Maakt niet uit, deze pagina is toch zo vol!quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:17 schreef ZOWIEE het volgende:
beetje layout verneukend
Idd het lijkt of Dizer denkt: "Kom maar op BVO" en BVO denkt: "Ik maak me niet druk, ik win toch wel"quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:17 schreef Tania18 het volgende:
Wat staan ze allebei stoer he?!?![]()
Ja, preciesquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:24 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Idd het lijkt of Dizer denkt: "Kom maar op BVO" en BVO denkt: "Ik maak me niet druk, ik win toch wel"
Static weer hoorquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:25 schreef ZOWIEE het volgende:
Hij isser weer!
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:34 schreef Tania18 het volgende:
Ik ben weer weg!!allemaal!
http://www.beddenrace.nl/quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:31 schreef Duiveltja het volgende:
beddenrace?
Ik vind het wel leuk om te kijken.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:56 schreef timbob het volgende:
oh.
MTV awards is toch 1 groot poppenkast...
Ik vind het een mooi nummer.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:03 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dat vind ik echt een saai nummer![]()
Ik ga maar eens een dvd kijken! [afbeelding]
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:26 schreef niksan het volgende:
waar gaat die film over??![]()
Hanks won een Oscar voor zijn rol. De titelsong "Streets of Philadelphia" van Bruce Springsteen won eveneens een Oscar.quote:Advocaat Andrew Becket krijgt, kort na zijn promotie, te horen dat hij is ontslagen. Zijn werkgever geeft als reden dat hij een opdracht verknoeid heeft. Andy denkt daar anders over: hij denkt dat ze ontdekt hebben dat hij homoseksueel is en aids heeft, en dat dat de reden voor zijn ontslag was. In een wereld vol onbegrip en intolerantie vecht hij voor gerechtigheid.
Het is geen actiefilm.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:32 schreef Svensational het volgende:
Nou, ik heb de eerste helft van Philedelphia gezien en vind er neit veel aan. Niet echt chronologishce film. Maar ik blijf kijken want ik vind Tom Hanks een geweldig acteur
Weet ik.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:40 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Het is geen actiefilm.
Juist. Dus eigenlijk klopt de topictitel niet. Want op jullie duel heeft iedereen al gestemd en is dus al beslist. Mijn duel is ook al beslist...quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:15 schreef BVO het volgende:
Hoooii.
Alleen Dizer moet nog stemmen..
Vanmiddag had je em ook al afquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:46 schreef BVO het volgende:
(die ik net af heb)
Heb toen ik net thuiskwam hem nog even beter gemaaktquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vanmiddag had je em ook al af.
Dan heb ik dus in totaal 1 stem meer gehad dan jijquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:23 schreef BVO het volgende:
8-5.. Anita staat 7-5 voor, dat wordt met Dizers stem 7-6..
Mwoah, ik vond hetm een beetje langdradig. Tom Hanks zette wel een goede rol neer overigensquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:23 schreef Duiveltja het volgende:
Mooie film
Geweldige rol van Hanks die terecht de Oscar heeft mogen ontvangen.
Ik ga die film ook maar kijken.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:05 schreef niksan het volgende:
* Duiveltja gaat straks Happiness op Net5 kijken
nee. ik heb de tv al uit....ga naar bed...ben nog steeds moequote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:28 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik ga die film ook maar kijken.
Heb je deze film al eerder gezien?
Het is gewoon een goede film met dito acteerprestaties.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mwoah, ik vond hetm een beetje langdradig. Tom Hanks zette wel een goede rol neer overigens
Trustequote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:30 schreef niksan het volgende:
nee. ik heb de tv al uit....ga naar bed...ben nog steeds moe
vertel je me wel ff wat je ervan vond??
![]()
Maar ik ben tweede en jij vierde.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan heb ik dus in totaal 1 stem meer gehad dan jij
Dizer 35
Sven 33
BVO 32
Oh sorry, ik hou verder mn mondquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar ik ben tweede en jij vierde..
.
Maar dat staat allemaal al in mijn mooie post..
quote:Op zondag 29 augustus 2004 00:00 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik ben er nog![]()
Nergens heen, ik voel me nog steedsquote:Op zondag 29 augustus 2004 00:01 schreef Svensational het volgende:
[..]Waar ga je heen? Of ga je slapen (
)
quote:Op zondag 29 augustus 2004 00:05 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nergens heen, ik voel me nog steeds [afbeelding]
Zo nog even tv kijken en dan maar slapen denk ik![]()
quote:Op zondag 29 augustus 2004 00:09 schreef Svensational het volgende:
Ik kijk 's nachts altijd naar Tineke en haar Biostabil. Ik ken al die verhaaltjes van die mensen zowat uit m'n hoofd
Vraag je je dat nou echt af?quote:Op zondag 29 augustus 2004 00:13 schreef Svensational het volgende:
Wat is BVO toch aan het doen? Hij is wel online...
Jij wou dit topic snel volhebben jaquote:Op zondag 29 augustus 2004 00:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Vraag je je dat nou echt af?.
minderquote:Ik zit me hier de longen uit het lijf te hoesten..
Dan moet jij maar eens rap in je bedje kruipen en uitzieken! Stel je voor dat je morgen niet kunt posten......quote:Op zondag 29 augustus 2004 00:14 schreef BVO het volgende:
Ik zit me hier de longen uit het lijf te hoesten..
Dat is erg ongezond. Al dat vet! Je moest een wat meer groente eten.quote:Op zondag 29 augustus 2004 00:11 schreef Tania18 het volgende:
Maar ik ga nu maar echt, vriendje is terug met de patatjes
w_i_vquote:Op zondag 29 augustus 2004 00:30 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dan moet jij maar eens rap in je bedje kruipen en uitzieken! Stel je voor dat je morgen niet kunt posten......
-- BVO denkt: "Och shit, daar heb je die lul weer!"
Tania is mooi genoeg.quote:Op zondag 29 augustus 2004 00:31 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dat is erg ongezond. Al dat vet! Je moest een wat meer groente eten.
quote:Op zondag 29 augustus 2004 00:31 schreef Svensational het volgende:
Dizer!!!!!!!!!!!
Je hebt gewonnen
Jij bent de laatste die moet stemmen.quote:Op zondag 29 augustus 2004 00:32 schreef Dizer het volgende:
[..]Tournament loopt toch nog
Alsof Wup, die gigantisch bij een mod en een admin staat de grienen, dat zelf niet doet!? Ze zeikt alleen maar in de broek omdat IK een ONM-topic heb geopend en niet zij. Is net een kleuter van 4 jaar.quote:Op zondag 29 augustus 2004 00:30 schreef Svensational het volgende:WIV in ShowChat
Naja, beter dan steeds offtopic gaan in ONM
quote:Op zondag 29 augustus 2004 00:32 schreef Dizer het volgende:Tournament
Daar moet ik wiv wel een beetje gelijk in geven. Toen hij bij #50 net wat eerder was, is ze geloof ik een hele week niet geweest omdat ze boos was.quote:Op zondag 29 augustus 2004 00:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Is net een kleuter van 4 jaar.
Tja, ik heb nou eenmaal loodzware humor. Take it or leave it.quote:Op zondag 29 augustus 2004 00:31 schreef BVO het volgende:
Nee hoor, ik kan soms wel om je lachen.
Ze had drie keer gevraagd of je je gezeik ergens anders kon doen...Is ze weg, ga je hier alsnog heen...quote:Op zondag 29 augustus 2004 00:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Alsof Wup, die gigantisch bij een mod en een admin staat de grienen, dat zelf niet doet!? Ze zeikt alleen maar in de broek omdat IK een ONM-topic heb geopend en niet zij. Is net een kleuter van 4 jaar.
Ze had gewoon wat beters te doen...Twee dagen voordat #50 was geopend was ze al nergens te bekennen. Ze had gewoon vakantie en in de tussentijd werd dat topic geopend...quote:Op zondag 29 augustus 2004 00:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Daar moet ik wiv wel een beetje gelijk in geven. Toen hij bij #50 net wat eerder was, is ze geloof ik een hele week niet geweest omdat ze boos was..
Ik heb geloof ik een heel topic gemistquote:Op zondag 29 augustus 2004 00:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij bent de laatste die moet stemmen..
Toen had ze me het liefste de hals dichtgeknepen. Er is hier een aantal mensen dat denkt er een patent op te hebben om een topic te mogen openen. Tja, en dan gaat WIV met de kont tegen de kribbe. Snel iemand voor zijn, kutopeningsposts maken, etc. Hoewel: bij # 50 had ik een openingspicture met de afbeelding van een slot. Het ging immers om het slot van het afgelopen seizoen.quote:Op zondag 29 augustus 2004 00:35 schreef BVO het volgende:
Daar moet ik wiv wel een beetje gelijk in geven. Toen hij bij #50 net wat eerder was, is ze geloof ik een hele week niet geweest omdat ze boos was..
Uuhm...ik ga voor... ik weet het nietquote:Op zondag 29 augustus 2004 00:38 schreef Svensational het volgende:
Nou, als Dizer nog even stemt op mij of Tania18 kan BVO z'n uitslagpost plaatsen
Dus die kut-op's doe je expres?quote:Op zondag 29 augustus 2004 00:39 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Toen had ze me het liefste de hals dichtgeknepen. Er is hier een aantal mensen dat denkt er een patent op te hebben om een topic te mogen openen. Tja, en dan gaat WIV met de kont tegen de kribbe. Snel iemand voor zijn, kutopeningsposts maken, etc. Hoewel: bij # 50 had ik een openingspicture met de afbeelding van een slot. Het ging immers om het slot van het afgelopen seizoen.
Van dat stampvoeten van wup word ik ook een beetje moe.quote:Op zondag 29 augustus 2004 00:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dus die kut-op's doe je expres?. En waarom doe je altijd zo naar tegen Wup? Zij zorgt altijd voor mooie caps, en nu komt ze waarschijnlijk helemaal niet meer terug..
Het duel is al beslist en ik sta 2 punten achter...Maar ga nou niet op Tania stemmen omdat je nog nooit op haar gestemd hebt..Ik wil het tournament natuurlijk wel waardig afsluitenquote:Op zondag 29 augustus 2004 00:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Uuhm...ik ga voor... ik weet het niet
Svennie heb ik altijd al voor gestemd en Tania heb ik geen een keer op gestemd denk ik
Is wel lullig als ik helemaal niet op haar stem...
Wat is de stand tussen svennie en Tania?
Maar jij bent er eigenlijk nooitquote:Op zondag 29 augustus 2004 00:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Van dat stampvoeten van wup word ik ook een beetje moe..
Ik lees altijd mee.quote:Op zondag 29 augustus 2004 00:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar jij bent er eigenlijk nooit
Nou, jij bent me toch ook een Wup, zeg.....quote:Op zondag 29 augustus 2004 00:35 schreef Svensational het volgende:
Ze had drie keer gevraagd of je je gezeik ergens anders kon doen...Is ze weg, ga je hier alsnog heen...
Naar doen doet zij ook. En de caps? Ja, daar ben ik inderdaad blij mee, want die snaai ik keer op keer. Enne.... ze komt heus wel terug.quote:Op zondag 29 augustus 2004 00:41 schreef Svensational het volgende:
En waarom doe je altijd zo naar tegen Wup? Zij zorgt altijd voor mooie caps, en nu komt ze waarschijnlijk helemaal niet meer terug..
Als je popcorn pakt kan ik meesmullenquote:Op zondag 29 augustus 2004 00:45 schreef Isabeau het volgende:
Is hier een catfight? Kan ik pinda's pakken?
Alleen als het Okay-pinda's van Duijvis zijn.....quote:Op zondag 29 augustus 2004 00:45 schreef Isabeau het volgende:
Dizerquote:Op zondag 29 augustus 2004 00:46 schreef Dizer het volgende:
Ik stem....ik kijk in mijn hart... ik stem op Svensational!
Trouwens, mag ik de resultaten zien Beev? Wie op mij en wie op jou heeft gestemd? Ik kan het namelijk niet geloven, want ik winnen van de ultieme BVO kan gewoon niet!!
Dizerquote:Op zondag 29 augustus 2004 00:46 schreef Dizer het volgende:
Ik stem....ik kijk in mijn hart... ik stem op Svensational!
Trouwens, mag ik de resultaten zien Beev? Wie op mij en wie op jou heeft gestemd? Ik kan het namelijk niet geloven, want ik winnen van de ultieme BVO kan gewoon niet!!
Isabeauquote:Op zondag 29 augustus 2004 00:45 schreef Isabeau het volgende:
Nou, als ze weer terug is en je hebt de neiging om offtopic te gaan kom je gewoon gezellig naar ShowChat jaquote:Op zondag 29 augustus 2004 00:46 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Naar doen doet zij ook. En de caps? Ja, daar ben ik inderdaad blij mee, want die snaai ik keer op keer. Enne.... ze komt heus wel terug.
zijn hier genoeg leuke vrouwen voor hem.quote:Op zondag 29 augustus 2004 00:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, als ze weer terug is en je hebt de neiging om offtopic te gaan kom je gewoon gezellig naar ShowChat ja
timbob en ZOWIEE op mij stemmen??quote:Op zondag 29 augustus 2004 00:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Dizer
Svensational
niksan
ZOWIEE
_bigmac_
Riann (ze heeft d'r vriend laten kiezen)
timbob
Dada
BVO
Christine
Tania18
Tom_Tom-
Duiveltja
Bupatih
Ik had bij mij eigenlijk alleen Christine, Tommerd en Anita verwacht.quote:Op zondag 29 augustus 2004 00:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
timbob en ZOWIEE op mij stemmen??
Wow, dat had ik namelijk nooit verwacht
Wel lief
Neem bijvoorbeeld Babette. Die heb ik ook wel eens zitten te sarren, maar die legt het naast zich neer, neemt 't met een korreltje zout (en dat is eigenlijk ook mijn bedoeling) en doet normaal.quote:Op zondag 29 augustus 2004 00:42 schreef BVO het volgende:
Van dat stampvoeten van wup word ik ook een beetje moe..
Oh nee Dunn0wquote:Op zondag 29 augustus 2004 00:52 schreef Svensational het volgende:
Bupatih had toch op Dizer gestemd??
Kijk voor de grap eens in het FB topic van SHOquote:Op zondag 29 augustus 2004 00:51 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Neem bijvoorbeeld Babette. Die heb ik ook wel eens zitten te sarren, maar die legt het naast zich neer, neemt 't met een korreltje zout (en dat is eigenlijk ook mijn bedoeling) en doet normaal.
Is Lizzy Vehstapel ....ehhh.... Vehmeijer dan hier? Eigenlijk heb ik vandaag trek in een ouderwets stoere Ellen.quote:Op zondag 29 augustus 2004 00:50 schreef BVO het volgende:
zijn hier genoeg leuke vrouwen voor hem..
Allemaal ienemienemuttequote:Op zondag 29 augustus 2004 00:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
timbob en ZOWIEE op mij stemmen??
Wow, dat had ik namelijk nooit verwacht
Wel lief
Nou nee....toch?quote:Op zondag 29 augustus 2004 00:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Allemaal ienemienemutte
De keuze was dan ook wel zeer moeilijk hoorquote:Op zondag 29 augustus 2004 00:55 schreef Dizer het volgende:
Voor iedereen die op mij heeft gestemd![]()
![]()
Bedankt allemaal!!
Voor iedereen die niet op mij heeft gestemd, ook bedankt, want jullie keuze was zeer goed en BVO is een topUser wat in mijn oog toch echt wel als winnaar was.
En dat jij voor mij hebt gekozen, had ik echt niet verwacht!quote:Op zondag 29 augustus 2004 00:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
De keuze was dan ook wel zeer moeilijk hoor
Nou niet van iedereen natuurlijk (van mij niet bijv.) maar sommige users hebben idd ienemienemutte gedaan, ook bij het duel tussen Emma en mijquote:Op zondag 29 augustus 2004 00:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou nee....toch?
Het was zeker weten een moeilijke strijd!!
Niet?????quote:Op zondag 29 augustus 2004 00:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
En dat jij voor mij hebt gekozen, had ik echt niet verwacht!
Uuhm ik had verwacht dat alleen Dada, niksan, _BigMac_ en Riann op mij zouden stemmen, en de rest op BVO, hij is toch veel aktiever als ik hier? Denk ik...?quote:Op zondag 29 augustus 2004 00:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Niet?????
Hoezo niet??
Nou toen jij op stage zat was je ook aardig actief hier hoorquote:Op zondag 29 augustus 2004 01:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Uuhm ik had verwacht dat alleen Dada, niksan, _BigMac_ en Riann op mij zouden stemmen, en de rest op BVO, hij is toch veel aktiever als ik hier? Denk ik...?
quote:Op zondag 29 augustus 2004 01:02 schreef Svensational het volgende:
En jij hebt soms ineens out of the blue een "leuke" anekdote. Dat met je nichtje bijvoorbeeeld
Gvd! Hebben we drie van dat soort?quote:Op zondag 29 augustus 2004 00:54 schreef Svensational het volgende:
Kijk voor de grap eens in het FB topic van SHO![]()
Mee eens.quote:Op zondag 29 augustus 2004 00:51 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Neem bijvoorbeeld Babette. Die heb ik ook wel eens zitten te sarren, maar die legt het naast zich neer, neemt 't met een korreltje zout (en dat is eigenlijk ook mijn bedoeling) en doet normaal.
quote:Op zondag 29 augustus 2004 01:05 schreef BVO het volgende:
De uitslag van het Grote ShowChat Tournament… wie is de populairste user…??
* Finales
Troostfinale
Tania18 - Svensational 7 - 6
FINALE
Dizer - BVO 8 - 5
[afbeelding] gaat naar…… [afbeelding] DIZER 35 ( 67,3 % )
[afbeelding] gaat naar…… [afbeelding] BVO 32 ( 61,5 % )
[afbeelding] gaat naar…… [afbeelding] TANIA18 29 ( 55,8 % )
4 Svensational 33 ( 63,5 % )
5 Dada 13 ( 50 % )
6 timbob 12 ( 46,2 % )
7 Duiveltja 11 ( 42,3 % )
8 Riann 8 ( 30,8 % )
9 dunn0w 6 ( 46,2 % )
10 Christine 6 ( 46,2 % )
11 Tom_Tom- 5 ( 38,5 % )
12 niksan 4 ( 30,8 % )
13 ZOWIEE 4 ( 30,8 % )
14 _bigmac_ 4 ( 30,8 % )
15 static 4 ( 28,6 % )
16 Bupatih 3 ( 23,1 % )
Speciaal voor de winnaar van dit tournament, Dizer, een icoontje (gemaakt door Christine)..
[afbeelding]
NB: Deze ranglijst geeft natuurlijk niet de volgorde van populairiteit aan, alleen de prestaties in het toernooi. Users met een ongelukkige loting (zoals niksan) staan dus lager dan users met een gunstige loting (zoals bijvoorbeeld timbob). Dit wil dus niet zeggen dat timbob leuker is dan niksan. .
NB2: Achter de naam staat eerst het aantal stemmen dat de user gedurende het hele tournament heeft gehad, daarachter staat tussen haakjes het percentage aan stemmen dat een user heeft gehad op het totaal aantal stemmen dat op zijn of haar duel(s) zijn uitgebracht
Allemaal bedankt voor het stemmen en volgend jaar doen we het uiteraard weer..
.
Ehhh... kijk dan toch maar eens op de meest recente pagina van de Soap FB.quote:Op zondag 29 augustus 2004 01:06 schreef BVO het volgende:
Mee eens..
quote:Op zondag 29 augustus 2004 01:13 schreef weet_ik_veel het volgende:
Maar ja: meiden houden elkaar altijd de hand boven het hoofd. Pas je je niet aan, dan vormen ze een gezamenlijk front tegen je. En Svensational hobbelt er achter aan.....
Ja, duh! Dat is ook de bedoeling in de ONM topics.......quote:Op zondag 29 augustus 2004 01:15 schreef Svensational het volgende:Weet je dat ik hier nu echt in een deuk lig om je?
Komen je hoektanden naar buiten?quote:Op zondag 29 augustus 2004 01:40 schreef static het volgende:
Is het volle maan ofzo?
Het mag in geen één topic he? Zitten we in ONM stuur je ons naar FB, zitten we daar stuur je ons hier heen en dan kom je ons hier ook nog "bemoederen"!quote:Op zondag 29 augustus 2004 01:40 schreef static het volgende:
Is het volle maan ofzo?
quote:Op zondag 29 augustus 2004 16:00 schreef Duiveltja het volgende:
School begint morgen dus ik begin me minder te voelen
lucky youquote:Op zondag 29 augustus 2004 16:01 schreef BVO het volgende:
Ik begin pas 6 september..
Trouwens die film van gister had je echt moeten zienquote:Op zondag 29 augustus 2004 16:15 schreef niksan het volgende:wel leuk.... tenminste wel leuke mensen ontmoet..school
ach....
vertel!quote:Op zondag 29 augustus 2004 16:27 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Trouwens die film van gister had je echt moeten zien
Hoi!quote:Op zondag 29 augustus 2004 16:59 schreef Svensational het volgende:
Hoi Emma
Maar hij twijfelde wel of ie niet op jou moest stemmen omdat ie dat nog nooit gedaan hadquote:Op zondag 29 augustus 2004 17:01 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Hoi!![]()
Ik zei toch dat Dizer op jou zou stemmen
Hoofdpijn is minder gelukkigquote:Op zondag 29 augustus 2004 17:05 schreef Svensational het volgende:
Voel je je al beter trouwens?
Happinessquote:Op zondag 29 augustus 2004 16:38 schreef niksan het volgende:
[..]
vertel!
Meesterlijke film is hequote:Op zondag 29 augustus 2004 16:55 schreef Tania18 het volgende:
Ik heb Happiness ook gezien
Vooral die buurman was geweldigquote:Op zondag 29 augustus 2004 17:10 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Happiness
[..]
Meesterlijke film is he
Soms hard en grappig tegelijk
Ja, dat was Machteld Stolte. Wat een oud nieuws! Ze is zeker al twee jaar dood. Ze overleed tijdens het duiken in Egypte. In ONM speelde ze Jackie, een moeder met het syndroom van Münchhausen by proxy. (of hoe heet dat?)quote:Op zondag 29 augustus 2004 17:22 schreef BVO het volgende:
Weet iemand over wie dit gaat? Soapster overleden? Duikdrama?
Een 34 jarige soapster uit Goudkust, niet zo bekend..
Ken ik niet.quote:Op zondag 29 augustus 2004 17:47 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ja, dat was Machteld Stolte. Wat een oud nieuws! Ze is zeker al twee jaar dood. Ze overleed tijdens het duiken in Egypte. In ONM speelde ze Jackie, een moeder met het syndroom van Münchhausen by proxy. (of hoe heet dat?)
Dan zie je ook eens hoe zo'n blad achter de feiten aan loopt.quote:Op zondag 29 augustus 2004 18:03 schreef BVO het volgende:
Ken ik niet..
Maar het stond deze week op de voorpagina van de prive.
Wil ik best zien. Heb daar altijd goede dingen over gehoord, zelfs een keer opgenomen maar voordat ik hem had gezien had ik hem er alweer afgegooid voor iets anders. Eens kijken of ik hem vanavond ga zien. Of ik zin heb enzo.quote:Op zondag 29 augustus 2004 18:39 schreef Duiveltja het volgende:
Vandaag is om 22:17 op NED1 Billy Elliot.
Leuke film
quote:Op zondag 29 augustus 2004 19:22 schreef timbob het volgende:
hallo!
ik was vandaag in groningen
quote:Op zondag 29 augustus 2004 20:19 schreef niksan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Wat een duffe bedoeling is dat.quote:Op zondag 29 augustus 2004 20:29 schreef Duiveltja het volgende:
Afsluiting van de OS is nu trouwens bezig
ben eigenlijk wel een beetje blij dat het voorbij isquote:Op zondag 29 augustus 2004 20:29 schreef Duiveltja het volgende:
Afsluiting van de OS is nu trouwens bezig
Ah, heb je verder nog wat gedaan in Groningen?quote:Op zondag 29 augustus 2004 20:36 schreef timbob het volgende:
[..]
2 uurtjes ong..
maarja, het was het waard hoor
quote:Op zondag 29 augustus 2004 20:45 schreef Duiveltja het volgende:
Ik schakel over naar MTV voor de MTV Video music awards 2003
quote:Op zondag 29 augustus 2004 20:47 schreef timbob het volgende:
je kon net een tiet zien van een "tourist" op de OS afsluiting!![]()
Duiveltja! waar zijn je caps!
quote:Op zondag 29 augustus 2004 21:06 schreef dunn0w het volgende:
[..]
* Evelien wil dat ook kijken.... maar kan dit niet omdat ze in een gehucht woont waar ze geen mtv hebben
moest je daarvoor 6 uur uit je bedquote:Op zondag 29 augustus 2004 21:09 schreef Dizer het volgende:
Hooooooi!!
Bedankt allemaal
Ik kom net terug uit sixflags! Het was geweldig!! Ik ben in alles gegaan behalve de golliath. Die was me te stijl
Maar het was leuk!!!
Serieus??!!quote:Op zondag 29 augustus 2004 21:12 schreef niksan het volgende:
[..]ik ben niet de enige!!!
vanavond/vannacht komen de mtv video music awards 2004![]()
daarom bombarderen ze je eerst met herhalingen van vorig jaarquote:Op zondag 29 augustus 2004 21:13 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Serieus??!!
Dat wist ik dus niet. ff checken hoelaat
Nee ik kan het ook niet vinden.quote:Op zondag 29 augustus 2004 21:15 schreef ZOWIEE het volgende:
Staat bij mij niet in de gids hoor
omdat het hier waarschijnlijk later uitgezonden word als het in amerika 8:30 begintquote:Op zondag 29 augustus 2004 21:18 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nee ik kan het ook niet vinden.
Het is wel kut dat je het niet kan ontvangen. The MTV movie awards kan je trouwens downloaden.
Ja iddquote:Op zondag 29 augustus 2004 21:24 schreef niksan het volgende:
in amerika begint de show 5 minuten laterom dat er dus uit te halen
all because of Janet's plopping boob
Dan kijken wij naar GTSTquote:Op zondag 29 augustus 2004 21:32 schreef Duiveltja het volgende:
Het wordt op dinsdag om 20.00 uitgezonden.
Nee, ik ben er nogquote:Op zondag 29 augustus 2004 23:25 schreef Duiveltja het volgende:
Of ben je alweer weg
Vertel dan eens iets leuksquote:Op zondag 29 augustus 2004 23:41 schreef BVO het volgende:
Ik ben nooit uitgepraat, Anita.
Jippiequote:Op zondag 29 augustus 2004 23:45 schreef Duiveltja het volgende:
Je zal vast verheugt zijn dat GTST morgen begint
O je volgt het niet.quote:Op zondag 29 augustus 2004 23:46 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Jippie![]()
Ik moet afstuderen dit jaar. De eerste paar weken staan voor literatuurstudie en het schrijven van een scriptiequote:Op zondag 29 augustus 2004 23:45 schreef Duiveltja het volgende:
Moet je morgen ook naar school of heb je vakantie?
Ik volg het wel, maar meer omdat iedereen het hier thuis volgt, eigenlijk vind ik er niet echt veel aan meestalquote:Op zondag 29 augustus 2004 23:47 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
O je volgt het niet.
Kijk je geen soaps
Gezellig.quote:Op zondag 29 augustus 2004 23:47 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik moet afstuderen dit jaar. De eerste paar weken staan voor literatuurstudie en het schrijven van een scriptie![]()
Dus voorlopig ben ik lekker aan het lezen![]()
Was het maar vast zover.. hadden we maar geldquote:Op zondag 29 augustus 2004 23:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Gezellig..
Hoe is het met je vriend? Gaan jullie nog samenwonen?.
Vroeger (toen alles beter was) moest ik ook maar GTST kijken omdat iedereen het keek.quote:Op zondag 29 augustus 2004 23:48 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik volg het wel, maar meer omdat iedereen het hier thuis volgt, eigenlijk vind ik er niet echt veel aan meestal![]()
Vroeger was GTST nog wel eens leukquote:Op zondag 29 augustus 2004 23:50 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Vroeger (toen alles beter was) moest ik ook maar GTST kijken omdat iedereen het keek.
Vroeger moest je ook altijd wel kijken om erbij te horenquote:Op zondag 29 augustus 2004 23:54 schreef Duiveltja het volgende:
Toen met Jessica, Arnie Alberts, Peter Kelder etc etc was het idd leuker
Maar ik had toen nog niet echt goede smaak, dus dat zegt niks
Ik ookquote:Op zondag 29 augustus 2004 23:57 schreef BVO het volgende:
Niet echt meer... alleen nog beetje keelpijn.
Ik ookquote:Op zondag 29 augustus 2004 23:58 schreef BVO het volgende:
Ik heb me gisteren helemaal gekgehoest.
Het gaat nu wel weer beetje weg.
Ja! Heb jij soms ook geld nodig?quote:Op maandag 30 augustus 2004 00:00 schreef BVO het volgende:
Oh ja.. dat duurt ook nog zo lang..
Nee, hoestdrankquote:Op maandag 30 augustus 2004 00:02 schreef Duiveltja het volgende:
Veel drop eten.
Is goed voor je keel
Jaquote:Op maandag 30 augustus 2004 00:02 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja! Heb jij soms ook geld nodig?![]()
Ik ken hetquote:Op maandag 30 augustus 2004 00:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja. Altijd
.
Ik ookquote:Op maandag 30 augustus 2004 00:02 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja! Heb jij soms ook geld nodig?![]()
quote:Op maandag 30 augustus 2004 00:03 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nee, hoestdrank![]()
![]()
Als jij dat weet dan heb ik zeker weer eens niet opgeletquote:Op maandag 30 augustus 2004 00:07 schreef Duiveltja het volgende:
BVO begint 6 september
6 september pasquote:Op maandag 30 augustus 2004 00:06 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik ken het![]()
Wanneer moet jij eigenlijk beginnen met je studie?
Nietquote:Op maandag 30 augustus 2004 00:11 schreef Duiveltja het volgende:
Waar werk je?
O zoquote:Op maandag 30 augustus 2004 00:13 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Niet
Maar ik bedoel volgend jaar, als ik afgestudeerd ben :')
Ik moet trouwens wel weer een bijbaantje zien te vinden![]()
Echt wel, ik zie het wel aan mijn vriend, die werkt in Eindhoven, dus moet ie elke ochtend om half 6 op. Ik sta meestal gewoon rond een uur of 10 opquote:Op maandag 30 augustus 2004 00:16 schreef Duiveltja het volgende:
Ja dat is wel minder dat full time werken. Ik heb het in mijn stageperiode 1 jaar gedaan. Dan besef je wel hoeveel vrije tijd je als student hebt.
Iets wat goed betaaldquote:Op maandag 30 augustus 2004 00:18 schreef Tania18 het volgende:
Wat voor soort bijbaantje zoek je?
Leuk! Dan zie ik je vast nog wel eens in het echtquote:Op maandag 30 augustus 2004 00:22 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Iets wat goed betaald. Ik heb niet echt specifieks in zicht.
Een klasgenoot van me werkt bij de Mediamarkt in Utrecht, misschien ga ik daar solliciteren.
Misschienquote:Op maandag 30 augustus 2004 00:24 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Leuk! Dan zie ik je vast nog wel eens in het echt
Hoezo moet je slapen dan??quote:Op maandag 30 augustus 2004 01:02 schreef Duiveltja het volgende:
Ik moet slapen maar ik heb totaal geen slaap
Dat is echt verrotquote:Op maandag 30 augustus 2004 01:06 schreef Duiveltja het volgende:
Ik weet nu als dat ik maar voor een half uurtje naar school moet.
Daarvoor reis ik in totaal 2.5 uur
Oke, en wat deed je ook alweer??quote:Op maandag 30 augustus 2004 01:08 schreef Duiveltja het volgende:
Amersfoort
Uniquote:Op maandag 30 augustus 2004 01:13 schreef Duiveltja het volgende:
Is dat Uni of HBO
Zoiets zou wel kunnen ja. Maar ik heb ook een tijdje meegewerkt aan een onderzoek, gegevens verwerken in de computer voor 12 euro per uur, dat was tenminste erg makkelijkquote:Op maandag 30 augustus 2004 01:16 schreef Duiveltja het volgende:
Ja mijn HBO opleiding valt soms ook tegen que niveau.
Wat voor bijbaantje zoek jij? Je kan toch makkelijk in Utrecht aan de slag als serveerster
Heb ik ook een tijdje gedaan, maar dat vond ik echt verschrikkelijkquote:Op maandag 30 augustus 2004 01:21 schreef Duiveltja het volgende:
12 euro!! Dat zou ik ook wel willen doen
Anders kan je nog bij een callcenter gaan werken. Helaas nemen de uitzendbureau's in Utrecht liever mensen die daar wonen
euh nee...het is in principe allemaal kutwerkquote:Op maandag 30 augustus 2004 01:24 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Heb ik ook een tijdje gedaan, maar dat vond ik echt verschrikkelijk![]()
Je verveelt je kapot daar :')
Is er in Leerdam dan geen leuk werk te vinden??
Hee Annie kom, gaan we ff een bakkie doenquote:Op maandag 30 augustus 2004 01:26 schreef Duiveltja het volgende:
Het merendeel is productiewerk. Ik zie mijzelf niet tussen 10 van die viswijven langs een lopende band staan.
Slaap lekker!quote:Op maandag 30 augustus 2004 01:30 schreef Duiveltja het volgende:
Ja idd dat soort volk
Ik zou ook al gaan, truste
![]()
![]()
Bedankt!! Weer was supermooi! Het was warm, zonnig en heel af en toe een windje, maar voor de rest lekker droog..behlave in de el grande iets.. dat met die rubbere banden ding..was helemaal zeiknat!! Maar wel leukquote:Op zondag 29 augustus 2004 21:12 schreef Duiveltja het volgende:
Hey Diz
Gefeli nog (had ik nog niet gedaan)
Had je wel een beetje goed weer? De Goliath is juist het leukste van allemaal
Uuhm, jah. Ik had voor mijn werk een presentatie van Canal+ in SixFlags om 9:30 en we gingen met openbaar vervoer. Want ik had de auto wel kunnen nemen, maar daar passen maar 2 mensen in (denk aan een bepaalde model van peugeotquote:Op zondag 29 augustus 2004 21:13 schreef niksan het volgende:
[..]
moest je daarvoor 6 uur uit je bed![]()
??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |