Das echt leuk jaquote:Op woensdag 7 april 2004 21:36 schreef shmoopy het volgende:
Sprookjeswonderland in Enkhuizen.
Geweldig leuk pretpark met niet van die hysterische Eftelingprijzen (6 euro maar), en een paar speeltuinen met heel originele toestellen erin.
Het is een soort sprookjesbos met huisjes waar je naar binnen kunt kijken, je hoort onderweg liedjes ed, ik vond het een verademing tov die drukke andere attrakties.
Die liedjes zijn echt leuk gemaakt.quote:Op woensdag 7 april 2004 21:57 schreef LadyS het volgende:
[..]
Das echt leuk jaBen er vorig jaar met Ailani geweest en ze stond bij elke huisje te dansen op de muziek
Echt prachtig vond ze het.
Hier is hun website:
http://www.sprookjeswonderland.nl/
Ik zie in hun nieuwsbrief van April dit staan " Hierbij willen wij u er speciaal op wijzen dat we ook op tweede paasdag (12 april) geopend zijn." Ik neem aan dat ze de speelhal hier ook mee bedoelen, want als de Expo open is is de speelhal ook open. Maar bel voor de zekerheid ff, anders rijd je voor niks (frustraties ed.quote:Op woensdag 7 april 2004 23:27 schreef Martineke het volgende:
is dat 12 april ook geopend Morwen?? weet je dat toevallig?? op de site zie ik niks staanzou ideaal zijn, niet te ver weg en niet te duur.
en anders iemand nog leuke suggestie wat ik in de buurt van R'dam kan gaan doen met 2 kids van 7 en 4 (2 boys) op maandag 12 april. en noem geen afteling of duinrell of troipicana of zoiets in die richting, veels te duur voor dat ffkes dat ik ze heb.
Geen dank, hoor. Trouwens, wat Miss Dynastie (en anderen) schrijven klopt als een bus. Een kinderboerderij -of een grote speeltuin- is voor kinderen vaak nog leuker dan die zogenaamde populaire attractieparken.quote:Op woensdag 7 april 2004 23:45 schreef Martineke het volgende:
great thanks Toppiecdat ik zelf die nieuwsbrief niet hebt gezien zeg
maar thanks ik bel wel ff morgen of zo
http://www.ballorig.nl/rotterdamwe/index.html ballorig rotterdam weenaquote:Op woensdag 7 april 2004 23:27 schreef Martineke het volgende:
en anders iemand nog leuke suggestie wat ik in de buurt van R'dam kan gaan doen met 2 kids van 7 en 4 (2 boys) op maandag 12 april. en noem geen afteling of duinrell of troipicana of zoiets in die richting, veels te duur voor dat ffkes dat ik ze heb.
thnx p_igletquote:Op donderdag 8 april 2004 09:29 schreef p_iglet het volgende:
[..]
http://www.ballorig.nl/rotterdamwe/index.html ballorig rotterdam weena
www.maritiemmuseum.nl in daar hebben ze nu een kindertentoonstelling genaamd professor plons die helemaal geweldig schijnt te wezen.
www.plaswijckpark.nl Dit is leuk voor als het wat mooier weer is maandag. Ze hebben er een kleine dierentuin een verkeerspark met skelters en een hoop andere attracties. Zeker jongens vinden het ontzettend leuk omdat ze overal kunnen ravotten.
En als we het dan toch over Enkhuizen hebben, daar heb je ook het openlucht museum.quote:Op woensdag 7 april 2004 21:36 schreef shmoopy het volgende:
Sprookjeswonderland in Enkhuizen.
...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |