Zo jong ben je nou ook weer niet hoorquote:Op zondag 22 augustus 2004 00:34 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
We gaan niet lullig lopen doen he.Daar kan ik niets aan doen dan moet je bij mijn ouders zijn..
![]()
was toen nog niet eens in de planning opgenomen![]()
quote:Op zondag 22 augustus 2004 00:37 schreef Oceanonix het volgende:
ehhhhhhhh, jawel.
Of zo als laatst iemand het beschreef, ik ben goddelijk jong![]()
hè hè zal tijd wordenquote:Op zondag 22 augustus 2004 00:41 schreef Robertje het volgende:
Eindelijk wat tijd gevonden om wat foto's te plaatsen.
Uitstekend zelfs, b.v. per trein naar station Naarden-Bussum en dan in:quote:Op zondag 22 augustus 2004 00:40 schreef pascalheister het volgende:
Is dat naarden nog een beetje te bereiken met openbaar vervoer?
En op die manier maak ik toch nog mensen gelukkigquote:Op zondag 22 augustus 2004 00:46 schreef Bowiefan het volgende:
[..]om te smullen, en onsche lieve heer is ook zo lekker jong hè
![]()
![]()
maar zo in contrast met een ouwesok, ben je als snel een jonge deerne
Helma en Selma.... wie kent ze niet....quote:Op zondag 22 augustus 2004 00:53 schreef Borelius het volgende:
de bus van Bussum naar Naarden .....
(alweer iets uit de oertijd, nog iemand die dit kent???)
Zag ik nog net!quote:Op zondag 22 augustus 2004 00:57 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
En op die manier maak ik toch nog mensen gelukkig. Wie mij ziet beseft dat het nog zo beroerd niet met hem/haar gaat....
.....
![]()
![]()
Ouwesok kan niet bannen werd mij in de vorige twee topics uitgebreid verteld door mvdlubbe en fotoloogquote:Op zondag 22 augustus 2004 01:01 schreef Borelius het volgende:
(Oei, nu zit er een ban aan te komen??)![]()
Wordt Is geregeldquote:Op zondag 22 augustus 2004 01:20 schreef RonaldV het volgende:
Even snel voor ik ga slapen:
Ik spreek even mede uit naam van Pea: kunnen wij op het "misschien lijstje "van de oktober-meet gezet worden?
* Offy haalt weer opgelucht adem!quote:Op zondag 22 augustus 2004 00:34 schreef PdeHoog het volgende:
Dit was een grapje hoor Offy
volgende keer krijgt Rewimo de bak met Haribo en dan mag je lekker bij haar gaan halen
Blij dat ik iemand weer gelukkig heb kunnen makenquote:Op zondag 22 augustus 2004 01:28 schreef Offy het volgende:
[..]
* Offy haalt weer opgelucht adem! :')
Tvp!
De Mac heeft geen ' echt ijs'quote:Op zondag 22 augustus 2004 01:36 schreef PdeHoog het volgende:
of zal ik de volgende keer een sundaetje voor je meenemen bij de Mac![]()
quote:Op zondag 22 augustus 2004 01:38 schreef PdeHoog het volgende:
En zouden we alsjeblieft die irritante "\me" niet meer kunnen gebruiken. Da's lastig bij het quoten
Mevrouw heeft nog wensen ookquote:Op zondag 22 augustus 2004 01:43 schreef Offy het volgende:
[..]
De Mac heeft geen ' echt ijs'
[..]
Het was niet alleen voor jou bedoeld maar ook voor de restquote:"/me" zegt: het spijt me
Mij werd verteld dat het een pad is of zo....de hand is trouwens van Xilantof. Zijn hand was uitstekend modelquote:Dat kikkertje!(of is het een pad? in die hand)
quote:Op zondag 22 augustus 2004 01:57 schreef PdeHoog het volgende:
[* Shark.Bait gaat trouwens maar eens maffen![]()
quote:Op zondag 22 augustus 2004 01:55 schreef PdeHoog het volgende:
Mevrouw heeft nog wensen ook. Moet je naar Delft komen; dan zal ik een echt ijsje voor je halen
(halve-liter-bak of zo
)
quote:en btw....nou deed je het weer
He, wat flauw...Ik begin net een beetje melig te wordenquote:Op zondag 22 augustus 2004 01:57 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog gaat trouwens maar eens maffen.
donequote:Op zondag 22 augustus 2004 10:12 schreef Chevalric het volgende:
Zet mij maar op de misschien lijst voor 24 oktober. Ik heb de donderdag en vrijdag er voor 2 dagen op een beurs rondgelopen, dus misschien dat ik dan liever gewoon op m'n luie reet zit, maar dat kan ik tegen die tijd pas echt beoordelen. En het kan ook nog zomaar gebeuren dat ik die zondag nog steeds op die beurs ben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |