Dat liedje van Kwik en flupke!quote:Op zaterdag 11 september 2004 08:29 schreef PdeHoog het volgende:![]()
Kwik en Flupke blijven leuk
No problemquote:Op zaterdag 11 september 2004 11:52 schreef Silent_Lucidity het volgende:
Maar natuurlijk ken ik dat nog
Onze belgische vriendjes hehehe ....
oke en bedankt Rique nu krijg ik het de rest van de dag niet meer uit mijn hoofd!
quote:Op zaterdag 11 september 2004 12:18 schreef Bowiefan het volgende:
Bolke, Bolke, Bolke de beer
Daar is ie weer, daar is ie weer
quote:Op zaterdag 11 september 2004 12:36 schreef rique het volgende:
Vriendin van Rique: Wat ben je aant neuriën Rique?
Rique: Gewoon, Bolke de beer, hoezo?
Vriendin van Rique:
quote:Op zaterdag 11 september 2004 11:35 schreef Silent_Lucidity het volgende:
Fokke en Sukke
Enne nog gefeliciteerd Pea
Leuk speelgoed Bowiefanquote:Op zondag 12 september 2004 00:03 schreef Bowiefan het volgende:
Tjeee, stil in de slowchat
Zal ik het maar weer omhoogschoppen dan met mijn gespam?
Eigenlijk moet dit in het meettopic, want het was vandaag tijd voor een micromeet met ouwesok.
We zijn de OVP in geweest, en voor mij was het primaire doel, de eerste serieuse sessie met mijn nieuwe aanwinst; de Canon S1 IS.
Onderstaand een greep uit de resultaten, foto's zijn allemaal slechts verkleint tot 550 breed en iets mindere kwaliteit (voor de bestandsgrootte)
We beginnen met een margriet:
[afbeelding]
Een kickvorsch:
[afbeelding]
Een bak herrie:
[afbeelding]
Wilde Konickpaarden
[afbeelding]
Nog een margriet, iets anders van kleur
[afbeelding]
Nog meer groot wild
[afbeelding]
Prachtige flevoluchten
[afbeelding]
U zult begrijpen dat ik zeer tevreden ben over mijn recent aanschafsel
Kijk hem er eens blij mee zijnquote:Op zondag 12 september 2004 00:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Leuk speelgoed Bowiefan. Ziet er goed uit
Ik wilde dus dat beest vanuit een lage positie fotograferen, maar ze kwam steeds dichterbij.quote:Op zondag 12 september 2004 00:08 schreef Ouwesok het volgende:
Kijk hem er eens blij mee zijn
[afbeelding]
Je wil niet weten wat ie hier fotografeert
quote:Op zondag 12 september 2004 00:08 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Kijk hem er eens blij mee zijn
[afbeelding]
Je wil niet weten wat ie hier fotografeert
Ik had de hele bups bij mequote:Op zondag 12 september 2004 00:20 schreef PdeHoog het volgende:
Zo'n klein cameraatje en dan zo'n tas
* PdeHoog kijkt Bowiefan lief aanquote:Op zondag 12 september 2004 00:26 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
en een heel leuk telecovertertje![]()
staat een heel verhaal op dusquote:toko mc auto tele converter 2x for om japan
nette foto Sok!quote:Op zondag 12 september 2004 00:44 schreef Ouwesok het volgende:
Zo kan ie ook
[afbeelding]
Ik ben er maar even bij het gras ingedoken
Ik heb helemaal niks, geen lenzen, geen filters ,geen spiegelreflexquote:Op zondag 12 september 2004 09:54 schreef Xilantof het volgende:
echt zo erg![]()
ik word hebberig van dit subforum
op houden allemaal! NU!
zie ik weer een topic over filters, tja, een mooie pola of IR filter zou ik wel willen, en ik houd me mond maar over alle mooie lenzen enzo![]()
quote:Op zondag 12 september 2004 10:12 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks, geen lenzen, geen filters ,geen spiegelreflex![]()
Dank je , dat had ik even nodigquote:
Maar je kan wel mooie foto's makenquote:Op zondag 12 september 2004 10:12 schreef Ymke het volgende:
[..]
Die +waarde op een voorzetlens is het aantal dioptrieén, en houdt sterk verband met de vergrotingsmaatstaf die je er mee haalt. Zodra je S5000 een filtervatting heeft, is elke voorzetlens in principe geschikt voor je S5000 als ie in elk geval de goeie maat heeft (en daarvoor zijn hele handige adaptertjes te koop)quote:Op zondag 12 september 2004 11:41 schreef De_Warme_bakker het volgende:
effe iets heeeeeel anders... maar daar is de slowchat dan ook voor bedoeld...
Ik lees geregeld van Ouwesok, henkje pietje keesje en klaasje, enz enz enz. over een voorzetlens.
dat heeft iemand een voorzetles +3 bijvoorbeeld.
Wie kan mij uitleggen wat een voorzetlens is, waar die +3 voor staat (heb wel een vermoeden) en wat zo'n ding ongeveer zou kosten. voor een Fuji S5000
Na een zeer meevallende verjaardagscollecte (en doel ik niet op de bus op de meet) had ik mezelf beloofd dat wanneer die erg dicht bij de 400 eur zou komen op http://www.tweakers.net/pricewatch/77560 ik zou gaan zoeken naar een winkel/webshop die mij aanstond.quote:Op zondag 12 september 2004 09:06 schreef De_Warme_bakker het volgende:
vette foto's bow!
vette camera ook!!! wat betaal je er nu voor? Ik heb er een aantal maanden ook nog naar gekeken, maar die 580 euro was me toen teveel
het was niet speciaal voor jou bedoeld hoor. maar gewoon als reactie op veel in dit Subforum, maar ik wilde geen ander topic er mee vervuilen, dus dan maar in de SCquote:Op zondag 12 september 2004 10:12 schreef Ymke het volgende:
[..]
misschien dat die in het wedstrijd topic staanquote:Op zondag 12 september 2004 16:56 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Vind ze wel goed, maar ik zie de Werk-In-Uitvoering nergens in terug...
Sjah ik zou toch voor de schoudertas gaan. Behalve dat dat veiliger is, is het ook makkelijker werken. Ik vind een camera in een rugtas behoorlijk vervelend. Zie je iets moois, eerst je rugtas uit, tas open, camera eruit, tas tussen je benen, foto maken, camera in tas, tas op je rug, heel hard rennen achter je klasgenootjes aan.quote:Op zondag 12 september 2004 18:34 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Als ik volgende week naarRoma
zal gaan, neem ik toch maar mijn camera mee. ben wel een beetje bang... je weet maar nooit, maar zo'n kans laat ik ook niet schieten... Ik neem em dus toch wel mee.
Maar nu... Ik neem een tas mee. ik heb een schoudertas en een rugzak. Welke nou verstandiger zou zijn... geen idee. de rugzak zit op mijn rug, dus buiten zichtsbereik, en in een rij kan dat... ik weet het niet, suggereer maar.
foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
heeft iemand er een ideetje over?
dat is het TGV station bij Lyon (frankrijk) van Calatrava (werkelijk een briljante architect!)quote:Op zondag 12 september 2004 18:29 schreef De_Warme_bakker het volgende:
ziet er goed uit. wat is het voor een gebouw?
Wist ik het maar, dan zette ik hem weer aanquote:Op zondag 12 september 2004 22:49 schreef Ymke het volgende:
Navond, waarom doet photobucket het niet?
Ligt het er al lang uit?quote:Op zondag 12 september 2004 22:52 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Wist ik het maar, dan zette ik hem weer aan [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |