Waarom gaan ze dit niet goed vinden?quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:47 schreef dutchie het volgende:
Dit gaan ze vast niet goed vinden.![]()
Maar goed: koekje Iteejer?
Geen idee. Maar Knorretje is het net niet meerquote:Op vrijdag 3 september 2004 22:56 schreef Jordy-B het volgende:
Wie's d'r hoogzwanger?
alweer net niet meer?quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:58 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Geen idee. Maar Knorretje is het net niet meer.
En wanneer zou het dat 'geworden' zijn..?quote:Op vrijdag 3 september 2004 23:14 schreef Cynix ® het volgende:
Ik gok dat het een jongetje of een meisje is geworden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooi he, alles
NIET, in de eerste paar weken is het toch nog een niks? Pas later wordt het dan, afhankelijk van de X of de Y een jongetje of meisje.quote:Op vrijdag 3 september 2004 23:16 schreef iteejer het volgende:
[..]
En wanneer zou het dat 'geworden' zijn..?
Het was altijd al wat het was hoor..
Hallo zeg, hoeveel heb je er wel niet ?? (Heb trouwens die ene al verzilverd, alleen is er een eikel die precies dezelfde naam heeft als ik . . .quote:Op zaterdag 4 september 2004 18:43 schreef Syrena het volgende:
Ik bied trouwens eh zeven Gmail invites![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |