 september 2004 22:02 schreef Anitra het volgende:
Ik probeer al een aantal keer een foto te uploaden voor mijn usersicon en ik blijf ruzie hebben met dat ding en met mijn computer. kan ik misschien iemand die foto sturen en hem dan uploaden? Want na al die maanden aanwezigheid op het forum wil ik ook een plaatje![]()
Geeft niks, was blij dat je het gedaan hebt.quote:Op zondag 12 september 2004 10:11 schreef Lois het volgende:
Dat wijzigen heb ik al voor je gedaan inderdaad. Sorry als ik je te snel af was![]()
Minoes, het makkelijkste is het om even met je rechtermuisknop op het plaatje van iemand anders te klikken, dan op properties (eigenschappen) klikken. Dan zie je een http adres. Dat even kopieren en dan naar je profiel gaan, en daar kan je dan dat http adres plakken bij het web-icon...quote:Op zondag 12 september 2004 20:20 schreef minoes1967 het volgende:
LOIS of KARIN......
ik weet niet of jullie dat kunnen doen,of dat ik het zelf moet doen,maar kan ik ook zo'n kaarsje bij mijn naam krijgen met danyel erop?.
Ik heb er zelf nl.geen kaas van gegeten.Ik hoor t wel,alvast bedankt voor de moeite.
Groetjes,Minoes.
Aangezien ze nog geen plaatje heeft dacht ik, ik doe het even uitgebreid.quote:Op zondag 12 september 2004 20:24 schreef Anitra het volgende:
Zoals Brighteyes het zegt kan het ook
Als het je zelf niet lukt, kan ik eventueel ook een plaatje in je profiel zetten.quote:Op zondag 12 september 2004 20:20 schreef minoes1967 het volgende:
ik weet niet of jullie dat kunnen doen,of dat ik het zelf moet doen,maar kan ik ook zo'n kaarsje bij mijn naam krijgen met danyel erop?.
IIRC Jessicaa wou dat ook, maar dat lukte door één of andere reden niet. Ik weet niet of het nog actueel is, maar als je er naar zou kunnen kijken . . .quote:Op zondag 12 september 2004 21:47 schreef Cynix ® het volgende:
Als het je zelf niet lukt, kan ik eventueel ook een plaatje in je profiel zetten.
Donequote:Op maandag 13 september 2004 10:33 schreef Merisse het volgende:
Nu nog Yohanan met een Griekse Y
Eerder dikkequote:Op maandag 13 september 2004 20:43 schreef piglet het volgende:
Lieve heaven, ik reageer ook maar even hier ipv in Danyel z'n topic.
Jouw medeleven wordt juist hartstikke op prijs gesteldMaar het gebeurt de laatste tijd in OUD wel vaker dat mensen een beetje paniekerig gaan zitten posten als iemand even niets van zich laat horen. En 9 van de 10 keer is er een goede verklaring voor en is er niks ernstigs aan de hand.
Natuurlijk vind ik het ook een beetje eng dat we nog niets hebben gehoord vandaag, maar ik kan ook tientallen 'onschuldige' redenen bedenken waarom ze vandaag geen update gegeven heeft (ze gaf bijv. gisteren al aan dat ze lichamelijk er niet zo goed aan toe was en dan kan ik me voorstellen dat je de energie die je hebt in het bezoek aan je kindje steekt. Verder is het ongeveer dag 4 van de kraamtijd, traditioneel de 'kraamtranendag' heb ik begrepen. etc. etc.)
Laten we vooralsnog positief blijven en al onze energie inzetten op postieve gedachten voor Danyel. Dikkevoor jou
de mods kunnen er iig wel overheen posten, want in de history staan ook topics met 302 posts... maar geen idee of ze dit voor algemene users ook kunnen doen...quote:Op maandag 13 september 2004 23:02 schreef ThunderChild het volgende:
Effe wat anders:
Mocht er de noodzaak voor zijn, zou het éénmalig mogelijk zijn dat Z&G 104, een kring voor Danyel meer dan 300 replies aankan ??
Geen idee, dat zou een FA even moeten beantwoorden, maar wat ons betreft mag er een 104b aangemaakt worden hoor! Geen probleem. De kaarsjes moeten zo lang mogelijk blijven branden.quote:Op maandag 13 september 2004 23:02 schreef ThunderChild het volgende:
Effe wat anders:
Mocht er de noodzaak voor zijn, zou het éénmalig mogelijk zijn dat Z&G 104, een kring voor Danyel meer dan 300 replies aankan ??
Ik zou het graag willen doen, maar ik denk dat het technisch niet kan. Ik vermoed dat dit op dit moment niet in te stellen is door ons.quote:Op maandag 13 september 2004 23:02 schreef ThunderChild het volgende:
Jammer, dan moet het maar in 104b en 104c constructies . . .quote:Op maandag 13 september 2004 23:16 schreef Cynix ® het volgende:
Ik zou het graag willen doen, maar ik denk dat het technisch niet kan. Ik vermoed dat dit op dit moment niet in te stellen is door ons.
Zodra het hier staat: http://www.actionradio.nl/programmas.php?programmaid=3 kun je terugluisteren. Opent in Realplayer.quote:Op dinsdag 14 september 2004 07:48 schreef daniman het volgende:
die .pls bestanden van FOK!radio, waarmee moet je die openen? Ik wou de uitzending terugluisteren omdat ik het gisteren heb gemist, maar ik weet niet waarmee ik het kan beluisteren... windows media player deed het iig niet (ja live wel maar daar heb ik nu niks aan)
Daar stond het gisteravond al, dankzij Nolius (quote:Op dinsdag 14 september 2004 08:20 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zodra het hier staat: http://www.actionradio.nl/programmas.php?programmaid=3 kun je terugluisteren. Opent in Realplayer.
Ik ga even een merge verzoekje doen.quote:Op dinsdag 14 september 2004 08:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Er zijn twee exemplaren van het kinderkamertopic nummer vijf. Misschien kunnen ze samengevoegd worden o.i.d.?
Wil je daar zelf op antwoorden?quote:Op dinsdag 14 september 2004 23:19 schreef ThunderChild het volgende:
Vraagje aan mijzelf:
Ik herhaal even de (briljante) uitleg van BE:quote:Op donderdag 16 september 2004 22:38 schreef Saffier het volgende:
Kan iemand mij nog één keertje uitleggen hoe ik een kaarsje in mijn avatar krijg? Als ik op een plaatje klik is het geen j-peg maar een bmp bestand....... Bvd Saffier
So what?quote:Op woensdag 15 september 2004 22:28 schreef rena het volgende:
Heb nu al het idee dat het topic over een alleenstaande moeder op een afzeiktopic gaat uitlopenen ik denk niet dat de TS daar op zit te wachten eigenlijk.
Ze had geen topic geopend om te praten over waar het nu over gaat.quote:Op donderdag 16 september 2004 22:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
So what?
Wanneer de reacties anders zijn dan een TS hoopt heeft het topic per definitie geen bestaansrecht?
En?quote:Op donderdag 16 september 2004 23:43 schreef rena het volgende:
[..]
Ze had geen topic geopend om te praten over waar het nu over gaat.![]()
Thanks Lois, gaan we straks wel kijken of we hem op die manier kunnen invoegen!quote:Op vrijdag 17 september 2004 08:03 schreef Lois het volgende:
Van wat ik begrepen heb uit dit topic zijn er meer mensen met dit probleem.
Het is te omzeilen, want er is nog geen oplossing, door het plaatje ergens anders te hosten en de url van het plaatje in te vullen bij webicon.
Laat even weten of het zo wel lukt?
quote:Op vrijdag 17 september 2004 11:57 schreef Nanny het volgende:
ff kijken of de foto het doet.
groetjes Nanny
nou dat bedoel ik dus. en t zijn altijd figuren die hier doorgaans nooit komen.quote:Op vrijdag 17 september 2004 17:51 schreef easy-going het volgende:
Die hele discussie is hier toch al 23 keer langsgekomen en uitgemolken?
Ja, maar dat moet dus niet uit maken. Het is een onderwerp gerelateerd aan ouderschap en daarom wordt het verplaatst naar dit subforum. Sommige mensen hebben het dan al in hunquote:Op vrijdag 17 september 2004 21:01 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou dat bedoel ik dus. en t zijn altijd figuren die hier doorgaans nooit komen.
wegquote:Op zaterdag 18 september 2004 10:36 schreef Luchtbel het volgende:
Irritante opmerking over gore bevallingen in Piglets topic
De semi live bevalling van Piglet!
Hebben veel mensen last van, als je je bericht hebt ge-edit doet ie het niet meer. Geloof ik..volgens mij een bugje.quote:Op zaterdag 18 september 2004 11:44 schreef Luckepuk het volgende:
Ligt het nu specifiek aan mij (instellingen misschien?) dat ik heel vaak de [afbeelding] niet zie maar daarvoor in de plaats de codes zie staan? Dus dubbelepunt, zwevend dingetje en haakje..
idd zoiets heb ik ook al gemerkt, ook bij die smiley... heel vreemd omdat die code waarschijnlijk gewoon geconverteerd zou moeten naar een smiley. Dus waarom die conversie dan opeens niet meer plaatsvind...quote:Op zaterdag 18 september 2004 12:09 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hebben veel mensen last van, als je je bericht hebt ge-edit doet ie het niet meer. Geloof ik..volgens mij een bugje.
klopt, die was hetquote:Op zaterdag 18 september 2004 15:18 schreef Brighteyes het volgende:
Als het de post van gisterenavond betreft, ik heb hem net ge-edit, idd een beetje kort door de bocht om het zo maar te zeggen.
Fixed!quote:Op zaterdag 18 september 2004 16:35 schreef m@x het volgende:
Piglet staat nog steeds in het lijstje bij Z&G en Lucas staat nog niet in de babietjeslijst. Kan iemand dat aanpassen?
*kuch* je bent het verjaardagstopic vergetenquote:Op zaterdag 18 september 2004 16:44 schreef Brighteyes het volgende:
Fixed!
Wat voor discussie bedoel je, Merisse?quote:Op zaterdag 18 september 2004 23:19 schreef Merisse het volgende:
Ik wil alleen maar zeggen dat ik geen discussie ga beginnen in Danyels topic uit respect voor Esther, Jeroen en Danyel. Ik zal maar een tijdje niet reageren dan.
Gelijk maar dat off-topic gezeur eruit halen . . .quote:Op zondag 19 september 2004 12:31 schreef Sjeen het volgende:
Zou iemand MickeyMo even in de gaten willen houden in Danyel's topic. Nu gaan zijn reacties nog net, maar ik heb het gevoel dat het uit de hand zou kunnen lopen.
TC, ik heb het bekeken en ik vind het niet helemaal off topic hoor. Het gaat erom of er wel of niet een discussie kan plaats vinden over dit onderwerp. Er is al gezegd dat dat niet in dat topic thuis hoort, en verder is men weer geheel on topic gegaan. Dus ik zie geen reden tot editten.quote:Op zondag 19 september 2004 14:35 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Gelijk maar dat off-topic gezeur eruit halen . . .
quote:En zou hier een slotje opkunnen: Hallo moeders: voel jij je wel eens een MILF? Reden lijkt me duidelijk
Voorlopig nog even niet dus.quote:Op woensdag 19 november 2003 15:09 schreef Karin het volgende:
[..]
Ach een grappig topic is op zijn tijd leuk maar dat is niet meteen een vrijbrief om te gaan slowchatten.
Ik wou even in een topic report iets aangeven voor BE en Karin en drukte per ongeluk op het verkeerde knopje. Nu is de laatste post verwijderd en het topic weer de diepte in gezakt.quote:Op zondag 19 september 2004 14:35 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Gelijk maar dat off-topic gezeur eruit halen . . .
En zou hier een slotje opkunnen: Hallo moeders: voel jij je wel eens een MILF? Reden lijkt me duidelijk
Da's mooi, had zelf er een slot op gezet. Tijd tussen nieuwe en oude post was vijf maanden (ik weet niet hoe jullie beleid tegen 'bumping' is) en de nieuwe post gaf geen toegevoegde waarde om 'm weer omhoog te halen (hele thread is gewoon onzin, maar dat terzijde)quote:Op zondag 19 september 2004 15:31 schreef Lois het volgende:
Ik wou even in een topic report iets aangeven voor BE en Karin en drukte per ongeluk op het verkeerde knopje. Nu is de laatste post verwijderd en het topic weer de diepte in gezakt.![]()
quote:Op zondag 19 september 2004 15:46 schreef Brighteyes het volgende:
Ik had niet eens gezien dat een kick was. Heb alleen maar even vlug de reacties gelezen...
quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:44 schreef m@x het volgende:
You're fired
![]()
Ik heb even gezocht want ik herinnerde me wel iets. Het enige wat ik heb gevonden is een oudje, nl deze: dagje weg met de kinderen . Je mag die gebruiken/omhoog halen maar vanwege de "leeftijd" van het topic mag je ook een nieuwe openen wmb.quote:Op zondag 19 september 2004 22:07 schreef petre86 het volgende:
even een vraagje hier, omdat ik anders zinloos een nieuw topic open
is er al een topic over uitjes met de kinderen, en de ervaringen daarmee? of zitten hier alleen ouders met hele jonge kinderen... via de search kan ik er echt niet over vinden en als ik zo rondkijk in OUD vind ik ook geen topic wat in de verste verte er op lijkt..
dus kan iemand mij verlichten?
dankje, wat ik wilde vragen sluit wel aan bij dat topic, maar ik denk dat ik een nieuwe open.. voor de duidelijkheidquote:Op zondag 19 september 2004 22:13 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik heb even gezocht want ik herinnerde me wel iets. Het enige wat ik heb gevonden is een oudje, nl deze: dagje weg met de kinderen . Je mag die gebruiken/omhoog halen maar vanwege de "leeftijd" van het topic mag je ook een nieuwe openen wmb.
oke?
Ja, dat dacht ik dus ook.quote:Op maandag 20 september 2004 11:45 schreef shmoopy het volgende:
Als het al eens eerder gedaan is dan lijkt het mij een kwestie van met je andere nick inloggen, of snap ik nu iets niet?
fotoboek.fok.nl/naam userquote:Op maandag 20 september 2004 11:47 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ging ook even proberen om te zoeken naar 'user' Minoes, maar dat lukt dus niet met zoeken op Minoes als topicstarter.
Ik wilde even checken of die user bestaat en of dat dan dezelfde is.
Deze toevallig wel, maar als je dan weer klikt op zoeken op het forum vind je niks.quote:Op maandag 20 september 2004 12:04 schreef beefcake het volgende:
[..]
fotoboek.fok.nl/naam user
dan weet je of de user bestaat
Iedereen heeft een fotoboek. Je moet alleen zelf instellen of erin gereageerd kan worden e.d.quote:Op maandag 20 september 2004 12:09 schreef Brighteyes het volgende:
Maar ik dacht altijd dat je helemaal niet automatisch een fotoboek krijgt. Dat moet je als user toch zelf instellen?
Ik had er zelf niet naar gekeken, maar nu kan ze dus sowieso geen account onder die naam aanmaken. Ik weet niet of de usernames hoofdlettergevoelig zijn?quote:Op maandag 20 september 2004 12:59 schreef Merisse het volgende:
Volgens mij is Minoes niet het 2e userid van Minoes1967. In het fotoboek bij Minoes staat namelijk geregistreerd: 8 november 1999.
Ik heb de genoemde topics helemaal doorgespit maar niks gevonden sorry. Ik zie je overal met 1967 erachter.quote:Op maandag 20 september 2004 23:06 schreef minoes1967 het volgende:
Ow ja en de topics waarin ik met gewoon Minoes heb gepost zijn:het tweede streepje(geen idee welk deel,zo rond de 30 denk ik) en als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat en misschien in creatieve uitspattingen.
Nou ja,ik zie vanzelf wel of het lukt.
quote:Op maandag 20 september 2004 11:55 schreef shmoopy het volgende:
Of klik op passmailer, vul de nick in waarmee je wil posten (Minoes dus) en open je mailbox, FOK! stuurt je dan een mailtje met een linkje voor een nieuw wachtwoord.
Log deze user uit, activeer je ww en je bent er weer als Minoes.
Ik vond het eerlijk gezegd niet aan mijquote:Op dinsdag 21 september 2004 10:07 schreef Rewimo het volgende:
Shmoopy, je hebt Danyels topic volgepost (zelfs na het slotje), wil je een nieuwe maken?
Aha, mooi! Leuk dat het kado is verzonden. Ik ben heel benieuwd wat Flufske en consorten ervan zullen vinden.quote:Op maandag 27 september 2004 11:17 schreef Rewimo het volgende:
Ja, staat in het Speeltuinbankje. Cadeau is verzonden, Troel is begraven onder de mailtjes van ongeduldige Fok!kers en lurkersZe inventariseert nog even het overgebleven geld en dan komt in het Speeltuinbankje te staan wat er over is en naar welk goed doel dat wordt overgemaakt. Dus kom af en toe maar even op het bankje zitten
Done!quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:27 schreef Neva het volgende:
uh heb me per ongeluk verrekend in de topic nummer van speeltuinbankjekan iemand dat veranderen?
Gewoon weer onder die naam inloggen ??quote:Op woensdag 29 september 2004 23:05 schreef Jessicaa het volgende:
Wie kan mij helpen. Ik wil weer naar me ouwe naam jessie. Dan maar geen oldbies forum wat toch niet leuk is![]()
Wel meer dingen denk ikquote:Op woensdag 29 september 2004 23:19 schreef jessie het volgende:
Ja daar was ik ook al achter lady-wrb en hier houd mijn brein op
Ach, zie het maar als een originele Neva handelsmerkjequote:Op woensdag 29 september 2004 23:47 schreef Neva het volgende:
uh heb een typo gemaakt in topictitel balzen in plaats van blazen![]()
ik open nog eens een topic![]()
Thanks hoor! Heb ik tenminste nog wat te doen met mijn Blauw!quote:Op donderdag 30 september 2004 00:15 schreef Neva het volgende:
sta ik al om bekend![]()
probeer er juist van af te komen
Ja ik zal de aandacht er weer eens even op vestigen.quote:Op donderdag 30 september 2004 21:21 schreef E.T. het volgende:
Is het misschien weer een idee om in het foto-topic mensen erop te wijzen hun foto's wat kleiner van formaat te maken?
Ik heb dan wel een supersnelle verbinding en evengoed stoor ik me nog aan 't inladen van de grote foto's. Ik zie er verschillende tussenzitten van 1024x768 en dat is een beetje overdreven aangezien ze toch kleiner weergegeven worden.
Misschien het tooltje van Rewimo weer een paar keer plaatsen?
Ik vind dat ik hartelijk welkom ben geheten door iedereen maar kan wel inkomen dat sommige dat gevoel hebben en ik snap het idee hop dat het werktquote:Verder krijgen we nogal eens te horen dat sommige het nogal ontoegankelijk beginnen te vinden omdat het bestaat uit een vast groepje mensen. Let wel, ik zeg niet dat er een kliekje is, ik zeg dat dat gevoel bij sommige mensen is ontstaan.
quote:Op donderdag 30 september 2004 22:23 schreef lady-wrb het volgende:jamaar op de speeltuinbankjes mocht toch alles wat in de andere topics niet mocht?
nee vind ik niet jij wou je hart luchten bij de msnen bij wie je prettig voelt en anders krijg je van die stommequote:Op donderdag 30 september 2004 22:31 schreef moussy het volgende:
Owwww, wacht ff, we hebben natuurlijk het halve live-overlijden van Heimer gehad, getsiebahfoei, ik moest natuurlijk een oeh en ah topic gaan openen bij F&F![]()
Je doet het hartstikke goed hoorquote:Op donderdag 30 september 2004 22:32 schreef Neva het volgende:
damn is lastig je mening geven.. ben net een aantal daagjes hier ana het posten dus durf niet zo goedmaar toch..
ben je gek, je bent juist representatief , want jij bent nieuw en kan dus oordelen over de toegankelijkheid van de bankjesquote:Op donderdag 30 september 2004 22:32 schreef Neva het volgende:
damn is lastig je mening geven.. ben net een aantal daagjes hier ana het posten dus durf niet zo goedmaar toch..
Heb ik nie . . .quote:Op donderdag 30 september 2004 22:37 schreef moussy het volgende:
of massaal op irc duiken.
Maar het toevoegen van een thema zorgt toch juist voor een smallere basis?quote:Op donderdag 30 september 2004 22:41 schreef Brighteyes het volgende:
De scheidslijn is wat moeilijk aan te geven maar we wilden gewoon een iets bredere basis zoeken...
dat vind ik ook... ik ben er volgens mij bijna vanaf het begin van speeltuinbankje bij, en altijd zag ik dat als de plaats waar je ff lekker gewoon ergens over kan praten, of je ei even kwijt kunt. Ik wil niet bij voorkeur het idee van de moderators afkeuren, want ik weet nog niet hoe het uitpakken, maar het te zeer vastpinnen op 1 onderwerp zie ik ook niet zo zitten. Want normaal maak je daar dan een topic voor. Bijv: "liegen" "dagjes uit met kleine kinderen" enz.quote:Op donderdag 30 september 2004 22:31 schreef Rewimo het volgende:
Het speeltuinbankje is toch juist opgezet als slowchattopic waar bewust niks off-topic is? En wat is er tegen slowchat, juist als het zich allemaal binnen één, daarvoor bestemd, topic bevindt? Dat je tegen eventuele slowchat in andere topics optreedt, okee. Maar juist als mensen ergens erg offtopic gaan, worden ze verwezen naar het speeltuinbankje, omdat dat de plek is voor slowchat!
ik zou het wel willen proberen, maar voorzie wel dat voor mij de lol er ook snel afgaat...quote:Op donderdag 30 september 2004 22:44 schreef lady-wrb het volgende:
als het speeltuinbankje een topic krijgt, kom ik dr gewoon niet meer.
Ik heb hier eigenlijk niets aan toe te voegen.quote:Op donderdag 30 september 2004 22:31 schreef Rewimo het volgende:
Het speeltuinbankje is toch juist opgezet als slowchattopic waar bewust niks off-topic is? En wat is er tegen slowchat, juist als het zich allemaal binnen één, daarvoor bestemd, topic bevindt? Dat je tegen eventuele slowchat in andere topics optreedt, okee. Maar juist als mensen ergens erg offtopic gaan, worden ze verwezen naar het speeltuinbankje, omdat dat de plek is voor slowchat!
Eenschquote:Op donderdag 30 september 2004 22:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Bovendien vind ik het een beetje vreemd (maar ik weet: Fok! is geen democratie, en jullie zullen er vast je redenen voor hebben om het zo te doen) dat de mening van mensen die niet posten zo zwaar weegt, dat er zomaar zo'n maatregel wordt doorgedrukt. Waarmee ik niet wil zeggen dat niet-posters niets te zeggen hebben/ niet welkom zijn, maar het was wel leuk geweest als de speeltuinbankjeposters ook de kans hadden gehad hun mening te geven voordat de maatregel met de ingang van het volgende bankje wordt ingevoerd.
Ini het slowchat topic in DIG kan je ook over muziek praten zonder meteen weggebonjourd te worden. Ik snap best dat je misschien het idee hebt dat de OUD-mensen een voorkeursbehandeling krijgen, maar dat is niet zo. Het is alleen maar in het speeltuinbankje waar dat gebeurd, als je het al zo kan noemen.quote:Op donderdag 30 september 2004 22:56 schreef Lois het volgende:
Als ik eindeloze verhalen lees over de nieuwste plaat van Boris ben ik altijd bang dat er iemand gaat zeiken dat users in OUD een voorkeursbehandeling krijgen omdat andere mensen naar MUZ worden verwezen.
Dat vind ik ook! Als ik ff zin heb om iets te zeggen over wat me 'dwarszit', of iets wat ik meegemaakt heb vind ik het leuk om dat te posten. En ik ben misschien ook wel een 'nieuwkomer' maar heb niet het gevoel dat ik er niet helemaal tussen kom.quote:Op donderdag 30 september 2004 22:59 schreef Rottdog het volgende:
tis toch een plof neer bankie en vertel wat er in je opkomt zo kwam bij mij het speeltuinbankie altijd over maar zit nu echt van wat "mag" dan wel ?confused is nu
![]()
quote:Op donderdag 30 september 2004 23:06 schreef Rewimo het volgende:
Ik zou eerlijk gezegd wel eens willen weten wie zich wanneer niet welkom heeft gevoeld op het speeltuinbankje en waarom dan precies. Ik denk dat we daar als 'speeltuinbankje' meer aan hebben dan zo'n uit de lucht vallend voorstel over thema's...
Ik vind het onwijs vaag. Ik hoef helemaal geen namen te horen maar zo snap ik er niks vanquote:Op donderdag 30 september 2004 23:07 schreef Lois het volgende:
En ik denk dat namen er in dit geval niet toe doen, het zal hoogstens maken dat die personen zich helemaal nooit meer durven te vertonen.
Er is helemaal niets heftigs gebeurd, het zijn gewoon wat geluiden die we hebben opgevangen en waar wij zelf ook wel in kunnen komen. Plus daarbij dus in acht genomen wat er destijds aan 'tegenargumenten' waren bij de opening van OUD als sub-forum dachten we dat het mss een goed idee was om te proberen de opzet van het speeltuinbankje iets te veranderen.quote:Op donderdag 30 september 2004 23:10 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik vind het onwijs vaag. Ik hoef helemaal geen namen te horen maar zo snap ik er niks vanWat is er in hemelsnaam gebeurd dan?
Moet er iets veranderen dan? Kijk, als 90 % zegt, het speeltuinbankje is goed zo, maar we mailen dat niet naar jullie, dan is die 10% die het vervelend vindt aanleiding om de boel maar om te gooien?quote:Op donderdag 30 september 2004 23:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Er is helemaal niets heftigs gebeurd, het zijn gewoon wat geluiden die we hebben opgevangen en waar wij zelf ook wel in kunnen komen. Plus daarbij dus in acht genomen wat er destijds aan 'tegenargumenten' waren bij de opening van OUD als sub-forum dachten we dat het mss een goed idee was om te proberen de opzet van het speeltuinbankje iets te veranderen.
Dat Thema idee gooien we dus maar gewoon overboord, dat was gewoon iets waarmee wij dachten eea iets te veranderen.
Wat we gewoon proberen aan te geven is dat ja, het is een off-topic-topic waar gekletst kan worden over van alles en nog wat. Maar dat dat wel een beetje beperkt zou moeten worden.
Het is een beetje wat Mallemeid ook zegt. Soms gaat het zo hard en dan ben je al weer bijna Spuit 11 als jij er ook nog wat over wil zeggen...
Het gaat ook niet om namen, maar om de situatie. Noem nou eens iets concreets dan. Het is allemaal zo vaagquote:Op donderdag 30 september 2004 23:07 schreef Lois het volgende:
En ik denk dat namen er in dit geval niet toe doen, het zal hoogstens maken dat die personen zich helemaal nooit meer durven te vertonen.
Grin, dat snappen wij ook wel hoor. Het is alleen voor ons even schrikken, da's alles.quote:Op donderdag 30 september 2004 23:21 schreef Lois het volgende:
We hebben toch al besloten de boel niet om te gooien?
Oke we hebben het niet goed aangepakt, we hadden eerst met jullie moeten overleggen. Alleen, en ik geloof dat dat maar met moeite doordringt bij sommigen, we willen het graag iedereen naar de zin maken.
Nou dat kan niet, nee dat heb ik ook net geleerd.
pfff![]()
Zoveel waren het er gelukkig nietquote:Op donderdag 30 september 2004 23:22 schreef moussy het volgende:
Net als 675937598375379857389758937589375893678938,3 x 12 berichtjes dat Troel mail heeft.. dat ziet zij toch ook wel
quote:Op donderdag 30 september 2004 23:25 schreef Neva het volgende:
* Troel vind jullie nog wle lief hoor lois![]()
Een beetje, maar zolang ik hier toch nog post vanwege Fluf ben ik er nog steeds wel hoor. Sorryquote:Op donderdag 30 september 2004 23:26 schreef moussy het volgende:
[..]
huh, jij had het toch gehad met oud
Je weet het he, straks zijn we trouwjurken aan het uitzoekenquote:Op donderdag 30 september 2004 23:27 schreef Troel het volgende:
[..]
Een beetje, maar zolang ik hier toch nog post vanwege Fluf ben ik er nog steeds wel hoor. Sorry
Ik was al weer bijna allerlei argumenten aan het verzinnen maar het hoeft al niet meer zie ik.quote:Op donderdag 30 september 2004 23:21 schreef Lois het volgende:
We hebben toch al besloten de boel niet om te gooien?
Oke we hebben het niet goed aangepakt, we hadden eerst met jullie moeten overleggen. Alleen, en ik geloof dat dat maar met moeite doordringt bij sommigen, we willen het graag iedereen naar de zin maken.
Nou dat kan niet, nee dat heb ik ook net geleerd.
pfff![]()
We hebben al een tentquote:Op donderdag 30 september 2004 23:28 schreef moussy het volgende:
[..]
Je weet het he, straks zijn we trouwjurken aan het uitzoeken
Dan ga ik nou echt weer naar het bankjequote:Op donderdag 30 september 2004 23:28 schreef Lois het volgende:
Hmm ik was t elaat met edittenSorry
Enne Jelief, precies zo bedoelen we het inderdaad.
Wij vinden dat ook echt enorm vervelendquote:Op donderdag 30 september 2004 23:30 schreef Neva het volgende:
ik denk bijna iedereen hier snoopy...
Dat lukt vanzelf wel, het gebruikelijke storm in een glas water werk . . .quote:Op donderdag 30 september 2004 23:33 schreef Lois het volgende:
Wij vinden dat ook echt enorm vervelenden dat is nooit de bedoeling geweest.
Onze excuses daarvoor en ik hoop dat het allemaal een beetje slijt in de komende dagen.
ach dat komt wel weer goed... Iedereen doet wel eens iets wat anders uitpakt dan gedachtquote:Op donderdag 30 september 2004 23:33 schreef Lois het volgende:
[..]
Wij vinden dat ook echt enorm vervelenden dat is nooit de bedoeling geweest.
Onze excuses daarvoor en ik hoop dat het allemaal een beetje slijt in de komende dagen.
Maar waar gebeurt dat? Zeker nu de bankjes zo snel gaan?quote:Op donderdag 30 september 2004 23:40 schreef Brighteyes het volgende:
Een CD noemen kan maar ga hem niet uitgebreid recenseren etc. etc.
Ehm... ik zou dus nee zeggen. Er is een Flora en Fauna forum en daar kan je ze kwijt. Je bent dan vrij om er een linkje naartoe te plaatsten in het Speeltuinbankje, maar de foto's horen toch echt in F&F.quote:Op donderdag 30 september 2004 23:41 schreef Neva het volgende:
mag ik wel als mijn cavia haar jonkies heeft fotootjes hier plaatsen zijn wel cavia topics maar dat is alleen maar onzin shit( duurt nog wel ff hoor )
We hebben het in zijn algemeenheid proberen aan te zwengelen zonder met onze vingers specifiek naar personen of dingen te willen wijzen. Is ook niet nodig.quote:Op donderdag 30 september 2004 23:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar waar gebeurt dat? Zeker nu de bankjes zo snel gaan?
Ik snap gewoon niet helemaal wat er wordt bedoeld.
Nee, want om foto's zoals Neva hierboven noemt, wordt door de users gevraagd. Dus als zij post: 'ik heb babiebeestjes', dan roept iedereen 'foto' en dat mag dus niet meer. Dus nee, helemaal duidelijk is het mij niet nee.quote:Op donderdag 30 september 2004 23:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
We hebben het in zijn algemeenheid proberen aan te zwengelen zonder met onze vingers specifiek naar personen of dingen te willen wijzen. Is ook niet nodig.
Ik denk dat ondertussen, onze posts, die van Moussy en die van Jelief bij elkaar genomen, het idee toch wel een beetje duidelijk is?
Nee dus, want ik heb alleen de site genoemd... En dan ook nog eens als antwoord op een vraag. Ik heb niet zitten spammen met foto's, optredenschema's of hoe je onze CD kan bestellen... Dat had ook gekund en is dus niet de bedoeling...quote:Op donderdag 30 september 2004 23:48 schreef jessie het volgende:
Sorry maar ik vond t heerlijk om te zien die poesies van Jonnetje. Die hond van Spindizzy. En ik hou niet van honden dus in t flora forum zou ik er niet gaan kijken. Maar ik vind het wel leuk als ik mensen van ouders blij zie worden van hun diertjes.
Mijn hemel dit moet toch geen punt zijn zeg.
Dus jij mocht eigenlijk je site ook niet noemen van je band dat had dan in muziek gemoeten? Dit kan toch niet waar zijn.
En dat is dus sinds die users geklaagd hebben?quote:Op donderdag 30 september 2004 23:51 schreef Brighteyes het volgende:
En af en toe eens een foto'tje kan geen kwaad, maar wat je ziet is dat er actie-reactie is en dat er dan ineens een hele reeks foto'tjes gepost word. En dat lijkt ons niet de bedoeling.
Ehm nee, zoals we het nu zien zouden we zeggen, doe maar liever niet meer. Een linkje naar het desbetreffende topic elders op fok is toch geen probleem? Ja, er word om gevraagd, maar ik denk dat we toch 'moeten' gaan proberen om dat wat meer volgens de reguliere kanalen te gaan doen, dus in de betreffende topics op het hele Fok! Forum.quote:Op donderdag 30 september 2004 23:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, want om foto's zoals Neva hierboven noemt, wordt door de users gevraagd. Dus als zij post: 'ik heb babiebeestjes', dan roept iedereen 'foto' en dat mag dus niet meer. Dus nee, helemaal duidelijk is het mij niet nee.
Er lopen daar centrale honden, katten, kitten, konijne topics etc. etc.quote:Op donderdag 30 september 2004 23:54 schreef mallemeid het volgende:
Ja maar als je 4 foto's hebt van je dier, dan heeft het ook geen zin om een topic te openen in F&F imho.
Sommige users posten klachten/ideeen/suggesties heel gemakkelijk hier, anderen doen dat liever per mail. Iedereen is vrij om dat te regelen zoals zij dat willen.quote:Op donderdag 30 september 2004 23:44 schreef Troel het volgende:
Nu we het toch over zulke dingen hebben. Wat verwachten jullie van ons, als wij ergens mee zitten, moeten wij het dan naar jullie mailen en ondernemen jullie dan actie?
Moeten we het zelf posten?
Graag een reactie
En toch post je je helemaal suf als er eens heibel is... Lijkt me dat het met dat huiverig zijn nog best wel meevaltquote:Op donderdag 30 september 2004 23:56 schreef milagro het volgende:
En dat idee dat er dus een hele kliek is in OUD, maakt mij nog wel eens huiverig om te posten, huiverig in de zin van "krijg ik vast weer gezeik over me heen".
Ik kom ook gerust in de wereld die Fok! heet. Maar ik kom hier juist zo graag omdat het zo'n gezellig wereldje is.quote:Op donderdag 30 september 2004 23:54 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben bijna geneigd over te stappen op sarcasme: Fok! bijt niet, de rest van de users ook niet, en er wordt heus niet overal maar gebaggerd en gedaan op alles wat je ergens anders zegt. Stap eens in de wereld die Fok! heet.
Ojaquote:Op donderdag 30 september 2004 23:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Er lopen daar centrale honden, katten, kitten, konijne topics etc. etc.
Dit is al een tijdje zo, en ik persoonlijk heb daar al wel eens mijn twijfels over gehad, maar goed, wie ben ik...quote:Op donderdag 30 september 2004 23:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dat is dus sinds die users geklaagd hebben?
Of al langer?
Of wat willen jullie nu bereiken dan
Snap er eerlijk gezegd niets van.
Ja, en ik heb ook wel eens om fotoooooo's gegild als er poesjes of iets anders geshowed werden...quote:Op donderdag 30 september 2004 23:54 schreef jessie het volgende:
Lois bv vond de foto's van Jonnetje dr poesjes erg leuk!
Ik gebruik de active list, en zie dit topic bovenaan staan.quote:Op donderdag 30 september 2004 23:58 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
En toch post je je helemaal suf als er eens heibel is... Lijkt me dat het met dat huiverig zijn nog best wel meevalt![]()
in dat geval... ben ik hier snel uitgeluld.quote:Op donderdag 30 september 2004 23:57 schreef Spindizzy het volgende:
Dus als ik het goed snap mogen we het overal over hebben als het maar over kinderen gaat.
Nee, ook dat niet!quote:Op donderdag 30 september 2004 23:57 schreef Spindizzy het volgende:
Dus als ik het goed snap mogen we het overal over hebben als het maar over kinderen gaat.
Daar ging het nou juist om! Dat er mensen zijn die het gewoon niet leuk meer vinden om er te posten om dat het een grote slow chat is die niet meer te volgen is...quote:Op donderdag 30 september 2004 23:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik kom ook gerust in de wereld die Fok! heet. Maar ik kom hier juist zo graag omdat het zo'n gezellig wereldje is.
Ik vind het ronduit belachelijk dat foto's 'liever niet meer' kunnen. De mening van anderen weegt blijkbaar zwaarder dan die van de mensen die er posten (getuige dit topic; verandering lijkt niet echt gewenst, zo blijkt uit de reacties) Naar mijn idee was het speeltuinbankje gezellig, leuk, medelevend en voor iedereen toegankelijk. Jammer dat dat nu anders moet om vage redenen.
Een kleine greep:quote:Op donderdag 30 september 2004 23:56 schreef Neva het volgende:
no offenc emeant ga maar eens op cavia zoeken alleen maar stomme onzin..
Ok, true, die kwestie met foto'tjes is dus gewoon een kwestie van de regeltjes iets meer naleven.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:03 schreef jessie het volgende:
Ja idee in de groep gooien prima. Maar net zeg je nog op de vraag van Neva dat foto'tjes van dr babycaviaatjes niet meer kunnen. Das geen idee in de groep gooien.
Dat zeggen we toch?quote:En t gekke is waar gaat dit over. Gaat dit echt over een paar fucking fototjes, een niet slapende Bo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |