quote:Op 24 december 2003 test Jolanda of ze zwanger is. En de test is positief! Nog een beetje beduusd van de uitslag ziet ze hoe Fok!users in ouders helemaal uit hun dak gaan.
Vreugde alom.
Maar dan paniek! Donderdag 13 mei word Jolanda opgenomen in het ziekenhuis omdat ze ineens weeën krijgt. En die hoor je niet te krijgen als je net 23 weken zwanger bent!!! Jolanda moet ze daar voorlopig aan de medicatie en op bed blijven in de hoop dat de weeën afnemen. Een geboorte nu zou betekenen dat het kindje het niet zou overleven.
Maar gelukkig kan Jolanda op Maandag 17 Mei weer naar huis met Danny. Met als verplichting : veel rust!! Gelukkig heeft ze een lieve mandie haar goed heeft verwend.
Als een gek hebben ze de kinderkamer afgemaakt met hulp van een aantal fokkers. De buik groeit gestaag en alles lijkt nog altijd goed te gaan. Jolanda houd rust en post af en toe op het forum hoe het gaat.
Op vrijdag 20 Augustus om 20.12 laat Jolanda weten dat ze haar slijmprop is verloren. En dan word het spannend!
Maar toch blijft baby Roodbol lekker zitten waar het zit en is er niet van plan om eruit te komen.
Maar op 2 september krijgt Jolanda weeën die elkaar sneller en regelmatiger opvolgen. Jolanda zelf denk dat het deze keer ook niks word omdat ze al vaker dit heeft meegemaakt in haar zwangerschap.
En om 21u07 maken ze Alicia wakker om haar naar opa en oma te brengen. Alicia vraagt direct “baby komt? “
Het verlossende smsbericht komt om 01u53 dat baby Roodbol om 01.39 is geboren.
Moeder en kind maken het goed.
Danny, knorretje en Alicia van harte gefeliciteerd.
willen ze graag zelf vertellenquote:Op vrijdag 3 september 2004 01:59 schreef mallemeid het volgende:![]()
Dat meen je niet!!!! Zo snel!!! Gefeliciteerd Knorretje, Danny en Alicia!
Vertel je ook wat het is nikky, of willen ze het zelf vertellen?
Net gevraagd en de sms:quote:Op vrijdag 3 september 2004 02:07 schreef Bayer het volgende:
Goed nieuws!
Maken moeder en kind het goed?
Jakkes,quote:Op vrijdag 3 september 2004 02:14 schreef nikky het volgende:
Gepoept in vruchtwater.
Waarom? als er iets het dieptepunt in de menselijke evolutie is, is het wel een baby.quote:Op vrijdag 3 september 2004 02:18 schreef mazaru het volgende:
Aaaahhh wat leuk!!
Weer een nieuw leventje in de wereld!
Ik ben gek op baby''s!
quote:Op vrijdag 3 september 2004 02:33 schreef lj_lightning het volgende:
En wat is zijn/haar username?![]()
quote:Op vrijdag 3 september 2004 02:01 schreef nikky het volgende:
[..]
willen ze graag zelf vertellen
is ze/hij al ge-registreerd op fok! dan?quote:Op vrijdag 3 september 2004 02:37 schreef nikky het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
vast welquote:Op vrijdag 3 september 2004 02:38 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
is ze/hij al ge-registreerd op fok! dan?![]()
![]()
dat denk ik ook welquote:Op vrijdag 3 september 2004 02:41 schreef jaguar het volgende:
[..]
vast wel
Zeur niet!quote:Op vrijdag 3 september 2004 02:50 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Gaan we weer icoontjes hypen
Zucht
FEESTquote:Op vrijdag 3 september 2004 02:51 schreef Brighteyes het volgende:
Het is feest!
Heb ze al gefeliciteerd, leuk voor ze. Maar moeten al die icoontjesquote:Op vrijdag 3 september 2004 02:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zeur niet!
Feliciteren of anders moven! Ik meen het!
Het is feest!
jaaquote:Op vrijdag 3 september 2004 02:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zeur niet!
Feliciteren of anders moven! Ik meen het!
Het is feest!
* Brighteyes klinkt met koppie thee tegen glas van jaguar!quote:Op vrijdag 3 september 2004 02:52 schreef jaguar het volgende:
[..]
jaa
* Brighteyes Proost op het kindje
Merk: Roodbolquote:Op vrijdag 3 september 2004 12:33 schreef E.T. het volgende:
NOg geen specs bekend? Ben wel nieuwsgierig!
Look who's talkingquote:Op vrijdag 3 september 2004 12:34 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
Gefeli
Maar waarom nemen alle trieste mensen een zo mogelijk nog triester icoontje, domme meelopers![]()
Ja..zover waren we alquote:Op vrijdag 3 september 2004 12:36 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Merk: Roodbol
Type: baby
model: 2004.
Nou Soundsop, die van jou is strak, FlowerPower forthewinquote:Op vrijdag 3 september 2004 12:36 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Look who's talking![]()
Gefeliciteerd mensen![]()
quote:Op vrijdag 3 september 2004 12:36 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Merk: Roodbol
Type: baby
model: 2004.
Rot ff op met je offtopic gezeik aubquote:Op vrijdag 3 september 2004 12:38 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
[..]
Nou Soundsop, die van jou is strak, FlowerPower forthewin![]()
ja , en of er gratis airco bij zitquote:Op vrijdag 3 september 2004 12:40 schreef E.T. het volgende:
[..]
ik wil ook het serienummer, kleur, etc weten!
Met of zonder extra spoilers!quote:Op vrijdag 3 september 2004 12:42 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
ja , en of er gratis airco bij zit
Ach gut, nog een meeloperquote:Op vrijdag 3 september 2004 12:42 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Rot ff op met je offtopic gezeik aub![]()
ok, dan van een niet meeloper.quote:Op vrijdag 3 september 2004 13:09 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
[..]
Ach gut, nog een meeloper![]()
Pssst, ze hebben zich al ingelikt.quote:Op vrijdag 3 september 2004 13:50 schreef Markster het volgende:
De inlikkerij.
ik ook! En ook naar Miss-take... maar ja eerst mogen ze uiteraard zelf van hun kleine genietenquote:Op vrijdag 3 september 2004 15:33 schreef Sylvana het volgende:
ik word nou wel erg nieuwsgierig naar wat meer info
ja, maar miss-take heeft er nou al wel lang genoeg zelf van genoten, nou zijn wij wel es aan de beurt hoorquote:Op vrijdag 3 september 2004 15:35 schreef daniman het volgende:
[..]
ik ook! En ook naar Miss-take... maar ja eerst mogen ze uiteraard zelf van hun kleine genieten
Als het een jongen is: FOKkequote:Op vrijdag 3 september 2004 17:35 schreef Dabenzo het volgende:
Gefeliciteerd met deze luierbevuilende doch vrolijke en frivole nieuwe aanwinst.
Hoe ga je het noemen? Achmed? In het kader van integratie uiteraard. Of Mohammed oid..
behalve hunnie & het ziekenhuis is er nog niemand die het weet, Yvonne misschien maar zelfs dat betwijfel ikquote:Op vrijdag 3 september 2004 18:43 schreef moralia het volgende:
Heel erg gefeliciteerd van mij Mees en Zoë, enne nu is het toch wel even tijd om te vertellen over geslacht en naam toch?? Gek van nieuwsgierigheid word ik er van!!!!!!!!!!
nee pleur opquote:Op vrijdag 3 september 2004 17:46 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Als het een jongen is: FOKke
Als het een meisje is: FOKje
uiteraard, maar mijn reactie was een reactie op magneet dat alleen Knor, Danny en het ziekenhuiis het nog maar zouden weten. Daar was mijn reactie een reactie opquote:Op vrijdag 3 september 2004 19:58 schreef Sylvana het volgende:
ja, maar ook al weten zij het, ze zeggen het toch niet, aangezien het wel zo leuk is als ze het zelf vertellen
Dat zal het wel zijn. Het zou verboden moeten worden . . .quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:09 schreef dutchie het volgende:
Ze willen gewoon pimpen dat ze een deeltje 2 halen.![]()
![]()
Hebben we niet. Voor de dag ermee . . .quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:59 schreef clauwheee het volgende:
Geduld is een schone zaak mensen, die zijn lekker aan het genieten, ze komen het ons echt nog wel vertellen![]()
quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:42 schreef Lois het volgende:
Het nieuws van Danny en Knor kan ook best nog een paar daagjes op zich laten wachten hoor. Knor heeft al eerder aangegeven zelf de aankondiging te willen doen en ze gaat eerst nog een paar dagen naar het kraamhotel. De vorige keer is het geslacht en de namen van de baby al "uitgelekt" voordat Danny of Knor zelfs maar de gelegenheid hadden om het te vertellen en dit keer willen ze dat anders. En gelijk heeft ze. Dus wees niet ongerust als het even duurt voor we iets horen, dat bedoel ik eigenlijk.
quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:05 schreef iteejer het volgende:
Naar alle waarschijnlijkheid zal er morgen wel een stukje van Jolan komen. We hebben er net een laptop gebracht, en internet erop gefrot. (Thanks Heatwave voor het opzoeken van het nummer!) Wat een schitterend kind overigens..![]()
Iteejer, je bent een schatquote:Op vrijdag 3 september 2004 22:05 schreef iteejer het volgende:
Naar alle waarschijnlijkheid zal er morgen wel een stukje van Jolan komen. We hebben er net een laptop gebracht, en internet erop gefrot. (Thanks Heatwave voor het opzoeken van het nummer!) Wat een schitterend kind overigens..![]()
quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:05 schreef iteejer het volgende:
Wat een schitterend kind overigens..![]()
Baby.. was er een baby? Waar?quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:08 schreef dutchie het volgende:
*Lois opmerking compleet negeert*![]()
Ah toe, Iteejer doet us lekken.![]()
quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:16 schreef iteejer het volgende:
Baby.. was er een baby? Waar?
Ik hoor een melodietje ineens.. wat waren de woorden ook weer...
Oh ja..
'Mijn naam is Haas, Kwoon in het bos, Is er iets gebeurd dan? Daar weet ik niks van. ... '![]()
Ondanks dat we elkaar al heel lang kennen, en jij ooit nog is in je blote niksie op een strijkplank hebt gelegen tijdens een feeestje/orgie van Blauwe in ons huis, ben ik dit keer echt niet te paaienquote:Op vrijdag 3 september 2004 22:19 schreef dutchie het volgende:
Tsssk, je stel met teleur Ietje![]()
![]()
Ben je echt niet te paaien?![]()
quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:23 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ondanks dat we elkaar al heel lang kennen, en jij ooit nog is in je blote niksie op een strijkplank hebt gelegen tijdens een feeestje/orgie van Blauwe in ons huis, ben ik dit keer echt niet te paaien![]()
Bril-jant!quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:22 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Info ruilen tegen een 42U 19" kast?quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:23 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ondanks dat we elkaar al heel lang kennen, en jij ooit nog is in je blote niksie op een strijkplank hebt gelegen tijdens een feeestje/orgie van Blauwe in ons huis, ben ik dit keer echt niet te paaien![]()
*met het schaamrood op de kaken afdruipt*quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:33 schreef Lois het volgende:
*kuch*
zullen we het slowchatten elders voortzetten en hier ruimte houden voor felicitaties en nieuwe berichten over Baby Roodbol?
Bied hier voor info omtrend de jongste aanstaande admin!quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:33 schreef Lois het volgende:
*kuch*
zullen we het slowchatten elders voortzetten en hier ruimte houden voor felicitaties en nieuwe berichten over Baby Roodbol?
Ik ben benieuwd of ik de enige was die zich afvroeg waarom deze user een stukje ging schrijvenquote:Op vrijdag 3 september 2004 22:05 schreef iteejer het volgende:
Je weet toch dat Jolan(da) Knorretje is he?quote:Op vrijdag 3 september 2004 23:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ik de enige was die zich afvroeg waarom deze user een stukje ging schrijven
Ja, daar was ik ook al achtergekomenquote:Op zaterdag 4 september 2004 00:09 schreef Breuls het volgende:
[..]
Je weet toch dat Jolan(da) Knorretje is he?
(En zo ja, dan postte ik dit voor de lurkers die het niet weten.)
quote:Op zaterdag 4 september 2004 22:38 schreef Bolletje... het volgende:
nog nix ?
Nogmaals feli van mij en Eloisequote:Op zondag 5 september 2004 01:45 schreef Danny het volgende:
bijna milagro
Knor is nu nog samen met de kleine aan het bijkomen in het kraamhotel. Morgenavond komt ze naar huis en ze heeft beloofd dan uitvoerig verslag te doen.
Ik mocht wel alvast lengte en gewicht verklappen.
3170 gram, 49 cm
Jullie weten de spanning er wel in te houden!quote:Op zondag 5 september 2004 01:45 schreef Danny het volgende:
bijna milagro
Knor is nu nog samen met de kleine aan het bijkomen in het kraamhotel. Morgenavond komt ze naar huis en ze heeft beloofd dan uitvoerig verslag te doen.
Ik mocht wel alvast lengte en gewicht verklappen.
3170 gram, 49 cm
Ze voelt zich, afgezien van de hevige na-weeën en aardig wat hechtingen, beter dan ze zich in de afgelopen 9 maanden heeft gevoeld.quote:Op zondag 5 september 2004 09:15 schreef phileine het volgende:
Hoe is Knor er aan toe Danny?
Vond ik wel. Er is wel genoeg gebeurd, maar dat vertelt ze jullie vast en zeker vanavond zelfquote:Viel de bevalling een beetje mee?
jij wil een echtscheiding veroorzaken begrijp ik ?quote:Keurige specs hoor. maar zegnouzegnouzegnouzegnouzegnouzegnou
Vertel bijvoorbeeld alleen maar de naam. Dan mag Knor vertellen of het een jongetje of een meisje is...
We verwachten rond 6 uur bij m'n moeder te zijn. Die kookt voor ons vanavond. Daarna naar huis dus ik zou SCHATTEN dat zo rond half 8 vanavond iedereen hier alles weet van de bevalling en het kindje enzoquote:Op zondag 5 september 2004 10:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoe laat ga je ze halen Danny??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |