Omdat hij em dan kan laten keuren alszijnde een 6 cylinder. Daarna kan er een 2jz single turbo in.quote:
een 5M-GE heeft exact het zelfde aantal PK & NM als het stock 1.8turbo blokquote:
Ik moet zeggen; dat harman spul ziet er proper uitquote:Op donderdag 29 juni 2006 19:54 schreef Estolan het volgende:
Neuh moet nog mn Motorsteunen laten aanpassen zodat het blok iets lager komt en naar achteren
maar ben laatste 2 weken meer aan mn huisje bezig geweest, en over 3 weken op vakantie. Dus ff geen geld in mn auto pompen. heb vorige week een Harman-Kardon Receiver gekocht, die was al duur genoeg, en heb nu een Bar in mn woonkamer, dus ff zuinig met de centjes.
In augustus weer verder ( dan ben ik terug uit Frankrijk van vakantie )
Wat moet zoiets kosten in totaal?quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:23 schreef Estolan het volgende:
Nee, eerst met die 5M gaan rijden, dan alles aanpassen zodat de auto goed rijd, dan 2JZ kopen, special Price, maar moet direct naar Single Tubbie dan ( dus ook naar en AEM Unit ) omdat het anders niet apst
dus dat word wel duur
maar dat zien we dan wel
Niet de indruk wekken dat een big single een Standalone management systeem nodig heeft he.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:23 schreef Estolan het volgende:
... maar moet direct naar Single Tubbie dan ( dus ook naar en AEM Unit ) omdat het anders niet apst
Ben jij nu degene die voor Estolan de kroketjes moet halen ipv andersom?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:00 schreef noidea het volgende:
En nou eindelijk eens die motor erin hangen? Vind het wel eens tijd worden.
Voor mij worden er nooit kroketjes gehaaldquote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:04 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Ben jij nu degene die voor Estolan de kroketjes moet halen ipv andersom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |