SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isabella vind ik trouwens wel erg goed spelen![]()
Correct en tevens juist...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dinsdag 14 septemberSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woensdag 15 septemberSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donderdag 16 septemberSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrijdag 17 septemberSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door bar_rel op 07-09-2004 11:41:45 ]Correct en tevens juist...![]()
Rosa verdient een Spin-off
Rosa, keep up the good work!!
Huize Sanders valt uit elkaar zonder jouw,
het Sanders imperium zal wederkeren
Wat je vindt, ...![]()
nope 100 miljoenquote:Op dinsdag 7 september 2004 11:38 schreef Dizer het volgende:
leuke op
alleen was het niet 200 miljoen euro?
Correct en tevens juist...![]()
![]()
Terwijl Stefano samen met de vrienden van de door de ramp in Scala overleden Benjamin Borges in De Koning de begrafenis bespreekt komt de als geest rondwarende Benjamin tot de ontdekking dat niet iedereen zijn aanwezigheid niet kan opmerken. Door luid te praten en zijn hand op Robin's schouder te leggen merkt hij dat deze daarop reageert. Stomverbaasd en tegelijk dolgelukkig probeert Benjamin later in de keuken van Meneer Harmsen nogmaals tot Robin door te dringen en net als Robin een vage schim ziet van Benjamin en zijn aanwezigheid opmerkt komt Meneer Harmsen weer binnen om te vragen of Robin zijn verhaal al af heeft...
Aangekomen op het kerkhof voor de begrafenis stormt de verwarde Robin de auto uit. Hij begrijpt er niets meer van, ze gaan Benjamin begraven maar hoe kan dat nu als hij hem af en toe zo dichtbij voelt? Dan kan ie toch niet dood zijn? Stefano, die het zichtbaar moeilijk heeft met het verlies van zijn goede vriend Benjamin omhelst Ray. De twee vrienden omhelzen elkaar als steun en Benjamin grapt hierop "tss, homo's".
Robin heeft ondertussen een bankje gevonden op het kerkhof waar hij met tranen in de ogen zijn verhaal voor Benjamin nog eens leest. Benjamin kan het niet aanzien dat zijn broertje zoveel verdriet heeft en probeert nogmaals tot hem door te dringen en opnieuw voelt Robin zijn aanwezigheid, het is alsof een groot warm licht uit de hemel op hem neerkijkt. Zou het echt? Is het echt? In het felle licht begint Benjamin zichtbaar te worden voor Robin en net als zij elkaar de hand proberen te reiken is daar weer Meneer Harmsen die het moment onderbreekt en Robin meeneemt naar de begrafenis.
Daar zijn inmiddels ook de anderen gearriveerd en de ceremonie begint. Als Stefano het woord neemt grapt Benjamin "Stefano, ga je nu wéér om een minuut stilte vragen?". Ieder doet zijn of haar verhaal over Benjamin terwijl Benjamin deze opmerkingen plaatst maar ook opnieuw tot Robin doordringt die tegelijk steeds meer in de war raakt maar ook steeds meer overtuigd is dat Benjamin er nog is, "Benjamin is niet dood, hij is er soms nog!" roept hij uit.
Als men vraagt of er nog iemand is die iets te zeggen heeft alvorens men de kist zal laten zakken, neemt ineens Isabella het woord en voor de ogen van een geschrokken Martine geeft zij toe dat de brand en dus ook Benjamin's dood háár schuld is geweest...
Bron: http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=235649Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-![]()
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij![]()
Jep, heb je gelijk in, maar kreeg gister (doordat ik teveel tegelijk aan t doen was) photoshop niet aan de praat, dus heb ik maar ff heel gemakkelijk gedaan...
Wil je nu zelf ook een Wandavatar, of mag ik die eerste gebruiken?_____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
Forum Opties Forumhop: Hop naar: