quote:Op vrijdag 10 september 2004 20:01 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Ik doe mijn best...
zou ik ook niet doen, tis toch altijd een gedoe als ie gejat wordt.quote:vandaag verzekering eens nagekeken, en ik kan ongeveer alles terugkrijgen in het ergste geval. ALS 'tie al gestolen zou worden. Ik denk dattik em nooit uit het oog verlies...
groot gelijk heb je!quote:Heb er veel zin in (rome dan he)
Ik moet er nog even een paar resizen en dan ftp ik de laatste tien naar je paradijsjequote:Op vrijdag 41 augustus 2004 23:56 schreef Borelius in het absoluut verkeerde topic het volgende:
He Ouwesok, je leeft nog. Het wordt binnenkort weer slecht weer, mooi moment om wat fotowerk af te maken of was jouw bijdrage aan het album al compleet? En je top 3??
quote:Op zaterdag 11 september 2004 00:05 schreef Ouwesok het volgende:
Op vrijdag 41 augustus 2004 23:56 schreef Borelius in het absoluut verkeerde topic het volgende:
prima meneer Borelius,quote:Op zaterdag 11 september 2004 08:53 schreef Borelius het volgende:
De laatste zending wordt nu verwerkt, geschatte tijd gereed, binnen 10 minuten na nu.
Tussenstand : 1348 foto's....
(Is het hier beter, Bowiefan?)
quote:Op zaterdag 11 september 2004 08:53 schreef Borelius het volgende:
De laatste zending wordt nu verwerkt, geschatte tijd gereed, binnen 10 minuten na nu.
Tussenstand : 1348 foto's....
Ik las het voor aan mijn vrouw, reactie van haar:quote:Op zaterdag 11 september 2004 10:25 schreef Bowiefan het volgende:
[..] prima meneer Borelius,
leuke avater trouwens....
ik heb nu alleen wel de hele tijd Herman Finkers in mijn hoofd: "U wilt hier rechtsaf, mag dat?"
Hallo Boreliaquote:Op zaterdag 11 september 2004 10:34 schreef Borelius het volgende:
[..]
Ik las het voor aan mijn vrouw, reactie van haar:
![]()
![]()
![]()
![]()
ook lekker subtiel,quote:Ik heb gisteren even zitten puzzelen en ik vond hem zelf ook best geslaagd.
Daar gaat de groepskortingquote:Op zaterdag 11 september 2004 12:12 schreef rique het volgende:
Ik heb alvast een Airmiles-kortingsbon besteld voor Blijdorp, dan kost het opeens maar 4,50. Dat scheelt toch weer mooi een tientje.
Ik wilde nog meer van die dingen bestellen voor de groep maar mijn airmiles-saldo was tot de bodem gekelderd. Toch maar wat meer tanken![]()
Gewoon kofferbak tot aan de rand afvullen, komt het allemaal goedquote:Op zaterdag 11 september 2004 12:12 schreef rique het volgende:
Ik heb alvast een Airmiles-kortingsbon besteld voor Blijdorp, dan kost het opeens maar 4,50. Dat scheelt toch weer mooi een tientje.
Ik wilde nog meer van die dingen bestellen voor de groep maar mijn airmiles-saldo was tot de bodem gekelderd. Toch maar wat meer tanken![]()
quote:Op zaterdag 11 september 2004 12:15 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
Daar gaat de groepskorting
Nou ik je toch spreek, heb jij nederlandse handleiding bij je S1? zo ja wil je die ffvoor me scannen
iets met parallel en import enzoquote:Op zaterdag 11 september 2004 12:20 schreef rique het volgende:
[..]
![]()
De handleiding heb ik wel, de scanner en de tijd niet
Is jouw nederlandse handleiding soms in het water gevallen?![]()
ik kan hem wel even opsturen of uitlenen op de meet trouwens
Jeeeeeeeeej !!!!! Gefeliciteerd! We gaan Blijdorp eens flink onveilig maken met de S1 liefhebber-club.quote:Op zaterdag 11 september 2004 12:29 schreef Bowiefan het volgende:
en ja, ik heb dus sinds gisteren ook een S1, ik kon niet langer wachten
* stilletjes aflogt....quote:Op zaterdag 11 september 2004 12:29 schreef Bowiefan het volgende:
(moek alleen nog ergens een fletbedje lenen)
Tja sorry, de wereld wordt steeds kleiner, en als ik bij de lokale fotoboer hetzelfde toestel 50% !!!!!!! duurder zie liggen.quote:Op zaterdag 11 september 2004 12:32 schreef rique het volgende:
[..]
Jeeeeeeeeej !!!!! Gefeliciteerd! We gaan Blijdorp eens flink onveilig maken met de S1 liefhebber-club.
Parallel-import![]()
Maargoed, ik zorg dat ik de handleiding bij me heb en dan kan je hem weer een keertje opsturen ofzow. En als ik tussendoor iets niet weet lees ik gewoon je scan![]()
je bent nog blauw en op msnquote:Op zaterdag 11 september 2004 12:41 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
* stilletjes aflogt....
quote:Op zaterdag 11 september 2004 12:41 schreef Bowiefan het volgende:
Kan ik bij deze een stoeltje reserveren in Collosus meneer Sok?
quote:Op zaterdag 11 september 2004 12:52 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
't is overigens HMs Colossus
Owhhhh ga je met die anderequote:Op zaterdag 11 september 2004 12:52 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
't is overigens HMs Colossus
jij hebt de show van Finkers vorige week zaterdag ook gezien neem ik aan?quote:Op zaterdag 11 september 2004 10:25 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
prima meneer Borelius,
leuke avater trouwens....
ik heb nu alleen wel de hele tijd Herman Finkers in mijn hoofd: "U wilt hier rechtsaf, mag dat?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |