Of snachts eens de stad in om te fotograferen , ik doe dat liever niet alleen , bij het station staan mooie gebouwen die snachts mooi in het licht staan , de munt ook, en de uithof is dat mooi snachts?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:26 schreef Ymke het volgende:
Ik wil eigenlijk utrecht juist niet fotograferen , ben wel een beetje op de stad uitgekekenMaar het lijkt me leuk om het van de winter te doen , als er veel ijs /of sneeuw ligt , We wonen volgens mij allemaal rond het oog in al park?
En we kunnen natuurlijk ook gewoon op een terasje gaan zitten
een quote van de quotequote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:28 schreef Ymke het volgende:
[..]
Of snachts eens de stad in om te fotograferen , ik doe dat liever niet alleen , bij het station staan mooie gebouwen die snachts mooi in het licht staan , de munt ook, en de uithof is dat mooi snachts?
jezelf quoten das erg
Tja, ik woon pas 4 jaar in Utrecht en ben net begonnen met fotografie, dus ik vind de stad nog wel interessantquote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:26 schreef Ymke het volgende:
Ik wil eigenlijk utrecht juist niet fotograferen , ben wel een beetje op de stad uitgekekenMaar het lijkt me leuk om het van de winter te doen , als er veel ijs /of sneeuw ligt , We wonen volgens mij allemaal rond het oog in al park?
En we kunnen natuurlijk ook gewoon op een terasje gaan zitten
Aj, ik ben geen goeroe hoor............quote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:54 schreef Ymke het volgende:
We hebben geen haast
Enne ik fotografeer ook niet zo lang , dus steunen we op oceanonix voor de kennis
Het weekend van 18/19 moet ik een paar uur werken en ben ik bovendien oproepbaar. Dat komt voor mij dus minder goed uit.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:20 schreef Chevalric het volgende:
In het weekend van 11/12 september of het weekend daarna?
Hebben we 4 dagen waar we uit kunnen kiezen. Ik heb 11 september wel een verjaardag, dus kan ik het niet te laat maken, maar verder heb ik nog ruimte in mijn agenda
Haha!quote:Op zondag 22 augustus 2004 10:08 schreef Chevalric het volgende:
Hm, hoor ik daar al drie aanmeldingen? (k-man, silent_lucidity en subhuman)
Verder hebben we 2 stemmen voor het weekend van 11/12 september. Mijn voorkeur gaat dan wel uit naar overdag, aangezien ik de 11e een feestje heb en de 12e liever niet tot diep in de nacht rondbanjer, aangezien ik de dag erna weer moet werken en naar school moet.
Als het goed begrepen heb is deze meet overdag.quote:Op zondag 22 augustus 2004 14:58 schreef Subhuman het volgende:
Haha!
Ok, ik wil op zich best mee, lijkt me leuk en gezellig en ik heb Utrecht nog nooit bezocht!
Ik kan alleen het hele weekend van 11/12 september niet. En mijn voorkeur gaat sowieso uit naar overdag aangezien ik helemaal uit Enschede moet komen!
Lastig ben ik he...
quote:Op zondag 22 augustus 2004 16:03 schreef Oceanonix het volgende:
Wanneer gaan we eiegenijk 's nachts de stad onveilig maken????
Zaterdagavond is niet het bste moment weet ik nu waarschijnlijk vallen alle studentenstapavonden af, te veel nieuwsgierige mensen die willen weten wat je aan het doen bent
Ja, kan ik me wat bij voorstellen. Zullen we anders samen gaan vanavond? Kleine moeite, groot plezierquote:Op zondag 22 augustus 2004 17:05 schreef Oceanonix het volgende:
Gisteravond waren het toch echt de studenten die maar vragen bleven stellen. En dan sta daar je daar met een dure camera, alleen......
En geen zwerver of junk gezien. Mar ik was dan ook in de binnenstad bij de Nieuwegracht.
Misschien vanavond een nieuwe poging.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |