heb je hazelnoot?quote:Op zondag 26 september 2004 22:14 schreef Neva het volgende:
Als ik nou chocolade uitdeel komen er dan mensjes?
Jij ookquote:Op zondag 26 september 2004 22:35 schreef Jessicaa het volgende:
Clauwhee je hebt mail
quote:Wat was expeditie weer leuk vanavond!!!!
Dankjewel!quote:Op zondag 26 september 2004 22:40 schreef Rewimo het volgende:
Ik meld even dat het cadeau voor Phluphy en Danyel onderweg is, de reden van vertraging was een zeer cute giraffe die de beer heeft verdrongen uit het pak
Verdere mededelingen (over het geld dat over is en waar dat precies naartoe gaat) komen via het speeltuinbankje. Troels postvak ontploft bijna onder de - uiteraard goedbedoelde - mailtjes
thnx!quote:Op zondag 26 september 2004 22:35 schreef Neva het volgende:
chocolader always does the trick
Geeft sylvana een stuk hazelnoot
De reden overigens van mijn niet zo heel veel posten hier heeft te maken met mijn drukke leventje en de sfeer die hier een beetje hangt. Als er vorderingen zijn zal ik ze hier melden, mailtjes laat ik lekker onbeantwoord, want anders heb ik daar een dagtaak aanquote:Op zondag 26 september 2004 22:40 schreef Rewimo het volgende:
Ik meld even dat het cadeau voor Phluphy en Danyel onderweg is, de reden van vertraging was een zeer cute giraffe die de beer heeft verdrongen uit het pak
Verdere mededelingen (over het geld dat over is en waar dat precies naartoe gaat) komen via het speeltuinbankje. Troels postvak ontploft bijna onder de - uiteraard goedbedoelde - mailtjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |