Daarom vind ik het juist zo leuk om te weten! Hoewel ik dan hoop dat het niet om een puistje gaat, maar om een gezichtsuitdrukking ofzo. Stel dat je model je opdrachtgever is, moet hij of zij het toch een mooie foto vinden!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 schreef Shark.Bait het volgende:
Maar fotografen kijken heel anders naar een foto dan een onderwerp
Wij kijken naar de hele foto, terwijl het model misschien 1 foto niet mooi vind omdat haar puistje er levensgroot op staat
aha.. ikke begrijpquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:05 schreef ElsCapone het volgende:
Daarom vind ik het juist zo leuk om te weten! Hoewel ik dan hoop dat het niet om een puistje gaat, maar om een gezichtsuidrukking ofzo. Stel dat je model je opdrachtgever is, moet hij of zij het toch een mooie foto vinden!
Ik heb bv. best vaak bij foto's van vrienden dat ik ze dan heel mooi vind, maar de persoon in kwestie het een afschuwelijke foto vindt. En andersom komt ook voor.
ik ook....quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:09 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik vind het al lastig om nummer 2 en 3 van de door mij gemaakte foto's uit te kiezen...
checkquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:13 schreef Xilantof het volgende:
Ouwesok gaat ook mee naar blijdorp!
23? wat? hoe? Ik heb je bij de meet van de 24e gezet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:35 schreef Faithy het volgende:
nogmaals: 23ste
Was dat niet ergens anders???quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:51 schreef Robertje het volgende:
TopicViezePlaatjes
en nog met toeliching ook! Leuk!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:29 schreef Merel het volgende:
Als ik kijk naar welke foto's ik het mooist vind waar ik zelf op sta... dan kan ik niet kiezen hoor
Heb voor de lol even een overzichtje zitten maken met wat ik het mooist vind, maar daar is niet elke fotograaf in verwerkt en er mist nog een hoop, dus wees niet boos als je er niet tussen staat
Je bent een schatquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:51 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
23? wat? hoe? Ik heb je bij de meet van de 24e gezet.
Ik weet niet zoveel van highkey, maar ik wil het zelf ook nog wel een keer proberen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:58 schreef dawg het volgende:
edit: Even een high-key (mijn eerste echte high-key) probeerseltje (omdat het zo in trek is enzo), hoor graag hoe jullie hem vinden.
[afbeelding]
pssst .... levelsquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:58 schreef dawg het volgende:
Heb er nog een paar bij gezet.
Morgen of overmorgen nog een paar.
edit: Even een high-key (mijn eerste echte high-key) probeerseltje (omdat het zo in trek is enzo), hoor graag hoe jullie hem vinden.
[afbeelding]
Da's geinig.. ik zat ook met 1 foto te spelen, en heb nu vier variatiesquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:58 schreef dawg het volgende:
Heb er nog een paar bij gezet.
Morgen of overmorgen nog een paar.
[afbeelding]
Check je mailquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:44 schreef ElsCapone het volgende:
[..]
Ik weet niet zoveel van highkey, maar ik wil het zelf ook nog wel een keer proberen.
Anyway, ik vind hem goed gelukt! Het zou denk ik mooier zijn als ze iets minder gelig was in haar gezicht en er ook op een paar plekken nog hele donkere stukken zitten. Maar geen idee hoe je dat zou moeten bereiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |