Ja dat kloptquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:24 schreef Luchtbel het volgende:
Ja maar jij moest er van bevallenik niet
Maar dat is inderdaad iets om voor te juichen ja!
Ligt er natuurlijk maar aan hoe groot Apie is en troost je het ene pakje valt soms groter dan het anderequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 10:41 schreef Sugar het volgende:
Oh ja, ik heb best veel kleertjes in maat 50 en 56 gevonden en gekocht! Loena! Is het echt zo dat ons apie daar misschien helemaal niet in past?![]()
IJs?!!! JAMMIEquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:44 schreef MiSs-TaKe het volgende:
Yeah !! ik heb geluk! Hubbie is eerder naar huis gekomen van zijn werk!!!
Gerrum...... die is zenuwachtiger als ik
We gaan nu een lekker italiaans ijsje eten!!!!!!!
Tijd voor een nakomertje?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 18:32 schreef Mavi het volgende:
Mijn tijd van zwanger zijn en bevallen is al lang voorbij (mijn zoons zijn 15, 13 en 10) maar ik lurk graag mee!! Wat had ik dit leuk gevonden toen ik toendertijd van alle 3 een week "overtijd" liep!
HIHIHIHI, zei mijn vlos( ongeveer al 100 jaar ervaringquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 16:46 schreef Sugar het volgende:
Ze denkt dat het "een mooi kindje wordt van ongeveer 3300 á 3400 gram". Dat klinkt goed! Dat past wel in maat 50!![]()
Lieve phulp hou jezelf goed in de gaten kan nl ook een teken zijn van zwangerschapsvergiftigingquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 16:57 schreef phluphy het volgende:
Ik voel me raar! Zweterig en doodmoe, niets helpt. Ik ben bang dat het iets 'grieperigs' is in plaats van een begin ergens van
Was ze wel lekker spekkie he? Vinnik lekker spekkie-babietjesquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:48 schreef Rottdog het volgende:
Sugar, Zoë was 8 pond en ongeveer 52 cm lang en die paste goed in een maatje 50![]()
Da's geen gek idee !quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:50 schreef Loena-tik- het volgende:
Fluff nee joh je bent toch net verkouden geweest, nee hoor nu ga je gewoon bevallen. Dan steek je Sugar daar maar mee aan![]()
nope. maar ben wel net mijn slijmprop verloren dus we w88 geduldig verder afquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 09:19 schreef bixister het volgende:
knor, de 19e dus niks geworden neem ik aan?balen!
Oeh spannend Knorretje, duim voor je dat het gaat beginnen!!!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:12 schreef Knorretje het volgende:
[..]
nope. maar ben wel net mijn slijmprop verloren dus we w88 geduldig verder af
laten we het hopen. Ik ben het gerommel meer dan zat laat het nu maar eens nut hebben (meer dan die lullige cm die ik al heb)quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:14 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Oeh spannend Knorretje, duim voor je dat het gaat beginnen!!!
Oh je hebt een DL op, als het dan zo`n wondermiddeltje is, doe dan es ff bevallen ja?!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:08 schreef phluphy het volgende:
[..]
Tip van de week ter bevordering van de baring: neem een dubbellikkerquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:16 schreef Knorretje het volgende:
[..]
laten we het hopen. Ik ben het gerommel meer dan zat laat het nu maar eens nut hebben (meer dan die lullige cm die ik al heb)
ik houd niet van dubbellikkersquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:20 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Tip van de week ter bevordering van de baring: neem een dubbellikker![]()
Ze zijn ook gewoon niet lekkerquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:24 schreef Knorretje het volgende:
[..]
ik houd niet van dubbellikkersneem wel een festini ijsje ofzo.
de gemiddelden hier wat betreft het verliezen van de prop en het begin van de bevalling liggen volgens mij vrij hoog. (dus ga eigenlijk nergens van uit, al had ik alicia binnen 12 uur na het verliezen van de prop destijds)
hmm eigenlijk w8 ik liever tot morgenvroeg om dan gewoon met een leuk aantal cm naar het zhuis te gaan, infuusje te nemen, ruggeprikje, bevallen en genieten.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:28 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Ze zijn ook gewoon niet lekker![]()
Lijkt me een goed plan als je het dan net zo doet als de vorige keer( of sneller dat mag natuurlijk ook!!!)
Waaaaat?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:37 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
HIHIHIHI, zei mijn vlos( ongeveer al 100 jaar ervaring) ook toen ik zwanger was van de eerste, oh 6,5 pond ongeveer, nou dat werden er mooi acht
![]()
anders wij welquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:38 schreef Jessicaa het volgende:
Knorretje wat spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ooooooooooooooooooooooooooooooooo ik hoop zo voor je dat het gaat beginnen.
Ik ben zo benieuwd naar jullie kleintje!!!!!
ik heb eerst weer een aantal weken bedrust voorgeschreven gekregen direct na de bevalling, daarna fysio en als het dan weer een klein beetje gaat ga ik naar een revalidatiecentrum voor een dag of 3 in de week en gaan we werken aan maximaal herstel of toewerken na een evt operatie. Maar hoe het nu werkelijk allemaal gaat lopen strakkies geen idee. (dat bedrust houd ik niet vol met 2 kids en manlief die na de eerste 14 dagen na de bevalling weer buitenshuis werkt) dus we zien wel. We zijn er eerder gekomen dus nu vast en zeker ook weer.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:40 schreef coolbabe het volgende:
Ik hoop voor je dat het scenario dat je daar hebt beschreven werkelijkheid wordt Knorretje!
Hoe gaat het verder met je (en je bekken)? Ben je nog onder begeleiding van een (fysio)therapeut of ga je nadat je bent bevallen weer aan je herstel werken?
mocht het doorzetten dan ben jij de eerste (1 van de eersten) die het weet. Danny mailt je vast wel. De rest zal toch echt moeten wachten tot ik weer terug ben (is maar paar daagjes, tot aan de hielprik en in die tussentijd is het hier retespannend vanwege sugar en haar kleintje)quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:49 schreef Jessicaa het volgende:
Hahahahahah mutstelfuts!!! Wat nou langskomen jij. Je bent heeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg welkom, maarre rusten moet je!
Maar nieuwsgierig ben ik wel!!!!
Ik duim voor je!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |