weet ik, maar op dit @!$@! forum kan je niet edditenquote:Op zaterdag 25 september 2004 17:39 schreef jochem8 het volgende:
Je vergeet de tags
Op dit fijne forum heb je daar personeel voor.quote:Op zaterdag 25 september 2004 17:42 schreef Estolan het volgende:
weet ik, maar op dit @!$@! forum kan je niet edditen
Spanrollen bedoel jequote:Op zaterdag 25 september 2004 16:51 schreef Estolan het volgende:
183.000km ongv
Nieuwe Distributieriem bij 182k ( inclu lagers )
Neequote:Op zaterdag 25 september 2004 17:52 schreef myself_and_I het volgende:
[..]
Spanrollen bedoel je
joh meen je dat>!>!>quote:Op zaterdag 25 september 2004 18:00 schreef myself_and_I het volgende:
Uhhhh..... even wat andersff wijsneus spelen
Je mag speling hebben op die turbo..... als het maar geen radiale speling is!
Omdat iedereen altijd zo vrolijk opschrijft dat z'n tubje geen speling heeft..... onzin dus.... tis meer een verhaal voor de man die ook eens wat gehoord heeftquote:Op zaterdag 25 september 2004 18:14 schreef Estolan het volgende:
[..]
joh meen je dat>!>!>
goh
een as heeft altijd speling, en de geintresseerden weten dat ookquote:Op zaterdag 25 september 2004 18:32 schreef myself_and_I het volgende:
[..]
Omdat iedereen altijd zo vrolijk opschrijft dat z'n tubje geen speling heeft..... onzin dus.... tis meer een verhaal voor de man die ook eens wat gehoord heeft
OMG! Wat een debiele opmerking. Hij vraagt nog perse om ONTOPIC posts. Sowieso, wat een freak!quote:Op zaterdag 25 september 2004 18:00 schreef myself_and_I het volgende:
Uhhhh..... even wat andersff wijsneus spelen
Je mag speling hebben op die turbo..... als het maar geen radiale speling is!
gelukkig weet je niet wat ik in de schuur allemaal heb staanquote:Op zaterdag 25 september 2004 20:06 schreef MauriceVD het volgende:
[..]
OMG! Wat een debiele opmerking. Hij vraagt nog perse om ONTOPIC posts. Sowieso, wat een freak!
ontopic: Welk bouwjaar is het geheel?
aug 1991quote:Op zaterdag 25 september 2004 20:06 schreef MauriceVD het volgende:
[..]
OMG! Wat een debiele opmerking. Hij vraagt nog perse om ONTOPIC posts. Sowieso, wat een freak!
ontopic: Welk bouwjaar is het geheel?
erhm .......quote:Op zaterdag 25 september 2004 16:51 schreef Estolan het volgende:
183.000km ongv ( aug 1991 )
Nieuwe Distributieriem bij 182k ( inclu lagers )
Complete Swap:
- Blok
- Turbo ( geen speling )
- Draadboom
- ECU
Word verwijderd wanneer er een daadwerkelijke koper is
Vanaf 450 euro
Blijkbaar niet iets voor jouquote:Op zaterdag 25 september 2004 20:30 schreef BYM het volgende:
[..]
erhm .......![]()
wat verkoop je hier nu , uit de titel wordt ik in ieder gveal niks wijs![]()
170pk Stock ( met Garrett T25 Turbo )quote:Op zaterdag 25 september 2004 22:13 schreef MaartenGrendel het volgende:
Gewoon een vraagje, misschien ook wel interessant voor potentiële kopers; hoeveel vermogen heeft zo'n blok?
Is distributieriem met span / rol lagerquote:Op zaterdag 25 september 2004 20:45 schreef -chefke- het volgende:
ik dachtt dat nissan eik alleen distrinutie keitingen deed in het blok ?? ( zeker zo rond 1991)
pleur dit blok eens op het 100 nx forum heb je hem zo verkocht
182K is overgens voor een nissanblok net in gelopen te noemen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |