Eensch!quote:Op vrijdag 3 september 2004 07:06 schreef Borelius het volgende:
Zullen we dan maar bij deze democratisch besluiten dat dit het wordt, anders blijven we eindeloos voortdobberen zonder dat er wat gebeurt.
Maar we hebben het dus wel over de MODELfoto's, in dat geval heb ik je er 3 gemaildquote:Op vrijdag 3 september 2004 07:06 schreef Borelius het volgende:
Als ik het zo bekijk, dan gaat de meeste voorkeur uit naar de drie beste van je totaal, dus ongeacht van welk model. Dat is ook mijn persoonlijke voorkeur. Zullen we dan maar bij deze democratisch besluiten dat dit het wordt, anders blijven we eindeloos voortdobberen zonder dat er wat gebeurt.
Ik ga straks eerst naar mijn werk, maar dan kan ik vanavond een start maken om THE BEST OF in productie te nemen. Dat wordt dus: werk-in-uitvoering
quote:Op vrijdag 3 september 2004 07:06 schreef Borelius het volgende:
Zullen we dan maar bij deze democratisch besluiten dat dit het wordt, anders blijven we eindeloos voortdobberen zonder dat er wat gebeurt.
Ik ga straks eerst naar mijn werk, maar dan kan ik vanavond een start maken om THE BEST OF in productie te nemen. Dat wordt dus: werk-in-uitvoering
nee leg uit , ik snap em niet....quote:Op vrijdag 3 september 2004 11:19 schreef pascalheister het volgende:
hey shark was je gister niet jarig? nog gefeliciteerd iig
Het grappige is dat mijn leukste er eentje is waar jij op staat, maar dat is echt toeval!quote:Op vrijdag 3 september 2004 12:32 schreef Bowiefan het volgende:
[..]Maar we hebben het dus wel over de MODELfoto's, in dat geval heb ik je er 3 gemaild
(eigenlijk vind ik die ik van jou gemaakt heb 1 van mijn beste![]()
)
Eigenlijk is dat computer-gedoe mijn grootste hobby en staat fotografie daar vlak achter. Maar fotograferen deed ik al toen de PC nog niet bestond!quote:Op vrijdag 3 september 2004 12:34 schreef Hayk het volgende:
[..]Ik vind 't écht super, Borelius, hoeveel werk je erin steekt!!! En ik ben benieuwd naar het resultaat!
zag het ergens in een topic staan, mja klopt dus nietquote:Op vrijdag 3 september 2004 15:18 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
nee leg uit , ik snap em niet....
Aha.. ik heb anderen die in mijn fotoboek gereageerd hebben ook aangesproken; mijn verjaardagsdatum staat al een hele lange tijd op 0000-00-00. Blijkbaar kan het fotoboekk er niet tegenquote:Op vrijdag 3 september 2004 18:12 schreef pascalheister het volgende:
zag het ergens in een topic staan, mja klopt dus niet![]()
Ja, best wel vaak eigenlijk, de meesten zijn wat dat betreft erg attent. En ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik dat niet leuk vind. Het geeft je toch het idee dat je het niet alleen maar doet omdat het leuk is voor jezelf, anderen stellen het gelukkig ook op prijs. Wat dat betreft is dit forum een buitengewoon leuk forum en ik ben er best blij om dat ik daar aan mee mag doen!!quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:10 schreef dawg het volgende:
Morgen mail ik je naamgenoot! En heb je dat schouderklopje voor al je inspanningen al gehad?![]()
quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:59 schreef Oceanonix het volgende:
Ach dan feliciteren jullie mij toch. Want ik ben vandaag jarig [afbeelding]
Feli !!quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:59 schreef Oceanonix het volgende:
quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:59 schreef Oceanonix het volgende:
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 3 september 2004 18:59 schreef Oceanonix het volgende:
quote:Op vrijdag 3 september 2004 07:33 schreef Xilantof het volgende:
tvp
Gefeliciteeeerd!quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:59 schreef Oceanonix het volgende:
Bij deze: Van Harte!quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:59 schreef Oceanonix het volgende:
Die was om even de ftp-verbinding te leggen en te testen. Hij liep vanmorgen als een tierelier. Inmiddels begint het scanwerk wat vorm te krijgen, waarschijnlijk gaat morgenochtend er weer een aantal op transport.quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:58 schreef Borelius het volgende:
Ik heb er lekker al eentje bekeken (meer is er ook nog niet), erg mooi hoor!
Was ik vergeten te zeggen, als je de bewuste foto's al een keer ge-upload hebt en er hoeft niets veranderd te worden, dan volstaat een lijstje met de drie foto's daarin genoemd.quote:Op zaterdag 4 september 2004 21:42 schreef Offy het volgende:
Borelius, ik ga meteen even mijn top3 makenMoet ik de foto's ook meesturen of voldoet alleen de naam ook? (ze staan namelijk ook gewoon in mijn mapje op je site)
Wat mij betreft mogen de vaste FOT-bezoekers ook gewoon kijken + stemmen. (dus iedereen die ook het wachtwoord voor de site gekregen heeft) Tussenstand hoeft van mij niet perse, kan alleen maar beinvloeden misschien. Maar op het eind is het misschien wel leuk om te zien wie welke foto's het mooist vind.
En om je ego nog een beetje te strelen: Thumbs up![]()
Ja, over het hoofd gezien, ik ga ze er bij zetten!quote:Op zaterdag 4 september 2004 22:31 schreef ElsCapone het volgende:
Borelius, mijn lijstje had je toch ook al? en wat mij betreft mogen de vaste bezoekers ook toegang hoor!
Dan mag je mijn mailtje als niet gezonden beschouwenquote:Op zaterdag 4 september 2004 22:36 schreef Borelius het volgende:
[..]
Ja, over het hoofd gezien, ik ga ze er bij zetten!
Dat moet ik nog even melden, omdat het bericht dat ik verstuurd heb aan een ieder als automatische post is gegenereerd, zien sommige spam-filters het wellicht als Spam of zo...quote:Op zaterdag 4 september 2004 22:36 schreef Xilantof het volgende:
ik zie dat ik een mailtje heb in mijn ongewenste post, gelijk ff aanpassen dus.
als hotmail mee werkt.
zal wel morgen worden dus.
Wat mij betreft mag iedereen het zien en stemmenquote:Op zaterdag 4 september 2004 21:14 schreef Borelius het volgende:
verhaal
trustuuuhhhhquote:Op zaterdag 4 september 2004 23:42 schreef Borelius het volgende:
Oke, ik zie morgen wel weer of er nog meer binnenkomt, ik ga nu weer eens pitten, het is nog wel vroeg, maar dat lijf van me schijnt het momenteel nodig te hebben, vooruit dan maar.
Er komen van mij ook nog foto's denk ikquote:Op zaterdag 4 september 2004 23:39 schreef Borelius het volgende:
Oke, Bowiefan, jij denkt er al net zo over, een einddatum lijkt me prima, maar eerst moeten we van iedereen een lijstje hebben en van Ouwesok zelfs nog de foto's.
ga ik doenquote:Op zaterdag 4 september 2004 21:14 schreef Borelius het volgende:
Re, wil je nog even aan geven welke drie je mee wil laten doen, want je eerstje lijstje was dus te lang.
Naar buiten idd,i'm offquote:Op zondag 5 september 2004 12:33 schreef Borelius het volgende:
Inmiddels is de BEST_OF uitgebreid met de selectie van Re, tevens waren zijn foto's aanleiding de site licht aan te passen, d.w.z. de kleine foto's zijn klikbaar geworden, waardoor in een apart venster een grotere versie wordt geladen om de foto beter te kunnen beoordelen.
@Ouwesok:
Je zou wel gek zijn om met dit weer achter de PC te kruipen, ik ga zometeen ook weer naar buiten hoor!
quote:Op zondag 5 september 2004 12:01 schreef Ouwesok het volgende:
In de praktijk komt het er op neer dat ik nu op twee masjienz tegelijk zit te fotosoepenwaarbij overigens wel het weekendregime keurig wordt aangehouden
wat zei zegt dusquote:Op zaterdag 4 september 2004 22:31 schreef ElsCapone het volgende:
Borelius, mijn lijstje had je toch ook al? en wat mij betreft mogen de vaste bezoekers ook toegang hoor!
oe....jij bent echt een bikkelquote:Op zondag 5 september 2004 15:36 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Voor de blijdorpgangers-meetersmensen ()
Ik ben naar Rome van 18 tot 25 september. Ik kom ongeveer midden in de nacht aan in Brussel, en vandaar weer terug met de bus naar Delft. Maar ik ga natuurlijk wél mee
Ik heb al mijn mails nog eens nagekeken, diverse zijn er van jou, maar geen lijstje. Wil je hem dan nog maar een keer versturen?quote:Op zondag 5 september 2004 13:49 schreef Shark.Bait het volgende:
[..] wat zei zegt dus
Voor jou? Dat moet wel lukken denk ikquote:Op zondag 5 september 2004 16:57 schreef Xilantof het volgende:
wel gaaf De_Warme_Bakker, dat je mee gaat
zeggen PdeHoog, heb je nog ruimte in je auto?
Ik wil erg graag mee!! Denk dat het makkelijker wordt qua foto's schieten dan met zo'n hele groep...quote:Op zondag 5 september 2004 16:57 schreef Xilantof het volgende:
wel gaaf De_Warme_Bakker, dat je mee gaat
??quote:Op zondag 5 september 2004 17:06 schreef De_Warme_bakker het volgende:
[..]
Ik wil erg graag mee!! Denk dat het makkelijker wordt qua foto's schieten dan met zo'n hele groep...
zo groot ben ik idd nietquote:Op zondag 5 september 2004 17:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Voor jou? Dat moet wel lukken denk ik
Als reactie op xilantofquote:Op zondag 5 september 2004 17:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
??
Je hebt de lijst van deelnemers nog niet gezien![]()
ikke snap hem ook nietquote:Op zondag 5 september 2004 17:29 schreef De_Warme_bakker het volgende:
[..]
Als reactie op xilantof
quote:Op zondag 5 september 2004 17:51 schreef De_Warme_bakker het volgende:![]()
Ikzelf ben de strekking ook kwijt
maargoed... laat maar zitten. Ik bedoelde volgens mij te zeggen dat het me erg leuk leek
Het meeste is inmiddels gescand en gepoetst. Morgenavond moeten de formaten nog even goedgezet worden en dan gaan ze op transportquote:Op zondag 5 september 2004 22:54 schreef Borelius het volgende:
Ouwesok, heb je al weer wat klaar? Je mag ook alvast een beetje uploaden, de anderen zijn erg nieuwsgierig naar jouw bijdrage.
En dat is beslist niet gebeurd, ik heb ze alleen maar verkleind. Maar als je op de kleine versie klikt, verschijnt de grote versie. Als je denkt dat je een betere manier hebt om ze kleiner te maken, dan mag je deze ook opsturen, dan zet ik die er voor in de plaats.quote:Op zondag 5 september 2004 23:37 schreef Re het volgende:
die foto's van mij zien er idd niet uit zo op die site ? lijkt wel of er 10 keer sharpening en unsharp mask overheen is gegaan, da's niet de bedoeling
(hopelijk betere) opgestuurdquote:Op maandag 6 september 2004 07:04 schreef Borelius het volgende:
[..]
En dat is beslist niet gebeurd, ik heb ze alleen maar verkleind. Maar als je op de kleine versie klikt, verschijnt de grote versie. Als je denkt dat je een betere manier hebt om ze kleiner te maken, dan mag je deze ook opsturen, dan zet ik die er voor in de plaats.
Waarom jouw foto's er verkleind zo beroerd uit zien is mij ook een raadsel.
Ik ben nu op mijn werk, dus ik kan er nu even niet naar kijken, maar zodra ik thuis ben zal ik ze bekijken en plaatsen, ik meld het wel even via een mailtje als ik dat gedaan heb.quote:Op maandag 6 september 2004 08:38 schreef Re het volgende:
[..]
(hopelijk betere) opgestuurd
3 stuksquote:Op maandag 6 september 2004 20:30 schreef pea4fun het volgende:
* Xilantof zich een beetje schaamt![]()
Borelius doet al dat werk en ik heb nog geen best off opgestuurd. Kan het nog? en zo ja, hoeveel? Want ik heb het allemaal een beetje gemist
Nou het kan nog makkelijk hoor, er zijn pas 9 (inclusief mezelf) mensen die een lijstje hebben opgegeven. En als ik de foto's al heb, hoef je ze niet nogmaal op te sturen, alleen een lijstje naar borelius@quicknet.nl .quote:Op maandag 6 september 2004 20:30 schreef pea4fun het volgende:
pea4fun zich een beetje schaamt![]()
Borelius doet al dat werk en ik heb nog geen best off opgestuurd. Kan het nog? en zo ja, hoeveel? Want ik heb het allemaal een beetje gemist
ok thanks, ga ik nu moeilijk zoeken wat ik mijn mooiste vind.....quote:Op maandag 6 september 2004 20:41 schreef Borelius het volgende:
[..]
Nou het kan nog makkelijk hoor, er zijn pas 9 (inclusief mezelf) mensen die een lijstje hebben opgegeven. En als ik de foto's al heb, hoef je ze niet nogmaal op te sturen, alleen een lijstje naar borelius@quicknet.nl .
Je mag best ff TV kijken hoorquote:Op maandag 6 september 2004 22:16 schreef Borelius het volgende:
Oh, sorry, zat even TV te kijken. Ik ga direct aan de slag, Ouwesok!
En was ik weer een lystdectisch? Maak ik ook weer in orde...
En Pea4fun, ik zal je er bij plaatsen.
Tegen die tijd heb ik die scans wel klaarquote:Op maandag 6 september 2004 23:36 schreef Borelius het volgende:
...... Als het lukt om voor 24 oktober alles af te ronden,
perfect idee... mooie afsluitingquote:Op maandag 6 september 2004 23:36 schreef Borelius het volgende:
Er is inmiddels 177 keer gestemd, en het album zelf is gegroeid tot 1303 foto's. Tot nu toe zou alles (inclusief de BEST-OFF) op één DVD passen en ik denk dat dit ook op het einde nog steeds lukt. Als het lukt om voor 24 oktober alles af te ronden, kan ik wellicht die dag een stapel DVD's meenemen, hoe denkt men daarover?
Interesse, bezwaren, suggesties, voorstellen en wat ik nog vergeten ben.... ????
Je kunt hem zodanig sterk instellen dat ie uit een portret niet alleen de lichtjes uit de ogen retoucheert, maar ook bittere pogingen doet om de tanden van je model aan het oog te onttrekkenquote:Op maandag 6 september 2004 22:41 schreef Borelius het volgende:
Dat tooltje moet ik onthouden, kan mij ook wel eens van pas komen.
Daarmee kun je dus als je dat wenst ook heel leuke surrealistiche effecten bereiken.....quote:Op dinsdag 7 september 2004 00:02 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Je kunt hem zodanig sterk instellen dat ie uit een portret niet alleen de lichtjes uit de ogen retoucheert, maar ook bittere pogingen doet om de tanden van je model aan het oog te onttrekken
Wel in combinatie met andere tools/filters.quote:Op dinsdag 7 september 2004 00:18 schreef Borelius het volgende:
[..]
Daarmee kun je dus als je dat wenst ook heel leuke surrealistiche effecten bereiken.....
Goed plan! Wat stop je er toch veel werk in...quote:Op maandag 6 september 2004 23:36 schreef Borelius het volgende:
Er is inmiddels 177 keer gestemd, en het album zelf is gegroeid tot 1303 foto's. Tot nu toe zou alles (inclusief de BEST-OFF) op één DVD passen en ik denk dat dit ook op het einde nog steeds lukt. Als het lukt om voor 24 oktober alles af te ronden, kan ik wellicht die dag een stapel DVD's meenemen, hoe denkt men daarover?
Interesse, bezwaren, suggesties, voorstellen en wat ik nog vergeten ben.... ????
Ach, als het idee eenmaal is uitgewerkt doet de computer de rest. Ik heb een bloedhekel aan veel handwerk, ben zelf programmeur en maak dan even gauw een tooltje voor wat ik op dat moment nodig heb. En het is ook voor een deel hobby, dus dan kijk je er toch anders tegenaan.quote:Op dinsdag 7 september 2004 10:02 schreef ElsCapone het volgende:
[..] Goed plan! Wat stop je er toch veel werk in...
Kortom: stiekem vind-ie het gewoon leuk om te doenquote:Op dinsdag 7 september 2004 11:33 schreef Borelius het volgende:
[..]
Ach, als het idee eenmaal is uitgewerkt doet de computer de rest. Ik heb een bloedhekel aan veel handwerk, ben zelf programmeur en maak dan even gauw een tooltje voor wat ik op dat moment nodig heb. En het is ook voor een deel hobby, dus dan kijk je er toch anders tegenaan.
Ja, ik vind het inderdaad heel leuk, dat heb ik al eens gezegd, daar doe ik dan ook niet stiekum meer over! Ik heb er zelfs weer het nodige van geleerd, want in dit vak ben je nooit uitgeleerd.quote:Op dinsdag 7 september 2004 11:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..] Kortom: stiekem vind-ie het gewoon leuk om te doen![]()
Ach, inclusief een leuk hoesje, een DVD-doosje en een kleine bijdrage voor de afschrijving, hoeft dat niet duurder te zijn dan 4 Euro per stuk. Dat is toch niet te gek, hoop ik. En een CD-tje kan ook nog wel, als ik me beperk tot alleen maar het basis-fotowerk, zonder de rest er om heen.quote:Op dinsdag 7 september 2004 18:18 schreef Xilantof het volgende:
ik vind heto ok wel leuk zo'n DVD!
maare, hoe doen we het dan met de kosten?
quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:53 schreef Borelius het volgende:
Oh ja, zou ik bijna vergeten: meer foto's van Ouwesok erbij, en een directory met foto's van Weopj bij Ptje (2 weer verwijderd) maakt de totaalstand nu op 1320 !!
En de top3 van Ptje is ook opgenomen. Stemmen maar!
Zo, dus Sok komt na de hondenquote:Op dinsdag 7 september 2004 21:28 schreef Xilantof het volgende:
4 euro is zeer goed te doen Borelius!
en ik ga even met de honden lopen, en dan de foto's van Sok bekijken.
ik ben benieuwd
de honden beginnen te janken en te piepenquote:Op dinsdag 7 september 2004 21:34 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Zo, dus Sok komt na de honden [afbeelding]
ik kijk er regelmatig naarquote:Op dinsdag 7 september 2004 20:51 schreef Borelius het volgende:
Dat begreep ik ook wel joh! Maar dan wordt het wel eens tijd voor een PC-aanpassing! Ze kosten niet veel meer tegenwoordig. Ik heb er laatst nog een paar weggegeven, ik heb nu twee DVD-branders er in zitten. Handig voor .... je weet wel.
Ik heb al een komplete tafelpoot kaalgebetenquote:Op dinsdag 7 september 2004 22:10 schreef Xilantof het volgende:
[..]
de honden beginnen te janken en te piepen
jij ook?
whehehequote:Op dinsdag 7 september 2004 22:13 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ik heb al een komplete tafelpoot kaalgebeten [afbeelding]
Als ik het goed begrijp zou jij nog blij zijn met mijn oudste PC,als ik die weer ga vervangen, want die is nu al een stuk moderner dan wat je hebt. Onthoud het maar even voor de zekerheid.quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:11 schreef Bowiefan het volgende:
[..] ik kijk er regelmatig naar![]()
maar mijn pc verdient geen uitbreidingen meer, laatste investering was een usb hubje van 10 eur, maar dat is extern, dus makkelijk overdraagbaar naar een eventuele andere pc![]()
. Die zal er ook wel eens kijken, en ook dan kijk ik niet naar het nieuwste van het nieuwste, als dat inhoud dat er geen DVDrom inzit is het jammer, maar verre van reden om hem niet aan te schaffen.
Dat is voor jou een optie, 10 minuutjes rijden denk ik. Maar op dit moment is nog niet alles binnen, dus ik maak nog even niets.quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:07 schreef Gutteguttegut het volgende:
Kan ik het DVDtje ophalen?
Neem ik een lege voor je mee..LOL
En dan moet je nagaan dat ik er op deze manier nog niet een kwart uithaal van wat erin zit. Met een directe scan vanuit het negatief moet het allemaal nog mooier kunnenquote:Op dinsdag 7 september 2004 22:18 schreef Xilantof het volgende:
nou mag ik je gerust stellen dat ik je foto's erg gaaf vind!
erg mooi scherp en gedetailleerd enzo!
Ik kan eindelijk weer op het Forum komen, dat lag er weer een pittig tijdje uit. Ik had je vraag al wel gezien, maar voor ik kon reageren was het over en uit.quote:Op woensdag 8 september 2004 17:47 schreef pea4fun het volgende:
Borelius, als je een dvd wil maken, moet je dan de foto's niet in hoge resolutie hebben? Ik heb de mijne allemaal verkleind naar je site gestuurd.
Voor afdrukken van mijn foto's zullen de modellen nog een beetje extra geduld moeten oefenen, dat laat ik even wachten tot ik een nieuwe scanner heb omdat ik dan zelf de regie over de kwaliteit houquote:Op woensdag 8 september 2004 10:29 schreef Oceanonix het volgende:
Voor alle modellen geldt dat ze een afdruk krijgen.
Versta je ze een beetjequote:Op woensdag 8 september 2004 21:17 schreef Oceanonix het volgende:
Ben wel eens in Naarden geweest (is dat misschien handig?).
Ik helaas nietquote:Op woensdag 8 september 2004 21:52 schreef Bowiefan het volgende:
hè gezellig, weer een pilotmeet, mag ik mee? Ik heb komend weekend alle tijd![]()
De plaatselijke bevolking daar. Altijd makkelijk als we een tolk bij de hand hebbenquote:Op woensdag 8 september 2004 22:29 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
![]()
ken je het wereldberoemde Naardens accent niet?quote:Op woensdag 8 september 2004 22:29 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 8 september 2004 22:32 schreef Re het volgende:
[..]
ken je het wereldberoemdruchte Naardens accent niet?
Beetje backup kan geen kwaad, voor je het weet loopt er ergens een sprinkhaan rondquote:Op woensdag 8 september 2004 23:00 schreef Oceanonix het volgende:
nee maar we hebben toch een tolk?
quote:Op woensdag 8 september 2004 23:18 schreef Borelius het volgende:
Is dit het spelletje hints?
quote:Op donderdag 9 september 2004 09:37 schreef Auticia het volgende:
Ik ben erbij, 26 september in Blijdorp.
En ik neem mijn man ook mee..
quote:Op donderdag 9 september 2004 09:38 schreef Auticia het volgende:
Ik ben er niet bij in Naarden, moet werken..
Nog gefeliciteerdquote:Op donderdag 9 september 2004 09:37 schreef Auticia het volgende:
En ik neem mijn man ook mee..
quote:Op donderdag 9 september 2004 10:24 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd![]()
ik heb vast iets moois gemist
![]()
![]()
je bent van harte welkomquote:Op donderdag 9 september 2004 18:21 schreef k_man het volgende:
Zeg, hoeveel keer moet ik nog aangeven dat ik er in Naarden ook wel bij wil zijn?![]()
Zeg dan gewoon eerlijk dat mijn aanwezigheid niet gewenst is...
je staat er toch gewoon bijquote:Op donderdag 9 september 2004 18:21 schreef k_man het volgende:
Zeg, hoeveel keer moet ik nog aangeven dat ik er in Naarden ook wel bij wil zijn?![]()
Zeg dan gewoon eerlijk dat mijn aanwezigheid niet gewenst is...
Hier heeft iemand duidelijk echt NIETS te doenquote:Op vrijdag 10 september 2004 14:24 schreef m-niki het volgende:
dit vind ik mooie foto's van Naarden gemaakt (door anderen)...
gemaakt door Didier DeHove, november 2003:
[afbeelding]
gemaakt door ErikJan Geniets:
[afbeelding]
linkje naar foto (gifje) : http://www.artisans-naarden.nl
[afbeelding]
deze gaat me meer om dat wat naast het orgel zit: de bogen en de ramen en dat heldere wit:
[afbeelding]
gemaakt door Rien Westerhout:
[afbeelding]
(hij hoort kleiner, zo issie wel erg brak zie ik...)
Er is echt maar 1Gutteguttegut hoorquote:Op vrijdag 10 september 2004 14:27 schreef PdeHoog het volgende:
...blah
Bewijs het maarquote:Op vrijdag 10 september 2004 14:36 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Er is echt maar 1Gutteguttegut hoor![]()
Relax man...Blijdorp loopt niet wegquote:Op vrijdag 10 september 2004 16:47 schreef De_Warme_bakker het volgende:
dus zeg mij maar op de "misschien_maar_waarschijnlijk_niet"-lijst. Fuck, balen is dat... Zag er echt naar uit...
Je bent natuurlijk niet voor niets schoolkrantfotograafquote:Op vrijdag 10 september 2004 16:57 schreef De_Warme_bakker het volgende:
neem wel mun fotoapparaat mee naar Rome uiteraard
quote:Op vrijdag 10 september 2004 20:01 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Ik doe mijn best...
zou ik ook niet doen, tis toch altijd een gedoe als ie gejat wordt.quote:vandaag verzekering eens nagekeken, en ik kan ongeveer alles terugkrijgen in het ergste geval. ALS 'tie al gestolen zou worden. Ik denk dattik em nooit uit het oog verlies...
groot gelijk heb je!quote:Heb er veel zin in (rome dan he)
Ik moet er nog even een paar resizen en dan ftp ik de laatste tien naar je paradijsjequote:Op vrijdag 41 augustus 2004 23:56 schreef Borelius in het absoluut verkeerde topic het volgende:
He Ouwesok, je leeft nog. Het wordt binnenkort weer slecht weer, mooi moment om wat fotowerk af te maken of was jouw bijdrage aan het album al compleet? En je top 3??
quote:Op zaterdag 11 september 2004 00:05 schreef Ouwesok het volgende:
Op vrijdag 41 augustus 2004 23:56 schreef Borelius in het absoluut verkeerde topic het volgende:
prima meneer Borelius,quote:Op zaterdag 11 september 2004 08:53 schreef Borelius het volgende:
De laatste zending wordt nu verwerkt, geschatte tijd gereed, binnen 10 minuten na nu.
Tussenstand : 1348 foto's....
(Is het hier beter, Bowiefan?)
quote:Op zaterdag 11 september 2004 08:53 schreef Borelius het volgende:
De laatste zending wordt nu verwerkt, geschatte tijd gereed, binnen 10 minuten na nu.
Tussenstand : 1348 foto's....
Ik las het voor aan mijn vrouw, reactie van haar:quote:Op zaterdag 11 september 2004 10:25 schreef Bowiefan het volgende:
[..] prima meneer Borelius,
leuke avater trouwens....
ik heb nu alleen wel de hele tijd Herman Finkers in mijn hoofd: "U wilt hier rechtsaf, mag dat?"
Hallo Boreliaquote:Op zaterdag 11 september 2004 10:34 schreef Borelius het volgende:
[..]
Ik las het voor aan mijn vrouw, reactie van haar:
![]()
![]()
![]()
![]()
ook lekker subtiel,quote:Ik heb gisteren even zitten puzzelen en ik vond hem zelf ook best geslaagd.
Daar gaat de groepskortingquote:Op zaterdag 11 september 2004 12:12 schreef rique het volgende:
Ik heb alvast een Airmiles-kortingsbon besteld voor Blijdorp, dan kost het opeens maar 4,50. Dat scheelt toch weer mooi een tientje.
Ik wilde nog meer van die dingen bestellen voor de groep maar mijn airmiles-saldo was tot de bodem gekelderd. Toch maar wat meer tanken![]()
Gewoon kofferbak tot aan de rand afvullen, komt het allemaal goedquote:Op zaterdag 11 september 2004 12:12 schreef rique het volgende:
Ik heb alvast een Airmiles-kortingsbon besteld voor Blijdorp, dan kost het opeens maar 4,50. Dat scheelt toch weer mooi een tientje.
Ik wilde nog meer van die dingen bestellen voor de groep maar mijn airmiles-saldo was tot de bodem gekelderd. Toch maar wat meer tanken![]()
quote:Op zaterdag 11 september 2004 12:15 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
Daar gaat de groepskorting
Nou ik je toch spreek, heb jij nederlandse handleiding bij je S1? zo ja wil je die ffvoor me scannen
iets met parallel en import enzoquote:Op zaterdag 11 september 2004 12:20 schreef rique het volgende:
[..]
![]()
De handleiding heb ik wel, de scanner en de tijd niet
Is jouw nederlandse handleiding soms in het water gevallen?![]()
ik kan hem wel even opsturen of uitlenen op de meet trouwens
Jeeeeeeeeej !!!!! Gefeliciteerd! We gaan Blijdorp eens flink onveilig maken met de S1 liefhebber-club.quote:Op zaterdag 11 september 2004 12:29 schreef Bowiefan het volgende:
en ja, ik heb dus sinds gisteren ook een S1, ik kon niet langer wachten
* stilletjes aflogt....quote:Op zaterdag 11 september 2004 12:29 schreef Bowiefan het volgende:
(moek alleen nog ergens een fletbedje lenen)
Tja sorry, de wereld wordt steeds kleiner, en als ik bij de lokale fotoboer hetzelfde toestel 50% !!!!!!! duurder zie liggen.quote:Op zaterdag 11 september 2004 12:32 schreef rique het volgende:
[..]
Jeeeeeeeeej !!!!! Gefeliciteerd! We gaan Blijdorp eens flink onveilig maken met de S1 liefhebber-club.
Parallel-import![]()
Maargoed, ik zorg dat ik de handleiding bij me heb en dan kan je hem weer een keertje opsturen ofzow. En als ik tussendoor iets niet weet lees ik gewoon je scan![]()
je bent nog blauw en op msnquote:Op zaterdag 11 september 2004 12:41 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
* stilletjes aflogt....
quote:Op zaterdag 11 september 2004 12:41 schreef Bowiefan het volgende:
Kan ik bij deze een stoeltje reserveren in Collosus meneer Sok?
quote:Op zaterdag 11 september 2004 12:52 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
't is overigens HMs Colossus
Owhhhh ga je met die anderequote:Op zaterdag 11 september 2004 12:52 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
't is overigens HMs Colossus
jij hebt de show van Finkers vorige week zaterdag ook gezien neem ik aan?quote:Op zaterdag 11 september 2004 10:25 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
prima meneer Borelius,
leuke avater trouwens....
ik heb nu alleen wel de hele tijd Herman Finkers in mijn hoofd: "U wilt hier rechtsaf, mag dat?"
Ik heb me zeker rotgelachen ook, ik had deze show alleen nog maar gehoord (CD, '2talig')quote:Op zaterdag 11 september 2004 18:46 schreef Xilantof het volgende:
jij hebt de show van Finkers vorige week zaterdag ook gezien neem ik aan? :')
ik heb me rotgelachen:'(
Bedankt P, maar niet overdrijven hèquote:Op zaterdag 11 september 2004 22:33 schreef PdeHoog het volgende:
Feli Bowiefan. Nou heb je zeker die converter niet meer nodig
Het is al op gelost mbv van een amerikaans nachtpaardquote:Op zaterdag 11 september 2004 12:32 schreef rique het volgende:
Maargoed, ik zorg dat ik de handleiding bij me heb en dan kan je hem weer een keertje opsturen ofzow. En als ik tussendoor iets niet weet lees ik gewoon je scan![]()
Die heb ik inmiddels weer (mijn vorige is overleden).quote:Op zaterdag 11 september 2004 23:47 schreef Borelius het volgende:
Om luchten beter, waarschijnlijk bedoel je sprekender en contrastrijker, op de foto te krijgen kan een polarisatiefilter uitkomst bieden. Onze Ouwsesok heeft daarover in het filter-topic nog niet zo lang geleden diverse voorbeelden gepost. Ik kan je aanraden daar eens even rond te neuzen.
En dan evengoed geen fraaie luchten, ik snap het niet, staat de rest wel goed ingesteld?quote:Op zondag 12 september 2004 09:39 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Die heb ik inmiddels weer (mijn vorige is overleden).
* PdeHoog is bezig met zieltjes winnen voor FOTquote:Op zondag 12 september 2004 10:00 schreef Blinky het volgende:
Hallo, ik ben nog geen actieve foto-fokker, maar binnenkort koop ik van mijn verjaardagsgeld een camera. Wel lees en kijk ik af en toe mee en ik heb al ideeen over hoe en wat ik met fotografie wil gaan doen. De jullie welbekende user dhr. PdeHoog heeft mij uitgenodigd om alvast mee te komen kijken op de foto meet. Hij heeft mij ook warm gekregen voor de interesese in fotografie. Bij deze wil ik mij graag aanmelden voor de meet als dat kan
edit: ik bedoel de Blijdorp-meet
Hehehe... you talked me into it...quote:Op zondag 12 september 2004 10:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog is bezig met zieltjes winnen voor FOT
FOT-users + 1
quote:Op zondag 12 september 2004 10:06 schreef Blinky het volgende:
[..]
Hehehe... you talked me into it...
Krijg je er geld voor ofzo? Dan stel ik 40-60 procent voor.
iets zegt me dat ik had moeten onderhandelen vóór het opgeven
Ik heb hem pas een week en had hem dus niet tijdens de meet. Hopelijk kan ik van de week er wat mee gaan spelen.quote:Op zondag 12 september 2004 09:59 schreef Borelius het volgende:
[..]
En dan evengoed geen fraaie luchten, ik snap het niet, staat de rest wel goed ingesteld?
Dit was mijn D70 ik heb heb nog steeds maar 1 lensquote:Op zondag 12 september 2004 11:13 schreef Borelius het volgende:
Welke camera is het eigenlijk, Oceanonix? En eventueel lens/lenzen?
En ben je er bij in Naarden?
quote:Op zondag 12 september 2004 10:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen onderhandeling meer mogelijk hier![]()
en trouwens...vind je het al niet genoeg dat je hier mag logeren, zodat je niet uit dat verre zuidoosten hoeft te komen?
Oh ja...Xilantof.....we hebben een extra passagier, maar dat komt goed uit. We hebben tenslotte net de_warme_bakker gedumpt De_warme_bakker_ heeft tenslotte net afgezegd
Gaat zeker lukken, ik had die combinatie bij me in Lelystad, de vorige meet. Maar jij gaat natuurlijk met die combinatie voor de macro's.quote:Op zondag 12 september 2004 11:19 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Dit was mijn D70 ik heb heb nog steeds maar 1 lens :'( een oude 35-80mm.
En natuurlijk ben ik erbij in Naarden, hopelijk met de Tamron 90 mm macro, die schijnt ook bruikbaar te zijn in portretfotografie![]()
wij werkenquote:Op zondag 12 september 2004 12:25 schreef m-niki het volgende:![]()
hoe komen jullie toch allemaal aan het geld voor die nieuwe camera's en lenzen!!
Zeg me alsjeblieft waar ze voor een grijpstuiver te koop zijn....
* m-niki is jaloers!!!
m-niki is heeeeeeeel erg jaloers en gaat met handen over elkaar nors kijkend in hoekje staan al 'hmpf' zeggend!
Ik heb er een jaar lang voor gespaard, en ik heb erg lang nagedacht over de aanschaf. Maar als ik sommige anderen zie, dan vraag ik me dat ook wel eens af, een lens van meer dan 1000 Euro, dan hmpf.... ik vrolijk met je mee.quote:Op zondag 12 september 2004 12:25 schreef m-niki het volgende:![]()
hoe komen jullie toch allemaal aan het geld voor die nieuwe camera's en lenzen!!
m-niki is jaloers!!!
m-niki is heeeeeeeel erg jaloers en gaat met handen over elkaar nors kijkend in hoekje staan al 'hmpf' zeggend!
Je hebt het nu over die macro-lens Borelius? Je maakt er wel hele gave foto's mee moet ik zeggenquote:Op zondag 12 september 2004 12:57 schreef Borelius het volgende:
[..]
Ik heb er een jaar lang voor gespaard, en ik heb erg lang nagedacht over de aanschaf. Maar als ik sommige anderen zie, dan vraag ik me dat ook wel eens af, een lens van meer dan 1000 Euro, dan hmpf.... ik vrolijk met je mee.![]()
Ga weg.........quote:Op zondag 12 september 2004 13:02 schreef dawg het volgende:
Mag ik ook mee hmpf-en?
Ja dat is die Tamron 90 mm en ik ben nu stiekum aan het nadenken over de aanschaf van nog een setje tussenringen, zodat ik portret opnames kan maken van baby-bladluisjes e.d. .quote:Op zondag 12 september 2004 13:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Je hebt het nu over die macro-lens Borelius? Je maakt er wel hele gave foto's mee moet ik zeggendus stiekem het geld toch wel waard
* PdeHoog zit stiekem toch te denken aan een verloopring + close-up-filters voor zijn A75 en een pola-filter voor zijn OM-2
Nee, door omstandigheden nog niet aan toe gekomen, maar die staat nog hoog op mijn verlanglijstje hoor!quote:Op zondag 12 september 2004 13:15 schreef dawg het volgende:
Borelius, heb je nou ook nog die ringflitser gehaald? Je had er toen een topicje over gestart?
Je bent wel in de portret-maak-stemming hequote:Op zondag 12 september 2004 13:10 schreef Borelius het volgende:
[..]
... zodat ik portret opnames kan maken van baby-bladluisjes e.d. .
Uiteraardquote:Op zondag 12 september 2004 13:21 schreef Xilantof het volgende:
Welkom Blinky
en PdeHoog, wij spreken nog af hoe/wat/wanneer/waar/hoelaat voor de blijdorp meet?
Xilantof, lees dat topic op DPZ evenquote:en Oceanonix, mag ik vragen welke lens je wilt ? echt de 90 mm tamron?
ik zit zelf te denken aan de 60 mm nikon. ook macro lens 2.8
Een ander groot leerzaam ding was het gebruik van een reflectiescherm. Volgens mij heeft Xilantof daar hele mooie "voor-na plaatjes" van.quote:Op zondag 12 september 2004 18:18 schreef Subhuman het volgende:
* Subhuman heeft een vraagje
Ik hoorde dat er bij de portretmeet iemand was aangesteld die een overzichtje zou maken van alle tips en weetjes voor het maken van portretten. Ik geloof dat het Bowiefan of Borelius was of in elk geval iets met een B!
De echte basisdingen zoals altijd steunen op het achterste been ken ik wel, maar ik vroeg me af of er toevallig nog meer algemene tips uit de meeting naar voren waren gekomen.
En nu wel in het goeie topic
Het duurt ff maar dan geef ik toch echt antwoord:quote:Op zondag 12 september 2004 13:21 schreef Xilantof het volgende:
en Oceanonix, mag ik vragen welke lens je wilt ? echt de 90 mm tamron?
ik zit zelf te denken aan de 60 mm nikon. ook macro lens 2.8
Sparen, sparen en sparen....... Zo kom ik aan mijn nieuwe spullen.quote:Op zondag 12 september 2004 12:25 schreef m-niki het volgende:![]()
* Oceanonix is jaloers!!!
* Oceanonix is heeeeeeeel erg jaloers en gaat met handen over elkaar nors kijkend in hoekje staan al 'hmpf' zeggend!
En natuurlijk sparen!quote:Op zondag 12 september 2004 20:08 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Sparen, sparen en sparen....... Zo kom ik aan mijn nieuwe spullen.
Maar dan eet ze toch wat andersquote:Op zondag 12 september 2004 18:12 schreef rique het volgende:
ojah ze heeft een apen-trauma, misschien kan het uitstapje nog therapeutisch werken
quote:Op zondag 12 september 2004 20:41 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Maar dan eet ze toch wat anders
wat heeft die DI voor "speciaals" dan?quote:Op zondag 12 september 2004 20:06 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Het duurt ff maar dan geef ik toch echt antwoord:
Ja ik wil echt de 90 mm tamron twijfel nu nog tussen de gewone en de DI. De laatste heeft iets extra's voor DSLR's
zonder reflectieschermquote:Op zondag 12 september 2004 18:25 schreef rique het volgende:
[..]
Een ander groot leerzaam ding was het gebruik van een reflectiescherm. Volgens mij heeft Xilantof daar hele mooie "voor-na plaatjes" van.
knip: hele mooie tips
http://www.tamron.com/lenses/di/di_slide3_di.asp Dit staat op de tamron site over DI. Dit is ook de reden dat ik twijfel want zo duidelijk zijn ze niet.quote:Op zondag 12 september 2004 21:06 schreef Xilantof het volgende:
[..]
wat heeft die DI voor "speciaals" dan?
Snap je mijn twijfel. Er zijn verder helemaal geen vergelijkende gegevens. De "gewone" is daardoor erg interessant omdat ik daar meerdere keren goed resultaat mee heb gezien en van de DI nog helemaal niets.quote:Op maandag 13 september 2004 07:09 schreef Borelius het volgende:
De versie die ik heb is hem dus niet, hij heet voluit:
SP AF 90 F 2.8 macro 1:1, zonder de DI. De DI versie zou wat lenzen betreft nog wat zuiverder moeten zijn. Zonder een reeks vergelijkende foto's is daar op grond van wat gegogel met cijfertjes geen chocola van te maken.
is het prijsverschil groot?quote:Op maandag 13 september 2004 07:17 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Snap je mijn twijfel. Er zijn verder helemaal geen vergelijkende gegevens. De "gewone" is daardoor erg interessant omdat ik daar meerdere keren goed resultaat mee heb gezien en van de DI nog helemaal niets.
Is 60 euro rond de 400 een groot verschil? Ik vind aan de ene kant van niet, maar dan moet je voor dat bedrag wel een merkbare verbetering hebben, anders is het toch weer veel.quote:Op maandag 13 september 2004 07:20 schreef Xilantof het volgende:
[..]is het prijsverschil groot? dat zou het ook nog makkelijker maken
voor slowchat hebben we een speciaal topicquote:Op maandag 13 september 2004 14:24 schreef m-niki het volgende:
he, wanneer gaan jullie nou weer eens echt slowchatten??
Ik heb nog steeds geen idee waar ik die top-3 dingen kan vinden....quote:Op maandag 13 september 2004 20:04 schreef Borelius het volgende:
Ga stemmen of zo!![]()
Heb ik alle top3 lijstjes al?![]()
Heb ik ook wel eens last van. Check je mail (quicknet) dan moet het zeker lukken!quote:Op maandag 13 september 2004 20:11 schreef rique het volgende:
[..] Ik heb nog steeds geen idee waar ik die top-3 dingen kan vinden....
Jaja ik ben slordig en chaotisch maar ik weet het niet meer![]()
tenks!quote:Op maandag 13 september 2004 20:31 schreef Borelius het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens last van. Check je mail (quicknet) dan moet het zeker lukken!
of de modus?quote:Op maandag 13 september 2004 20:54 schreef rique het volgende:
Ik heb gestemd
Borelius, welke berekeningen ga je aan de uitslag hangen? Ga je nog rekening houden met het aantal stemmen per foto, bereken je een gemiddelde of een mediaan?
Dacht dat je een keer schreef dat Hayk's top 3 was toegevoegd, vandaar. Maar weet het niet zeker hoor!quote:Op maandag 13 september 2004 22:00 schreef Borelius het volgende:
De top3 van Hayk staat er inderdaad nog niet bij, even mijn mail checken.
Om dezeoverigens een beetje offtopic vraag een beetje te beantwoorden:quote:Op maandag 13 september 2004 07:30 schreef Borelius het volgende:
[..]
Is 60 euro rond de 400 een groot verschil? Ik vind aan de ene kant van niet, maar dan moet je voor dat bedrag wel een merkbare verbetering hebben, anders is het toch weer veel.
Geeft niet! Ik ben een oplettende lezerquote:Op maandag 13 september 2004 22:10 schreef Borelius het volgende:
Alles voor Hayk's top3 stond gereed, ik had de gegevens in de database nog niet toegevoegd. Dat is bij deze alsnog gebeurd, excuses voor de verwarring.
Tja, ik ben ook zeer tevreden en zou waarschijnlijk wederom de Tamron kiezen. Ik denk dat mijn bijdrages aan het macro-topic meestal wel voor zich spreken, anders: NOG MEER .quote:In vrijwel alle testen en reviews valt overigens steeds weer die Tamron 90mm op, waarvan de optische constructie al zo'n twee decennia meegaat, maar waarvan het mechanische en sinds AF ook het elektronischegedeelte steeds weer up-to-date wordt gehouden.
Grote knul!quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:56 schreef dawg het volgende:
Ik heb ook gestemd.
quote:Overigens, heb minder goed nieuws.
Ik moet de aankomende meet overslaan, is iets tussen gekomen.
Iets wat ik helaas ook niet kan verzetten.![]()
quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:56 schreef dawg het volgende:
Ik heb ook gestemd.
Overigens, heb minder goed nieuws.
Ik moet de aankomende meet overslaan, is iets tussen gekomen.
Iets wat ik helaas ook niet kan verzetten.
Dat klinkt bijna als een datequote:Op dinsdag 14 september 2004 17:10 schreef Re het volgende:
[..]
, maar we zullen nog wel ergens minimeeten, wil nog wel eens met jouw lens spelen
quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:08 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Waar ik dacht dat mijn proefwerk/tentamenweek na de herstvakantie ging vallen
blijkt deze toch te zijn vóór de herfstvakantie.
met andere woorden: ik ben er waarschijnlijk wel bij!
er bestaan inderdaad legio parkeerplaatsen waar je dergelijke uitspraken niet hardop moet doenquote:Op dinsdag 14 september 2004 22:01 schreef RonaldV het volgende:
Dat klinkt bijna als een date
gezellig!quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:08 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Richting Naarden.....ach, als er geen model mee hoeft ruimte zatquote:Op woensdag 15 september 2004 07:17 schreef Xilantof het volgende:
[..]
gezellig!
pdehoog, hoe zit het met de ruimte in je auto?
Ja hoor, dat kan nog steeds, ga je gang maar als je er aan toe bent!quote:Op woensdag 15 september 2004 13:41 schreef pea4fun het volgende:
Bij deze afmeldt voor de blijdorpmeet.
Ow en borelius, Ik ga die grotere versies nog ftp-en hoor (als ik het nog kan) PC probs gehad, dus moet weer opnieuw alles uitzoeken, maar het komt eraan.
mijn vraag is hiermee dus ook indirect beantwoordquote:Op woensdag 15 september 2004 09:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Richting Naarden.....ach, als er geen model mee hoeft ruimte zaten als er wel een model mee gaat dan ook
en als er twee knappe dames mee rijden, stoppen we De_warme_bakker gewoon in de kofferbak![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 september 2004 14:54 schreef De_Warme_bakker het volgende:
[..]
mijn vraag is hiermee dus ook indirect beantwoord
quote:Op woensdag 15 september 2004 18:12 schreef De_Warme_bakker het volgende:
tuurlijk snap ik het
ik moet toch altijd weer lachen om nagenoeg elke post van jou
psssssst. De_warme_bakker....ik ben nu enigzins in verwarring. Welke meet hebben we het hier over? Blijdorp of Naarden?quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:08 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Naarden!quote:Op woensdag 15 september 2004 20:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
psssssst. De_warme_bakker....ik ben nu enigzins in verwarring. Welke meet hebben we het hier over? Blijdorp of Naarden?
Ik had al iets gezegd Fotomeet #9 op naar Naardenquote:Op woensdag 15 september 2004 20:39 schreef PdeHoog het volgende:
lijsten
Sorryquote:Op woensdag 15 september 2004 23:02 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
Ik had al iets gezegd Fotomeet #9 op naar Naarden
maar voor de duidelijkheid.... ik ga mee naar jippiedorp
Ah...toch goed gegoktquote:Op woensdag 15 september 2004 22:57 schreef De_Warme_bakker het volgende:
[..]
Naarden!
Vergeet je flitser niet!quote:Op donderdag 16 september 2004 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:ik was er een tijdje uit
Maar goed, ik zie dat 24 oktober nog steeds staat
Ik zal er zijnEnneh, ik weet niet of we weer iets met portretfotografie gaan doen, maar zo ja, dan neem ik ook een model mee
Zo nee, dan ehhh auch proficiat
quote:Op donderdag 16 september 2004 20:01 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Vergeet je flitser niet!![]()
waar en hoe doe je dat stemmen? ik heb weer eens niet zitten opletten......quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:31 schreef Xilantof het volgende:
Veel plezier Borelius!
ik ga vanavond denk ik mijn stemmen afmaken
als het goed is heeft Borelius je een mailtje gestuurd met url + inlog gegevens.quote:Op vrijdag 17 september 2004 15:00 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
waar en hoe doe je dat stemmen? ik heb weer eens niet zitten opletten......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |