Mn beste vriend, Noidea reed, na een inschattingsfout, de greppel in, Verdere info staat allemaal in het Gesloten Topicquote:Op zondag 5 september 2004 00:53 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Wat heb je in hemels naam gedaan? In de vangrail gezeten ofzo?
Tnx, zal nog wel even duren voordat alle mooie Add-On spulletjes er zijnquote:Op zondag 5 september 2004 14:01 schreef Wh33L het volgende:
veel suces met het inbouwen van je nieuwe motortje en IC
Ja dat is Wanadoo die weer over zn limiet is, ben bezig met een Cardomain op te zetten, zodat de foto's gewoon te zien zijn, check morgen weer, dan doen ze het weerquote:Op zondag 5 september 2004 22:25 schreef jacco het volgende:
de eerste 4 foto's doen het helaas niet meermaar ben zeer benieuwd naar de rest
Don't Worry, hier geen BodyKit fan.quote:Op zondag 5 september 2004 22:48 schreef GWD het volgende:
Mijn lievelings auto wat doe je ... hoop dat je er iets moois van maakt, anders moet ik je helaas even komen opzoeken
sterkte, ik lees mee
Das ook de bedoeling, S15 Conversionquote:Op maandag 6 september 2004 10:04 schreef pwnd het volgende:
toch zijn er een hoop mooie bodykits op de markt hoor! Ik ben ook geen bodykit fan maar als ik dit zie http://www.wholehyper.com/89-94N240sxkitspage.html vooral die s13 > s15 front end conversie![]()
![]()
Eerst waarschijnlijk ff gewoon tubbie-kitje ( ff testen of alles ok is ), maar uiteindelijjk een Greddy TD-06 TopMounted Turbo-Kitquote:Op zaterdag 11 september 2004 15:07 schreef pAin het volgende:
Sterker nog: een plasticloze S13.5 is nog fokking geiler.
Plastic op een S13.
Maar een tof project hoor, vooral die SR20DET. Al enig idee wat voor Turbo je erop gaat schroeven (als vervanger natuurlijk)
??
S15 Conversionkit: Glasvezel/Carbon versiequote:Op zaterdag 11 september 2004 15:11 schreef MikdawG het volgende:
Wat kost het om een S15 conversion op een S13 uit te voeren?
Hebben we met SXOC.nl ( de club voor 200SX rijders ) geregeld, oftewel, de baan is bezetquote:Op zaterdag 11 september 2004 19:11 schreef Klonk het volgende:
ff helemaal offtopic, maar Estolan heb je iets meer info over die drifting day op Niederrhein ?
Uhm als je het los zou kopen bedoel je?quote:Op zaterdag 11 september 2004 19:08 schreef MikdawG het volgende:
Gewoon twee lampen, twee fenders, een voorbumper en een motorkap is goedkoper of niet?
Alleen die van Import-Fan zijn van Plastic, en breken/scheuren wanneer je ze geplaatst hebt. Daarom ZUIGEN ze ookquote:Op zaterdag 11 september 2004 19:54 schreef MikdawG het volgende:
Import-fan verkoopt S15 fenders geloof ik, dan koop je een leuk motorkapje, een replica voorbumpertje en dan de lampen nog. Kost volgens mij echt geen ¤3000,-...!
mag ik vragen hoezo je nu zo moeilijk doet?quote:Op zaterdag 11 september 2004 20:36 schreef MikdawG het volgende:
Nee, snap ik ook wel, maar er zijn echt wel goede fenders te krijgen en een stevige urethaan voorbumper zonder dat het je ¤3000 euro in totaal gaat kosten.
HAhahaha, nou liever gewoon roodquote:Op zaterdag 11 september 2004 20:49 schreef Inorbit het volgende:
Woooooooow, dat megavette bruin/grijs naar rood spuiteffect is echt tha bomb man
Uit Japan kan je het ook krijgen voor minder dan ¤3000,- (daar worden die wagens immers gebouwd)...quote:Op zaterdag 11 september 2004 20:41 schreef Estolan het volgende:
[..]
mag ik vragen hoezo je nu zo moeilijk doet?
Ik zeg toch net dat ik Kwaliteit wil, en een Echte Conversion-Kit. Geld speelt geen rol bij deze auto. gaat ruim 35.000 euro in waarschijnlijk
ik hou niet van Import-Fan en andere Cheap-ass kut kwaliteit spullen, doet mij maar geimporteerde dingen uit Japan( www.takakaira.com )
Shit ik wist niet dat je dit gebeuren ZO serieus wilde gaan doen.quote:Op zaterdag 11 september 2004 18:33 schreef Estolan het volgende:
[..]
S15 Conversionkit: Glasvezel/Carbon versie
aanschaf: 3000 euro
Verschepen: 500 euro of meer
Lampen-Conversie: 450 euro
Spuiten: 800 euro
Dus totaal komt dan uit rond de 4750 euro ( minimaal )
Yup, geld is geen Issue, ik wil gewoon Kwaliteit!quote:Shit ik wist niet dat je dit gebeuren ZO serieus wilde gaan doen.
Wel gaaf hoor. Maar beter ga je dan wel stalling regelen voor je auto![]()
Ik moet geen Nederlands bedrijf, en nee onder de 3000e kan je geen S15 Conversion-Kit krijgen. ga jij er maar 1 zoeken danquote:Op zondag 12 september 2004 23:33 schreef MikdawG het volgende:
Maar Kaizousya heeft goede connecties, en rekenen ongeveer dezelfde prijzen als Takakaira maar dan aan huis geleverd (was in ieder geval zo met een Border kit voor de MR2). Ze kunnen alles krijgen.
goh schelen we niet veel dan....quote:Op maandag 13 september 2004 17:35 schreef Estolan het volgende:
Estolan = 22, woon op mezelf, ben schilder
NoIdea = 22, woont nog thuis, is nog niet werkende maar wel weer bijna
Uhm Neequote:Op maandag 13 september 2004 17:36 schreef Furb het volgende:
[..]
goh schelen we niet veel dan....
ik ben 21, woon thuis en ben onderhoudsmonteur bij een grote drukkerij
maar is dat allemaal wel op te brengen als je ook een huis te betalen hebt??
haha zoiets dacht ik al ja....quote:Op maandag 13 september 2004 17:38 schreef Estolan het volgende:
[..]
Uhm Nee
Oftewel als Hobby nemen, en je overige geld erin stoppen
Tja S15 Conversion blijft de Droomquote:Op maandag 20 september 2004 17:36 schreef Sjoewe het volgende:
Bijna zonde om er dan weer een nieuw front op te maken
Neus, Koplampen enzquote:Op maandag 20 september 2004 18:01 schreef Sjoewe het volgende:
Wat opzich ook voor te stellen is. Al heeft 'ie zo glimmend wel een mooi neusje
Verschilt een s15 ook nog eigenlijk behalve de neus?
echt....quote:Op maandag 20 september 2004 18:15 schreef Estolan het volgende:
[..]
Neus, Koplampen enz
[afbeelding]
Zo Dus
Vond ik nou ook, het word dan niet precies deze kit, maar het ID van de Lampen ( jaja met Xenon Spots ) en de agressieve bumper ( met daarin mijn Overkill Intercooler ) maakt het wel compleetquote:Op maandag 20 september 2004 18:17 schreef Vampz het volgende:
[..]
echt....
tjah gewoon super geil man![]()
![]()
Intercooler bedoel je, en die heb je wel nodigquote:Op maandag 20 september 2004 18:31 schreef Sjoewe het volgende:
Ik zou die oliekoeler en die strijkplank er wel aflaten
Das meer om de lucht onder de kap vandaan te "zuigen"quote:Op maandag 20 september 2004 18:51 schreef Sjoewe het volgende:
Nee dat blok achterop de motorkap, het lijkt me dat daar subaru stijl een oliekoeler oid onder zit. Ging me meer om die gekker bult.
Minder mooiquote:Op dinsdag 21 september 2004 21:02 schreef -Muse- het volgende:
btw; waarom maak je dr geen Sil-80 van? Das pas echt vet
Ja maar in Nederland is een s13 met s15 neus wel "specialer".quote:Op dinsdag 21 september 2004 22:17 schreef -Muse- het volgende:
wel "specialer" want in japan is de sil-80 echt een bijzondere auto...
Allbebei mooiquote:Op dinsdag 21 september 2004 23:10 schreef noidea het volgende:
[..]
Ja maar in Nederland is een s13 met s15 neus wel "specialer".
En de silvia neus is veel te hoekig, vindt ik.
Nee er bestaat geen kit voor, tenminste ik heb er nog nooit 1 gezien. Iemand op het sxoc.com forum heeft het zelf gedaan, alleen dat kostte hem erg veel moeite.quote:Op woensdag 22 september 2004 08:27 schreef Gutteguttegut het volgende:
OMG..waarom heb ik dit topic niet eerder gevonden?
Ik ben dus een groot 200sx fan en ben nu rustig aan het kijken voor een witte S13a.
Wat ik me nog afvraag: Bestaat er een S13a-> S14a conversie kit?
Dat is jammer..dan zijn er verschillende opties....quote:Op woensdag 22 september 2004 10:22 schreef noidea het volgende:
[..]
Nee er bestaat geen kit voor, tenminste ik heb er nog nooit 1 gezien. Iemand op het sxoc.com forum heeft het zelf gedaan, alleen dat kostte hem erg veel moeite.
Eeeeh.."helaas" danquote:Op woensdag 22 september 2004 10:47 schreef noidea het volgende:
Helaas??? nou ja zeg
Gewoon ff doorsparen voor een s15 conversie kit.
Ziet er erg netjes uit qua onderdelen. Ik had zelf de kit achterwege gelaten, maar och ieder zn ding heh.quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:19 schreef Estolan het volgende:
Zal even zeggen wat er allemaal met mijn SX gaat gebeuren:
Motorisch:
- SR20DET Swap ( uit een 180SX met ECU + Kabelboom )
- Greddy TD-06SH 25G Turbine-Kit
- Blitz Nur-Spec R uitlaatlijn
- Cusco Twin Plate Clutch System
- Greddy Oil Cooler-Kit
- Hybrid Intercooler-Kit ( Custom Piping )
- Koyo S14 Alu Rad
- Samco Hoses ( alles vervangen )
- Nismo Engine + Gearbox Mounts
- Red Top 60 Gel Accu
Wegligging:
- Teins Coilovers
- Rotora Big Brake-Kit, 355mm 6Pods
- OZ Superleggera 18" Voor / 19" Achter
- ATS LSD
- Cusco OS Front Strutbrace
- HKS Kansai Front Lower Brace Bar
Electronisch:
- Defi BF 60mm meterset ( Turbodruk, Oliedruk, Olie temp, Benzinedruk, Water temp, Uitlaat Temp )
- Defi Control Unit II
- Defi Link Display VSD-Concept
- Apex AVC-R
- Apex FC
- BEE R Rev-Limiter
Interieur:
- Sparco Evo Black BucketSeats
- Sparco 4punts Gordels
- Sparco Touring/Rally afneembaar Stuurnaaf
- Sparco Lap3 Alu Stuur
Uiterlijk:
- S15 Conversion-Kit ( Xenon Lights, Carbon Hood, Fiberglass Fenders + Bumper )
- Geblindeerde Ramen ( percentage weet ik nog niet )
- Koukie Dual Leds
- Auto volledig Zwart
Verdere plannen zijn nog onduidelijk, waarschijnlijk SR blok tunen met de 2.2L Stroker-Kit van Tomei
Omdat het goede velgen zijn voor niet al teveel geld. En als je die Volk T37's al 1700 zijn voor 16 inch, hoeveel zijn ze dan voor 18 inch. Want die hebben we nodig voor de 355mm brake kit.quote:Op woensdag 22 september 2004 12:44 schreef pAin het volgende:
[..]
Ziet er erg netjes uit qua onderdelen. Ik had zelf de kit achterwege gelaten, maar och ieder zn ding heh.
Alleen een klein vraagje: waarom OZ Superlegara's?? Ik zou zelf Volk T37's kopen, kosten een lieve duit (16 inch 1700 euro zonder banden@ Hyperperformance in Den Briel), maar dan heb je wel een beetje velgen in de lijn van de auto.
...
Als je een orginele auto probeert te maken denk ik dat je elk onderdeel af wil stemmen op je smaak, en zeker als je zo veel geld erin stop ga je toch niet knippen op de velgen?quote:Op woensdag 22 september 2004 12:57 schreef noidea het volgende:
[..]
Omdat het goede velgen zijn voor niet al teveel geld. En als je die Volk T37's al 1700 zijn voor 16 inch, hoeveel zijn ze dan voor 18 inch. Want die hebben we nodig voor de 355mm brake kit.
Anders gaat het niet passen.
Als de sx af is, en jij je evo 5 hebt, racen?
Ik neem OZ niet speciaal omdat ze goedkoper zijn, maar om de rete goeie kwaliteit, niet voor niks gebruikt in de Rallyquote:Op woensdag 22 september 2004 15:10 schreef Thermo het volgende:
[..]
Als je een orginele auto probeert te maken denk ik dat je elk onderdeel af wil stemmen op je smaak, en zeker als je zo veel geld erin stop ga je toch niet knippen op de velgen?
De velgen geven een behoorlijke uitstraling, en die volk velgen maken echt heel de auto ongeveer.
Terwijl je die OZ's op elke hoek tegen kom.
Nah, geldbesparing op de velgen moet je niet als je zo veel wil investeren.
Ok, duidelijkquote:Op woensdag 22 september 2004 12:57 schreef noidea het volgende:
[..]
Omdat het goede velgen zijn voor niet al teveel geld. En als je die Volk T37's al 1700 zijn voor 16 inch, hoeveel zijn ze dan voor 18 inch. Want die hebben we nodig voor de 355mm brake kit.
Anders gaat het niet passen.
Als de sx af is, en jij je evo 5 hebt, racen?
schele je ziet toch dat ie er mee bezig is? Als je nou ff goed gelezen en gekeken had kon je ook zien dat hij nu ff op geld moet wachten?quote:Op donderdag 23 september 2004 22:43 schreef Coupe het volgende:
Leuke SX, maar voer je die plannen ook echt uit of ? Heb van de mensen van SXOC wel gehoord dat je al lang plannen hebt maar niets uitvoert![]()
oh ik probeer zeer zeker niet grappig te doenquote:Op donderdag 23 september 2004 22:58 schreef noidea het volgende:
Je moet ook niet alles geloven wat je hoort he.
De eerste sx die hij had, was een miskoop (toen waren de plannen er al) die op de snelweg ineens besloot vast te slaan.
Dus op zoek naar een andere, en deze was kort geleden in een ongelukje betrokken, en is nu weer gemaakt.
De plannen kunnen dus nu echt beginnen, en het motorblok is trouwens al onderweg.
Dus als je een beetje grappig probeert te doen ofzo, laat dat maar achterwege.
Voortaan dan ff lezen hequote:Op donderdag 23 september 2004 23:20 schreef Vampz het volgende:
[..]
oh ik probeer zeer zeker niet grappig te doen
haha okquote:Op vrijdag 24 september 2004 10:32 schreef noidea het volgende:
idd die opmerking van mij was aan Coupe gericht....
Uhm, ik weet niet of de basis hetzelfde is als bij een 200SX. moet je ff uitzoekenquote:Op zaterdag 25 september 2004 17:25 schreef pAin het volgende:
Vraagje: past zoiets in een 100NX??
Uhm, is dat BBS niet??quote:Op zaterdag 25 september 2004 17:28 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
nog over die velgen..
OZ zit niet alleen in de Rally maar ook in de F1
Leuk project trouwens, veel succes
alleen geen ongelukjes meer maken he
ook.quote:Op zaterdag 25 september 2004 17:34 schreef pAin het volgende:
[..]
Uhm, is dat BBS niet??
Tags vergeten te zettenquote:Op zaterdag 25 september 2004 17:17 schreef Estolan het volgende:
Als mensen hier nog Interesse hebben in mijn Motorblok ( CA18DET )
check:
Nissan CA18DET
Ah ja, misschien noem ik BBS omdat Ferrari hebbenquote:Op zaterdag 25 september 2004 17:37 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ook.
O.Z. Racing ook
[afbeelding]
[afbeelding]
Zover ik weet rijden de Michelin teams op OZ'squote:Op zaterdag 25 september 2004 20:29 schreef pAin het volgende:
[..]
Ah ja, misschien noem ik BBS omdat Ferrari hebben.
Maar zo te zien rijden Renault en BMW zowiezo op OZ's.
Eigenlijk wel ja.....quote:Op zaterdag 25 september 2004 20:52 schreef Estolan het volgende:
Jajaja BOEIEND!!!!
Ik ja, kwam van mn werk af, sta bij Station Rijswijk in de buurt te schilderenquote:Op woensdag 29 september 2004 22:16 schreef seto het volgende:
Reden jullie vanmiddag rond 4 uur toevallig door de Bogaard?
Dan heb ik jullie gespot![]()
Tis puur een hobby.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:31 schreef VanDread het volgende:
Deze moet ik zien alstie af is(pics van tussendoor mag ook
)
Ben benieuwd![]()
Is dit van je hobby je beroep en/of vice versa?
Yupz Teinsquote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:01 schreef seto het volgende:
tein![]()
wanneer gaat de sr20det erin?![]()
Ghehehehe, redelijk offtopic, But Well Okay, it's Truequote:Op zondag 24 oktober 2004 00:37 schreef suprachick het volgende:
off topic: blok bijna uit je auto, en een supra gerepareerd!
En dat alles in ? 4 uurtjes tijd?
Opzich moet het kunnen, aangeziene r wel meer 6cillinder bakken rondrijden waar eerst een 4cillinder in hingquote:Op maandag 25 oktober 2004 00:19 schreef pAin het volgende:
In principe klopt het ook wat Sjoewe zegt, maar je kan het altijd proberen.
Nog belangrijker: wat wil je voor die SR20 hebben??
Dit geeft mij alleen nog maar meer de drang om jou SX met Supra blok tegen over mijn (toekomstige) EVO met HKS blok te zetten op een trackquote:Op maandag 25 oktober 2004 18:43 schreef Estolan het volgende:
Of hij word omgebouwd voor een Turbo
maar onze lieve Supra Doktor Arnout gaat dat ff Custom Maken( waar geld is, zit POWAH ), ghehee 4 cillinder Mietjes
quote:Op donderdag 2 december 2004 11:14 schreef seto het volgende:
Geen T88-H?
Ik denk dat je beter voor een T78 kan gaan.
quote:Op donderdag 2 december 2004 13:45 schreef Viper_74 het volgende:
Zoals ze in TF&TF zeggen...
pop the hood
2JZ engine, no shit
quote:Op donderdag 2 december 2004 21:55 schreef StefanP het volgende:
Als je een turbo uit het jaar 0 wil die vrijwel niet spoelt moet je de T88 nemen. De T88H is al niet veel beter. De T66 heeft op de 2JZ vaak last van surge dus die zou ik ook niet nemen. Er zijn veel betere turbo's tegenwoordig. SP heeft turbo's die even snel -of zelfs sneller- spoolen als stock, die geen last hebben van surge en goed zijn voor 500+rwhp.
quote:Op donderdag 2 december 2004 13:39 schreef Estolan het volgende:
we hebben er waarschijnlijk 1 compleet uit Rotjeknor, de hele auto dus
quote:Op donderdag 2 december 2004 23:05 schreef Estolan het volgende:
de T88 is inderdaad uit het stenen tijdperk, maar het is wel DE dragrace turbo. en turbos van SP zijn duur
Een PT60 kan bv. xie wel wat ik onderweg tegenkom
quote:Op vrijdag 3 december 2004 09:39 schreef Thermo het volgende:
[..]
Duur is het toch wel, kwaliteitsspul is belangrijk.
Besides, wees orgineelWhy zou je weer eens met een Garret thuiskomen
quote:Op vrijdag 3 december 2004 12:55 schreef Estolan het volgende:
[..]
zoals ik al zei, Arnout die regelt dat allemaal wel, die weet het meeste er vanaf
quote:Op vrijdag 3 december 2004 12:57 schreef Thermo het volgende:
[..]
Goeie instelling wel, niet doen alsof je er veel van af weet maar gewoon door de specialist laten doen![]()
![]()
Arnout heeft er een complete MKII staan. een amerikaanse.quote:Op vrijdag 3 december 2004 02:44 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Als je de motor terug tieft in de auto, heb ik er misschien wel interesse in. (MKII ?)
Als je mij maar heel laat daar op de pistequote:Op donderdag 23 december 2004 00:05 schreef Estolan het volgende:
nop, mn auto staat stil, 5M-GE blok staat er ook, en Bracket voor verlening van versnellingspook word geregeld
ga vanaf morgen eerst ff 2 weken in de sneeuw zitten in Zwitserland, dus in Januari meer nieuws
Geloof mij, die MKII wil niemand meer kopenquote:Op donderdag 23 december 2004 08:41 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Arnout heeft er een complete MKII staan. een amerikaanse.
hij wil hem misschien slopen. als je interesse hebt moet je hem dat laten weten.
ja of hij sloopt hem omdat hij hem nodig is dan heb je pech.
hehehe. die witte niet nee?quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:56 schreef Edwin_S het volgende:
[..]
Geloof mij, die MKII wil niemand meer kopen![]()
Dat is alleen lampen omzetten hehquote:Op woensdag 5 januari 2005 07:36 schreef SRD_Don het volgende:
woow, dat valt mee!! word steeds intressanter
Idd alleen het omzetten, als je een goede S15 conversie kit wil, goede kwaliteit fiberglass bumper en zijschermen met een carbon fiber motorkap + koplampen (die dan nog overgezet moeten worden) ben je snel 4000 euro kwijt.quote:Op woensdag 5 januari 2005 11:30 schreef pAin het volgende:
[..]
Dat is alleen lampen omzetten heh.
Je hebt niet die gehele kit voor 400 euro.
Tja vind jij, in dit project zal die s15 conversie er pas op het allerlaatst opgaan, dus na al het motorische, ophanghing etc.quote:Op woensdag 5 januari 2005 12:25 schreef pAin het volgende:
Oftewel het geld dubbel en dwars niet waard. 4000 euro voor een hoopje fiberglass pffffff......
Voor mij geen plastic; mooie velgen en mooi verlagen is al genoeg wat uiterlijk betreft, daarbij is het nog effectief ook.
Men moet inderdaad zelf weten wat voor spulletjes men op zn auto zetquote:Op woensdag 5 januari 2005 15:26 schreef noidea het volgende:
[..]
Tja vind jij, in dit project zal die s15 conversie er pas op het allerlaatst opgaan, dus na al het motorische, ophanghing etc.
Waarschijnlijk omdat de 2JZ sterkere stock internals heeft.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:26 schreef Meeh het volgende:
Niet dat ik iets tegen toyota heb ofzo, maar waarom houden jullie het niet in de familie? Een RB25DET, RB26DETT of een RB30ET met een RB25DET head (RB30DET, skyline GT-R killer) zouden ook niet in die S13 misstaan
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:41 schreef DeBastaard het volgende:
Hij is nu van mij trouwens =)
Ik hoorde laatst dat de eigenaar dat stiekem ook dacht en uit baldadigheid een gele supra mishandeld had die toevallig in de buurt stondquote:Op donderdag 5 mei 2005 02:10 schreef suprachick het volgende:
Wat een kut project, dit wordt nooit wat!![]()
Vandaag is de kop van dat blok eraf gehaald, hijs wel een beetje stuk ja.quote:Op donderdag 5 mei 2005 09:34 schreef Tjabbo het volgende:
Moet je de motor van ctd uit elkaar trekken? of is dat al gebeurt.
Precies, Tweety moet af. Doorwerken dus!quote:Op donderdag 5 mei 2005 09:29 schreef Estolan het volgende:
neh, Tweety roeleert
er zijn wat belangrijkere dingen die nu weer af moeten
Bwahahaha!!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:22 schreef Estolan het volgende:
[..]
ja ga je dan mee helpen??leer je ook is alvast wat een echte Swap is
Omdat hij em dan kan laten keuren alszijnde een 6 cylinder. Daarna kan er een 2jz single turbo in.quote:
een 5M-GE heeft exact het zelfde aantal PK & NM als het stock 1.8turbo blokquote:
Ik moet zeggen; dat harman spul ziet er proper uitquote:Op donderdag 29 juni 2006 19:54 schreef Estolan het volgende:
Neuh moet nog mn Motorsteunen laten aanpassen zodat het blok iets lager komt en naar achteren
maar ben laatste 2 weken meer aan mn huisje bezig geweest, en over 3 weken op vakantie. Dus ff geen geld in mn auto pompen. heb vorige week een Harman-Kardon Receiver gekocht, die was al duur genoeg, en heb nu een Bar in mn woonkamer, dus ff zuinig met de centjes.
In augustus weer verder ( dan ben ik terug uit Frankrijk van vakantie )
Wat moet zoiets kosten in totaal?quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:23 schreef Estolan het volgende:
Nee, eerst met die 5M gaan rijden, dan alles aanpassen zodat de auto goed rijd, dan 2JZ kopen, special Price, maar moet direct naar Single Tubbie dan ( dus ook naar en AEM Unit ) omdat het anders niet apst
dus dat word wel duur
maar dat zien we dan wel
Niet de indruk wekken dat een big single een Standalone management systeem nodig heeft he.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:23 schreef Estolan het volgende:
... maar moet direct naar Single Tubbie dan ( dus ook naar en AEM Unit ) omdat het anders niet apst
Ben jij nu degene die voor Estolan de kroketjes moet halen ipv andersom?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:00 schreef noidea het volgende:
En nou eindelijk eens die motor erin hangen? Vind het wel eens tijd worden.
Voor mij worden er nooit kroketjes gehaaldquote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:04 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Ben jij nu degene die voor Estolan de kroketjes moet halen ipv andersom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |