We hebben nu al vier man. Is dat micro of mini?quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:49 schreef Hayk het volgende:
Sub, gaat 't geen micromeet worden???
Maar datum & tijd.... euh.... Woensdagavond Noorderplanstoen (Noorderzon?) nee, da's te lastig met schemering en donker enzo, voordat er iets te beleven is....
Ik opteer voor ergens tussen 31 autustus en Blijdorp trouwens (24 sept), ivm tentamenstresss
4/5 september -> Kan ik welquote:Op maandag 23 augustus 2004 22:58 schreef Subhuman het volgende:
[..]
We hebben nu al vier man. Is dat micro of mini?
Ik kan alleen in het weekend omdat ik door de week in Enschede woon. Dan hebben we de volgende weekenden:
4/5 september
11/12 september
18/19 september
Maar als jullie graag door de week willen houd ik je natuurlijk niet tegen!
Hier moet Billy Jean nog bijquote:Op maandag 23 augustus 2004 22:36 schreef Subhuman het volgende:
Ik maak even dit nieuwe topic zodat het onderwerp niet ondergesneeuwd raakt in het slowchattopic.
Er is dus daadwerkelijk belangstelling voor een Groningen minimeet! Tot nu toe heb ik de volgende belangstellenden:
- beertje_
- Hayk
- Ursus
- Subhuman
Datum en tijd liggen nog allemaal open! Er zijn aardig wat meets de komende tijd dus het is handig daar een beetje omheen te plannen.
Hehehequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:27 schreef beertje_ het volgende:
Verdorie zit ik straks tussen al die kerels!
Advertentie:
Vrouwen gevraagd voor de foto-meet in Groningen
Is natuurlijk niet alleen een meeting voor de noordelingen: Iedereen is welkom
Zegquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:27 schreef beertje_ het volgende:
Verdorie zit ik straks tussen al die kerels!
Whoeiiiquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:41 schreef Billy-Jean het volgende:
[..]
Zeg![]()
Als het Emmen wordt: voorproefjequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:13 schreef Hayk het volgende:
Ik zit een beetje met 31 augustus (tentamen) en 5 september (verjaardag van wederhelft). Anders misschien toch maar over de maand heentillen, als (een deel van) de initatiefnemers niet kan/kunnen?
Misschien is het bedrijfsblindheid hoor, maar ik heb niet de indruk dat Groningen stáád niet bepaald fotogeniek is. Ik opteer dan voor de Emmer Dierentuin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |