Stoertjequote:Op donderdag 2 september 2004 19:32 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik ben niet echt down of zo hoor. Ik moest alleen even helemaal omschakelen en aan het idee wennen.
Mag je van Clauwheee wel andere meisjes kussen?quote:Op donderdag 2 september 2004 19:35 schreef Luchtbel het volgende: Stoertje![]()
Als dat niet mag heeft ze gewoon pechquote:Op donderdag 2 september 2004 19:36 schreef phluphy het volgende:
[..]
Mag je van Clauwheee wel andere meisjes kussen?![]()
![]()
Weet je tenminste hoe ik me voelde . . .quote:Op donderdag 2 september 2004 19:23 schreef Luchtbel het volgende:
Ik krijg echt buikpijn van hier lezenmaar toch moet ik steeds ff kijken
![]()
Edit: En dat hoort hier verder nietquote:Op donderdag 2 september 2004 20:14 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Weet je tenminste hoe ik me voelde . . .
Jazeker wel, eerlijk alles delenquote:Op donderdag 2 september 2004 19:36 schreef phluphy het volgende:
[..]
Mag je van Clauwheee wel andere meisjes kussen?![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 september 2004 20:17 schreef Luchtbel het volgende:
Ja want dat deed ik uiteraard met opzet![]()
Misschien kun je persoonlijke dingen even hier weghouden.
Die kleine maakt er toch ook een thriller van zeg. Al vanaf het begin van je zwangerschap houdt die kleine de boel in spanning. Dat moet toch wel een prachtexemplaar zijnquote:Op donderdag 2 september 2004 21:07 schreef Knorretje het volgende:zit alweer rond de 6 minuten tussen...maw het zakt gewoon weer af net als de afgelopen dagen om wellicht strakkies wel weer aan te wakkeren.... we zien wel.
In dit topic om 19:17 uurquote:Op donderdag 2 september 2004 21:56 schreef poemojn het volgende:
Heeft Loenatik zich nog gemeld vandaag?
Precies !!quote:Op donderdag 2 september 2004 22:32 schreef Sylvana het volgende:
jeej, apie is geborenEn nou nog wachten op Miss-take, ben heel erg benieuwd hoe het daar gegaan is
![]()
Go girl !!!quote:Op donderdag 2 september 2004 22:44 schreef Knorretje het volgende:
wij gaan jullie verlaten, we hebben alicia net wakker gemaakt, verteld dat ze naar oma gaat en haar eigen conclusie luidde: baby komt ????
we zitten zo ineens op om de 3 minuten (en dat was het 'startsein' dat we moesten bellen van de gyn. Iig zodadelijk aan de ctg, misschien ff onderzoekje en afhankelijk van dat resultaat gaan we daar blijven of kom ik weer terug.
Heb net iemand bereid gevonden (tnx nikky) die wakker blijft en onze sms-jes doorgeeft als we dat redden.
Wordt een latertje voor je . . .quote:Op donderdag 2 september 2004 22:48 schreef nikky het volgende:![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |