abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 augustus 2004 @ 14:45:35 #1
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_21372512
Maar even een apart topic voor dit idee, omdat de post anders ondergesneeuwd raakt tussen alle enthousiaste posts in het algemene meet topic.

Voor de maxi-meet van afgelopen zondag was er sprake om een mini-meet in Utrecht te doen. Omdat dit kort voor de grote meet was, is het idee even in de koelkast gezet. Maar de meet is voorbij, dus tijd om eens wat te gaan plannen (ook omdat we anders weer met regen, sneeuw en storm zitten).

Dus, laat ik maar eens beginnen met te kijken wie er interesse heeft en wat we kunnen gaan doen.
De Utrechters waarvan ik weet dat ze in eerste instantie een mini-meet wel leuk vonden:
- Ymke
- Oceanonix
- Luckepuk
- Chevalric
Dit zijn er natuurlijk nog veel te weinig, dus als er nog meer mensen interesse hebben, meld je aan!

Wat kunnen we doen?
- De stad fotograferen
- Een van de parken van utrecht in en die fotograferen
- De Uithof op de foto zetten (staan ook wel mooie gebouwen)
- iets anders (mensen op terrasjes?)

Qua tijdstip gaat mijn voorkeur uit naar een zondagochtend/middag, zeker als we de stad in gaan, want dan struikel je tenminste niet over het winkelpubliek. Een datum moeten we maar prikken als we een beetje een beeld hebben van wie mee gaat, maar ergens in september lijkt mij optimaal.
pi_21373456
Ik wil eigenlijk utrecht juist niet fotograferen , ben wel een beetje op de stad uitgekeken Maar het lijkt me leuk om het van de winter te doen , als er veel ijs /of sneeuw ligt , We wonen volgens mij allemaal rond het oog in al park?

En we kunnen natuurlijk ook gewoon op een terasje gaan zitten
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_21373510
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 15:26 schreef Ymke het volgende:
Ik wil eigenlijk utrecht juist niet fotograferen , ben wel een beetje op de stad uitgekeken Maar het lijkt me leuk om het van de winter te doen , als er veel ijs /of sneeuw ligt , We wonen volgens mij allemaal rond het oog in al park?

Of snachts eens de stad in om te fotograferen , ik doe dat liever niet alleen , bij het station staan mooie gebouwen die snachts mooi in het licht staan , de munt ook, en de uithof is dat mooi snachts?

jezelf quoten das erg
pi_21373920
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 15:28 schreef Ymke het volgende:

[..]

Of snachts eens de stad in om te fotograferen , ik doe dat liever niet alleen , bij het station staan mooie gebouwen die snachts mooi in het licht staan , de munt ook, en de uithof is dat mooi snachts?

jezelf quoten das erg
een quote van de quote

Ik vind mijn stadje nog steeds erg leuk om op de foto te zetten dus ik ga mee.
En om 's avonds laat een keer op pad te gaan vind ik ook leuk.

Ik weet niet of de Uithof 's nachts nou zo mooi is. De binnenstad in ieder geval wel zeker als de kerstverlichting brand. Dan kun je 's avonds ook de Dom beklimmen!!!

En tegen een terrasje pikken zeg ik geen nee
  woensdag 18 augustus 2004 @ 15:53:47 #5
7957 Chevalric
pi_21374256
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 15:26 schreef Ymke het volgende:

Tja, ik woon pas 4 jaar in Utrecht en ben net begonnen met fotografie, dus ik vind de stad nog wel interessant Maar om nou te wachten tot het eindelijk een keer sneeuwt, dat kan nogal lang duren in Nederland.

Een terrasje is natuurlijk altijd prima
pi_21374281
We hebben geen haast

Enne ik fotografeer ook niet zo lang , dus steunen we op oceanonix voor de kennis
  woensdag 18 augustus 2004 @ 15:57:45 #7
7957 Chevalric
pi_21374351
Nachtfotografie vind ik op zich ook wel leuk om te proberen, dus da's ook nog een optie natuurlijk.
pi_21374463
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 15:54 schreef Ymke het volgende:
We hebben geen haast

Enne ik fotografeer ook niet zo lang , dus steunen we op oceanonix voor de kennis
Aj, ik ben geen goeroe hoor............
pi_21374511
Jawel . je weet het alleen nog niet
pi_21396271
Ik snap nog steeds niet dat ik als goeroe wordt gezien, maar het leven gaat verder.

Dus gaan we een afspraak maken voor de Utrecht mini meet?
Ik heb bijna vakantie

Het weekend van 28 aug kan ik niet en 4 sept ook niet verder is mijn agenda nog maagdelijk wit.
Dus roep maar een datum!!!
  donderdag 19 augustus 2004 @ 13:20:37 #11
7957 Chevalric
pi_21396834
In het weekend van 11/12 september of het weekend daarna?
Hebben we 4 dagen waar we uit kunnen kiezen. Ik heb 11 september wel een verjaardag, dus kan ik het niet te laat maken, maar verder heb ik nog ruimte in mijn agenda
pi_21397641
Vanuit amersfoort moet dat te doen zijn.
pi_21398662
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 13:20 schreef Chevalric het volgende:
In het weekend van 11/12 september of het weekend daarna?
Hebben we 4 dagen waar we uit kunnen kiezen. Ik heb 11 september wel een verjaardag, dus kan ik het niet te laat maken, maar verder heb ik nog ruimte in mijn agenda
Het weekend van 18/19 moet ik een paar uur werken en ben ik bovendien oproepbaar. Dat komt voor mij dus minder goed uit.
Het weekend van 11/12 heb ik niets.
pi_21399190
Rond het station staan zeker mooie gebouwen om 'snachts op de foto te zetten
Was er gisteravond en ben er vanavond weer, maar zonder statief krijg je dat dus voor geen meter vastgelegd helaas

Ach ik kon mijn toestel toch bijna niet meer vasthouden dus
pi_21450235
Schopje

En het stationsgebied is 's nachts idd mooi.
Zocht ff naar een foto maar heb daar niets van in mijn dig archief
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 21:26:39 #16
40714 Subhuman
Televised confession
pi_21453055
Utrecht is dichterbij dan Naarden!
  zondag 22 augustus 2004 @ 10:08:04 #17
7957 Chevalric
pi_21460318
Hm, hoor ik daar al drie aanmeldingen? (k-man, silent_lucidity en subhuman)
Verder hebben we 2 stemmen voor het weekend van 11/12 september. Mijn voorkeur gaat dan wel uit naar overdag, aangezien ik de 11e een feestje heb en de 12e liever niet tot diep in de nacht rondbanjer, aangezien ik de dag erna weer moet werken en naar school moet.
  zondag 22 augustus 2004 @ 14:58:54 #18
40714 Subhuman
Televised confession
pi_21465020
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 10:08 schreef Chevalric het volgende:
Hm, hoor ik daar al drie aanmeldingen? (k-man, silent_lucidity en subhuman)
Verder hebben we 2 stemmen voor het weekend van 11/12 september. Mijn voorkeur gaat dan wel uit naar overdag, aangezien ik de 11e een feestje heb en de 12e liever niet tot diep in de nacht rondbanjer, aangezien ik de dag erna weer moet werken en naar school moet.
Haha!

Ok, ik wil op zich best mee, lijkt me leuk en gezellig en ik heb Utrecht nog nooit bezocht!

Ik kan alleen het hele weekend van 11/12 september niet. En mijn voorkeur gaat sowieso uit naar overdag aangezien ik helemaal uit Enschede moet komen!

Lastig ben ik he...
pi_21466191
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 14:58 schreef Subhuman het volgende:

Haha!

Ok, ik wil op zich best mee, lijkt me leuk en gezellig en ik heb Utrecht nog nooit bezocht!

Ik kan alleen het hele weekend van 11/12 september niet. En mijn voorkeur gaat sowieso uit naar overdag aangezien ik helemaal uit Enschede moet komen!

Lastig ben ik he...
Als het goed begrepen heb is deze meet overdag.

Wanneer gaan we eiegenijk 's nachts de stad onveilig maken????
Zaterdagavond is niet het bste moment weet ik nu waarschijnlijk vallen alle studentenstapavonden af, te veel nieuwsgierige mensen die willen weten wat je aan het doen bent

En ja Subhuman je bent lastig
pi_21466793
Hoo STOP!

Foto? Meet? Utrecht? ZONDER MIJ???!!!??!!

Dagget effe nie
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_21466844
11/12 sep kan ik wel. Stationsgebied okee, maar zoals in de OP al gesuggereerd werd: Ook de Uithof is best cool by night. Trouwens, ik woon op de Uithof, en indien gewenscht kan er door een beperkt aantal mensen (3-4) bij mij overnacht worden.
pi_21466988
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 16:03 schreef Oceanonix het volgende:
Wanneer gaan we eiegenijk 's nachts de stad onveilig maken????
Zaterdagavond is niet het bste moment weet ik nu waarschijnlijk vallen alle studentenstapavonden af, te veel nieuwsgierige mensen die willen weten wat je aan het doen bent
Nou Oceanonix, dan ken je de gemiddelde Utrechtse student niet Die kan het namelijk geen zak schelen wat je aan 't doen bent na een paar biertjes. (Been there, done that, got the T-shirt, wearing the scars ) Je hoeft alleen maar te zorgen dat je niet in de weg staat. En "de weg" kan breder zijn dan je denkt Verder denk ik dat je van bedelaars, junks en zwervers meer last zult hebben dan van studenten. Van die lui word ik een beetje onpasselijk de laatste tijd. Het krioelt er werkelijk van, en met name in het stationsgebied. O ja, op de Uithof zit ook een belachelijk goedkope kroeg, is misschien leuk om achteraf nog even wat te gaan drinken.
pi_21466991
Kwartet!!
pi_21467389
Gisteravond waren het toch echt de studenten die maar vragen bleven stellen. En dan sta daar je daar met een dure camera, alleen......
En geen zwerver of junk gezien. Mar ik was dan ook in de binnenstad bij de Nieuwegracht.
Misschien vanavond een nieuwe poging.
pi_21467724
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 17:05 schreef Oceanonix het volgende:
Gisteravond waren het toch echt de studenten die maar vragen bleven stellen. En dan sta daar je daar met een dure camera, alleen......
En geen zwerver of junk gezien. Mar ik was dan ook in de binnenstad bij de Nieuwegracht.
Misschien vanavond een nieuwe poging.
Ja, kan ik me wat bij voorstellen. Zullen we anders samen gaan vanavond? Kleine moeite, groot plezier
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')