Strand? Die kan ik me niet herinneren. Kun je die laten zien?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ze hebben wel eens mooiere gehad. Zoals bij die trap. En vorig jaar, op het strand.
Die van vorig jaar... Iedereen int wit enzoquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:04 schreef Frey het volgende:
[..]
Strand? Die kan ik me niet herinneren. Kun je die laten zien?
Uuhm...het is zielig bedoeldquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:05 schreef Svensational het volgende:
Wat smilies in de OP was geen overbodige luxe geweest. Verder wel leuk natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:59 schreef digispeed het volgende:
leuk OP
Robin vaste cast?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:01 schreef digispeed het volgende:
wat vinden jullie trouwens van de nieuwe castfoto ??
Ik heb alleen het begin gelezen, toen had ik er wel genoeg vanquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Uuhm...het is zielig bedoeld
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:08 schreef Iwan1976 het volgende:
Is het waar dat...Jezus hoe kom je daar nou weer opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een onzin zeg, als de schrijvers dat gaan doen...
Friends don't let friends remain beardless...
Nou bedankt, loop ik me uit te sloven en vind jij het maar nixquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb alleen het begin gelezen, toen had ik er wel genoeg van.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik voorzie veel problemen later, voor Winston Post.
Guusje kwam ook terug als geest in GTST..
anytimequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:14 schreef digispeed het volgende:
thanks dizer !
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:08 schreef Iwan1976 het volgende:
Is het waar dat...Whaha...hoe kom je daarbij trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel weird idee eigenlijk..rare scriptschrijvers, daar in Aalsmeer
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
Het leest zo irritant zo'n grote lap tekstquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou bedankt, loop ik me uit te sloven en vind jij het maar nix![]()
Das toch niet waarquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Whaha...hoe kom je daarbij trouwens
Wel weird idee eigenlijk..rare scriptschrijvers, daar in Aalsmeer
Die keelquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:09 schreef Dizer het volgende:
En ik dacht dat wij vrienden warenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:17 schreef Svensational het volgende:
Is mijn mening trouwens zo belangrijk voor je?![]()
Met Benjamin is een groot acteertalent van GTST heengegaan... NOT!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:08 schreef Fokkie2004 het volgende:
Als je zoietz terug ziet denk je echt van: Dit word een enorm gemis voor Gtst... Iets wat ik bij Milan totaal niet heb![]()
Link em maar van mijn webspace... ik bewaar hem wel daar nog voorlopigquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:16 schreef digispeed het volgende:
sorry dizer maar het plaatje is te groot
ik kan het niet plaatsen
maar wel een lekker ding...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:20 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Met Benjamin is een groot acteertalent van GTST heengegaan... NOT!
Nu Yasmin nog met haar belabberde emo-scènes
Ik maakte maar een geintjequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
En ik dacht dat wij vrienden waren
Tuurlijk is het belangrijk
waar kan ik jou webspace vinden dan ?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Link em maar van mijn webspace... ik bewaar hem wel daar nog voorlopig
Ik ben je helemaal kwijt...ik weet niet meer wat je meent en wat je niet meer meentquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:21 schreef Svensational het volgende:
DIZER: WAT EEN GEWELDIGE OP
gebruik dit in je uploadicon regeltje: http://home.planet.nl/~daoud010/martine.gifquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:24 schreef digispeed het volgende:
[..]
waar kan ik jou webspace vinden dan ?
Youre welcomequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:45 schreef digispeed het volgende:
Thanks Dizer hij werkt
cool !
slaap lekkerquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:48 schreef digispeed het volgende:
ik ga offline
goodnight !
Dank jequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:54 schreef BVO het volgende:
Vaarwel Benjamin, ben blij dat je eruit gaat..
Mooie OP, Firasje.
ONM slokt een groot deel van m'n FOK!-tijd op, maar ik beloof bij deze om weer wat vaker hier te komen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:17 schreef Bupatih het volgende:
OH ja...Iwan, waarom ben je niet meer zo vaak in het GTST-topic?
Klopt, dat is volgens mij de nieuwe trend van GTST, een klapper van een Cliffhanger en dan weer maandenlang saai langdradig gezever:quote:Op dinsdag 31 augustus 20:35 schreef Dada het volgende
ik voorzie saaie dagen, weken en misschien wel maanden. nina doet d’r mond niet open. ludo doet martine voorlopig ook niets. Dat benjamin gezeik hadden ze er gewoon uit moeten laten. charlie kan nog steeds niet lopen dus dat gezeik gaat ook weer verder. Kut dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
Frits van Houten had een aantal miljoen guldens (jah guldens) als erfenis achter gelaten voor Wendela/Sjors. Alleen Ludo had dus dat geld (omdat hij toen bij dat bank/erfeniszaak werkte) helemaal opgesoemeld. Ludo had dat geld gebruikt om uit een fallisiment te komen. Martine is daar achter gekomen en eiste haar geld op. Toen had ze hem gechanteerd dmv alles op te nemen op een bandje. Ludo gaf haar het geld terug, maar Martine heeft het hem nooit vergeven en wou wraak nemen! Martine overigens, heeft het geld zelf gebruikt om weer tot de top te behoren en heeft niks aan Sjors gegeven.quote:Op woensdag 1 september 2004 09:02 schreef Meiske78 het volgende:
Martine is ervan overtuigd dat Ludo er verantwoordelijk voor is dat haar kapitaal verdwenen is terwijl zij in de gevangenis zat. Ludo werkte bij de bank waar ze dat had ondergebracht of zoiets. Dus het is niet alleen jaloezie. Maar het begint inderdaad wel enorm saai te worden.
martine gaat hierin zeker niet vrij-uit, ze zou het geld alsnog aan Sjors moeten geven.quote:Op woensdag 1 september 2004 11:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Frits van Houten had een aantal miljoen guldens (jah guldens) als erfenis achter gelaten voor Wendela/Sjors. Alleen Ludo had dus dat geld (omdat hij toen bij dat bank/erfeniszaak werkte) helemaal opgesoemeld. Ludo had dat geld gebruikt om uit een fallisiment te komen. Martine is daar achter gekomen en eiste haar geld op. Toen had ze hem gechanteerd dmv alles op te nemen op een bandje. Ludo gaf haar het geld terug, maar Martine heeft het hem nooit vergeven en wou wraak nemen! Martine overigens, heeft het geld zelf gebruikt om weer tot de top te behoren en heeft niks aan Sjors gegeven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
quote:Op woensdag 1 september 2004 01:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Roxy Bellifante....dat was pas een opgezwollen kabeljouw!
Nope, Roxy was "mislukt". Ze was een slechte kopie van eerdere dames die Ludo dwarszaten.quote:Op woensdag 1 september 2004 13:25 schreef Mr.Trelawney het volgende:
[..]
![]()
Roxy was gaaf!
Ey hebben we met zen 3en bedacht hequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:59 schreef Dizer het volgende:
Dank jullie wel
Benjamin is niet de enige geestquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:01 schreef digispeed het volgende:
wat vinden jullie trouwens van de nieuwe castfoto ??
dit is maar een gedeelte
[afbeelding]
met dank aan gtstnews.nl
nee klopt best jammer eigelijkquote:Op woensdag 1 september 2004 14:35 schreef toscane het volgende:
[..]
nope![]()
Zou ik ook doen als het de laatste minuten van mijn leven warenquote:Op woensdag 1 september 2004 15:13 schreef _bigmac_ het volgende:
nou hij zat maandag wel stevig tegen sjors aangedrukt in de brand.
Hee, jij was al op Yasminquote:Op woensdag 1 september 2004 15:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als het de laatste minuten van mijn leven waren![]()
Ik weet het niet hoorquote:Op woensdag 1 september 2004 15:21 schreef toscane het volgende:
laat maar dan he, beetje jammer... heb het toevallig 1x gemist en van voor de zomerstop wist ik het even niet meer. maar pluim op jullie hoed dat jullie het wel allemaal weten en het niet willen delen.
Ja, maar die was er niet...en ik moet me toch ergens aan vastklampen, de laatste minuten van mijn leven.quote:Op woensdag 1 september 2004 15:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hee, jij was al op Yasmin
Je had naar de kelder kunnen gaan...quote:Op woensdag 1 september 2004 15:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar die was er niet...en ik moet me toch ergens aan vastklampen, de laatste minuten van mijn leven.
Ja, om haar te reddenquote:Op woensdag 1 september 2004 15:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je had naar de kelder kunnen gaan...
wel knap ze lag niet eens in het vuurquote:Op woensdag 1 september 2004 16:18 schreef Bupatih het volgende:
Ja, maar nou heeftYasmin
brandwonden
Er viel een brandende balk op haar rug.quote:Op woensdag 1 september 2004 16:26 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
wel knap ze lag niet eens in het vuur![]()
Ze redt het toch welquote:Op woensdag 1 september 2004 16:36 schreef Frey het volgende:
[..]
Er viel een brandende balk op haar rug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
www.goodgames.nl
Mwah ik zie Martine toch liever in actiequote:Op woensdag 1 september 2004 18:23 schreef Bupatih het volgende:
Mooi einde toch
quote:Op woensdag 1 september 2004 18:34 schreef Fokkie2004 het volgende:
[..]
Mwah ik zie Martine toch liever in actie![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door Bupatih op 01-09-2004 18:36:30 (spoilers) ]Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
quote:Op woensdag 1 september 2004 18:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]Haha ok,das jouw meningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
www.goodgames.nl
quote:Op woensdag 1 september 2004 16:23 schreef GSMboy het volgende:
En wat gaat Martine nu doen om Ludo nog een keer kleiner te krijgen?
quote:Op woensdag 1 september 2004 18:44 schreef digispeed het volgende:
[..]Dan weet de politie toch ook wel dat Martine erachter zit...?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
www.goodgames.nl
Maar ze had zulke mooie rode haren!quote:Op woensdag 1 september 2004 13:29 schreef Frey het volgende:
[..]
Nope, Roxy was "mislukt". Ze was een slechte kopie van eerdere dames die Ludo dwarszaten.
quote:Op woensdag 1 september 2004 19:47 schreef Noa-lynn het volgende:Wou ik net zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een vage gasten. Niemand treurt om Benjamin.
Stefano had eventjes traantjes maar Milan spreek zelfs over goed afgelopen.
het is maar soapquote:Op woensdag 1 september 2004 20:12 schreef _bigmac_ het volgende:
Sjors hou je bek kerktrut je moeder is ook een bitch.
Dat van Sjors was weer totaal niet boeiend maar dat mens is nooit boeiend geweest.quote:Op woensdag 1 september 2004 20:36 schreef Dada het volgende:
Wat een flut/kut uitzending zeg.
Ja inderdaad dat van wendela de hele tijd was erg vermoeiend. Wat een klein kind is dat zeg.quote:Op woensdag 1 september 2004 20:39 schreef _bigmac_ het volgende:
Dat van Sjors was weer totaal niet boeiend maar dat mens is nooit boeiend geweest.
Ah joh kom op. Laat die jongen zijn aggressie hier maar lekker uitten hoor. Dan doet hij het misschien niet op straat.quote:Op woensdag 1 september 2004 20:38 schreef digispeed het volgende:
he bigmac ik vind jou een beetje denigrerend !
quote:Op woensdag 1 september 2004 20:47 schreef DarcMarc het volgende:
Tanja Jess komt helemaal niet terug in gtst maar gaat in onm een hoofdrol spelen
quote:Op woensdag 1 september 2004 20:49 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
was al 6 topics geleden bekend ofzo.
Lijkt me van wel... ze is de Whoopi Goldberg ("Ghost") van GTST.quote:Op woensdag 1 september 2004 20:53 schreef Mvnl het volgende:
Weet iemand of die dorothea ook nog contact gaat maken met Benjamin (die toch blijft rondspoken tot zijn contract afloopt), of alleen maar met Laura's verdwenen kindertjes?
De barman 'can see dead people'.quote:Op woensdag 1 september 2004 20:55 schreef Diorchanel het volgende:
Detail- in de Koning staat Benjamin achter de bar en die andere knul kijkt om Benjamin heen om de bestelling op te nemen van Dennis en Laura. Hij kan Benjamin toch niet zien, waarom kijkt hij er dan omheen?
![]()
Jaah!! Goede opmerkingquote:Op woensdag 1 september 2004 20:55 schreef Diorchanel het volgende:
Detail- in de Koning staat Benjamin achter de bar en die andere knul kijkt om Benjamin heen om de bestelling op te nemen van Dennis en Laura. Hij kan Benjamin toch niet zien, waarom kijkt hij er dan omheen?
![]()
Het begint inderdaad een beetje op the 6th Sense te lijkenquote:Op woensdag 1 september 2004 20:59 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
De barman 'can see dead people'.![]()
Tis weer ouderwets stil....quote:Op woensdag 1 september 2004 21:36 schreef digispeed het volgende:
ik moet natuurlijk ook een beetje reclame maken voor me site
dus de samenvatting staat vandaag op : http//tv.clubs.nl/lahafkamp
Janines gezicht wanneer Sjors zegt dat ze vertrekt..quote:Op woensdag 1 september 2004 22:18 schreef Bupatih het volgende:
wat was de cliffhanger dan?
Hoe kun je het nou mooi vinden als een gehandicapte zo neer wordt gezet...quote:Op woensdag 1 september 2004 20:46 schreef _bigmac_ het volgende:
de goeie punten :
Dorothea is back .
De scene van Robin en Harmsen was erg mooi.
Sjors is er uit gegooid .
Ja inderdaad daar dacht ik tijdens de uitzending ook nog aan. Die is nergens te bekennen. Lekker makkelijk. Echt gtst heeft weer zijn niveau van een paar weken voor het zomereinde te pakken...saaiiiii en irritant.quote:Op woensdag 1 september 2004 22:16 schreef dunn0w het volgende:
waar is isabella gebleven??
Het is geen mongoolquote:Op woensdag 1 september 2004 22:18 schreef amaranta het volgende:
die gozer die robin speelt he
die doet ook een soort klokhuis programma, punt uit heet het of zoiets
en nu was ik dat aan het kijken met mijn klas
en al die kinderen begonnen dus meteen te flippen, he das die mongool uit GTST
en zo elke keer dat we dat programma keken
laten we hopen van niet...quote:Op woensdag 1 september 2004 22:19 schreef Dada het volgende:
[..]
Ja inderdaad daar dacht ik tijdens de uitzending ook nog aan. Die is nergens te bekennen. Lekker makkelijk. Echt gtst heeft weer zijn niveau van een paar weken voor het zomereinde te pakken...saaiiiii en irritant.
Gelukkig niet... Dat was helemaal een belediging geweest voor de verstandelijk gehandicapte gemeenschap.quote:Op woensdag 1 september 2004 22:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is geen mongool
morgen ochtend 10:48quote:Op woensdag 1 september 2004 22:20 schreef charmed_angel het volgende:
ok ik kijk sinds maandag weer GTST. (ik heb het 4 jaar niet gevolgd) Maar ik wil even zeggen dat ik het wel leuk vind weer.
Heb alleen de aflevering van vanavond gemist. Wordt deze nog herhaald de volgende dag??? En hoelaat?
quote:Op woensdag 1 september 2004 22:21 schreef Mr.Trelawney het volgende:
[..]
Gelukkig niet... Dat was helemaal een belediging geweest voor de verstandelijk gehandicapte gemeenschap.
Ok bedankt, dan kan ik mijn videorecorder instellenquote:Op woensdag 1 september 2004 22:21 schreef dunn0w het volgende:
[..]
morgen ochtend 10:48
quote:Op woensdag 1 september 2004 22:16 schreef dunn0w het volgende:
Ja idd...
maar de uitzending vond ik ook niet echt super spannend ofzo... + een matige cliffhanger...
waar is isabella gebleven??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.www.goodgames.nl
quote:Op woensdag 1 september 2004 22:24 schreef Fokkie2004 het volgende:DAT zou leuk zijn. Dat van die schuldgevoelens klinkt HEEL saai.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
Schuldgevoelens?? .. das niets voor haarquote:Op woensdag 1 september 2004 22:26 schreef Dada het volgende:
[..]
DAT zou leuk zijn. Dat van die schuldgevoelens klinkt HEEL saai.
Ik zei ook niet dat jij dat zei hoorquote:Op woensdag 1 september 2004 22:27 schreef amaranta het volgende:
ik zeg niet dat hij een mongool is
ik zeg
dat is wat die kinderen zeiden
en dan lichen ze de hele aflevering plat
elke keer als die robin geval in beeld komt
Leuke sig heb jequote:Op woensdag 1 september 2004 22:27 schreef _bigmac_ het volgende:
Schuldgevoelens fuck haar ze heeft Benjamin vermoord komt ze met der schuldgevoelens beetje laat he.
Schuldgevoelens komen altijd na de daad bigmac.quote:Op woensdag 1 september 2004 22:27 schreef _bigmac_ het volgende:
Schuldgevoelens fuck haar ze heeft Benjamin vermoord komt ze met der schuldgevoelens beetje laat he.
Oke, ik snap het alquote:Op woensdag 1 september 2004 22:29 schreef amaranta het volgende:
ja bupitah
maar het zijn kleine kinderen jaar of 10
iedereen die afwijkend gedrag vertoond
is in hun ogen een mongool
EEJ MONGOOL, .....vul in
Dorothea is btw backquote:Op woensdag 1 september 2004 22:30 schreef Dada het volgende:
[..]
Schuldgevoelens komen altijd na de daad bigmac.
quote:Op woensdag 1 september 2004 22:32 schreef Bupatih het volgende:
Hihi...ze noemde me bupitah![]()
Als jij je daar prettig bij voelt...quote:Op woensdag 1 september 2004 22:35 schreef amaranta het volgende:
moet ik mongool zeggen dan?
oke danquote:Op woensdag 1 september 2004 22:33 schreef Fokkie2004 het volgende:
[..]
Dorothea is btw back![]()
wie heeft dat al niet eens eerder gezegt?? ..quote:Op woensdag 1 september 2004 22:32 schreef Bupatih het volgende:
Hihi...ze noemde me bupitah![]()
Wat denken jullie eigenlijk dat er dit jaar nog gaat gebeuren?quote:Op woensdag 1 september 2004 22:37 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
oke dan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Btw .. Dit is wat ik dénk
Dus niét wat er gaat gebeuren!!www.goodgames.nl
Er komen er nu meer... Alleen als jullie ook lekker doorkletsen [Topic moet ff vol]quote:Op woensdag 1 september 2004 23:08 schreef dunn0w het volgende:
Mooi hoor...
he maar heb je der ook wat van Yasmin en Stefano samen?
Sorry ik dacht da je weg bent... Are you still there?quote:Op woensdag 1 september 2004 23:22 schreef dunn0w het volgende:
Doeiii
Geen Yasmin en stefano ??
Haha ben er nogquote:Op woensdag 1 september 2004 23:42 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Nee ik ben hier nog....
En dankje wel he![]()
Maar het moet niet te veel wordenquote:Op donderdag 2 september 2004 00:26 schreef BVO het volgende:
Ik vond Dorothea het lichtpunt van deze aflevering.
Ze is inderdaad wel grappig jahquote:Op donderdag 2 september 2004 00:33 schreef BVO het volgende:
Maar Dorothea is zo leuk.
Het wordt al beter, want ik zag tieten vandaagquote:Op donderdag 2 september 2004 00:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, een lesbische Isabella!
En wat ik zo leuk vind aan Sjors... In interviews komt Inge altijd over als een halve seksverslaafde en op foto's kijkt ze altijd alsof ze de fotograaf wil bespringen en neuken. Maar dan op TV. In GTST. Zo'n preuts, lief, braaf, te braaf meisje.
Ze kunnen ook te ver gaan natuurlijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rot 'ns op met je kutspam.quote:Op donderdag 2 september 2004 07:35 schreef erwinggg het volgende:
heej leuk dat jullie die fotos van www.gtstnews.nl hebben
[afbeelding]
Nou?quote:Op donderdag 2 september 2004 11:32 schreef Svensational het volgende:
Eindigde het gister ook zo spannend met een Sjors die kwaad wegliep en zei "Dan ga ik"?
Jaquote:Op donderdag 2 september 2004 12:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou?
Jij bent de webmaster daarvan... Ik ken jouwquote:Op donderdag 2 september 2004 07:35 schreef erwinggg het volgende:
heej leuk dat jullie die fotos van www.gtstnews.nl hebben
[afbeelding]
OK, ik dacht misschien dat het zo saai was door dat ze de uitzending 's morgens aanpassenquote:Op donderdag 2 september 2004 13:53 schreef Fokkie2004 het volgende:
[..]
Ja![]()
Nee nee zin in screenshots van zomerherhalingen .. Ik heb ze!!quote:Op donderdag 2 september 2004 14:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
OK, ik dacht misschien dat het zo saai was door dat ze de uitzending 's morgens aanpassen
Dit moet je in spoilers zetten Fokkie2004quote:Op donderdag 2 september 2004 13:57 schreef Fokkie2004 het volgende:
Volgende week word Rosa ontslagen bij Ludo en ontwaakt Yasmin uit haar coma en krijgt ze schok na schok te verwerken![]()
er komt trouwens een nieuwe dvd van GTST uit.quote:Op donderdag 2 september 2004 00:42 schreef Dizer het volgende:
Ik heb trouwens de dvd van GTST bij bol.com besteld. 5,99
Vind ik ook wel.. het nadeel is alleen dat ik al weet wie er gaat winnen.quote:Op donderdag 2 september 2004 16:38 schreef Tania18 het volgende:
1) Favoriete mannelijke personage (vind ik eigenlijk wel zo eerlijk na het favoriete vrouwelijke personage)
Dat is waar, daar had ik nog niet eens over nagedachtquote:Op donderdag 2 september 2004 16:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Vind ik ook wel.. het nadeel is alleen dat ik al weet wie er gaat winnen.... het voorspelbaarste tournament ooit zal het worden..
..
Iddquote:Op donderdag 2 september 2004 16:54 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat is waar, daar had ik nog niet eens over nagedacht![]()
Daar waren een aantal vaste stemmers het niet echt mee eens.quote:Op donderdag 2 september 2004 17:09 schreef _bigmac_ het volgende:
Ey het was toch al bekend.,
in die andere poll het was: favoriete personage dat de soap uit is.
Stelt mijn stem dan niet...quote:Op donderdag 2 september 2004 17:17 schreef BVO het volgende:
Hebben jullie ook nog een nummer 2 en 3 Frey en digispeed?
Anders telt de stem niet mee..
Das waarquote:Op donderdag 2 september 2004 17:26 schreef BVO het volgende:
Je hebt nog niet eens gestemd.
Pleas Dorotheaquote:Op donderdag 2 september 2004 17:59 schreef Bupatih het volgende:
of GTST #83 : "I see dead people..."
Als ze uit haar coma komt .. Das dinsdag oke....?quote:Op donderdag 2 september 2004 18:00 schreef BVO het volgende:
Ik vind dat Yasmin het volgende topic verdient..
Newbies hebben geen stemrecht.quote:Op donderdag 2 september 2004 18:04 schreef Fokkie2004 het volgende:
[..]
Pleas Dorothea![]()
Ik zal er iets heel moois van makenquote:Op donderdag 2 september 2004 18:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Newbies hebben geen stemrecht..
Nee.quote:Op donderdag 2 september 2004 18:05 schreef Fokkie2004 het volgende:
Of is een linkje alleen naar het vorige topic ook goed?![]()
En hoe moet je dat doen?quote:Op donderdag 2 september 2004 18:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee.
Delinkjes
horen erbij.
.
Thanks.. Dus het volgende topic word het topic over het nieuwe castlid van Gtst --> Dorothea <--quote:Op donderdag 2 september 2004 18:07 schreef BVO het volgende:
Druk gewoon op de quote-knop bij de OP van dit topic en copy past die linkjes + de link naar deze naar de OP van het volgende topic.
quote:Op donderdag 2 september 2004 18:17 schreef Iwan1976 het volgende:
Morris stapt op... zometeen meer bij RTL Boulevard.
Egtquote:Op donderdag 2 september 2004 18:17 schreef Iwan1976 het volgende:
Morris stapt op... zometeen meer bij RTL Boulevard.
.quote:Op donderdag 2 september 2004 18:29 schreef BVO het volgende:
Thnx.. was helemaal vergeten dat Boulevard zo weer is.
zie hierquote:Op donderdag 2 september 2004 13:57 schreef Fokkie2004 het volgende:
Volgende week word Rosa ontslagen bij Ludo en ontwaakt Yasmin uit haar coma en krijgt ze schok na schok te verwerken :')
Over Dorothea uiteraardquote:Op donderdag 2 september 2004 18:31 schreef Fokkie2004 het volgende:
[..]
.
Het nieuwe topic staat klaar![]()
Welkomquote:Op donderdag 2 september 2004 18:56 schreef bar_rel het volgende:
Hallo mensen,
Men eerste post in dit forum![]()
Ookal zwerf ik hier al zon jaartje rond....ik kon niet registreren vanwege hotmaill maar das nu wel goedvia me provider
anyway waarom ik hier post is omdat ik gtst vet vind en ik hier dus wel vaker te vinden zal zijn
![]()
dit klinkt ergmaarja
laterss
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |